Dan mag daar toch wel een behoorlijke transfervergoeding tegenover staan. Kelder is ook niet gek, zonder Bruins is dit elftal echt stukken minder.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:37 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Ik geef hem nog tot de winterstop bij jullie, dan is ie weg.
Hoogstens een 3 kwart miljoen, meer niet lijkt mij.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat dacht je van 0.5 miljoen.
Maar die ging naar Engeland rechtstreeks? Geen vergelijkingsmateriaal natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:49 schreef Mindlight het volgende:
Nee zeker wel meer, El Hamdaoui ging destijds voor 1 miljoen, en Bruins heeft zeker meer talent.
Kolkka moet blijven.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:49 schreef Erasmusch het volgende:
En ruilen tegen Kolkka?
Doe niet zo drama jongenquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:17 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kolkka moet blijven.![]()
Excelsior wint zondag in de Kuip...![]()
Doe ik niet, ben realistisch.quote:
GVD, wat is dit nou weer voor bullshit, eerst moeten Holman en Artz plotseling terug aan het begin van het seizoen, en nu hebben we eindelijk weer wat talentvolle eigen jeugd, en ineens wil Feyenoord weer door met die samenwerking. Ik zie niet waarom Kelder is gaan praten, want wat zit er voor ons in het vat?quote:Samenwerking met Feyenoord gaat voort
2006-09-23
De samenwerking met Excelsior leek op sterven na dood. Feyenoord wilde dit seizoen geen speler meer uitlenen, terwijl Excelsior juist nu weer op het hoogste niveau uitkomt. Alleen Gyan maakte de overstap, maar daar werd een goede ver- goeding voor betaald. Sinds maanden zaten beide partijen gisteren weer rond de tafel, zo meldt het Algemeen Dagblad. ,,Het is bedoeling dat het contract met drie jaar wordt verlengd,’’ aldus Woerts in het AD.
Volgens de radio angst dat Bruins eventueel naar PSV of AZ zou gaan ipv Feyenoord. Of dat zo is?quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:34 schreef Mindlight het volgende:
[..]
GVD, wat is dit nou weer voor bullshit, eerst moeten Holman en Artz plotseling terug aan het begin van het seizoen, en nu hebben we eindelijk weer wat talentvolle eigen jeugd, en ineens wil Feyenoord weer door met die samenwerking. Ik zie niet waarom Kelder is gaan praten, want wat zit er voor ons in het vat?
Ik geloof inderdaad niet dat hij een specifieke voorkeur voor feyenoord heeftquote:Op zondag 24 september 2006 16:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Volgens de radio angst dat Bruins eventueel naar PSV of AZ zou gaan ipv Feyenoord. Of dat zo is?
quote:Op zondag 24 september 2006 16:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Volgens de radio angst dat Bruins eventueel naar PSV of AZ zou gaan ipv Feyenoord. Of dat zo is?
AZ is een omhooggevallen kutclub.quote:Op zondag 26 november 2006 11:25 schreef Elvislives het volgende:
[..]
AZ koopt gewoon alle Nederlandse talenten op, zodat de rest niks meer overhoudt en over 5 jaar kansloos is, óf in het buitenland moet vissen. Bah, die alkmaarse kutclub maakt de competitie kapot!
Ik hoop dat Bruins lekker bij Excelsior blijft, mooi dat ze gister zo hard wonnen!
Tsja enerzijds hoop ik dat natuurlijk ook wel, maar een flinke smak geld is ook welkom uiteraard. Misschien dat een mooie koop en direct terughuur deal maken het beste isquote:Op zondag 26 november 2006 11:25 schreef Elvislives het volgende:
[..]
AZ koopt gewoon alle Nederlandse talenten op, zodat de rest niks meer overhoudt en over 5 jaar kansloos is, óf in het buitenland moet vissen. Bah, die alkmaarse kutclub maakt de competitie kapot!
Ik hoop dat Bruins lekker bij Excelsior blijft, mooi dat ze gister zo hard wonnen!
En wat te denken van die 5-0 nederlaag tegen NAC een week voor het begin van de competitiequote:Op zondag 26 november 2006 16:49 schreef methodmich het volgende:
Lekkere zege. Lokhoff zei terecht dat ze elkaar de goals gunden, dat was ook wel mooi om te zien. Goed voor het vertrouwen.
Had ik nooit verwacht voor het seizoen. Die oefenpot bij Heerjansdam bijvoorbeeld..... Dat was vrij matig.
Ja geld is ook lekker, maar dan moet je dus óf erg goed scouten in de eerste divisie, óf een buitenlandse vervanger van Bruins halen, want eredivisie-spelers van het nivo-Bruins, gaan niet naar Excelsior.quote:Op zondag 26 november 2006 12:59 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Tsja enerzijds hoop ik dat natuurlijk ook wel, maar een flinke smak geld is ook welkom uiteraard. Misschien dat een mooie koop en direct terughuur deal maken het beste is
Jawel, maar we zitten niet in de luxe positie dat we zomaar een paar miljoen kunnen mislopenquote:Op zondag 26 november 2006 17:50 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ja geld is ook lekker, maar dan moet je dus óf erg goed scouten in de eerste divisie, óf een buitenlandse vervanger van Bruins halen, want eredivisie-spelers van het nivo-Bruins, gaan niet naar Excelsior.
En als jullie een buitenlander halen, krijg je dus inderdaad wat ik niet cool vind: meer en meer buitenlanders in de NL-competitie, behalve bij...AZ!
Minimaal, anders blijft ie gewoonquote:Op maandag 27 november 2006 00:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Je verwacht toch geen 2 miljoen voor Bruins hoop ik?
Dit neem je zelf ook serieus?quote:Op maandag 27 november 2006 01:31 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Minimaal, anders blijft ie gewoon
Het zijn de woorden van Kelder.... (zonder een bedrag te noemen, maar er moet wel een bizar bod komen wil hij van de winter al vertrekken)quote:
quote:Op zondag 3 december 2006 14:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Hier dan ook maar even:
Namens Mindlight moet ik zeggen dat Luigi Bruins volgend seizoen naar AZ gaat voor meerdere miljoenen.
Mindlight zat in het stadionquote:Op zondag 3 december 2006 14:52 schreef DarkShine het volgende:
Mindlight zelf heeft een ban ofzo?
Hehe, naja 't was meer een reactie omdat ik er echt niet meer van op kijk als iemand een ban krijgt voor niksquote:
AZ = een omhooggevallen kutclub.quote:Op zondag 3 december 2006 15:18 schreef Elvislives het volgende:
[..]
![]()
AZ moet een tweede profteam oprichten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |