Hier een eigengebouwd pagina-tje (garnierstreams). Hier was ook alles zwart, maar een refresh deed wonderen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Via welke site of URL kijk je dan?
florisquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Via welke site of URL kijk je dan?
Bij mij blijft hij ook op verbinding maken staanquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:32 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hier een eigengebouwd pagina-tje (garnierstreams). Hier was ook alles zwart, maar een refresh deed wonderen.
Die doet het idd primaquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:32 schreef Fikkert het volgende:
[..]
floris![]()
http://webtv.florisd.nl/goudenkooi
Welke provider heb je? (je Inet provider?) mss ligt het daaraan, anders zou ik het niet wetenquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:33 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Bij mij blijft hij ook op verbinding maken staan![]()
Wanadoo (tegenwoordig Orangequote:Op dinsdag 5 december 2006 16:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Welke provider heb je? (je Inet provider?) mss ligt het daaraan, anders zou ik het niet weten
De streams op http://bb.roy.servehttp.com/index.asp?prog=2&fromfok werken wel. De rest doet het bij mij ook niet.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:20 schreef BONG4002 het volgende:
Kan het zijn dat de streams er nu tijdelijk uitliggen? Ik wilde net namelijk van stream wisselen en nu krijg ik op geen enkele gate meer verbinding
quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:35 schreef BONG4002 het volgende:
Alles doet het nu weer welsnap er niets van
zal wel aan mn provider hebben gelegen dan, al was mijn verbinding niet onderbroken
Bong, voor DGK bestaan geen andere streamadressen.quote:Op http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?p=441727#441727 dinsdag 5 december 2006 @ 16:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat was ikIk gebruikte altijd de streamadressen van Garnier en weet zo niet of er ook andere adressen zijn zoals bij BB (heb niet gevonden iig), mss ligt het aan onze provider? Mn verbinding is verder prima
Dank voor je replyquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[..]
Bong, voor DGK bestaan geen andere streamadressen.
ach ja... er zijn een aantal mensen ziek geweest dus kan ze natuurlijk niet achter blijven he, 2 dagen geleden heeft ze het al aangekondigd, .... erg rustig is ze niet btwquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:43 schreef Tamaartje het volgende:
Natasia is dus ziek? Het is wel lekker rustig de hele dag zo![]()
Ik kijk ook altijd rechtstreeks via WMP, de 4 streams in aparte 4 vensters. De kans is groot dat je provider de connectie even kwijt raakt. Dat lees ik wel vaker, op beide forums.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dank voor je reply
Mja, heel vaag allemaal iig, enige wat het kan zijn is dat ik nooit via een webpagina kijk zoals hanff/floris etc. maar altijd in WMP afzonderlijk per adres één stream tegelijk kijk en zo nu en dan heen en weer zap (wat dus een nieuwe verbinding met de server tot stand moet brengen)
Anyway, alles doet het weer
Ze is wel hele dikke vriendjes met Nath nu he..quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:47 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ach ja... er zijn een aantal mensen ziek geweest dus kan ze natuurlijk niet achter blijven he, 2 dagen geleden heeft ze het al aangekondigd, .... erg rustig is ze niet btw![]()
Ze heeft wel cadeautjes voor ze gekocht van die 500 euro bij de kijkshopquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:51 schreef Lady-night het volgende:
Hebben jullie nou gezien of Natas nu iets voor haar kinderen gedaan heeft voor de Sinterklaas??
Kunnen ze vanuit bed naar mamma kijken zeker, wanneer ze verhaaltjes voorleestquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:52 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze heeft wel cadeautjes voor ze gekocht van die 500 euro bij de kijkshop![]()
Voor allebei een tv met een dvd speler als ik het goed begrepen had![]()
Ja zoietsquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:56 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Kunnen ze vanuit bed naar mamma kijken zeker, wanneer ze verhaaltjes voorleest![]()
Zit net op de Goudenkijkshop te kijken, maar zie dat Natasia alleen een digitale camera en een DVD-speler heeft gekochtquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:00 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja zoiets![]()
Achja je moet wat verzinnen he.. ze hadden als een DS, PSP en alle andere shit
Tja je moet je kinderen ergens "blij" mee maken he![]()
Daar heeft ze zelf tenminste ook wat aan!quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zit net op de Goudenkijkshop te kijken, maar zie dat Natasia alleen een digitale camera en een DVD-speler heeft gekocht![]()
geinig, maar er staat niet bij dat Nel krasloten heeft gekocht.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zit net op de Goudenkijkshop te kijken, maar zie dat Natasia alleen een digitale camera en een DVD-speler heeft gekocht![]()
NL heeft een coole skelter voor z'n zoontje gekocht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |