JoaH.. ik ga eens even mijn kolomboor uittesten.quote:
Dat middenbok topic hoor ook in [onz] , maar die hebben ze daar niet.quote:Op maandag 4 december 2006 21:19 schreef worldpimber het volgende:
Af en toe leef je wel in een apart wereldje... Reminds me aan je opmerking over stabieler staande motoren op middenbokken bijvoorbeeld ipv zijstandaard. Dan denk ik, Pepijn ... ben je weer teveel met Lars opgetrokken![]()
![]()
ga spelenquote:Op maandag 4 december 2006 21:27 schreef fs180 het volgende:
[..]
gore hoerige net pimper!mij scooataahjong noemen dood gevonden zal je worden!
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 21:24 schreef Worldbeater het volgende:
En die views.. tja.. marketingtechnisch heel goed, veel views. Dan moet er op een gegeven moment maximaal resultaat zijn qua zeldzame contacten die iets aan die rommel hebben. Zo werkt de reclame.![]()
ff boren.
![]()
Wat heb je dan snotkut.quote:Op maandag 4 december 2006 21:27 schreef fs180 het volgende:
gore hoerige net pimper!mij scooataahjong noemen dood gevonden zal je worden!
![]()
![]()
![]()
Oh ja joh?quote:Op maandag 4 december 2006 21:28 schreef no1uknow het volgende:
Sorry.
Maar Puch is zo tof
En niet zeiken hé.
Het brommerrijden heeft ervoor gezorgd dat ik dus ook motor ga rijden (later als ik groot ben)
Sorry, maar zolang jullie Geqxon huisvesten neem ik jullie niet serieusquote:Op maandag 4 december 2006 21:28 schreef no1uknow het volgende:
Het brommerrijden heeft ervoor gezorgd dat ik dus ook motor ga rijden (later als ik groot ben)
WAaaaaaaaaahquote:Op maandag 4 december 2006 21:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zeker niet als er 15.000 van huize pimber afkomstig zijn![]()
We zijn druk bezig met hem te verstoten aapquote:Op maandag 4 december 2006 21:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sorry, maar zolang jullie Geqxon huisvesten neem ik jullie niet serieus![]()
niet? wedje leggenquote:Op maandag 4 december 2006 21:35 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen oldtimer, penis
Dat was al quattroquote:Op maandag 4 december 2006 21:36 schreef no1uknow het volgende:
Wauw triplepost in het Motor topic
Nu kan ik vredig sterven
quote:Op maandag 4 december 2006 21:41 schreef Roderick2085 het volgende:
zitten er hier nou al weer snorfietsers![]()
![]()
mijn mtb is stoer!quote:Op maandag 4 december 2006 21:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
Scooters.
Brommers.![]()
Fietsen.![]()
Invalidevoertuigen.
Canon EOS 300D![]()
Eenschquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op maandag 4 december 2006 22:18 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Wie geen motor heeft/rijdt, heeft geen recht om te postenWaarom zou je gebanned worden, met zulke opmerkingen kun je juist vice-president wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihihihihihI!Sowieso schrijf je zo.
quote:Op maandag 4 december 2006 22:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom zou je gebanned worden, met zulke opmerkingen kun je juist vice-president worden
I'll passquote:Op maandag 4 december 2006 22:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom zou je gebanned worden, met zulke opmerkingen kun je juist vice-president worden
Prinsesquote:Op maandag 4 december 2006 22:42 schreef -XX- het volgende:
LEKKER NIET!![]()
![]()
![]()
Ik ben een prinses, dus ik heb overal recht op!, met of zonder rijbewijs! !!!!
![]()
hihihihihihI!
In een verkooptopic wel.. dan weet je dat het aangebodene in ieder geval bekeken is.quote:Op maandag 4 december 2006 21:29 schreef worldpimber het volgende:Die views doen echt niets, ik zie ze niet eens meer ...
27377 potentiele kopers die er over na gaan denken.quote:Zeker niet als er 15.000 van huize pimber afkomstig zijn![]()
Kijk maar ûût vanavchter je veilige slaapkamer.. Rebbel doet echt aan batsmeeten.quote:
Je hebt met rebbel gebatst?quote:Op maandag 4 december 2006 23:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kijk maar ûût vanavchter je veilige slaapkamer.. Rebbel doet echt aan batsmeeten.![]()
Wanneer ga je eens een dag niet voor open doel inschieten?quote:
Heel af en toe laat ik er een liggen maar wie ben ik om zo arrogant te zijn een prachtige voorzet te verpestenquote:Op maandag 4 december 2006 23:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wanneer ga je eens een dag niet voor open doel inschieten?![]()
quote:Kwamen die brommerboys maar weer terug, vond ik nog zinniger.
Oh nee...kan niet.. die liggen al met een speen in bedje.![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 23:10 schreef BazzieK het volgende:
Heel af en toe laat ik er een liggen ...
quote:[message=6190622,noline]MasterP schreef op 04 december 2006 @ 21:00[/message]:
Daar had die TL1000R van jou geen last van Worldbeater!!! De olie was kraakhelder. Toch even vervangen samen met filtertje. Klaar voor volgend seizoen.
quote:
Kon dat niet wat netter?quote:Op maandag 4 december 2006 23:18 schreef Worldbeater het volgende:
... namelijk een paar halogeenlampjes in de keuken ophangen!!![]()
![]()
Heb ze al vier-vijf jaar in huis.Maar ze pasten nooit wegens een te laag plafond, waardoor de uitklapveertjes niet werkten. Ik dacht er pas over om eens nieuwe te kopen -met een ander montagesysteem- die wel zouden passen.. maar waarom niet even twee gaatjes boren in het RVS.. en met een schroefje vastmaken?
![]()
Het ging alleen moeilijker dan ik dacht, want ze bleken nog een heel stuk dieper te zijn van zichzelf, zonder de inbouwveren. Dus om 22.00 met een beitel een stuk van het plafond afgebikt. (buren)
Plaatje 1...... en 2 ..........
Precies de maat van het blokje, paste perfect.Moet nog niezen van de stof.
![]()
En toen bedacht ik mij dat het keramisch aansluitblokje wel heel erg heet werd tegen het rietachtige plafond.. dus ben verder gaan bikken (buren) (
stof! ) , en heb een onderdeel van het oude lampje in het plafond geschroeft als hitteschild.
![]()
Plaatje 3......
[afbeelding]
En als laatste nog even een voor(armoedig)~na piccie(RVS uitstraling).
![]()
[afbeelding]
Lampje twee en drie doen we morgen maar.. beetje te laat om lawaai te maken.![]()
Het licht flamed ook een beetje (alleen op de foto).. maar verder.. die 3 mm 2 mm zie je echt niet hoor op 1 meter kijkafstand.. of je er uberhaupt naar kijkt..quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:07 schreef koffiekoekje het volgende:
Zelfde afwijking als "het schroefje" van de colomboor
Brute woorden@MF.quote:crossmania schreef op 29 november 2006 @ 20:46:
hallo even voorstelle
ben Maarten en rij since kort cr500 1987
ben zelf uit 1968 en 95kgcc.Ooit begonnen op mijn 12e met crossen op een montesa trail al snel werd dat een 125cc montesa cappra ja dat kwam omdat de montesa importeur wim suyker op een steenworp afstand zat.En van mijn vader mocht ik geen japanner. Ja dat had je toen nog! Op mijn 22e ben ik gestopt met crossen en ben ik verder gegaan met het rijden met harleychoppers waar ik nu spijt van heb want datwas eigenlijk heel geestdodend.Op mijn30e ben ik weer gaan crossen eerst een kawa250 daarna een montesa 360 en een bultaco 360 daarna een yama250 en dat werd een yz400f die toen die net wedsrijd klaar was uit mijn schuur werd gejat.(klootzakken)
Ik werd ziek omdat ik niet meer elke dag kon rije Binne een week kocht ik een
cr500 1987. En ik moet nu eigenlijk die dieven dankbaarzijn want die motor is hetbeste wat mij ooit is overkomen.Jeetje wat rijdt dat fijn.
bruut fluweel!!
alleen is nu mijn crossbaan te klein geworden!
op naar de maasvlakte (cr500 omstandigheden)
Eg wel!quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het licht flamed ook een beetje (alleen op de foto).. maar verder.. die 3 mm zie je echt niet hoor.![]()
![]()
Vanavond vertelde een 26- jarige vriend bezoeker van mijn verjaardag dat hij een Harley ging kopen want dat was veel stoerder dan een plasic fantastic buikschuiverquote:
Jaquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:25 schreef koffiekoekje het volgende:Bedtijd
Succes met klussen, verbouwen, pitten (uit)wonen...
Met zo'n lengte op een RS 125 kan je met je elleboog op de grond komenquote:Op dinsdag 5 december 2006 02:06 schreef BazzieK het volgende:
Kenker joh, 25KW meeting topicGast van 1,97 op een RS125 die loopt te posen dat ie een Kneedown kan
Als je met die lengte je knie uitsteekt op een RSje maak je al meteen een kneedown in iedere flauwe kutbocht
quote:Op dinsdag 5 december 2006 03:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vanavond vertelde een 26- jarige vriend bezoeker van mijn verjaardag dat hij een Harley ging kopen want dat was veel stoerder dan een plasic fantastic buikschuiver
Volgend jaar een taartje minder![]()
quote:[..]
Met zo'n lengte op een RS 125 kan je met je elleboog op de grond komen![]()
Kweets, zeker die Pogostick of Mercury (groen icon ofseau)?quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:06 schreef BazzieK het volgende:
Kenker joh, 25KW meeting topicGast van 1,97 op een RS125 die loopt te posen dat ie een Kneedown kan
Als je met die lengte je knie uitsteekt op een RSje maak je al meteen een kneedown in iedere flauwe kutbocht
wat denk jij nou zeg hequote:Op dinsdag 5 december 2006 08:14 schreef hicham het volgende:
fs180, hoofdletters, interpunctie en smilies graag
>> http://www.skoften.net/comments.php?id=4470_0_1_0
Ben je ff flink genaaid dan
Was ook eentje die driehonder keerquote:Op dinsdag 5 december 2006 02:06 schreef BazzieK het volgende:
Booh, wat denk je wel niet,repostquote:Op dinsdag 5 december 2006 08:14 schreef hicham het volgende:
fs180, hoofdletters, interpunctie en smilies graag
>> http://www.skoften.net/comments.php?id=4470_0_1_0
Ben je ff flink genaaid dan
Anders lijkt het zo op een brommertopicquote:
Lul niet!quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Booh, wat denk je wel niet,repost![]()
![]()
![]()
![]()
eins
quote:Op maandag 4 december 2006 23:18 schreef Worldbeater het volgende:
... namelijk een paar halogeenlampjes in de keuken ophangen!!![]()
![]()
Heb ze al vier-vijf jaar in huis.Maar ze pasten nooit wegens een te laag plafond, waardoor de uitklapveertjes niet werkten. Ik dacht er pas over om eens nieuwe te kopen -met een ander montagesysteem- die wel zouden passen.. maar waarom niet even twee gaatjes boren in het RVS.. en met een schroefje vastmaken?
![]()
Het ging alleen moeilijker dan ik dacht, want ze bleken nog een heel stuk dieper te zijn van zichzelf, zonder de inbouwveren. Dus om 22.00 met een beitel een stuk van het plafond afgebikt. (buren)
Plaatje 1...... en 2 ..........
Precies de maat van het blokje, paste perfect.Moet nog niezen van de stof.
![]()
En toen bedacht ik mij dat het keramisch aansluitblokje wel heel erg heet werd tegen het rietachtige plafond.. dus ben verder gaan bikken (buren) (
stof! ) , en heb een onderdeel van het oude lampje in het plafond geschroeft als hitteschild.
![]()
Plaatje 3......
[afbeelding]
En als laatste nog even een voor(armoedig)~na piccie(RVS uitstraling).
![]()
[afbeelding]
Lampje twee en drie doen we morgen maar.. beetje te laat om lawaai te maken.![]()
Alleen een actief topic op Fok! heeft succesquote:Op maandag 4 december 2006 23:04 schreef Worldbeater het volgende:
In een verkooptopic wel.. dan weet je dat het aangebodene in ieder geval bekeken is.![]()
27377 potentiele kopers die er over na gaan denken.![]()
Damn, als ik van ieder nou eens ¤ 0,25 had gekregen. Had ik een Gixxer 1000 kunnen kopen.![]()
Zoiets dus...quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Was ook eentje die driehonder keermoest posten dat ie wheelies maakte van 2 cm hoog met zijn "25kW motor"
Heel 25kW Nederland om hem heen om foto's te maken.
Kijk, dat kan ik dus niet ... stoer doen.![]()
Maar verder, jouw posts zijn wothless without pics.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:33 schreef koffiekoekje het volgende:
Maar dan met kneesliders op zijn helm...
Zal ik zeggen wat ik hiervan denk?quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen
had een druk weekend dus niet meer kunnen komen posten.
hoe is het met jullie? er is wel veel gepost sins zondag hoor!
quote:Op dinsdag 5 december 2006 03:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vanavond vertelde een 26- jarige vriend bezoeker van mijn verjaardag dat hij een Harley ging kopen want dat was veel stoerder dan een plasic fantastic buikschuiver
Overheen gelezen...quote:Op dinsdag 5 december 2006 03:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Zal ik zeggen wat ik hiervan denk?![]()
Brand losquote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:33 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zoiets dus...
[afbeelding]
Maar dan met kneesliders op zijn helm...
Oyquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen
Oja... stel je eens voorquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen
quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Oja... stel je eens voorwat voor motor, bouwjaar (evt ook van motor). hobbys intresses etc... etc..
zeg het eens...quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Zal ik zeggen wat ik hiervan denk?![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Net in je profile gekeken. Je bent net zo oud als ik![]()
Waarvoor nu weer geslaagd????quote:
Maakt niet uit, heb je geen picciesquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
wat stom! Ik heb mijn geboortedatum echt al 4 keer ingevuld nu, maar hij slaat het gewoon niet op!
en mn woonplaats had ik ook ingevuld enzo! Maar dat stomme ding wil niet
ja ja, zeker je eigen geloof gestart waarbij foto's uit den boze zijn - zekers.......quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat mag niet van mijn geloof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |