Die avatarquote:
Haha ja ik hoopte toen ook dat die 0-0 psv het kampioenschap niet zou kosten. Maar toen was de ajax-dreiging ook nog groot natuurlijk. Jammer alleen vandaag van de samenvatting op Talpa. Absoluut geen goed beeld van de wedstrijd.quote:Op maandag 30 april 2007 02:17 schreef mcyodogg het volgende:
God, wat was ik pissig na die 0-0, maar vandaag dubbel en dwars goed gemaakt
Nog meer Rotterdamse derby'squote:Op donderdag 10 mei 2007 13:33 schreef wolfrolf het volgende:
1-0 gewonnen van Veendam!Goedzo! Daarnaast heeft FC Dordrecht 2-0 gewonnen van RKC! Hebben wij dadelijk 4 ploegen uit de regio rotterdam in de EDV???...
En tijd voor een FC Limburg enzo...quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:38 schreef DarkShine het volgende:
En allemaal hebben ze geen meerwaarde in de Eredivisie. Tijd voor een FC Rijnmond dus
D'r is toch maar 1 club in Limburg? Die Jupiler clubs neem ik niet echt serieusquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En tijd voor een FC Limburg enzo...
Geen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:43 schreef Kadoc het volgende:
Wie was de laatste Excelsior-international?
Was zeker gezellig, ook in het cafe van te voren. Maar tot morgen dan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:18 schreef BruggiKeane het volgende:
Yep was er zaterdag ook, was wel gezellie![]()
Morgen weer aanwezig met ongeveer hetzelfde groepje.
Ahh helder, dan heb ik een beeld, je stond rechts in de groep PSV'ers. Nee heb heel de wedstrijd achter jullie gestaan op de bovenste rij.quote:Op maandag 21 mei 2007 01:00 schreef BruggiKeane het volgende:
Had PSV shirtje (Afellay erop) aan idd met Excelsior sjaal om
Stond je bij ons in de buurt of zat je heel de wedstrijd?
Toch mooi dat mensen die eenmaal de moeite nemen bij ons te komen kijken ons helemaal niet als Feyenoord 2 zien.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:13 schreef TerroRobbie het volgende:
PSV'ers die naar Feyenoord 2 komen kijken
Zoiets is toch alleen maar mooi dat zoiets nog kan? En mochten jullie ons ooit aan een kampioensschap helpen kom ik jullie ook wel steunen hoorquote:Op maandag 21 mei 2007 11:13 schreef TerroRobbie het volgende:
PSV'ers die naar Feyenoord 2 komen kijken
En ik dan!?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:23 schreef Mindlight het volgende:
Best gezellig volk trouwens, die PSV'ers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |