Vroeger was alles beter.. W'98 @ topspeed.quote:Op maandag 4 december 2006 19:40 schreef worldpimber het volgende:
In dat winning team ben jij misschien de beperkende factor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n verkooptopic gaat goed88 viewers.
![]()
Nul reactie's.![]()
![]()
Ja net als alle driver problemen toendertijd bij het uitkomen van XPquote:Op maandag 4 december 2006 20:00 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ach dat Vista is snel genoeg bekend hoor
quote:Op maandag 4 december 2006 20:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter.. W'98 @ topspeed.![]()
Ik ben dinsdag/woensdag weer helemaal bij met de computerzaken.
Zo heb ik ook een demper op MF te koop staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n verkooptopic gaat goed88 viewers.
![]()
Nul reactie's.![]()
![]()
![]()
IJS voor wijven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas dit in je sportschool dieet?![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 20:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
IJS voor wijven.
Man, door tijdgebrek ben ik al 2 maanden niet op die hele sportschool geweest ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas dit in je sportschool dieet?![]()
En ik weet hoeveel calorieën erin zitten![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 20:19 schreef kratjuh het volgende:
Man, door tijdgebrek ben ik al 2 maanden niet op die hele sportschool geweest ..
En ik weet hoeveel calorieën erin zitten
Ok, luiheid omgezet in het vinden van de juiste cracks. En binnen.quote:Op maandag 4 december 2006 19:40 schreef worldpimber het volgende:
In dat winning team ben jij misschien de beperkende factor![]()
De buurman had hem vorige week al draaien. Gekocht in de Rotterdamse haven.quote:Maar neh, beter blijf je ff bij XP, totdat Vista wat bekender wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat zondig?quote:
Chocolade Ijs is het besterste voedsel op deze planeetquote:Op maandag 4 december 2006 20:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Is dat zondig?![]()
Voor 25% = 95 cent heb je 2.5 kilo schepijs bij de super.. ook lekker.![]()
Ik voorzie alweer een volgende verslaving.. na koekjes, chocola..
.. deze heb ik nog niet gehad.![]()
ik deed zoquote:Op maandag 4 december 2006 20:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neh, gewoon dat iedereen inene zit teop Ben & Jerry.
Alsof views wat zeggen dusquote:Op maandag 4 december 2006 20:01 schreef Worldbeater het volgende:M'n verkooptopic gaat goed88 viewers.
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 20:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ze hebben minter wonderland ofzoiets, iig met mintniet meer
![]()
Nope, chronisch tijdgebrek. En nu heb ik geen tijd want ik ben m'n examen van morgenochtend aan het voorbereiden.quote:Op maandag 4 december 2006 20:29 schreef worldpimber het volgende:
Ben & Jerry hype
Enneeuh kratjuh... stiekem niet gewoon te weinig motivatie ...?
quote:Op maandag 4 december 2006 20:56 schreef kratjuh het volgende:
Met een beetje geluk kan ik woensdag weer eten..
Kan die ook onder m'n Puch?quote:Op maandag 4 december 2006 21:04 schreef Makster het volgende:
Avond
Heb een originele ZXR750 carbon uitlaat te koop. Iemand die er blij van wordt
quote:Op maandag 4 december 2006 21:07 schreef fs180 het volgende:
[..]
bazzie is zandhappen en hooiwagen is poser filmpje maken met ipho?![]()
Het nodigt uit om er op te klikken.quote:
Nee.quote:Op maandag 4 december 2006 21:16 schreef Worldbeater het volgende:
Tering.. heb ik al een record gezet voor de meeste views vanavond?![]()
[afbeelding]
Af en toe leef je wel in een apart wereldje... Reminds me aan je opmerking over stabieler staande motoren op middenbokken bijvoorbeeld ipv zijstandaard. Dan denk ik, Pepijn ... ben je weer teveel met Lars opgetrokkenquote:Op maandag 4 december 2006 21:16 schreef Worldbeater het volgende:
Het nodigt uit om er op te klikken.![]()
![]()
Tering.. heb ik al een record gezet voor de meeste views vanavond?![]()
[afbeelding]
Waarom haten jullie mijquote:Op maandag 4 december 2006 21:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nuff said..en weer verder![]()
middenbok is toch ook gewoon stabielere?quote:Op maandag 4 december 2006 21:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Af en toe leef je wel in een apart wereldje... Reminds me aan je opmerking over stabieler staande motoren op middenbokken bijvoorbeeld ipv zijstandaard. Dan denk ik, Pepijn ... ben je weer teveel met Lars opgetrokken![]()
![]()
Dat met die middenbok en die accuquote:Op maandag 4 december 2006 21:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Af en toe leef je wel in een apart wereldje... Reminds me aan je opmerking over stabieler staande motoren op middenbokken bijvoorbeeld ipv zijstandaard. Dan denk ik, Pepijn ... ben je weer teveel met Lars opgetrokken![]()
![]()
Boooh, vuil scooterjongquote:Op maandag 4 december 2006 21:22 schreef fs180 het volgende:
middenbok is toch ook gewoon stabielere?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |