quote:Op maandag 4 december 2006 00:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mwah, de hel is nog warm dus denk het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
afquote:Op maandag 4 december 2006 00:09 schreef worldpimber het volgende:
Er stojnd geen foto in, dus sjeh, terwijl die toch al af is of niet?![]()
maar stuurt wel easy hequote:Rijdt wel raar trouwens die Fighter, achterlijk breed stuur... vond het sowieso veel te moeilijk om weer normaal te schakelen
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 12:45 schreef -XX- het volgende:
Is rib-i jarig![]()
GEFELICITEERD!
[afbeelding]
En niet zeuren dat het van marsepijn is![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 4 december 2006 11:21 schreef koffiekoekje het volgende:
Mogguh
@ Rib-i
[afbeelding]
Gefeliciteerd![]()
O en uhh... verander je geboorte datum is, klopt niks van...
quote:Op maandag 4 december 2006 11:57 schreef -XX- het volgende:
[..]Je snapt em niet doosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
Ik weet wie jou getrokken heeftquote:Op maandag 4 december 2006 13:09 schreef Puck1 het volgende:
help! ik moet nog een gedicht hebben voor morgen
!wie wil me helpen?
Het is voor het broertje van mijn vriend, hij is 18, heeft net een oude motor,is gek op pokeren online,zit altijd stoer te doen dat hij meer vrij heeft dan mij en houdt van bier en meiden.
quote:Op maandag 4 december 2006 13:14 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[..]
Ik weet wie jou getrokken heeft
Nooit geweten dat je een oudere broer had
Scherpquote:Op maandag 4 december 2006 13:14 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik weet wie jou getrokken heeft
Nooit geweten dat je een oudere broer had
Ja ag... het is immers 13:37quote:Op maandag 4 december 2006 13:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Scherp(voor een koffiekoekje
![]()
)
Is dat Rib-I ?quote:Op maandag 4 december 2006 13:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja ag... het is immers 13:37
[afbeelding]
Je moest eens weten.quote:Op maandag 4 december 2006 00:28 schreef worldpimber het volgende:
..maar uiteindelijk gaat Pepijn er altijd mee heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanmiddag heel lang met mijn vierde achterspeaker bezig geweest, maar die is echt definitief overleden.![]()
Uitstekend gerepareerd draadje bleek in de conus geen contact te maken. Zonde van de tijd.![]()
Vanochtend wilde iemand al mijn moederbord ophalen, hem hem nu in totaal zes keer verkocht.![]()
![]()
De gelukkige winnaar van dit aanbod maar even uitgesteld tot woensdag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 15:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]Er is dus nog geneuqtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Er zijn nog veel meer leuke dingen in het leven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Rib-i nog gefeliciteerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En MF is lekker snel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 15:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Er zijn nog veel meer leuke dingen in het leven.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Het was ook geen vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:En MF is lekker snel!
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Icoontje onder je ava.
![]()
Rib-i congratzSome say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!![]()
Kmoet morgenquote:, suc6 daar
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
Stop
Blitse motor man!![]()
Er is geen icoontje op de startpagina. Dus moet ik alsnog een topic zoeken waar ik in gepost heb.quote:![]()
Of gewoon naar mijn profielpagina gaan.. da's iets sneller.![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 15:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]Tornen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Danke sehrquote:Op maandag 4 december 2006 17:28 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Thanks .. Kmag over een half jaar weer terugkomen ..
Suc6 morgen ..
Als ik nu aan de tandarts denk moet ik direct aan Hostel denken
Stop
Blitse motor man!![]()
Heeft Saw niet ook iets daarmee ?quote:Op maandag 4 december 2006 17:36 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Danke sehr
Als ik nu aan de tandarts denk moet ik direct aan Hostel denken![]()
Ik heb ze alle 3 niet gezien ..![]()
![]()
Never change a winning team ofzoquote:Op maandag 4 december 2006 17:47 schreef Worldbeater het volgende:
SPOILER
Welke Windows versie moet ik Tornen?
Is Vista Pre-RTM build 5840 de laatste?Gewoon XP houwe dus
Het is nog veel te vroeg om met Vista te beginnen, eerst maar eens van anderen horen hoeveel bugs erin zitten en hoe klote de illegale versies wel niet zijn omdat de cracks/patches niet helemaal naar behoren werken
![]()
![]()
Dat winning team heeft nog nooit topprestaties geleverdquote:Op maandag 4 december 2006 18:01 schreef hicham het volgende:
Never change a winning team ofzoGewoon XP houwe dus
Het is nog veel te vroeg om met Vista te beginnen, eerst maar eens van anderen horen hoeveel bugs erin zitten en hoe klote de illegale versies wel niet zijn omdat de cracks/patches niet helemaal naar behoren werken
, dus morgen met het nieuwe MB en processor maar gelijk over het slootje springen dacht ik zo. Anders moet ik net zo goed op zoek naar een nieuwe XP.
![]()
![]()
Neem dan meteen een systeem met een OS erbijquote:Op maandag 4 december 2006 18:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat winning team heeft nog nooit topprestaties geleverd, dus morgen met het nieuwe MB en processor maar gelijk over het slootje springen dacht ik zo. Anders moet ik net zo goed op zoek naar een nieuwe XP.
![]()
![]()
![]()
+2.xx Ghz voor 120 euro?quote:Op maandag 4 december 2006 18:24 schreef koffiekoekje het volgende:
Neem dan meteen een systeem met een OS erbij![]()
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 18:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Veeg me op![]()
![]()
Beurtje voor de XJ is ¤ 10.59, inclusief carterpakking, oliefilter en twee O-ringen.quote:![]()
¤ 120 / 10.59 = 11 beurten .. ik weet niet of ik daar ooit aan kom.![]()
![]()
Heb nu een slimmerd die een carburateur onder rembours wil kopen..
.. verzenden naar de postbus..
Kan ik mooi fluiten naar mijn centen. Bij een postbus is geen hond aanwezig.![]()
Rommelmarkt.
Iemand nog intresse in ..
.. een Geforce 2MX GPU grafische kaart van 32 Mb voor 15 euro?
.. een AMD Athlon 1 Ghz voor 20 euro?
.. een PC2700 module van 256 Mb voor 15 euro?
.. een Intel Pentium II 266 voor 12 euro 50?
.. een Intel Celeron 266 voor 10 euro?
.. een 56 K modem met Rockwell chipset voor 10 euro?
.. een Matrox G-100 4 Mb grafische kaart voor 7 euro 50?
.. twee netwerkaartjes voor 7 euro 50?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nieuwe netwerkkaartjes koop je tegenwoordig voor 5 euri inclusief garantie ..quote:Op maandag 4 december 2006 19:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rommelmarkt. [afbeelding]
Iemand nog intresse in ..
.. twee netwerkaartjes voor 7 euro 50?![]()
![]()
![]()
![]()
Deze heeft parralell tasking.quote:Op maandag 4 december 2006 19:28 schreef kratjuh het volgende:
Nieuwe netwerkkaartjes koop je tegenwoordig voor 5 euri inclusief garantie ..![]()
![]()
En voor het milieu koopt men beter gebruikt spul.![]()
Maar de 266 processoren, de Matrox kaart, het modem en de netwerk kaartjes belanden anders in de vuilnisbak bij de volgende lichting. Volgende week dinsdagochtend that is.
!!quote:Op maandag 4 december 2006 18:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Veeg me op![]()
![]()
Het is een roze po!![]()
![]()
![]()
Sowieso schrijf je zo.![]()
In dat winning team ben jij misschien de beperkende factorquote:Op maandag 4 december 2006 18:08 schreef Worldbeater het volgende:
Dat winning team heeft nog nooit topprestaties geleverd, dus morgen met het nieuwe MB en processor maar gelijk over het slootje springen dacht ik zo. Anders moet ik net zo goed op zoek naar een nieuwe XP.
![]()
![]()
Maar neh, beter blijf je ff bij XP, totdat Vista wat bekender wordt.![]()
![]()
Ach dat Vista is snel genoeg bekend hoorquote:Op maandag 4 december 2006 19:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
In dat winning team ben jij misschien de beperkende factor![]()
Maar neh, beter blijf je ff bij XP, totdat Vista wat bekender wordt.Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
Stop
Blitse motor man!![]()
Vroeger was alles beter.. W'98 @ topspeed.quote:Op maandag 4 december 2006 19:40 schreef worldpimber het volgende:
![]()
Ik ben dinsdag/woensdag weer helemaal bij met de computerzaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n verkooptopic gaat goed88 viewers.
![]()
Nul reactie's.![]()
![]()
![]()
Ja net als alle driver problemen toendertijd bij het uitkomen van XPquote:Op maandag 4 december 2006 20:00 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ach dat Vista is snel genoeg bekend hoor![]()
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 20:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter.. W'98 @ topspeed.![]()
Ik ben dinsdag/woensdag weer helemaal bij met de computerzaken.
Zo heb ik ook een demper op MF te koop staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n verkooptopic gaat goed88 viewers.
![]()
Nul reactie's.![]()
![]()
![]()
![]()
IJS voor wijven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas dit in je sportschool dieet?![]()
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 20:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
IJS voor wijven.
Man, door tijdgebrek ben ik al 2 maanden niet op die hele sportschool geweest ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas dit in je sportschool dieet?![]()
En ik weet hoeveel calorieën erin zitten![]()
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 20:19 schreef kratjuh het volgende:
Man, door tijdgebrek ben ik al 2 maanden niet op die hele sportschool geweest ..
En ik weet hoeveel calorieën erin zitten![]()
Dit maakt je een gemiddelde sportschoolbezoeker. Heb je nu geen tijd dan.![]()
![]()
Ik wist ook al waarom menige sportschool vooruitbetaald wilt hebben. 75% are drop outs.![]()
Vorige week heb ik drie zakken M&M's op.. á 1200 calorieen per zakje.
De drie niet op 1 dag, wel binnen het uur per stuk.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zit nu ook nog te lummelen, inplaats van een gezond maaltje te koken.
Ok, luiheid omgezet in het vinden van de juiste cracks. En binnen.quote:Op maandag 4 december 2006 19:40 schreef worldpimber het volgende:
De buurman had hem vorige week al draaien. Gekocht in de Rotterdamse haven.quote:Maar neh, beter blijf je ff bij XP, totdat Vista wat bekender wordt.
Komen er spullen binnen waar "per ongeluk" transportschade is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rib-i Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geloof iik
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download![]()
Goedeavond mensen![]()
Is dat zondig?quote:![]()
Voor 25% = 95 cent heb je 2.5 kilo schepijs bij de super.. ook lekker.![]()
Ik voorzie alweer een volgende verslaving.. na koekjes, chocola..
.. deze heb ik nog niet gehad.![]()
![]()
Chocolade Ijs is het besterste voedsel op deze planeetquote:Op maandag 4 december 2006 20:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Is dat zondig?![]()
Voor 25% = 95 cent heb je 2.5 kilo schepijs bij de super.. ook lekker.![]()
Ik voorzie alweer een volgende verslaving.. na koekjes, chocola..
.. deze heb ik nog niet gehad.![]()
Sowieso schrijf je zo.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik deed zoquote:Op maandag 4 december 2006 20:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neh, gewoon dat iedereen inene zit teop Ben & Jerry.
![]()
![]()
he!
![]()
Alsof views wat zeggen dusquote:Op maandag 4 december 2006 20:01 schreef Worldbeater het volgende:M'n verkooptopic gaat goed88 viewers.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 20:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ze hebben minter wonderland ofzoiets, iig met mintniet meer
![]()
Ghey.![]()
![]()
![]()
Nope, chronisch tijdgebrek. En nu heb ik geen tijd want ik ben m'n examen van morgenochtend aan het voorbereiden.quote:Op maandag 4 december 2006 20:29 schreef worldpimber het volgende:
Ben & Jerry hype
Enneeuh kratjuh... stiekem niet gewoon te weinig motivatie ...?
Met een beetje geluk kan ik woensdag weer sporten ..![]()
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 20:56 schreef kratjuh het volgende:
Met een beetje geluk kan ik woensdag weer eten..![]()
![]()
Avond
Heb een originele ZXR750 carbon uitlaat te koop. Iemand die er blij van wordt
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!![]()
Kan die ook onder m'n Puch?quote:Op maandag 4 december 2006 21:04 schreef Makster het volgende:
Avond
Heb een originele ZXR750 carbon uitlaat te koop. Iemand die er blij van wordt![]()
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 21:07 schreef fs180 het volgende:
[..]
bazzie is zandhappen en hooiwagen is poser filmpje maken met ipho?![]()
![]()
![]()
Stop
Blitse motor man!![]()
Stop
Blitse motor man!![]()
Het nodigt uit om er op te klikken.quote:![]()
![]()
Tering.. heb ik al een record gezet voor de meeste views vanavond?![]()
![]()
![]()
Nee.quote:Op maandag 4 december 2006 21:16 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]![]()
Af en toe leef je wel in een apart wereldje... Reminds me aan je opmerking over stabieler staande motoren op middenbokken bijvoorbeeld ipv zijstandaard. Dan denk ik, Pepijn ... ben je weer teveel met Lars opgetrokkenquote:Op maandag 4 december 2006 21:16 schreef Worldbeater het volgende:
Het nodigt uit om er op te klikken.![]()
![]()
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom haten jullie mijquote:Op maandag 4 december 2006 21:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nuff said..en weer verder![]()
![]()
![]()
middenbok is toch ook gewoon stabielere?quote:Op maandag 4 december 2006 21:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Af en toe leef je wel in een apart wereldje... Reminds me aan je opmerking over stabieler staande motoren op middenbokken bijvoorbeeld ipv zijstandaard. Dan denk ik, Pepijn ... ben je weer teveel met Lars opgetrokken![]()
![]()
![]()
![]()
Dat met die middenbok en die accuquote:Op maandag 4 december 2006 21:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Af en toe leef je wel in een apart wereldje... Reminds me aan je opmerking over stabieler staande motoren op middenbokken bijvoorbeeld ipv zijstandaard. Dan denk ik, Pepijn ... ben je weer teveel met Lars opgetrokken![]()
![]()
Stop
Blitse motor man!![]()
Boooh, vuil scooterjongquote:Op maandag 4 december 2006 21:22 schreef fs180 het volgende:
middenbok is toch ook gewoon stabielere?![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: