"Dit is zo dom (grapje)"quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:43 schreef n1ek het volgende:
Ilona denkt ook dat het door de lekkage komt![]()
Je hoort Evil nog zeggen: "die is zo dom..." over Ilona..
ze heeft niet door dat het een stinkbom is.
verkeerd verstaan dan. Vond het wel een droge actiequote:Op dinsdag 5 december 2006 01:45 schreef avonne het volgende:
[..]
"Dit is zo dom (grapje)"
Zij vertelt Ilona dat het een bommetje is van Nathanael
Die is die lucht natuurlijk wel gewendquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:48 schreef avonne het volgende:
Jammer dat natasia niet wakker werd
Brian is bij de testimonialsquote:Op dinsdag 5 december 2006 02:02 schreef avonne het volgende:
waar is Brian???
En Natasia is wakker en is (nog) niet boos
Ah ik had niet meegekregen dat ze dat haddenquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:01 schreef Kaleddis het volgende:
Zullen wel de werklui zijn die de lekkage aan het verhelpen zijn.
Zo beginnen "bepaalde" fotoseries over schoolmeisjes ook vaak.quote:
Denk het niet! Hij wil gewoon buitenshuis de stemming weer eens peilen en dan gewapend met die nieuwe kennis terug erin!quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:00 schreef bunnyma het volgende:
Moet Nathanael geopereerd worden aan zijn knie?
Dus dan zijn we van hem af?![]()
hoezo? moet dat nu binnenkort dan?quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:00 schreef bunnyma het volgende:
Moet Nathanael geopereerd worden aan zijn knie?
Dus dan zijn we van hem af?![]()
vanavond de suprises jaquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:48 schreef Fikkert het volgende:
zow,,..... valt weinig te lezen over de vervolgdate van brian,.. was het niks, of was er niks te zien ??... en gaan ze vanavond surprises doen ??
k, thanks.... nja, het gaat mij ook meer om de gedichtenquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:03 schreef n1ek het volgende:
[..]
vanavond de suprises jaen de mooie gedichten
alles loopt prima hierquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:20 schreef BONG4002 het volgende:
Kan het zijn dat de streams er nu tijdelijk uitliggen? Ik wilde net namelijk van stream wisselen en nu krijg ik op geen enkele gate meer verbinding
Via welke site of URL kijk je dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |