quote:Op zondag 3 december 2006 17:01 schreef AndreB. het volgende:
c876d6MWg43
Oeee,quote:
Niet interessantquote:Op zondag 3 december 2006 23:04 schreef bvvt het volgende:
[..]
Oeee,
Nog ff??????
geniet er nog van zolang het nog kan
Ik weet van nietsquote:Op zondag 3 december 2006 23:07 schreef worldpimber het volgende:
Wie had Richardgie er (verkeerd) uitgegooid?![]()
Dat moet je terug kunnen vinden in de WIKI infoquote:Op zondag 3 december 2006 23:07 schreef worldpimber het volgende:
Wie had Richardgie er (verkeerd) uitgegooid?![]()
Ja, de URL zat er nog deels in waardoor ik de OP weer moest aanpassenquote:
Iemand die er geen toevoeging bij heeft gezegd, een 80. nog iets IP adresquote:Op zondag 3 december 2006 23:09 schreef bvvt het volgende:
Dat moet je terug kunnen vinden in de WIKI info
Iemand uit Den Haagquote:Op zondag 3 december 2006 23:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, de URL zat er nog deels in waardoor ik de OP weer moest aanpassen![]()
[..]
Iemand die er geen toevoeging bij heeft gezegd, een 80. nog iets IP adres![]()
Dan was het vast Faithyquote:Op zondag 3 december 2006 23:12 schreef hicham het volgende:
Iemand uit Den HaagDus dat is Faithy, een onbekende of de IP-geolocatie pinpointer werkt niet naar behoren
quote:
En dan nog, had je wat ofzo?quote:Op zondag 3 december 2006 23:16 schreef worldpimber het volgende:
op de pik getrapten:
quote:Op zondag 3 december 2006 23:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En dan nog, had je wat ofzo? [afbeelding]
Je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 3 december 2006 23:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Werd een beetje druk in de lijst van "onbekende" Fok!MC'ers, of fotolozen![]()
Dus sowieso, frequente userts of op de pik getrapten: nieuwe foto aanleveren![]()
![]()
![]()
Met 9 jaar al rokenquote:Op zondag 3 december 2006 23:19 schreef Rib-i het volgende:
Op SBS6
Een blowjob voor een pakje sigaretten door een 9-jarig meisje
Damn, net gemist. Waar was dat?quote:Op zondag 3 december 2006 23:19 schreef Rib-i het volgende:
Op SBS6
Zo, dat is goedkoop!quote:Op zondag 3 december 2006 23:19 schreef Rib-i het volgende:
Op SBS6
Met 9 jaar al werkenquote:Op zondag 3 december 2006 23:19 schreef Rib-i het volgende:
Op SBS6
Dit was bestemd als "jeah chill.. relax" zondag, om lekker te nixen. Maar ik was blijkbaar de enige die daar zo over dachtquote:
Jarigquote:Op zondag 3 december 2006 23:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
Alvast gefeliciteerd ouwe rukker![]()
![]()
Ik ben er nu echter weer vandoor want morgen moet ik weer vroeg op. Met mij gaat alles super, hopelijk met jullie ook. Kijk heel af en toe nog eens mee, maar de meeste topics gaan mij voorbij zonder uberhaupt te zien![]()
Tot snel![]()
Dan moet het met dit IP adres zijn.quote:Op zondag 3 december 2006 23:13 schreef worldpimber het volgende:
Of Den Haag, Worldbeater vanuit huize vriendin ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk, een briefje van Fulcrumquote:Op zondag 3 december 2006 23:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
![]()
Ik ben er nu echter weer vandoor want morgen moet ik weer vroeg op. Met mij gaat alles super, hopelijk met jullie ook. Kijk heel af en toe nog eens mee, maar de meeste topics gaan mij voorbij zonder uberhaupt te zien![]()
Tot snel![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 23:26 schreef Worldbeater het volgende:
Zeker tijd om naar de volgende flirt te stappen..![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 23:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Damn, net gemist. Waar was dat?
Ik heb nog wat oude CD's die mislukt zijn met branden, zou dat ook goed zijn..![]()
quote:
quote:
Tot snelquote:Op zondag 3 december 2006 23:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
![]()
Tot snel![]()
Huhm ik houd het bij de breezer, is goedkoper hequote:Op zondag 3 december 2006 23:19 schreef Rib-i het volgende:
Op SBS6
Daarom juist, dan kunnen wij er ook nog wel bij, lopende bandwerkquote:Op zondag 3 december 2006 23:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Wat een compassie weer voor een dame die door vader, broer, oom, opa, buurman, gast, klant etc misbruikt werd
quote:Op zondag 3 december 2006 23:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ze is geexecuteerdquote:Op zondag 3 december 2006 23:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Daarom juist, dan kunnen wij er ook nog wel bij, lopende bandwerk
quote:Op zondag 3 december 2006 23:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ze is geexecuteerdMaar omdat jij de naam hebt necrofiel te zijn ...
Dat had je ons niet verteldquote:Op zondag 3 december 2006 23:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Wat een compassie weer voor een dame die door vader, broer, oom, opa, buurman, gast, klant etc misbruikt werd
Niet normaal ...quote:Op zondag 3 december 2006 23:38 schreef worldpimber het volgende:
Sommige mensen .... wat een leven (en dood)
quote:Op zondag 3 december 2006 23:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Missen is inderdaad een errrrggg groot woord
Hij komt welquote:Op zondag 3 december 2006 23:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Missen is een groot woord, hij staat er niet in nee.
Oh, kan goed hoor. Ik merkte het alleen op toen ik het lijstje doornam.quote:Op maandag 4 december 2006 00:09 schreef worldpimber het volgende:
Er stojnd geen foto in, dus sjeh, terwijl die toch al af is of niet?![]()
Rijdt wel raar trouwens die Fighter, achterlijk breed stuur... vond het sowieso veel te moeilijk om weer normaal te schakelen
![]()
Ik was ff hamburgertje happen met een vriend van me .. Hij was deze week ziek en had behoefte aan degelijk voer ..quote:
quote:Op maandag 4 december 2006 00:13 schreef kratjuh het volgende:
Ik was ff hamburgertje happen met een vriend van me .. Hij was deze week ziek en had behoefte aan degelijk voer ..
En daarna weer biertjes happen ..
Neem alles toch niet zo letterlijk man ..
Iedereen die je niet kent verwijderen.quote:Op maandag 4 december 2006 00:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Oh, kan goed hoor. Ik merkte het alleen op toen ik het lijstje doornam.
die ken ik...
die ken ik niet...
oh, staat die er nog in...
oh, toen zei Hicham ...
Je verveelt ons anders ook ..quote:Op maandag 4 december 2006 00:16 schreef worldpimber het volgende:
Ok, ik verveel me duidelijk. Doegie
WTF, wie is ons?quote:
Jeh man, check die Tong80 een vriendin fakenquote:Op maandag 4 december 2006 00:18 schreef Rib-i het volgende:
Youssef heeft een interessante posthistory
Je kent hemquote:Op maandag 4 december 2006 00:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
WTF, wie is ons?![]()
![]()
[..]
Jeh man, check die Tong80 een vriendin faken
Elk materiaal heeft tijd nodig om af te koelen ..quote:Op maandag 4 december 2006 00:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mwah, de hel is nog warm dus denk het niet
quote:Op maandag 4 december 2006 00:26 schreef BazzieK het volgende:
Long long story.quote:
Hoop het niet voor Pepijn, kan ie nooit meer fatsoenlijk lopen ..quote:Op maandag 4 december 2006 00:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
BazzieK en kratjuh vechten nog steeds om hetzelfde bot, maar uiteindelijk gaat Pepijn er altijd mee heen
Doe eens rustig tegen Kratjuh, hij heeft blauwe ZX-9R en jij nog steeds een ZXR-400quote:Op maandag 4 december 2006 00:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je vergeet de 25KW ..quote:Op maandag 4 december 2006 00:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Doe eens rustig tegen Kratjuh, hij heeft blauwe ZX-9R en jij nog steeds een ZXR-400![]()
Hij reed chopper en rijd nu nog alsof ie chopper rijdquote:Op maandag 4 december 2006 00:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Doe eens rustig tegen Kratjuh, hij heeft blauwe ZX-9R en jij nog steeds een ZXR-400![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 00:31 schreef BazzieK het volgende:
Wat reed jij trouwens?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Geloof dat 75% Fok!MC Hard Kern (c) beter weet hoe men chopper moet rijden dan ik ..quote:Op maandag 4 december 2006 00:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hij reed chopper en rijd nu nog alsof ie chopper rijd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 4 december 2006 00:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hij mag blij wezen dat ie opgevoerd is naar 25 kW![]()
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 00:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hij reed chopper en rijd nu nog alsof ie chopper rijd![]()
Wat reed jij trouwens?![]()
Je hebt me aan het huilen gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb je nu je zin
![]()
Als je ouder wordt word je milder zeggen ze weleens... Het is waar![]()
Ik ga maar naar bed, ik ben gedissed door BazzieK![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 00:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je hebt me aan het huilen gemaaktheb je nu je zin
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 00:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je hebt me aan het huilen gemaaktheb je nu je zin
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 00:36 schreef worldpimber het volgende:
Keenker BazzieK, je hebt me m4ttie te huilen gemaakt, jewaids, je bennu d00d [afbeelding]
Truste kerel .. Je ziet er geen dag ouder uit dan 37 ..quote:Op maandag 4 december 2006 00:36 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i gaat pitten
Ik ben inmiddels ook al weer een jaartje ouder he![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 00:36 schreef worldpimber het volgende:
Keenker BazzieK, je hebt me m4ttie te huilen gemaakt, jewaids, je bennu d00d [afbeelding]
quote:Op maandag 4 december 2006 00:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
afquote:Op maandag 4 december 2006 00:09 schreef worldpimber het volgende:
Er stojnd geen foto in, dus sjeh, terwijl die toch al af is of niet?![]()
maar stuurt wel easy hequote:Rijdt wel raar trouwens die Fighter, achterlijk breed stuur... vond het sowieso veel te moeilijk om weer normaal te schakelen
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 12:45 schreef -XX- het volgende:
Is rib-i jarig![]()
GEFELICITEERD!
[afbeelding]
En niet zeuren dat het van marsepijn is![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 4 december 2006 11:21 schreef koffiekoekje het volgende:
Mogguh
@ Rib-i
[afbeelding]
Gefeliciteerd![]()
O en uhh... verander je geboorte datum is, klopt niks van...
quote:Op maandag 4 december 2006 11:57 schreef -XX- het volgende:
[..]Je snapt em niet doosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
Ik weet wie jou getrokken heeftquote:Op maandag 4 december 2006 13:09 schreef Puck1 het volgende:
help! ik moet nog een gedicht hebben voor morgen
!wie wil me helpen?
Het is voor het broertje van mijn vriend, hij is 18, heeft net een oude motor,is gek op pokeren online,zit altijd stoer te doen dat hij meer vrij heeft dan mij en houdt van bier en meiden.
quote:Op maandag 4 december 2006 13:14 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[..]
Ik weet wie jou getrokken heeft
Nooit geweten dat je een oudere broer had
Scherpquote:Op maandag 4 december 2006 13:14 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik weet wie jou getrokken heeft
Nooit geweten dat je een oudere broer had
Ja ag... het is immers 13:37quote:Op maandag 4 december 2006 13:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Scherp(voor een koffiekoekje
![]()
)
Is dat Rib-I ?quote:Op maandag 4 december 2006 13:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja ag... het is immers 13:37
[afbeelding]
Je moest eens weten.quote:Op maandag 4 december 2006 00:28 schreef worldpimber het volgende:
..maar uiteindelijk gaat Pepijn er altijd mee heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanmiddag heel lang met mijn vierde achterspeaker bezig geweest, maar die is echt definitief overleden.![]()
Uitstekend gerepareerd draadje bleek in de conus geen contact te maken. Zonde van de tijd.![]()
Vanochtend wilde iemand al mijn moederbord ophalen, hem hem nu in totaal zes keer verkocht.![]()
![]()
De gelukkige winnaar van dit aanbod maar even uitgesteld tot woensdag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 15:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]Er is dus nog geneuqtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Er zijn nog veel meer leuke dingen in het leven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Rib-i nog gefeliciteerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En MF is lekker snel!
quote:Op maandag 4 december 2006 15:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Er zijn nog veel meer leuke dingen in het leven.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Het was ook geen vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:En MF is lekker snel!
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Icoontje onder je ava.
![]()
Rib-i congratzSome say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!![]()
Kmoet morgenquote:, suc6 daar
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
Stop
Blitse motor man!![]()
Er is geen icoontje op de startpagina. Dus moet ik alsnog een topic zoeken waar ik in gepost heb.quote:![]()
Of gewoon naar mijn profielpagina gaan.. da's iets sneller.![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 15:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]Tornen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Danke sehrquote:Op maandag 4 december 2006 17:28 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Thanks .. Kmag over een half jaar weer terugkomen ..
Suc6 morgen ..
Als ik nu aan de tandarts denk moet ik direct aan Hostel denken
Stop
Blitse motor man!![]()
Heeft Saw niet ook iets daarmee ?quote:Op maandag 4 december 2006 17:36 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Danke sehr
Als ik nu aan de tandarts denk moet ik direct aan Hostel denken![]()
Ik heb ze alle 3 niet gezien ..![]()
![]()
Never change a winning team ofzoquote:Op maandag 4 december 2006 17:47 schreef Worldbeater het volgende:
SPOILER
Welke Windows versie moet ik Tornen?
Is Vista Pre-RTM build 5840 de laatste?Gewoon XP houwe dus
Het is nog veel te vroeg om met Vista te beginnen, eerst maar eens van anderen horen hoeveel bugs erin zitten en hoe klote de illegale versies wel niet zijn omdat de cracks/patches niet helemaal naar behoren werken
![]()
![]()
Dat winning team heeft nog nooit topprestaties geleverdquote:Op maandag 4 december 2006 18:01 schreef hicham het volgende:
Never change a winning team ofzoGewoon XP houwe dus
Het is nog veel te vroeg om met Vista te beginnen, eerst maar eens van anderen horen hoeveel bugs erin zitten en hoe klote de illegale versies wel niet zijn omdat de cracks/patches niet helemaal naar behoren werken
, dus morgen met het nieuwe MB en processor maar gelijk over het slootje springen dacht ik zo. Anders moet ik net zo goed op zoek naar een nieuwe XP.
![]()
![]()
Neem dan meteen een systeem met een OS erbijquote:Op maandag 4 december 2006 18:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat winning team heeft nog nooit topprestaties geleverd, dus morgen met het nieuwe MB en processor maar gelijk over het slootje springen dacht ik zo. Anders moet ik net zo goed op zoek naar een nieuwe XP.
![]()
![]()
![]()
+2.xx Ghz voor 120 euro?quote:Op maandag 4 december 2006 18:24 schreef koffiekoekje het volgende:
Neem dan meteen een systeem met een OS erbij![]()
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 18:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Veeg me op![]()
![]()
Beurtje voor de XJ is ¤ 10.59, inclusief carterpakking, oliefilter en twee O-ringen.quote:![]()
¤ 120 / 10.59 = 11 beurten .. ik weet niet of ik daar ooit aan kom.![]()
![]()
Heb nu een slimmerd die een carburateur onder rembours wil kopen..
.. verzenden naar de postbus..
Kan ik mooi fluiten naar mijn centen. Bij een postbus is geen hond aanwezig.![]()
Rommelmarkt.
Iemand nog intresse in ..
.. een Geforce 2MX GPU grafische kaart van 32 Mb voor 15 euro?
.. een AMD Athlon 1 Ghz voor 20 euro?
.. een PC2700 module van 256 Mb voor 15 euro?
.. een Intel Pentium II 266 voor 12 euro 50?
.. een Intel Celeron 266 voor 10 euro?
.. een 56 K modem met Rockwell chipset voor 10 euro?
.. een Matrox G-100 4 Mb grafische kaart voor 7 euro 50?
.. twee netwerkaartjes voor 7 euro 50?
Nieuwe netwerkkaartjes koop je tegenwoordig voor 5 euri inclusief garantie ..quote:Op maandag 4 december 2006 19:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rommelmarkt. [afbeelding]
Iemand nog intresse in ..
.. twee netwerkaartjes voor 7 euro 50?![]()
![]()
![]()
![]()
Deze heeft parralell tasking.quote:Op maandag 4 december 2006 19:28 schreef kratjuh het volgende:
Nieuwe netwerkkaartjes koop je tegenwoordig voor 5 euri inclusief garantie ..![]()
![]()
En voor het milieu koopt men beter gebruikt spul.![]()
Maar de 266 processoren, de Matrox kaart, het modem en de netwerk kaartjes belanden anders in de vuilnisbak bij de volgende lichting. Volgende week dinsdagochtend that is.
!!quote:Op maandag 4 december 2006 18:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Veeg me op![]()
![]()
Het is een roze po!![]()
![]()
![]()
Sowieso schrijf je zo.![]()
In dat winning team ben jij misschien de beperkende factorquote:Op maandag 4 december 2006 18:08 schreef Worldbeater het volgende:
Dat winning team heeft nog nooit topprestaties geleverd, dus morgen met het nieuwe MB en processor maar gelijk over het slootje springen dacht ik zo. Anders moet ik net zo goed op zoek naar een nieuwe XP.
![]()
![]()
Maar neh, beter blijf je ff bij XP, totdat Vista wat bekender wordt.![]()
![]()
Ach dat Vista is snel genoeg bekend hoorquote:Op maandag 4 december 2006 19:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
In dat winning team ben jij misschien de beperkende factor![]()
Maar neh, beter blijf je ff bij XP, totdat Vista wat bekender wordt.Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
Stop
Blitse motor man!![]()
Vroeger was alles beter.. W'98 @ topspeed.quote:Op maandag 4 december 2006 19:40 schreef worldpimber het volgende:
![]()
Ik ben dinsdag/woensdag weer helemaal bij met de computerzaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n verkooptopic gaat goed88 viewers.
![]()
Nul reactie's.![]()
![]()
![]()
Ja net als alle driver problemen toendertijd bij het uitkomen van XPquote:Op maandag 4 december 2006 20:00 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ach dat Vista is snel genoeg bekend hoor![]()
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 20:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter.. W'98 @ topspeed.![]()
Ik ben dinsdag/woensdag weer helemaal bij met de computerzaken.
Zo heb ik ook een demper op MF te koop staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n verkooptopic gaat goed88 viewers.
![]()
Nul reactie's.![]()
![]()
![]()
![]()
IJS voor wijven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas dit in je sportschool dieet?![]()
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 20:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
IJS voor wijven.
Man, door tijdgebrek ben ik al 2 maanden niet op die hele sportschool geweest ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas dit in je sportschool dieet?![]()
En ik weet hoeveel calorieën erin zitten![]()
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 20:19 schreef kratjuh het volgende:
Man, door tijdgebrek ben ik al 2 maanden niet op die hele sportschool geweest ..
En ik weet hoeveel calorieën erin zitten![]()
Dit maakt je een gemiddelde sportschoolbezoeker. Heb je nu geen tijd dan.![]()
![]()
Ik wist ook al waarom menige sportschool vooruitbetaald wilt hebben. 75% are drop outs.![]()
Vorige week heb ik drie zakken M&M's op.. á 1200 calorieen per zakje.
De drie niet op 1 dag, wel binnen het uur per stuk.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zit nu ook nog te lummelen, inplaats van een gezond maaltje te koken.
Ok, luiheid omgezet in het vinden van de juiste cracks. En binnen.quote:Op maandag 4 december 2006 19:40 schreef worldpimber het volgende:
De buurman had hem vorige week al draaien. Gekocht in de Rotterdamse haven.quote:Maar neh, beter blijf je ff bij XP, totdat Vista wat bekender wordt.
Komen er spullen binnen waar "per ongeluk" transportschade is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rib-i Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geloof iik
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download![]()
Goedeavond mensen![]()
Is dat zondig?quote:![]()
Voor 25% = 95 cent heb je 2.5 kilo schepijs bij de super.. ook lekker.![]()
Ik voorzie alweer een volgende verslaving.. na koekjes, chocola..
.. deze heb ik nog niet gehad.![]()
![]()
Chocolade Ijs is het besterste voedsel op deze planeetquote:Op maandag 4 december 2006 20:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Is dat zondig?![]()
Voor 25% = 95 cent heb je 2.5 kilo schepijs bij de super.. ook lekker.![]()
Ik voorzie alweer een volgende verslaving.. na koekjes, chocola..
.. deze heb ik nog niet gehad.![]()
Sowieso schrijf je zo.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik deed zoquote:Op maandag 4 december 2006 20:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neh, gewoon dat iedereen inene zit teop Ben & Jerry.
![]()
![]()
he!
![]()
Alsof views wat zeggen dusquote:Op maandag 4 december 2006 20:01 schreef Worldbeater het volgende:M'n verkooptopic gaat goed88 viewers.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 20:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ze hebben minter wonderland ofzoiets, iig met mintniet meer
![]()
Ghey.![]()
![]()
![]()
Nope, chronisch tijdgebrek. En nu heb ik geen tijd want ik ben m'n examen van morgenochtend aan het voorbereiden.quote:Op maandag 4 december 2006 20:29 schreef worldpimber het volgende:
Ben & Jerry hype
Enneeuh kratjuh... stiekem niet gewoon te weinig motivatie ...?
Met een beetje geluk kan ik woensdag weer sporten ..![]()
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 20:56 schreef kratjuh het volgende:
Met een beetje geluk kan ik woensdag weer eten..![]()
![]()
Avond
Heb een originele ZXR750 carbon uitlaat te koop. Iemand die er blij van wordt
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!![]()
Kan die ook onder m'n Puch?quote:Op maandag 4 december 2006 21:04 schreef Makster het volgende:
Avond
Heb een originele ZXR750 carbon uitlaat te koop. Iemand die er blij van wordt![]()
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 21:07 schreef fs180 het volgende:
[..]
bazzie is zandhappen en hooiwagen is poser filmpje maken met ipho?![]()
![]()
![]()
Stop
Blitse motor man!![]()
Stop
Blitse motor man!![]()
Het nodigt uit om er op te klikken.quote:![]()
![]()
Tering.. heb ik al een record gezet voor de meeste views vanavond?![]()
![]()
![]()
Nee.quote:Op maandag 4 december 2006 21:16 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]![]()
Af en toe leef je wel in een apart wereldje... Reminds me aan je opmerking over stabieler staande motoren op middenbokken bijvoorbeeld ipv zijstandaard. Dan denk ik, Pepijn ... ben je weer teveel met Lars opgetrokkenquote:Op maandag 4 december 2006 21:16 schreef Worldbeater het volgende:
Het nodigt uit om er op te klikken.![]()
![]()
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom haten jullie mijquote:Op maandag 4 december 2006 21:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nuff said..en weer verder![]()
![]()
![]()
middenbok is toch ook gewoon stabielere?quote:Op maandag 4 december 2006 21:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Af en toe leef je wel in een apart wereldje... Reminds me aan je opmerking over stabieler staande motoren op middenbokken bijvoorbeeld ipv zijstandaard. Dan denk ik, Pepijn ... ben je weer teveel met Lars opgetrokken![]()
![]()
![]()
![]()
Dat met die middenbok en die accuquote:Op maandag 4 december 2006 21:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Af en toe leef je wel in een apart wereldje... Reminds me aan je opmerking over stabieler staande motoren op middenbokken bijvoorbeeld ipv zijstandaard. Dan denk ik, Pepijn ... ben je weer teveel met Lars opgetrokken![]()
![]()
Stop
Blitse motor man!![]()
Boooh, vuil scooterjongquote:Op maandag 4 december 2006 21:22 schreef fs180 het volgende:
middenbok is toch ook gewoon stabielere?![]()
![]()
![]()
JoaH.. ik ga eens even mijn kolomboor uittesten.quote:
Dat middenbok topic hoor ook in [onz] , maar die hebben ze daar niet.quote:Op maandag 4 december 2006 21:19 schreef worldpimber het volgende:
![]()
En zo was het des te uitdagender.![]()
![]()
En Lars is daar te droogof te nat voor.
En die views.. tja.. marketingtechnisch heel goed, veel views. Dan moet er op een gegeven moment maximaal resultaat zijn qua zeldzame contacten die iets aan die rommel hebben. Zo werkt de reclame.![]()
ff boren.
![]()
![]()
ga spelenquote:Op maandag 4 december 2006 21:27 schreef fs180 het volgende:
[..]
gore hoerige net pimper!mij scooataahjong noemen dood gevonden zal je worden!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry.
Maar Puch is zo tof
En niet zeiken hé.
Het brommerrijden heeft ervoor gezorgd dat ik dus ook motor ga rijden (later als ik groot ben)
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 21:24 schreef Worldbeater het volgende:
En die views.. tja.. marketingtechnisch heel goed, veel views. Dan moet er op een gegeven moment maximaal resultaat zijn qua zeldzame contacten die iets aan die rommel hebben. Zo werkt de reclame.![]()
ff boren.
![]()
Die views doen echt niets, ik zie ze niet eens meer ...
Zeker niet als er 15.000 van huize pimber afkomstig zijn![]()
![]()
Wat heb je dan snotkut.quote:Op maandag 4 december 2006 21:27 schreef fs180 het volgende:
gore hoerige net pimper!mij scooataahjong noemen dood gevonden zal je worden!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ja joh?quote:Op maandag 4 december 2006 21:28 schreef no1uknow het volgende:
Sorry.
Maar Puch is zo tof
En niet zeiken hé.
Het brommerrijden heeft ervoor gezorgd dat ik dus ook motor ga rijden (later als ik groot ben)
![]()
Sorry, maar zolang jullie Geqxon huisvesten neem ik jullie niet serieusquote:Op maandag 4 december 2006 21:28 schreef no1uknow het volgende:
![]()
![]()
![]()
WAaaaaaaaaahquote:Op maandag 4 december 2006 21:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zeker niet als er 15.000 van huize pimber afkomstig zijn![]()
echt weer een pimber actie
![]()
![]()
![]()
We zijn druk bezig met hem te verstoten aapquote:Op maandag 4 december 2006 21:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sorry, maar zolang jullie Geqxon huisvesten neem ik jullie niet serieus![]()
.
En het lukt nog ook aardig, hij post steeds minder![]()
![]()
niet? wedje leggenquote:Op maandag 4 december 2006 21:35 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen oldtimer, penis![]()
Dat was al quattroquote:Op maandag 4 december 2006 21:36 schreef no1uknow het volgende:
Wauw triplepost in het Motor topic
Nu kan ik vredig stervenSome say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
Stop
Blitse motor man!![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 21:41 schreef Roderick2085 het volgende:
zitten er hier nou al weer snorfietsers![]()
![]()
![]()
![]()
Scooters.
Brommers.![]()
Fietsen.![]()
Invalidevoertuigen.
Canon EOS 300D
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.![]()
mijn mtb is stoer!quote:Op maandag 4 december 2006 21:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
Scooters.
Brommers.![]()
Fietsen.![]()
Invalidevoertuigen.
Canon EOS 300D![]()
![]()
![]()
![]()
Eenschquote:![]()
Wie geen motor heeft/rijdt, heeft geen recht om te postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 22:18 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Wie geen motor heeft/rijdt, heeft geen recht om te postenWaarom zou je gebanned worden, met zulke opmerkingen kun je juist vice-president wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihihihihihI!Sowieso schrijf je zo.![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 22:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom zou je gebanned worden, met zulke opmerkingen kun je juist vice-president worden
Ja dan kom je er wel ..![]()
![]()
I'll passquote:Op maandag 4 december 2006 22:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom zou je gebanned worden, met zulke opmerkingen kun je juist vice-president worden![]()
if you don't mindPrinsesquote:Op maandag 4 december 2006 22:42 schreef -XX- het volgende:
LEKKER NIET!![]()
![]()
![]()
Ik ben een prinses, dus ik heb overal recht op!, met of zonder rijbewijs! !!!!
![]()
hihihihihihI!![]()
Mên....jij hebt zeker heel hard je hoofd gestoten tijdens het paalslingeren
*I'll do what I want, cuz I can*![]()
In een verkooptopic wel.. dan weet je dat het aangebodene in ieder geval bekeken is.quote:Op maandag 4 december 2006 21:29 schreef worldpimber het volgende:Die views doen echt niets, ik zie ze niet eens meer ...
27377 potentiele kopers die er over na gaan denken.quote:Zeker niet als er 15.000 van huize pimber afkomstig zijn![]()
![]()
Damn, als ik van ieder nou eens ¤ 0,25 had gekregen. Had ik een Gixxer 1000 kunnen kopen.
Kijk maar ûût vanavchter je veilige slaapkamer.. Rebbel doet echt aan batsmeeten.quote:![]()
![]()
Je hebt met rebbel gebatst?quote:Op maandag 4 december 2006 23:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kijk maar ûût vanavchter je veilige slaapkamer.. Rebbel doet echt aan batsmeeten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer ga je eens een dag niet voor open doel inschieten?quote:![]()
Kwamen die brommerboys maar weer terug, vond ik nog zinniger.
Oh nee...kan niet.. die liggen al met een speen in bedje.![]()
![]()
Heel af en toe laat ik er een liggen maar wie ben ik om zo arrogant te zijn een prachtige voorzet te verpestenquote:Op maandag 4 december 2006 23:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wanneer ga je eens een dag niet voor open doel inschieten?
quote:Kwamen die brommerboys maar weer terug, vond ik nog zinniger.
Oh nee...kan niet.. die liggen al met een speen in bedje.![]()
![]()
![]()
![]()
En nèt nog even de ruidruchtige buur gespeeld.. het liep qua werkzaamheden even uit de hand.![]()
![]()
Eerst werkte de kolomboor niet, maar het bleek dat ik een boutje van de beveiliging had verwijderd.. en weggegooid.
![]()
Vond het al zo onhandig dat de bovenklep met twee schroefjes dicht zat.
![]()
Ik kreeg het niet voor elkaar om de oude staat te herstellen, dus toen maar een schroef rechtopstaand in de schakelaar gedraaid.Het lijkt wel of'ie vlak langs de riem loopt, maar dat is slecht schijn.
![]()
En voor het eerst aan mijn projectje geboord...![]()
![]()
... namelijk een paar halogeenlampjes in de keuken ophangen!!![]()
![]()
Heb ze al vier-vijf jaar in huis.Maar ze pasten nooit wegens een te laag plafond, waardoor de uitklapveertjes niet werkten. Ik dacht er pas over om eens nieuwe te kopen -met een ander montagesysteem- die wel zouden passen.. maar waarom niet even twee gaatjes boren in het RVS.. en met een schroefje vastmaken?
![]()
Het ging alleen moeilijker dan ik dacht, want ze bleken nog een heel stuk dieper te zijn van zichzelf, zonder de inbouwveren. Dus om 22.00 met een beitel een stuk van het plafond afgebikt. (buren)
Plaatje 1...... en 2 ..........
Precies de maat van het blokje, paste perfect.Moet nog niezen van de stof.
![]()
En toen bedacht ik mij dat het keramisch aansluitblokje wel heel erg heet werd tegen het rietachtige plafond.. dus ben verder gaan bikken (buren) (
stof! ) , en heb een onderdeel van het oude lampje in het plafond geschroeft als hitteschild.
![]()
Plaatje 3......
En als laatste nog even een voor(armoedig)~na piccie(RVS uitstraling).
![]()
Lampje twee en drie doen we morgen maar.. beetje te laat om lawaai te maken.![]()
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 23:10 schreef BazzieK het volgende:
Heel af en toe laat ik er een liggen ...![]()
![]()
![]()
quote:[message=6190622,noline]MasterP schreef op 04 december 2006 @ 21:00[/message]:
Daar had die TL1000R van jou geen last van Worldbeater!!! De olie was kraakhelder. Toch even vervangen samen met filtertje. Klaar voor volgend seizoen.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Vanwege de hoge motorwaarde maar even vijf foto's in twee gepropt.![]()
Maar igg de kolomboor gebruikt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En een boortje die ik ooit voor de bok van de TL1000R had gekocht.![]()
![]()
Kon dat niet wat netter?quote:Op maandag 4 december 2006 23:18 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Heb ze al vier-vijf jaar in huis.Maar ze pasten nooit wegens een te laag plafond, waardoor de uitklapveertjes niet werkten. Ik dacht er pas over om eens nieuwe te kopen -met een ander montagesysteem- die wel zouden passen.. maar waarom niet even twee gaatjes boren in het RVS.. en met een schroefje vastmaken?
![]()
Het ging alleen moeilijker dan ik dacht, want ze bleken nog een heel stuk dieper te zijn van zichzelf, zonder de inbouwveren. Dus om 22.00 met een beitel een stuk van het plafond afgebikt. (buren)
![]()
En toen bedacht ik mij dat het keramisch aansluitblokje wel heel erg heet werd tegen het rietachtige plafond.. dus ben verder gaan bikken (buren) (
stof! ) , en heb een onderdeel van het oude lampje in het plafond geschroeft als hitteschild.
![]()
Plaatje 3......
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
Lampje twee en drie doen we morgen maar.. beetje te laat om lawaai te maken.![]()
![]()
![]()
Het licht flamed ook een beetje (alleen op de foto).. maar verder.. die 3 mm 2 mm zie je echt niet hoor op 1 meter kijkafstand.. of je er uberhaupt naar kijkt..quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:07 schreef koffiekoekje het volgende:
Zelfde afwijking als "het schroefje" van de colomboor![]()
Brute woorden@MF.quote:crossmania schreef op 29 november 2006 @ 20:46:
hallo even voorstelle
ben Maarten en rij since kort cr500 1987
ben zelf uit 1968 en 95kgcc.Ooit begonnen op mijn 12e met crossen op een montesa trail al snel werd dat een 125cc montesa cappra ja dat kwam omdat de montesa importeur wim suyker op een steenworp afstand zat.En van mijn vader mocht ik geen japanner. Ja dat had je toen nog! Op mijn 22e ben ik gestopt met crossen en ben ik verder gegaan met het rijden met harleychoppers waar ik nu spijt van heb want datwas eigenlijk heel geestdodend.Op mijn30e ben ik weer gaan crossen eerst een kawa250 daarna een montesa 360 en een bultaco 360 daarna een yama250 en dat werd een yz400f die toen die net wedsrijd klaar was uit mijn schuur werd gejat.(klootzakken)
Ik werd ziek omdat ik niet meer elke dag kon rije Binne een week kocht ik een
cr500 1987. En ik moet nu eigenlijk die dieven dankbaarzijn want die motor is hetbeste wat mij ooit is overkomen.Jeetje wat rijdt dat fijn.
bruut fluweel!!
alleen is nu mijn crossbaan te klein geworden!
op naar de maasvlakte (cr500 omstandigheden)![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door Worldbeater op 05-12-2006 00:17:16 ]![]()
Eg wel!quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het licht flamed ook een beetje (alleen op de foto).. maar verder.. die 3 mm zie je echt niet hoor.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kenker joh, 25KW meeting topicGast van 1,97 op een RS125 die loopt te posen dat ie een Kneedown kan
Als je met die lengte je knie uitsteekt op een RSje maak je al meteen een kneedown in iedere flauwe kutbocht
![]()
![]()
Vanavond vertelde een 26- jarige vriend bezoeker van mijn verjaardag dat hij een Harley ging kopen want dat was veel stoerder dan een plasic fantastic buikschuiverquote:
Volgend jaar een taartje minder
Jaquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:25 schreef koffiekoekje het volgende:Bedtijd
Succes met klussen, verbouwen, pitten (uit)wonen...Met zo'n lengte op een RS 125 kan je met je elleboog op de grond komenquote:Op dinsdag 5 december 2006 02:06 schreef BazzieK het volgende:
Kenker joh, 25KW meeting topicGast van 1,97 op een RS125 die loopt te posen dat ie een Kneedown kan
Als je met die lengte je knie uitsteekt op een RSje maak je al meteen een kneedown in iedere flauwe kutbocht
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 03:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vanavond vertelde een 26- jarige vriend bezoeker van mijn verjaardag dat hij een Harley ging kopen want dat was veel stoerder dan een plasic fantastic buikschuiver
Volgend jaar een taartje minder![]()
![]()
Maar je was dus echt jarigNogmaals gefeliciteerd
quote:[..]
Met zo'n lengte op een RS 125 kan je met je elleboog op de grond komen![]()
![]()
Niet meer zo laat posten nerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door BazzieK op 05-12-2006 03:59:34 ]![]()
Kweets, zeker die Pogostick of Mercury (groen icon ofseau)?quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:06 schreef BazzieK het volgende:
Dus Pepijn, heb ik het nou goed begrepen dat je de kolomboor ondersteboven tegen het plafond heb gedrukt, en zodoende een groot gat hebt gemaakt waar het halogeenlampje in past?![]()
![]()
![]()
fs180, hoofdletters, interpunctie en smilies graag
>> http://www.skoften.net/comments.php?id=4470_0_1_0
Ben je ff flink genaaid dan![]()
![]()
wat denk jij nou zeg hequote:Op dinsdag 5 december 2006 08:14 schreef hicham het volgende:
![]()
![]()
Was ook eentje die driehonder keerquote:Op dinsdag 5 december 2006 02:06 schreef BazzieK het volgende:
moest posten dat ie wheelies maakte van 2 cm hoog met zijn "25kW motor"
Heel 25kW Nederland om hem heen om foto's te maken.
Kijk, dat kan ik dus niet ... stoer doen.![]()
Maar verder, jouw posts zijn wothless without pics.![]()
![]()
Booh, wat denk je wel niet,repostquote:Op dinsdag 5 december 2006 08:14 schreef hicham het volgende:
![]()
![]()
![]()
eins
![]()
![]()
Anders lijkt het zo op een brommertopicquote:Lul niet!quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Booh, wat denk je wel niet,repost![]()
![]()
![]()
![]()
eins
Heb 'm niet zien langskomen
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 23:18 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Plaatje 3......
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
Alleen een actief topic op Fok! heeft succesquote:Op maandag 4 december 2006 23:04 schreef Worldbeater het volgende:
In een verkooptopic wel.. dan weet je dat het aangebodene in ieder geval bekeken is.![]()
27377 potentiele kopers die er over na gaan denken.![]()
Damn, als ik van ieder nou eens ¤ 0,25 had gekregen. Had ik een Gixxer 1000 kunnen kopen.![]()
![]()
![]()
![]()
Zoiets dus...quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Was ook eentje die driehonder keermoest posten dat ie wheelies maakte van 2 cm hoog met zijn "25kW motor"
Heel 25kW Nederland om hem heen om foto's te maken.
Kijk, dat kan ik dus niet ... stoer doen.![]()
Maar verder, jouw posts zijn wothless without pics.
Maar dan met kneesliders op zijn helm...![]()
Eej
goedemorgen
had een druk weekend dus niet meer kunnen komen posten.
hoe is het met jullie? er is wel veel gepost sins zondag hoor!Ja doei.![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:33 schreef koffiekoekje het volgende:
Maar dan met kneesliders op zijn helm...![]()
Zal ik zeggen wat ik hiervan denk?quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen
hoe is het met jullie? er is wel veel gepost sins zondag hoor!![]()
![]()
![]()
morge
quote:Op dinsdag 5 december 2006 03:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vanavond vertelde een 26- jarige vriend bezoeker van mijn verjaardag dat hij een Harley ging kopen want dat was veel stoerder dan een plasic fantastic buikschuiver
![]()
![]()
Overheen gelezen...quote:Op dinsdag 5 december 2006 03:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Je pakt em wel op een gevoelig punt
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Zal ik zeggen wat ik hiervan denk?
Brand losquote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:33 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zoiets dus...
[afbeelding]
Maar dan met kneesliders op zijn helm...Oyquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen
hoe is het met jullie? er is wel veel gepost sins zondag hoor!
Kan jij je voorstellen, of heb ik iets gemist sins vrijdag![]()
![]()
![]()
Oja... stel je eens voorquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen
hoe is het met jullie? er is wel veel gepost sins zondag hoor!wat voor motor, bouwjaar (evt ook van motor). hobbys intresses etc... etc..
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Oja... stel je eens voorwat voor motor, bouwjaar (evt ook van motor). hobbys intresses etc... etc..
![]()
![]()
zeg het eens...quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Zal ik zeggen wat ik hiervan denk?
Ja doei.![]()
wat stom! Ik heb mijn geboortedatum echt al 4 keer ingevuld nu, maar hij slaat het gewoon niet op!
en mn woonplaats had ik ook ingevuld enzo! Maar dat stomme ding wil niet
Ja doei.![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Net in je profile gekeken. Je bent net zo oud als ik![]()
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?![]()
Waarvoor nu weer geslaagd????quote:Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Maakt niet uit, heb je geen picciesquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
wat stom! Ik heb mijn geboortedatum echt al 4 keer ingevuld nu, maar hij slaat het gewoon niet op!
en mn woonplaats had ik ook ingevuld enzo! Maar dat stomme ding wil niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O ja, gefeliciteerd en zo jaOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
ja ja, zeker je eigen geloof gestart waarbij foto's uit den boze zijn - zekers.......quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat mag niet van mijn geloof![]()
Dan vinden wij Video ook wel goed hoorOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
je zou bijna denken dat ik nix te doen heb - zoveel post ik vandaagOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
o ja, topic vol
dan gaan we hier verder: Fok! Motorclub [SC Deel 618] Voxan Black Magic
[ Bericht 83% gewijzigd door bvvt op 05-12-2006 12:18:55 ]Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: