JoaH.. ik ga eens even mijn kolomboor uittesten.quote:
Dat middenbok topic hoor ook in [onz] , maar die hebben ze daar niet.quote:Op maandag 4 december 2006 21:19 schreef worldpimber het volgende:
Af en toe leef je wel in een apart wereldje... Reminds me aan je opmerking over stabieler staande motoren op middenbokken bijvoorbeeld ipv zijstandaard. Dan denk ik, Pepijn ... ben je weer teveel met Lars opgetrokken![]()
![]()
ga spelenquote:Op maandag 4 december 2006 21:27 schreef fs180 het volgende:
[..]
gore hoerige net pimper!mij scooataahjong noemen dood gevonden zal je worden!
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 21:24 schreef Worldbeater het volgende:
En die views.. tja.. marketingtechnisch heel goed, veel views. Dan moet er op een gegeven moment maximaal resultaat zijn qua zeldzame contacten die iets aan die rommel hebben. Zo werkt de reclame.![]()
ff boren.
![]()
Wat heb je dan snotkut.quote:Op maandag 4 december 2006 21:27 schreef fs180 het volgende:
gore hoerige net pimper!mij scooataahjong noemen dood gevonden zal je worden!
![]()
![]()
![]()
Oh ja joh?quote:Op maandag 4 december 2006 21:28 schreef no1uknow het volgende:
Sorry.
Maar Puch is zo tof
En niet zeiken hé.
Het brommerrijden heeft ervoor gezorgd dat ik dus ook motor ga rijden (later als ik groot ben)
Sorry, maar zolang jullie Geqxon huisvesten neem ik jullie niet serieusquote:Op maandag 4 december 2006 21:28 schreef no1uknow het volgende:
Het brommerrijden heeft ervoor gezorgd dat ik dus ook motor ga rijden (later als ik groot ben)
WAaaaaaaaaahquote:Op maandag 4 december 2006 21:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zeker niet als er 15.000 van huize pimber afkomstig zijn![]()
We zijn druk bezig met hem te verstoten aapquote:Op maandag 4 december 2006 21:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sorry, maar zolang jullie Geqxon huisvesten neem ik jullie niet serieus![]()
niet? wedje leggenquote:Op maandag 4 december 2006 21:35 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen oldtimer, penis
Dat was al quattroquote:Op maandag 4 december 2006 21:36 schreef no1uknow het volgende:
Wauw triplepost in het Motor topic
Nu kan ik vredig sterven
quote:Op maandag 4 december 2006 21:41 schreef Roderick2085 het volgende:
zitten er hier nou al weer snorfietsers![]()
![]()
mijn mtb is stoer!quote:Op maandag 4 december 2006 21:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
Scooters.
Brommers.![]()
Fietsen.![]()
Invalidevoertuigen.
Canon EOS 300D![]()
Eenschquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op maandag 4 december 2006 22:18 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Wie geen motor heeft/rijdt, heeft geen recht om te postenWaarom zou je gebanned worden, met zulke opmerkingen kun je juist vice-president wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihihihihihI!Sowieso schrijf je zo.
quote:Op maandag 4 december 2006 22:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom zou je gebanned worden, met zulke opmerkingen kun je juist vice-president worden
I'll passquote:Op maandag 4 december 2006 22:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom zou je gebanned worden, met zulke opmerkingen kun je juist vice-president worden
Prinsesquote:Op maandag 4 december 2006 22:42 schreef -XX- het volgende:
LEKKER NIET!![]()
![]()
![]()
Ik ben een prinses, dus ik heb overal recht op!, met of zonder rijbewijs! !!!!
![]()
hihihihihihI!
In een verkooptopic wel.. dan weet je dat het aangebodene in ieder geval bekeken is.quote:Op maandag 4 december 2006 21:29 schreef worldpimber het volgende:Die views doen echt niets, ik zie ze niet eens meer ...
27377 potentiele kopers die er over na gaan denken.quote:Zeker niet als er 15.000 van huize pimber afkomstig zijn![]()
Kijk maar ûût vanavchter je veilige slaapkamer.. Rebbel doet echt aan batsmeeten.quote:
Je hebt met rebbel gebatst?quote:Op maandag 4 december 2006 23:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kijk maar ûût vanavchter je veilige slaapkamer.. Rebbel doet echt aan batsmeeten.![]()
Wanneer ga je eens een dag niet voor open doel inschieten?quote:
Heel af en toe laat ik er een liggen maar wie ben ik om zo arrogant te zijn een prachtige voorzet te verpestenquote:Op maandag 4 december 2006 23:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wanneer ga je eens een dag niet voor open doel inschieten?![]()
quote:Kwamen die brommerboys maar weer terug, vond ik nog zinniger.
Oh nee...kan niet.. die liggen al met een speen in bedje.![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 23:10 schreef BazzieK het volgende:
Heel af en toe laat ik er een liggen ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |