Ohh absoluut. Jullie haalden vorige week al het grootste deel van de hoop daar weg, en wij geven ze nog een goeie trap na. Prima zo.quote:Op zondag 1 april 2007 21:06 schreef knnth het volgende:
Gezellig zo toch, als Rotterdamse clubs gezamelijk die club eindelijk terug naar de GGD trappen?
Haha dat zou helemaal schitterend zijn. Maar Europa gaan we halen op basis van het fairplay-klassement dit jaar. We staan keurig 2e achter PSV, dus als we ons handhaven hebben we geloof ik 25% kans.quote:Op zondag 1 april 2007 21:23 schreef knnth het volgende:
Vites-uit, Utrecht-thuis, Ajax-uit, RKC-thuis ... moeten wij nog zeker 4 kunnen halenMet 'n beetje geluk vrijdag staan we zelfs 12e dan! Kunnen jullie lekker Vites inhalen
Gyan is ook weg, die is niet te betalen voor ons, en zijn contract bij Feyenoord loopt af. Luijckx zal denk ik liever bij AZ op de bank zitten dan bij ons, en Jansen gaat waarschijnlijk naar VVV.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:40 schreef methodmich het volgende:
Al enig idee of er versterkingen komen voor volgend seizoen Mindlight?
Bruins en Slory sowieso weg, Zwarthoed, Drost en Grot weg na de huurperiode. Hoe zit dat met Luijckx en Gyan?
Afgelopen zondag nog gelezen dat Pi-Air een reünie forceert met Ton Lokhoff.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:40 schreef methodmich het volgende:
Al enig idee of er versterkingen komen voor volgend seizoen Mindlight?
Bruins en Slory sowieso weg, Zwarthoed, Drost en Grot weg na de huurperiode. Hoe zit dat met Luijckx en Gyan?
1 april, kneus.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Afgelopen zondag nog gelezen dat Pi-Air een reünie forceert met Ton Lokhoff.
Ik had eigenlijk, voor een van de weinige keren dit seizoen, niks aan te merken op de scheids. Verdiende overwinning zeker, maar jullie hadden toch ook enkele grote kansen!quote:Op maandag 9 april 2007 04:40 schreef Mindlight het volgende:
Ahh ok nou thnx, ik vond het zelf maar een stille boel eigenlijk. En qua wedstrijd... Zonde dat we de kansen die we krijgen missen, zonde dat de scheids niet best floot, maar een zeer verdiende overwinning voor jullie![]()
Ik hoop hetquote:Op zondag 15 april 2007 19:53 schreef DutchGooner het volgende:
Dat wordt dus zonde Slory het einde van de competitie lijkt mij
Zouden terrecht kampioen zijnquote:Op zondag 22 april 2007 23:19 schreef knnth het volgende:
AZ heeft nooit 'n vol uitvak, misschien zondag wel .. successupporters
@ jouw avatar: Wees even realistisch man. Alsof een andere trainer dat zooitje ongeregeld nog wel op rails kan krijgenquote:Op zondag 22 april 2007 23:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Je seizoenskaart kan je nu wel ff uitlenen, kan je het aankoopbedrag mee terugverdienen denk ik
quote:Op zondag 22 april 2007 23:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
@ jouw avatar: Wees even realistisch man. Alsof een andere trainer dat zooitje ongeregeld nog wel op rails kan krijgen
quote:Op zondag 22 april 2007 16:55 schreef TC03 het volgende:
In de winterstop stond Feyenoord 3 punten achter op Ajax. Ze hadden goede wedstrijden gespeeld tegen PSV en AZ, twee ploegen die nu 'toevallig' eerste staan. Ook de ploegen die nu eerste staan hebben een matige tweede seizoenshelft gekend en veel punten laten liggen. Toch heeft Feyenoord het nog VELE malen slechter gedaan, terwijl het de eerste seizoenshelft niet eens zó slecht ging.
Conclusie: de spelers kunnen het wel. Ergens ver weg hebben ze wel kwaliteit liggen. Alleen de motivatie spoort niet, en de trainer is verschrikkelijk.
Er moet gewoon een nieuwe trainer komen, ik snap niet waarom Koeman nog krediet heeft.
Ik heb er hier 4 liggen via een sponsorquote:Op maandag 23 april 2007 00:01 schreef Mindlight het volgende:
Klopt, ik ga mijn seizoenskaart ook verkopen, plus dat ik nog 7 losse kaarten heb weten te bemachtigen.........
*zich rijk rekent*
Geniaal, hoorde het gister ook. Gratis een seizoen naar je favoriete club, geweldig.quote:Op maandag 23 april 2007 19:02 schreef vitessezuid113 het volgende:
Die excelsior supporters zijn wel slim![]()
![]()
170 euro vragen voor je seizoenskaart, en daarmee meteen je nieuwe of oude seizoenskaart terugverdienen
![]()
![]()
En dan in 90+3 gelijkmaken ofzo?quote:Op zondag 29 april 2007 12:06 schreef Mindlight het volgende:
1-2 ofzo zou wel leuk zijn.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:05 schreef Urquhart het volgende:
Zet 'm op jongens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |