quote:
quote:In de Tilburgse raad komt Smolders geregeld in aanvaring met overige politici. Hij heeft met zijn fractie de Tilburgse wachtgeldregeling voor oud-Raadsleden ter discussie gesteld. De regeling zou strijdig zijn met landelijke kaders en derhalve aangepast dienen te worden. De raad volgt Smolders hier in meerderheid in, maar wilde de bestaande regeling niet per direct stopzetten. In debat met burgemeester Ruud Vreeman werd Smolders verweten met twee maten te meten. Na zijn Tweede Kamerlidmaatschap voor de LPF heeft Smolders zelf ook van een wachtgeldregeling gebruik gemaakt.
hij stelt een regeling aan de kaak die in strijd is met de regels.......quote:
bij Feyenoord komt binnenkort wat vrijquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:20 schreef SCH het volgende:
Iemand nog een leuke vacature voor hem gezien?
Hij schrijft daar dat hij al gesolliciteerd heeft...quote:
quote:Ik kan natuurlijk ook gewoon op mijn wachtgeld 4,5 jaar rond de wereld gaan varen. Het is bizar dat dat nog steeds kán. Gelukkig zit straks de SP in de regering. Dat is de enige partij die het ermee eens was om die maandenlange kamerrecessen af te bouwen naar 12 weken, een sollicitatieplicht voor oud-politici in te voeren (zelf trouwens al aan voldaan - at your service!) en het wachtgeld te maximeren op laten we zeggen een jaar in plaats van net-zo-lang-als-je-kamerlid-bent-geweest.
En wanneer gaan we het hebben over Duyvendak, Singh Varma en dergelijke? Volgens mij is dat soort figuren een stuk erger. Oh wacht, we mogen natuurlijk alleen klagen over rechtse partijen.quote:Op maandag 4 december 2006 09:35 schreef SCH het volgende:
Hans Smolders roept op tot een actie met deze aanhef.
Twee vermakelijke persberichten in het postvakje van Hans Smolders van de Lijst Smolders uit Tilburg. Hij stond nummer 19 op de lijst van EenNl maar geheel in de traditie van de Fortuynistische politiek besmeurt hij nu het eigen nest. Leest en huiver maar geniet ook een beetje.
Je kunt een topic openen, natuurlijk. Over linkse mensen die niet helemaal jofel zijn, bijvoorbeeld. Mag. Zou wel eens verfrissend zijn, een topic waarin linkse politici bekritiseerd worden.quote:Op zondag 10 december 2006 22:10 schreef StefanP het volgende:
[..]
En wanneer gaan we het hebben over Duyvendak, Singh Varma en dergelijke? Volgens mij is dat soort figuren een stuk erger. Oh wacht, we mogen natuurlijk alleen klagen over rechtse partijen.
Ik moet zeggen, daar heeft-ie wel een punt.quote:Weet u wat Eerdmans in die 4 ½ jaar gekost heeft incl zijn persoonlijk medewerker? Meer dan 1 miljoen euro!! En dan komt daar nog eens 4 ½ jaar wachtgeld achteraan!! En wat heeft Eerdmans meer gedaan dan de slager, bakker, stratenmaker en de gewone burgers? Helemaal niets want die riepen exact hetzelfde op straat
bron: persbericht Hans Smolders
Presentator en hoofdredacteur bij stand.nl lijkt me wel iets, kan die gelijk jou eruit werken.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:20 schreef SCH het volgende:
Iemand nog een leuke vacature voor hem gezien?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |