Laat ik mezelf daar dan maar onder verstaanquote:Op maandag 4 december 2006 17:42 schreef Messenga het volgende:
Lokhoff doet het beter dan ik verwachtte. Wat vinden de die-hard Excelsior fans?
Heb je er al veel gehad dan?quote:Op zondag 18 februari 2007 18:50 schreef Mindlight het volgende:mijn mooiste arena ervaring ooit (en wat een spannend einde.....)
Niets aan toe te voegen.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:06 schreef Suijk het volgende:
Netjes gedaan, niet eens onverdiend een punt meegenomen.
Haha nee, 1x ajax cl, en een paar competitiewedstrijden met m'n oom meegeweest toen ik nog een jaar of 10 was. Dus al te moeilijk kon het niet de mooiste ervaring worden.....quote:
Je wilt toch niet zeggen dat jij daarop staat?quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:07 schreef Mindlight het volgende:
. De foto die er in de krant bijstaat is ook wel geinig![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat jij daarop staat?
Hij heeft ook gewoon een fotoboek hequote:Op zondag 11 maart 2007 16:42 schreef methodmich het volgende:
Heb Mindlight gezien. Had me er een ander gezicht bij voorgesteld!! Grappig is dat altijd.
Excelsior weer een stunt vandaag, knap!
quote:Op zondag 3 december 2006 14:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Hier dan ook maar even:
Namens Mindlight moet ik zeggen dat Luigi Bruins volgend seizoen naar AZ gaat voor meerdere miljoenen.
Ja ik heb er ook wel om gelachenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:55 schreef methodmich het volgende:
Haha, wel mooi op TV Rijnmond Sport.
René van Dieren & Ronald Graafland die taart gingen brengen bij de mensen die de voorbereiding van Mario Been bij NEC hadden "gesaboteerd." Daarna lieten ze de belangrijkste momenten zien, met commentaar van Van Dieren en Graafland. Was erg grappig.
Hehe, vertel, gefrustreerd dat je helemaal weggetikt bent?quote:Op zondag 1 april 2007 18:26 schreef Adothehague het volgende:
-
Hij heeft zijn bet verlorenquote:Op zondag 1 april 2007 18:39 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Hehe, vertel, gefrustreerd dat je helemaal weggetikt bent?
Ohh absoluut. Jullie haalden vorige week al het grootste deel van de hoop daar weg, en wij geven ze nog een goeie trap na. Prima zo.quote:Op zondag 1 april 2007 21:06 schreef knnth het volgende:
Gezellig zo toch, als Rotterdamse clubs gezamelijk die club eindelijk terug naar de GGD trappen?
Haha dat zou helemaal schitterend zijn. Maar Europa gaan we halen op basis van het fairplay-klassement dit jaar. We staan keurig 2e achter PSV, dus als we ons handhaven hebben we geloof ik 25% kans.quote:Op zondag 1 april 2007 21:23 schreef knnth het volgende:
Vites-uit, Utrecht-thuis, Ajax-uit, RKC-thuis ... moeten wij nog zeker 4 kunnen halenMet 'n beetje geluk vrijdag staan we zelfs 12e dan! Kunnen jullie lekker Vites inhalen
Gyan is ook weg, die is niet te betalen voor ons, en zijn contract bij Feyenoord loopt af. Luijckx zal denk ik liever bij AZ op de bank zitten dan bij ons, en Jansen gaat waarschijnlijk naar VVV.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:40 schreef methodmich het volgende:
Al enig idee of er versterkingen komen voor volgend seizoen Mindlight?
Bruins en Slory sowieso weg, Zwarthoed, Drost en Grot weg na de huurperiode. Hoe zit dat met Luijckx en Gyan?
Afgelopen zondag nog gelezen dat Pi-Air een reünie forceert met Ton Lokhoff.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:40 schreef methodmich het volgende:
Al enig idee of er versterkingen komen voor volgend seizoen Mindlight?
Bruins en Slory sowieso weg, Zwarthoed, Drost en Grot weg na de huurperiode. Hoe zit dat met Luijckx en Gyan?
1 april, kneus.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Afgelopen zondag nog gelezen dat Pi-Air een reünie forceert met Ton Lokhoff.
Ik had eigenlijk, voor een van de weinige keren dit seizoen, niks aan te merken op de scheids. Verdiende overwinning zeker, maar jullie hadden toch ook enkele grote kansen!quote:Op maandag 9 april 2007 04:40 schreef Mindlight het volgende:
Ahh ok nou thnx, ik vond het zelf maar een stille boel eigenlijk. En qua wedstrijd... Zonde dat we de kansen die we krijgen missen, zonde dat de scheids niet best floot, maar een zeer verdiende overwinning voor jullie![]()
Ik hoop hetquote:Op zondag 15 april 2007 19:53 schreef DutchGooner het volgende:
Dat wordt dus zonde Slory het einde van de competitie lijkt mij
Zouden terrecht kampioen zijnquote:Op zondag 22 april 2007 23:19 schreef knnth het volgende:
AZ heeft nooit 'n vol uitvak, misschien zondag wel .. successupporters
@ jouw avatar: Wees even realistisch man. Alsof een andere trainer dat zooitje ongeregeld nog wel op rails kan krijgenquote:Op zondag 22 april 2007 23:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Je seizoenskaart kan je nu wel ff uitlenen, kan je het aankoopbedrag mee terugverdienen denk ik
quote:Op zondag 22 april 2007 23:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
@ jouw avatar: Wees even realistisch man. Alsof een andere trainer dat zooitje ongeregeld nog wel op rails kan krijgen
quote:Op zondag 22 april 2007 16:55 schreef TC03 het volgende:
In de winterstop stond Feyenoord 3 punten achter op Ajax. Ze hadden goede wedstrijden gespeeld tegen PSV en AZ, twee ploegen die nu 'toevallig' eerste staan. Ook de ploegen die nu eerste staan hebben een matige tweede seizoenshelft gekend en veel punten laten liggen. Toch heeft Feyenoord het nog VELE malen slechter gedaan, terwijl het de eerste seizoenshelft niet eens zó slecht ging.
Conclusie: de spelers kunnen het wel. Ergens ver weg hebben ze wel kwaliteit liggen. Alleen de motivatie spoort niet, en de trainer is verschrikkelijk.
Er moet gewoon een nieuwe trainer komen, ik snap niet waarom Koeman nog krediet heeft.
Ik heb er hier 4 liggen via een sponsorquote:Op maandag 23 april 2007 00:01 schreef Mindlight het volgende:
Klopt, ik ga mijn seizoenskaart ook verkopen, plus dat ik nog 7 losse kaarten heb weten te bemachtigen.........
*zich rijk rekent*
Geniaal, hoorde het gister ook. Gratis een seizoen naar je favoriete club, geweldig.quote:Op maandag 23 april 2007 19:02 schreef vitessezuid113 het volgende:
Die excelsior supporters zijn wel slim![]()
![]()
170 euro vragen voor je seizoenskaart, en daarmee meteen je nieuwe of oude seizoenskaart terugverdienen
![]()
![]()
En dan in 90+3 gelijkmaken ofzo?quote:Op zondag 29 april 2007 12:06 schreef Mindlight het volgende:
1-2 ofzo zou wel leuk zijn.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:05 schreef Urquhart het volgende:
Zet 'm op jongens!
Die avatarquote:
Haha ja ik hoopte toen ook dat die 0-0 psv het kampioenschap niet zou kosten. Maar toen was de ajax-dreiging ook nog groot natuurlijk. Jammer alleen vandaag van de samenvatting op Talpa. Absoluut geen goed beeld van de wedstrijd.quote:Op maandag 30 april 2007 02:17 schreef mcyodogg het volgende:
God, wat was ik pissig na die 0-0, maar vandaag dubbel en dwars goed gemaakt
Nog meer Rotterdamse derby'squote:Op donderdag 10 mei 2007 13:33 schreef wolfrolf het volgende:
1-0 gewonnen van Veendam!Goedzo! Daarnaast heeft FC Dordrecht 2-0 gewonnen van RKC! Hebben wij dadelijk 4 ploegen uit de regio rotterdam in de EDV???...
En tijd voor een FC Limburg enzo...quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:38 schreef DarkShine het volgende:
En allemaal hebben ze geen meerwaarde in de Eredivisie. Tijd voor een FC Rijnmond dus
D'r is toch maar 1 club in Limburg? Die Jupiler clubs neem ik niet echt serieusquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En tijd voor een FC Limburg enzo...
Geen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:43 schreef Kadoc het volgende:
Wie was de laatste Excelsior-international?
Was zeker gezellig, ook in het cafe van te voren. Maar tot morgen dan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:18 schreef BruggiKeane het volgende:
Yep was er zaterdag ook, was wel gezellie![]()
Morgen weer aanwezig met ongeveer hetzelfde groepje.
Ahh helder, dan heb ik een beeld, je stond rechts in de groep PSV'ers. Nee heb heel de wedstrijd achter jullie gestaan op de bovenste rij.quote:Op maandag 21 mei 2007 01:00 schreef BruggiKeane het volgende:
Had PSV shirtje (Afellay erop) aan idd met Excelsior sjaal om
Stond je bij ons in de buurt of zat je heel de wedstrijd?
Toch mooi dat mensen die eenmaal de moeite nemen bij ons te komen kijken ons helemaal niet als Feyenoord 2 zien.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:13 schreef TerroRobbie het volgende:
PSV'ers die naar Feyenoord 2 komen kijken
Zoiets is toch alleen maar mooi dat zoiets nog kan? En mochten jullie ons ooit aan een kampioensschap helpen kom ik jullie ook wel steunen hoorquote:Op maandag 21 mei 2007 11:13 schreef TerroRobbie het volgende:
PSV'ers die naar Feyenoord 2 komen kijken
En ik dan!?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:23 schreef Mindlight het volgende:
Best gezellig volk trouwens, die PSV'ers.
Eens. Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:55 schreef Robinho90 het volgende:
Excelsior is kut, maar Rbc is nog erger.
Gefeliciteerd!
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:57 schreef Luni het volgende:
Gefeliciteerd!
Die zullen jullie zelf hard genoeg nodig hebben denk ik. Eerst maar eens zelf een selectie bij elkaar schrapen, komen er dan nog gasten van jullie is dat een bonus.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:43 schreef Vakkie_W het volgende:
Zal volgend jaar heel moeilijk worden zonder Slory en Bruins. Misschien is het slim als Feyenoord Vincken, Derijck, Lensky en Wijnaldum verhuurd aan Excelsior...
Er waren er veel mee uit Roosendaal natuurlijk, tegen Veendam was het veel minder druk.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:33 schreef DarkShine het volgende:
Zat gisteren goed vol op Woudestein wat ik zag ,waarom kan dat in de competitie niet?
Idd, maar blijft jammer van die Feijenoorders....... Dat probleem zullen we altijd wel houden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:24 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Er waren er veel mee uit Roosendaal natuurlijk, tegen Veendam was het veel minder druk.
Was gezellig gisteren, gefeliciteerd mannen en tot volgend seizoen![]()
Ja onze beste verdediger. Jammer dat hij vertrekt maar zat er dik in. Hopelijk komt er een goede vervanger.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:25 schreef El_Bassie het volgende:
Hoe is Henrico Drost bevallen? Hoorde dat Heerenveen tevreden is en hem terughaalt. Een aderlating of niet?
Prima nieuws! Nu nog een goede centrumspits en we zijn een eind voor volgend jaar.quote:Excelsior contracteert Adnan Alisic, Leendert van Steensel en Michel van Guldener
4/6/2007 Excelsior heeft Adnan Alisic en Leendert van Steensel gecontracteerd. Aanvaller Adnan Alisic ondertekent een contract voor twee seizoenen. Hij stond drie jaar bij FC Utrecht onder contract en kwam drie keer voor die club in actie. Afgelopen seizoen speelde hij voor FC Dordrecht. In 34 wedstrijden wist de 23-jarige Rotterdammer daar vijf maal tot scoren te komen. Verdediger Leendert van Steensel (23) stond vier seizoenen onder contract bij FC Utrecht en voetbalde het afgelopen seizoen op huurbasis bij Carl Zeiss Jena, een club uit de Duitse Tweede Bundesliga. Naast Alisic en Van Steensel ondertekende ook Michel van Guldener een contract voor twee seizoenen. De aanvaller maakte afgelopen seizoen deel uit van de selectie van Jong Excelsior.
Ja ben ook zeer benieuwd hoe hij het gaat doen. Hij gaat op de positie van Bruins spelen, dus makkelijk zal het zeker niet worden voor hem.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Ben benieuwd hoe Alisic het gaat doen, een ouderwetse nummer 10 zoals ik ze graag zie.
Jammer dat ie het bij ons nooit heeft gered.
In het kader van die vergelijking, dat was Bruins ook in de eerste divisie, de eredivisie past veel beter bij Bruins. Hopelijk gaat datzelfde op voor Alisicquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:35 schreef methodmich het volgende:
Hij is minder dan Bruins natuurlijk, maar het is zeker een leuke speler. De vraag is wel of hij fysiek sterk genoeg is voor de eredivisie, vond het bij Dordt toch een lichtgewicht.
Gehaald bij de winkel van Van Gobbel.quote:KNVB schorst Mitchell Pique voor 1 maand
[19/07/2007] De KNVB heeft Excelsior-speler Mitchell Pique voor een maand geschorst. De schorsing zal met ingang van de eerste speeldag van de competitie ingaan. Bij een dopingcontrole, eind februari, kwam Pique postief uit de test. Naar nu blijkt zou Pique onbewust verboden stoffen hebben gebruikt bij het nuttigen van een 'wonderdrankje' in Suriname.
"Die zaten in een middeltje om zijn darmen te reinigen", zegt Excelsior-directeur Simon Kelder in De Telegraaf. "Mitchell wist niet dat dit niet mocht. Hij heeft geen doping of drugs gebruikt. Het is heel onschuldig."
quote:Twijfels over Hertog
RENÉ DONS ROTTERDAM
Volgens de Kralingse beleidsbepalers ligt zijn toekomst niet langer bij Excelsior. Algemeen directeur Simon Kelder en trainer Ton Lokhoff hebben hun twijfels of Damiën Hertog ooit nog fit genoeg wordt om zijn rentree te maken op het allerhoogste niveau. De 32-jarige middenvelder zit niet bij de pakken neer en beschouwt Excelsiors wantrouwen als extra stimulans om aan te tonen dat hij het niveau nog wel degelijk aan kan.
,,Ik heb afgelopen week eerst een gesprek gehad met algemeen directeur Simon Kelder en die sprak zijn twijfels uit over mijn fysieke gesteldheid. Vervolgens heb ik donderdag een onderhoud gehad met trainer Ton Lokhoff en assistent André Hoekstra en toen werd bevestigd dat het voor mij waarschijnlijk een moeilijk verhaal zal worden. Ik heb van Excelsior de boodschap mee gekregen om na te denken over mijn toekomst, maar voor mij is dat op dit moment helemaal niet aan de orde. Mijn prioriteit is eerst fit worden en daarna wil ik pas verder kijken,” aldus de Vlaardinger die behalve voor Excelsior in het verleden ook voor RBC en De Graafschap speelde.
Het verbaast Damiën Hertog dat hij op dit moment deze onheilstijding moet vernemen. ,,Ik ben door een beenbreuk en enkele andere blessures een jaar uit de roulatie. Ik train twaalf keer in de week om weer helemaal fit te worden. Mijn vetpercentage en mijn gewicht zijn lang niet meer zo laag geweest. Ik heb het gevoel dat het goed gaat ondanks een sluimerende achillespeesblessure, maar geef mij nog even de tijd om ook die laatste stappen te kunnen zetten op weg naar volledig herstel. Ik hoop binnenkort weer mee te kunnen doen aan de partijtjes op de training. Het is ook niet verstanding om te forceren. Ik voel me af en toe net een bergbeklimmer die tien meter omhoog klautert en er daarna vijf naar beneden valt. Maar ik blijf het gevoel houden dat ik uiteindelijk boven kom. Ik ben pas 32 jaar en wil mij nog niet laten afschrijven. Die conclusie kunnen we trekken als ik helemaal fit ben en ik dan niet meer voldoe. Maar nu al opgeven dat ligt niet in mijn aard. De gesprekken met Kelder en Lokhoff zijn voor mij een extra stimulans om er nog een schepje bovenop te doen.”
Hertog brak in de voorbereiding op het voorgaande seizoen zijn kuitbeen. Tijdens zijn revalidatie werd hij gekweld door meer blessures, waaronder ingescheurde enkelbanden en een spierverrekking. ,,Ik ben vanwege die beenbreuk geopereerd. Er zijn een schroef en een plaatje in de enkel geplaatst. Dat gewricht was namelijk ook kapot. Dat heeft aanvankelijk in die enkel niet goed gezeten. Ik denk dat ik daardoor een terugslag heb gekregen en dat heeft zich vertaald in nieuwe blessures. Maar nu voel ik mij fysiek weer in orde. Ik heb het volste vertrouwen erin dat het met mij helemaal goed komt,” benadrukt de speler met 284 wedstrijden in het betaald voetbal op zijn naam.
De technisch begaafde middenvelder is niet bang dat hij geen kans krijgt als hij weer helemaal fit is. ,,Ik loop al wat jaartjes mee in het betaald voetbal. Ik maakte dertien jaar geleden mijn debuut voor Excelsior. In deze sport heerst de waan van de dag. Je situatie als speler kan snel veranderen. Van de basis beland je zo via de reservebank op de tribune, maar andersom kan ook. Bovendien is er geen ruzie tussen de club en mij. Excelsior heeft zijn twijfels en ik ga trachten het tegendeel te bewijzen en daarna zien we wel weer verder.”
Hmm eerlijk gezegd ben ik vooral blij dat er uberhaupt een verdediger bij komt. Of het wat is weet ik niet erg.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:36 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, of dat goed nieuws is... Koen Stam was vorig jaar op huurbasis bij Cambuur. Heb hem toen aan het werk gezien en dat was écht dramatisch. Maar misschien trekt hij zich op aan het niveau van Excelsior.
Michel van Guldener wel aardig bezig in de voorbereiding zag ik, leuk voor die jongen!
Ja al begreep ik van mensen die geweest zijn dat Stam niet veel anders kon. Maar wat verontrustender is, is dat de rust van achteruit wegviel toen Stam in de ploeg kwam.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:35 schreef methodmich het volgende:
Mooi debuut voor Koen wel, strafschop veroorzaakt die de nederlaag tegen Go Ahead inleidde.
Nou hij zelf noemt het een stomme actie. Hij gaf de scheidsrechter namelijk een duw.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:03 schreef methodmich het volgende:
Het is natuurlijk pas zijn eerste pot. En uit het stuk in de krant begreep ik dat Van Steensel bij de eerste goal van GAE ook lelijk in de fout ging. Denk wel dat Excelsior moet hopen dat Van Nieuwstadt geen blessure / schorsing oploopt.
Overigens ook lekker suf, rood voor Sigourney Bandjar. Dat begreep niemand, volgens de journalist.
Even stond dat ook zo op voetbalopzaterdag.com. Excelsior - DOTO 1-3. Ik was toch even verbaasd. Maar goed, 3-1 is voor DOTO een goed resultaat. Volgens de diverse verslagen had Excelsior het knap lastig tegen ze.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:57 schreef methodmich het volgende:
Bij DOTO hopen ze stiekem op een stuntje.
Stond daar: Jaloers?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:54 schreef Le_Cannibale het volgende:
- Edit -
Minder goed nieuws is dat Rojer mogelijk zijn kruisband heeft afgescheurd.quote:Herkenbaar gemopper met buurman op tribune
Door WIETSE DIJKSTRA
Dat het niet meevalt om Excelsior-supporter te zijn, blijkt uit het fatalistisch getitelde ‘En toch degraderen jullie,’ van Bowie de Weijer.
De hartstochtelijke fan van de Kralingers geeft in zijn verslag over het afgelopen seizoen op ‘Woedestein’ een aardig doorkijkje in de gedachtenwereld van de spreekwoordelijke nagelbijter op de tribune.
De Weijer, doemdenker pur sang, bundelde en herschreef zijn persoonlijk getinte wedstrijdverslagen waarvan hij een groot aantal eerder publiceerde in het supportersblad Pro Excelsior. Een uit de hand gelopen hobby. De auteur begon drie jaar geleden met het schrijven van ingezonden brieven en kreeg de smaak te pakken nadat hij boeken als ‘De Coolsingel bleef leeg’ en ‘Je hebt het niet van mij’ had gelezen.
Hoewel die klassiekers als zijn inspiratiebron dienden, ligt ‘En toch degraderen jullie,’ meer in de traditie van Nick Hornby’s meesterwerk Fever Pitch. De Weijer is zo ver nog lang niet - daarvoor mist zijn dunne boekje diepgang en snijdt hij taalkundig nog wel eens een bochtje af - maar enig talent heeft hij wel:
,,Grot speelt ook na rust abominabel. We wensen dat hij snel gewisseld wordt. Zijn techniek is beroerd. Ik noem hem ‘de zwarte Dijkhuizen’. Ik vraag buurman een donkere speler te noemen die ook houterig is. We weten het niet. Het juiste antwoord is Van Hooijdonk.’’
Zijn telegramstijl leest bij vlagen als poëzie, is origineel en heerlijk ongenuanceerd. Herkenbaar voor iedereen die zich net als De Weijer en zijn anonieme voetbalvriend ‘buurman’ wekelijks in het stadion zit te verbijten.
Bowie de Weijer. En toch degraderen jullie... Uitgeverij: eigen beheer, 62 paginas. ¤ 11. Te bestellen www.excelsioronline.nl
Sieme Zijm viel door de mand tegen Twente en VVV, Pique is nog geschorst, dus vandaar dit "experiment" (tenminste dat hoop ik). Want inderdaad, op die positie is hij helemaal niets.quote:Op zondag 16 september 2007 17:35 schreef methodmich het volgende:
Trouwens, nog iets... Waarom moet Van Guldener linksback spelen? Dat kan ie toch helemaal niet??
Mijn tt is het dan ook niet, van begin af aan al onzin gevonden.quote:Op maandag 17 september 2007 00:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik vrees voor Excelsior dat er weinig "gepwnt" gaat worden dit jaar....
Behalve als je 'Excelsior' en 'de Eredivisie' omdraait in de TT.quote:Op maandag 17 september 2007 00:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik vrees voor Excelsior dat er weinig "gepwnt" gaat worden dit jaar....
Klopt, maar Heracles heeft PSV en Ajax al gehad en kan thuis van veel ploegen winnen. VVV heb ik nog geen goed beeld van, en Sparta is geen degradatiekandidaat.quote:Op maandag 17 september 2007 00:48 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Behalve als je 'Excelsior' en 'de Eredivisie' omdraait in de TT.![]()
De Graafschap staat al verder weg, maar concurrenten als Heracles, Sparta en VVV staan nog redelijk dichtbij.
En Koen Stam is ook nog niet echt een feest, begreep ik. Of valt dat nog mee?quote:Op zondag 16 september 2007 18:48 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Sieme Zijm viel door de mand tegen Twente en VVV, Pique is nog geschorst, dus vandaar dit "experiment" (tenminste dat hoop ik). Want inderdaad, op die positie is hij helemaal niets.
Het is een ramp, maar van Steensel is niet beter.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
En Koen Stam is ook nog niet echt een feest, begreep ik. Of valt dat nog mee?
Hehe, er is zelfs 1 tribune volledig dicht vanwege de niet komende supporters. Kan gewoon op wedstrijddag kopen dus. (tegen gereduceerd tarief)quote:Op dinsdag 25 september 2007 02:19 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Ik ben van plan om met een paar vrienden naar Excelsior-VVV te gaan. Kun je de kaarten gewoon bij de kassa kopen voor de wedstrijd of is het beter om eerst te bestellen?
Inderdaad, maar gezien de uitslagen van vandaag is het maar goed ook.quote:Op zondag 30 september 2007 16:23 schreef methodmich het volgende:
Michel van Guldener als schwalbekoning.
Maar wel een heerlijke comeback, met dank aan Roda.
Vond de 2e pingel wel terecht overigens.quote:Op zondag 30 september 2007 16:23 schreef methodmich het volgende:
Michel van Guldener als schwalbekoning.
Die was buiten de 16 naar 't schijnt (heb het zelf niet gezien)...quote:Op zondag 30 september 2007 17:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vond de 2e pingel wel terecht overigens.
Hij werd buiten de 16 ingezet en liet pas los in de 16.quote:Op zondag 30 september 2007 18:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Die was buiten de 16 naar 't schijnt (heb het zelf niet gezien)...
quote:Op zondag 30 september 2007 18:46 schreef Mindlight het volgende:
De eerste was ook terecht, niet te zien op RTL camera's maar hij kreeg een zet.
Nee inderdaad, 5-0 na 60 minuten was gepast geweest. En misschien nog wel meer. Ik blijf het ook een wonder vinden hoe wij nog gelijk hebben kunnen spelen daar.quote:Op zondag 30 september 2007 19:40 schreef DarkShine het volgende:
Kameraad van me heeft de herhalig op Tele2 gekeken. Volgens hem vonden ze ze daar beide onterecht.
Doet er niks aan af dat Roda een wanprestatie heeft geleverd. Na die 2-0 hadden ze Excelsior, met alle respect, de vernieling in moeten spelen!
Ach daar zullen de meningen over blijven verschillen dan. Feit blijft dat Roda het nooit zover had mogen laten komen, en zelfs toen het 3-2 stond hadden ze veel en veel beter gebruik moeten maken van de ruimte.quote:Op zondag 30 september 2007 19:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]Kom op man. Wat een duikelaar die dwaas.
De overtreding werd buiten de 16 ingezet, dus geen penalty normaal gesproken.quote:Op zondag 30 september 2007 19:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij werd buiten de 16 ingezet en liet pas los in de 16.
Maar hij voerde zijn overtreding door tot in de 16.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
De overtreding werd buiten de 16 ingezet, dus geen penalty normaal gesproken.
Genoeg.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar hij voerde zijn overtreding door tot in de 16.
Ken jij een scheids die dan geen pingel geeft?
Tuuuuurlijk.....quote:
Ik heb die ballen vaak genoeg buiten de 16 gelegd zien worden en de enorme discussies die daarna volgden!quote:
Als je iets omhoog scrolt kun je lezen dat ik het al een wanprestatie noemde.quote:Feit is gewoon, en dat zal jij ook toegeven lijkt me, dat je er maar 1 partij is in deze die je de puntendeling mag aanrekenen.
Ik ook in het geval van "randjegeval" maar dat was het niet, hij liet hem pas los een meter in de 16.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:22 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik heb die ballen vaak genoeg buiten de 16 gelegd zien worden en de enorme discussies die daarna volgden!
Met drie punten kreeg Excelsior inderdaad te veel. Sparta was met name de eerste helft wel de betere ploeg, maar ging wel (weer) erg slordig om met de voorsprong. Doch, al met al denk ik dat een gelijkspel beter op zijn plaats was geweest.quote:Op maandag 5 november 2007 10:41 schreef Mindlight het volgende:
Sparta de betere? Dat lijkt me niet, misschien wat meer balbezit, maar het was minimaal gelijkwaardig. Dat wij uiteindelijk 3 punten pakken is misschien wat teveel, maar daarom niet minder leuk
Zoals ik de samenvatting zag was Sparta de betere. Maargoed, tussen de hele wedstrijd en de samenvatting van ajax - Roda zat dan ook een wereld van verschil.quote:Op maandag 5 november 2007 10:41 schreef Mindlight het volgende:
Sparta de betere? Dat lijkt me niet, misschien wat meer balbezit, maar het was minimaal gelijkwaardig. Dat wij uiteindelijk 3 punten pakken is misschien wat teveel, maar daarom niet minder leuk
Lekkere bekerpot, 4000 man max. Misschien mogen jullie ook op de hoofdtribune zitten?quote:Januari heb ik nu al geen zin in, als jullie net zo goed spelen als de eerste helft een maandje geleden gaan we er dik af. Bij dezelfde slapte als in de tweede helft hebben we een goede kans
Hmm hele wedstrijd gezien?quote:Op maandag 5 november 2007 11:09 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Met drie punten kreeg Excelsior inderdaad te veel. Sparta was met name de eerste helft wel de betere ploeg, maar ging wel (weer) erg slordig om met de voorsprong. Doch, al met al denk ik dat een gelijkspel beter op zijn plaats was geweest.
Herstel, het spandoek blijkt een ludieke actie te zijn, n.a.v. een of ander Youtube filmpje met Geert den Ouden en een Hagenees.quote:Op maandag 5 november 2007 20:51 schreef Mindlight het volgende:
Ja dat spandoek was door een paar "fans" opgehangen, die het niet zo op Geert hebben.
Ach ik was ook niet blij met zijn komst, maar hij doet het aardig voorlopig. Voskamp is een echte held en publiekslieveling.
Wel een leuk (maar veel te kort) filmpje van de ontlading na de 4-3
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=152290
Dat is toch logisch bij een strafschop? Het thuispubliek gaat echt niet lopen gillen en schreeuwen, maar is stil. Het uitpubliek (minimaal 1000-1200 man) gaat massaal fluiten. Uiteraard komen zij er op dat bovenuit.quote:Op maandag 5 november 2007 22:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Waarom werd er gefloten tijdens die penalty? Het Spartapubliek kwam er dus eigenlijk gewoon bovenuit?
Ben er trouwens bij tegen PSV.
Ok, verkeerd beeld door de samenvatting dan.quote:Op maandag 5 november 2007 23:28 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Dat is toch logisch bij een strafschop? Het thuispubliek gaat echt niet lopen gillen en schreeuwen, maar is stil. Het uitpubliek (minimaal 1000-1200 man) gaat massaal fluiten. Uiteraard komen zij er op dat bovenuit.
Dit was echter niet het beeld van de gehele wedstrijd.
Maar je bent erbij tegen PSV, in welke hoedanigheid?
Dat snap ik, maar welke tribune? En als aanhanger van welke club?quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ok, verkeerd beeld door de samenvatting dan.
En tegen PSV zit ik op de tribune.
Idd, ook wel logisch aangezien we vrijdag alweer moeten....quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:03 schreef DarkShine het volgende:
Dinsdag 15 januari 20:00 dus.
Aan de kant van de Maas, geen idee welke tribune dat isquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:25 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar welke tribune? En als aanhanger van welke club?
Je mist een vraagteken aan het eind van het spandoek. En is toch een logisch spandoek op dit moment? Jullie hebben ook jaarlijks jullie "grapjes" richting ons, dit was er 1 jullie kant op, ik zie het verband met de arrogantie niet zo eerlijk gezegd....quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:51 schreef Stpan het volgende:
Als we dan toch spandoeken gaan verklaren.
0x winst, In The Winning Mood?
Ik snapte hem niet helemaal. 0x winst snap ik, ITWM is de naam van ons fanzine. Als de makers van dit spandoek daar al de zelfspot niet van snappen door de oprichters van dit fanzine begin ik eindelijk te begrijpen waarom ze ons in Kralingen arrogant vinden.
Doet het nog aardig goedquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:44 schreef Mindlight het volgende:
En nu Geert den Ouden als nieuwe spits. Persoonlijk speel ik liever met 10 man dan met hem.
Je bedoelt de doeken met de spelers erop?quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Mja dat vond ik ook maar zielige shitNet als die getekende poppetjes.
Doet het zeker goed, heeft voor het seizoen (maar na mijn post) excuses gemaakt naar de supporters voor dat eerdere akkefietje en wint langzaamaan het vertrouwen terug.quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:46 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Doet het nog aardig goed.
Ik had het eerlijk gezegd ook niet verwacht hoor![]()
Ja, zag er -in de flits die ik er van zag- vrij amateuristisch uit.quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:47 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Je bedoelt de doeken met de spelers erop?
Hier staan de meeste op:quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja, zag er -in de flits die ik er van zag- vrij amateuristisch uit.
Dat 0x winst, In The Winning Mood? is zo'n open deur dat ik bijna dacht dat Excelsiorsupporters vermoeden dat we zelf denken ITWM te zijn? Dat fanzine ooit zo is genoemd nav uitstekende resultaten? Ik zie de grap dan ook niet echt, en vermoed daarom dat het een terechtwijzing op vermeende arrogantie is.quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:45 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Je mist een vraagteken aan het eind van het spandoek. En is toch een logisch spandoek op dit moment? Jullie hebben ook jaarlijks jullie "grapjes" richting ons, dit was er 1 jullie kant op, ik zie het verband met de arrogantie niet zo eerlijk gezegd....
Nee, zo zag ik het niet, het is jullie grootste supporterssite, met dat als (zeker dit seizoen) ongelukkige naam. Natuurlijk wordt die dan even ingekopt, zo zijn we dan ook wel weerquote:Op woensdag 7 november 2007 11:57 schreef Stpan het volgende:
[..]
Dat 0x winst, In The Winning Mood? is zo'n open deur dat ik bijna dacht dat Excelsiorsupporters vermoeden dat we zelf denken ITWM te zijn? Dat fanzine ooit zo is genoemd nav uitstekende resultaten? Ik zie de grap dan ook niet echt, en vermoed daarom dat het een terechtwijzing op vermeende arrogantie is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |