Die avatarquote:
Haha ja ik hoopte toen ook dat die 0-0 psv het kampioenschap niet zou kosten. Maar toen was de ajax-dreiging ook nog groot natuurlijk. Jammer alleen vandaag van de samenvatting op Talpa. Absoluut geen goed beeld van de wedstrijd.quote:Op maandag 30 april 2007 02:17 schreef mcyodogg het volgende:
God, wat was ik pissig na die 0-0, maar vandaag dubbel en dwars goed gemaakt
Nog meer Rotterdamse derby'squote:Op donderdag 10 mei 2007 13:33 schreef wolfrolf het volgende:
1-0 gewonnen van Veendam!Goedzo! Daarnaast heeft FC Dordrecht 2-0 gewonnen van RKC! Hebben wij dadelijk 4 ploegen uit de regio rotterdam in de EDV???...
En tijd voor een FC Limburg enzo...quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:38 schreef DarkShine het volgende:
En allemaal hebben ze geen meerwaarde in de Eredivisie. Tijd voor een FC Rijnmond dus
D'r is toch maar 1 club in Limburg? Die Jupiler clubs neem ik niet echt serieusquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En tijd voor een FC Limburg enzo...
Geen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:43 schreef Kadoc het volgende:
Wie was de laatste Excelsior-international?
Was zeker gezellig, ook in het cafe van te voren. Maar tot morgen dan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:18 schreef BruggiKeane het volgende:
Yep was er zaterdag ook, was wel gezellie![]()
Morgen weer aanwezig met ongeveer hetzelfde groepje.
Ahh helder, dan heb ik een beeld, je stond rechts in de groep PSV'ers. Nee heb heel de wedstrijd achter jullie gestaan op de bovenste rij.quote:Op maandag 21 mei 2007 01:00 schreef BruggiKeane het volgende:
Had PSV shirtje (Afellay erop) aan idd met Excelsior sjaal om
Stond je bij ons in de buurt of zat je heel de wedstrijd?
Toch mooi dat mensen die eenmaal de moeite nemen bij ons te komen kijken ons helemaal niet als Feyenoord 2 zien.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:13 schreef TerroRobbie het volgende:
PSV'ers die naar Feyenoord 2 komen kijken
Zoiets is toch alleen maar mooi dat zoiets nog kan? En mochten jullie ons ooit aan een kampioensschap helpen kom ik jullie ook wel steunen hoorquote:Op maandag 21 mei 2007 11:13 schreef TerroRobbie het volgende:
PSV'ers die naar Feyenoord 2 komen kijken
En ik dan!?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:23 schreef Mindlight het volgende:
Best gezellig volk trouwens, die PSV'ers.
Eens. Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:55 schreef Robinho90 het volgende:
Excelsior is kut, maar Rbc is nog erger.
Gefeliciteerd!
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:57 schreef Luni het volgende:
Gefeliciteerd!
Die zullen jullie zelf hard genoeg nodig hebben denk ik. Eerst maar eens zelf een selectie bij elkaar schrapen, komen er dan nog gasten van jullie is dat een bonus.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:43 schreef Vakkie_W het volgende:
Zal volgend jaar heel moeilijk worden zonder Slory en Bruins. Misschien is het slim als Feyenoord Vincken, Derijck, Lensky en Wijnaldum verhuurd aan Excelsior...
Er waren er veel mee uit Roosendaal natuurlijk, tegen Veendam was het veel minder druk.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:33 schreef DarkShine het volgende:
Zat gisteren goed vol op Woudestein wat ik zag ,waarom kan dat in de competitie niet?
Idd, maar blijft jammer van die Feijenoorders....... Dat probleem zullen we altijd wel houden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:24 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Er waren er veel mee uit Roosendaal natuurlijk, tegen Veendam was het veel minder druk.
Was gezellig gisteren, gefeliciteerd mannen en tot volgend seizoen![]()
Ja onze beste verdediger. Jammer dat hij vertrekt maar zat er dik in. Hopelijk komt er een goede vervanger.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:25 schreef El_Bassie het volgende:
Hoe is Henrico Drost bevallen? Hoorde dat Heerenveen tevreden is en hem terughaalt. Een aderlating of niet?
Prima nieuws! Nu nog een goede centrumspits en we zijn een eind voor volgend jaar.quote:Excelsior contracteert Adnan Alisic, Leendert van Steensel en Michel van Guldener
4/6/2007 Excelsior heeft Adnan Alisic en Leendert van Steensel gecontracteerd. Aanvaller Adnan Alisic ondertekent een contract voor twee seizoenen. Hij stond drie jaar bij FC Utrecht onder contract en kwam drie keer voor die club in actie. Afgelopen seizoen speelde hij voor FC Dordrecht. In 34 wedstrijden wist de 23-jarige Rotterdammer daar vijf maal tot scoren te komen. Verdediger Leendert van Steensel (23) stond vier seizoenen onder contract bij FC Utrecht en voetbalde het afgelopen seizoen op huurbasis bij Carl Zeiss Jena, een club uit de Duitse Tweede Bundesliga. Naast Alisic en Van Steensel ondertekende ook Michel van Guldener een contract voor twee seizoenen. De aanvaller maakte afgelopen seizoen deel uit van de selectie van Jong Excelsior.
Ja ben ook zeer benieuwd hoe hij het gaat doen. Hij gaat op de positie van Bruins spelen, dus makkelijk zal het zeker niet worden voor hem.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Ben benieuwd hoe Alisic het gaat doen, een ouderwetse nummer 10 zoals ik ze graag zie.
Jammer dat ie het bij ons nooit heeft gered.
In het kader van die vergelijking, dat was Bruins ook in de eerste divisie, de eredivisie past veel beter bij Bruins. Hopelijk gaat datzelfde op voor Alisicquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:35 schreef methodmich het volgende:
Hij is minder dan Bruins natuurlijk, maar het is zeker een leuke speler. De vraag is wel of hij fysiek sterk genoeg is voor de eredivisie, vond het bij Dordt toch een lichtgewicht.
Gehaald bij de winkel van Van Gobbel.quote:KNVB schorst Mitchell Pique voor 1 maand
[19/07/2007] De KNVB heeft Excelsior-speler Mitchell Pique voor een maand geschorst. De schorsing zal met ingang van de eerste speeldag van de competitie ingaan. Bij een dopingcontrole, eind februari, kwam Pique postief uit de test. Naar nu blijkt zou Pique onbewust verboden stoffen hebben gebruikt bij het nuttigen van een 'wonderdrankje' in Suriname.
"Die zaten in een middeltje om zijn darmen te reinigen", zegt Excelsior-directeur Simon Kelder in De Telegraaf. "Mitchell wist niet dat dit niet mocht. Hij heeft geen doping of drugs gebruikt. Het is heel onschuldig."
quote:Twijfels over Hertog
RENÉ DONS ROTTERDAM
Volgens de Kralingse beleidsbepalers ligt zijn toekomst niet langer bij Excelsior. Algemeen directeur Simon Kelder en trainer Ton Lokhoff hebben hun twijfels of Damiën Hertog ooit nog fit genoeg wordt om zijn rentree te maken op het allerhoogste niveau. De 32-jarige middenvelder zit niet bij de pakken neer en beschouwt Excelsiors wantrouwen als extra stimulans om aan te tonen dat hij het niveau nog wel degelijk aan kan.
,,Ik heb afgelopen week eerst een gesprek gehad met algemeen directeur Simon Kelder en die sprak zijn twijfels uit over mijn fysieke gesteldheid. Vervolgens heb ik donderdag een onderhoud gehad met trainer Ton Lokhoff en assistent André Hoekstra en toen werd bevestigd dat het voor mij waarschijnlijk een moeilijk verhaal zal worden. Ik heb van Excelsior de boodschap mee gekregen om na te denken over mijn toekomst, maar voor mij is dat op dit moment helemaal niet aan de orde. Mijn prioriteit is eerst fit worden en daarna wil ik pas verder kijken,” aldus de Vlaardinger die behalve voor Excelsior in het verleden ook voor RBC en De Graafschap speelde.
Het verbaast Damiën Hertog dat hij op dit moment deze onheilstijding moet vernemen. ,,Ik ben door een beenbreuk en enkele andere blessures een jaar uit de roulatie. Ik train twaalf keer in de week om weer helemaal fit te worden. Mijn vetpercentage en mijn gewicht zijn lang niet meer zo laag geweest. Ik heb het gevoel dat het goed gaat ondanks een sluimerende achillespeesblessure, maar geef mij nog even de tijd om ook die laatste stappen te kunnen zetten op weg naar volledig herstel. Ik hoop binnenkort weer mee te kunnen doen aan de partijtjes op de training. Het is ook niet verstanding om te forceren. Ik voel me af en toe net een bergbeklimmer die tien meter omhoog klautert en er daarna vijf naar beneden valt. Maar ik blijf het gevoel houden dat ik uiteindelijk boven kom. Ik ben pas 32 jaar en wil mij nog niet laten afschrijven. Die conclusie kunnen we trekken als ik helemaal fit ben en ik dan niet meer voldoe. Maar nu al opgeven dat ligt niet in mijn aard. De gesprekken met Kelder en Lokhoff zijn voor mij een extra stimulans om er nog een schepje bovenop te doen.”
Hertog brak in de voorbereiding op het voorgaande seizoen zijn kuitbeen. Tijdens zijn revalidatie werd hij gekweld door meer blessures, waaronder ingescheurde enkelbanden en een spierverrekking. ,,Ik ben vanwege die beenbreuk geopereerd. Er zijn een schroef en een plaatje in de enkel geplaatst. Dat gewricht was namelijk ook kapot. Dat heeft aanvankelijk in die enkel niet goed gezeten. Ik denk dat ik daardoor een terugslag heb gekregen en dat heeft zich vertaald in nieuwe blessures. Maar nu voel ik mij fysiek weer in orde. Ik heb het volste vertrouwen erin dat het met mij helemaal goed komt,” benadrukt de speler met 284 wedstrijden in het betaald voetbal op zijn naam.
De technisch begaafde middenvelder is niet bang dat hij geen kans krijgt als hij weer helemaal fit is. ,,Ik loop al wat jaartjes mee in het betaald voetbal. Ik maakte dertien jaar geleden mijn debuut voor Excelsior. In deze sport heerst de waan van de dag. Je situatie als speler kan snel veranderen. Van de basis beland je zo via de reservebank op de tribune, maar andersom kan ook. Bovendien is er geen ruzie tussen de club en mij. Excelsior heeft zijn twijfels en ik ga trachten het tegendeel te bewijzen en daarna zien we wel weer verder.”
Hmm eerlijk gezegd ben ik vooral blij dat er uberhaupt een verdediger bij komt. Of het wat is weet ik niet erg.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:36 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, of dat goed nieuws is... Koen Stam was vorig jaar op huurbasis bij Cambuur. Heb hem toen aan het werk gezien en dat was écht dramatisch. Maar misschien trekt hij zich op aan het niveau van Excelsior.
Michel van Guldener wel aardig bezig in de voorbereiding zag ik, leuk voor die jongen!
Ja al begreep ik van mensen die geweest zijn dat Stam niet veel anders kon. Maar wat verontrustender is, is dat de rust van achteruit wegviel toen Stam in de ploeg kwam.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:35 schreef methodmich het volgende:
Mooi debuut voor Koen wel, strafschop veroorzaakt die de nederlaag tegen Go Ahead inleidde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |