abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 juli 2007 @ 01:22:08 #201
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_51841525
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 20:03 schreef methodmich het volgende:
Het is natuurlijk pas zijn eerste pot. En uit het stuk in de krant begreep ik dat Van Steensel bij de eerste goal van GAE ook lelijk in de fout ging. Denk wel dat Excelsior moet hopen dat Van Nieuwstadt geen blessure / schorsing oploopt.

Overigens ook lekker suf, rood voor Sigourney Bandjar. Dat begreep niemand, volgens de journalist.
Nou hij zelf noemt het een stomme actie. Hij gaf de scheidsrechter namelijk een duw.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_51856095
Ah, dat is inderdaad niet al te slim dan. Zal hem wel een schorsing opleveren.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 26 juli 2007 @ 17:44:13 #203
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_51860138
En nu Geert den Ouden als nieuwe spits . Persoonlijk speel ik liever met 10 man dan met hem.
pi_51912818
Geert den Ouden scoorde wel direct bij zijn debuut in Oldenzaal. Het werd 0-4, tegenvallend vond ook Lokhoff. Kees Luijckx (2x) en Eldridge Rojer maakten de andere goals.

Dinsdag speelt Excelsior in Abbenbroek een oefenduel tegen DOTO.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 28 juli 2007 @ 14:52:49 #206
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_51912905
Tsja echt lekker is het allemaal nog niet. Volgende week tegen Ajax 2 en NAC zal wel blijken waar we staan.
pi_51918822
Al zegt dat ook eigenlijk niet al te veel. Vorig jaar werd Excelsior afgemaakt door NAC Breda, degradatiekandidaat nummer één en bleven ze er vervolgens toch in.

Bij DOTO hopen ze stiekem op een stuntje.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 28 juli 2007 @ 19:00:58 #208
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_51918902
Nee, maar vorig jaar werd wel de tactiek compleet gewijzigd na die wedstrijd tegen NAC, in plaats van het vrije en losse voetbal van de laatste jaren werd vanuit een gesloten systeem gespeeld, en dat heeft ons wel gered.

Aangezien we nu flink wat snelheid missen zal dat dit jaar niet genoeg zijn.
pi_51918937
Bruins en Slory waren volgens mij inderdaad wel vrij cruciaal voor die tactiek. Nu zal het normaliter wel Rojer en Korf / Steur op de flanken worden?

Heb je sowieso al wat zicht op de basis van Excelsior?
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 28 juli 2007 @ 19:05:36 #210
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_51919007
Uhh ja dat denk ik wel.

Graafland
Pique (Zijm tot de schorsing van Pique erop zit)
Van Nieuwstadt
Van Steensel (kan evt ook Altheer worden)
Bandjar

Van Dieren
Luijckx
Guijo Velasco

Rojer
Den Ouden
Korf

Waarbij de flankspelers de meest onzekere factoren zijn voorlopig. Van Guldener doet het uitstekend in de voorbereiding en Steur zit er inderdaad ook weer aan te komen.
pi_51919056
Helaas is Excelsior voor mij degradatiekandidaat nummer 1. De redenen waarom ze er vorig jaar inbleven, zijn nu weg. En daar is niks voor teruggekomen...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_51919077
Ik ben voorstander van Van Guldener, maar dat is natuurlijk redelijk gewaagd. Hoewel Korf ook niet al te veel ervaring in de eredivisie heeft.

Verder dan toch niet al te veel wijzigingen, hoewel dat redelijk logisch is. Den Ouden is sowieso niet populair, merk ik op meerdere forums. Maar ja, kan Voskamp het al aan?
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 28 juli 2007 @ 19:14:13 #213
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_51919209
Nja Voskamp geeft altijd alles wat hij heeft en is enorm populair.
Den Ouden is altijd negatief geweest over Excelsior, en daarom een onbegrijpelijke keuze imo.

Korf is vind ik dramatisch in de voorbereiding, Van Guldener is weer een jeugdspeler die wat mij betreft in ieder geval een kans moet krijgen dit jaar.
pi_51919240
Ik hoop inderdaad voor Excelsior dat er wat leuke jeugdspelers opstaan. De rest (op vNiewstadt na) is toch behoorlijk Jupiler League niveau.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zaterdag 28 juli 2007 @ 20:06:57 #215
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_51920621
Nee dat is onzin. Anders hadden we er vorig jaar wel uitgevlogen. Natuurlijk waren Slory en Bruins belangrijk, maar met 2 man win je geen wedstrijd.

Eredivisiewaardig zijn zeker ook Pique, Van Dieren en Rojer, en een aantal zweven er een beetje tussenin.
En die jeugdspelers staan altijd wel op, de laatste jaren mogen we in ieder geval niet klagen (El Hamdaoui, Bruins, Breuer). Alleen blijft de verhuur van Haddad aan AZ erg vreemd, ik hoopte dat hij al bij de eerste selectie aan zou sluiten.
pi_51962043
Iemand als Jarda Simr is toch ook wel aardig bruikbaar in de eredivisie?

Opmerkelijk inderdaad, die verhuur van Haddad. Defensieve middenvelder toch? Zagen ze toch blijkbaar nog geen echte concurrent in voor Van Dieren en dan is spelen voor Jong AZ op zich beter. Al blijft het vreemd, Excelsior dat een speler uitleent aan AZ ipv andersom.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 30 juli 2007 @ 17:45:23 #217
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_51964925
Ja precies, en zeker aangezien het een speler is waar de subtopclubs van Europa nu al achteraan hollen. Zo'n gozer moet toch spelen en hem dan voor zoveel mogelijk verkopen??

En Simr, ik vind hem dramatisch eigenlijk, een aantal jaar geleden was het met Buffel de beste man die we hadden, en nu is het geen schim meer van die speler. Maar het is ook iemand die in een aanvallend systeem veel beter tot zijn recht komt.
pi_52049314
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 18:57 schreef methodmich het volgende:

Bij DOTO hopen ze stiekem op een stuntje.
Even stond dat ook zo op voetbalopzaterdag.com. Excelsior - DOTO 1-3. Ik was toch even verbaasd. Maar goed, 3-1 is voor DOTO een goed resultaat. Volgens de diverse verslagen had Excelsior het knap lastig tegen ze.
www.thuisuiteten.nl
pi_52049667
Alisic komt daar voorlopig nog niet aan de bak?
pi_52050457
@MM: Ja wat ik begreep een gelijkopgaande wedstrijd. Niet erg hoopgevend tot nu toe allemaal, maar hopelijk wordt het nog beter allemaal

En Alisic, nee ik geloof niet dat hij voorlopig kans maakt op de basis.
pi_52194869
't trainingskamp op Texel was weer gezellig

pi_52194892
Dit topic gaat nog best snel
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_52203166
Die dame op de laatste foto met Jarda Simr
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_52468541
- Edit -

[ Bericht 97% gewijzigd door RayMania op 18-08-2007 00:55:18 ]