quote:Op zondag 3 december 2006 17:01 schreef AndreB. het volgende:
c876d6MWg43
Oeee,quote:
Niet interessantquote:Op zondag 3 december 2006 23:04 schreef bvvt het volgende:
[..]
Oeee,
Nog ff??????
geniet er nog van zolang het nog kan
Ik weet van nietsquote:Op zondag 3 december 2006 23:07 schreef worldpimber het volgende:
Wie had Richardgie er (verkeerd) uitgegooid?![]()
Dat moet je terug kunnen vinden in de WIKI infoquote:Op zondag 3 december 2006 23:07 schreef worldpimber het volgende:
Wie had Richardgie er (verkeerd) uitgegooid?![]()
Ja, de URL zat er nog deels in waardoor ik de OP weer moest aanpassenquote:
Iemand die er geen toevoeging bij heeft gezegd, een 80. nog iets IP adresquote:Op zondag 3 december 2006 23:09 schreef bvvt het volgende:
Dat moet je terug kunnen vinden in de WIKI info
Iemand uit Den Haagquote:Op zondag 3 december 2006 23:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, de URL zat er nog deels in waardoor ik de OP weer moest aanpassen![]()
[..]
Iemand die er geen toevoeging bij heeft gezegd, een 80. nog iets IP adres![]()
Dan was het vast Faithyquote:Op zondag 3 december 2006 23:12 schreef hicham het volgende:
Iemand uit Den HaagDus dat is Faithy, een onbekende of de IP-geolocatie pinpointer werkt niet naar behoren
quote:
En dan nog, had je wat ofzo?quote:Op zondag 3 december 2006 23:16 schreef worldpimber het volgende:
op de pik getrapten:
quote:Op zondag 3 december 2006 23:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En dan nog, had je wat ofzo? [afbeelding]
Je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 3 december 2006 23:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Werd een beetje druk in de lijst van "onbekende" Fok!MC'ers, of fotolozen![]()
Dus sowieso, frequente userts of op de pik getrapten: nieuwe foto aanleveren![]()
![]()
![]()
Met 9 jaar al rokenquote:Op zondag 3 december 2006 23:19 schreef Rib-i het volgende:
Op SBS6
Een blowjob voor een pakje sigaretten door een 9-jarig meisje
Damn, net gemist. Waar was dat?quote:Op zondag 3 december 2006 23:19 schreef Rib-i het volgende:
Op SBS6
Zo, dat is goedkoop!quote:Op zondag 3 december 2006 23:19 schreef Rib-i het volgende:
Op SBS6
Met 9 jaar al werkenquote:Op zondag 3 december 2006 23:19 schreef Rib-i het volgende:
Op SBS6
Dit was bestemd als "jeah chill.. relax" zondag, om lekker te nixen. Maar ik was blijkbaar de enige die daar zo over dachtquote:
Jarigquote:Op zondag 3 december 2006 23:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
Alvast gefeliciteerd ouwe rukker![]()
![]()
Ik ben er nu echter weer vandoor want morgen moet ik weer vroeg op. Met mij gaat alles super, hopelijk met jullie ook. Kijk heel af en toe nog eens mee, maar de meeste topics gaan mij voorbij zonder uberhaupt te zien![]()
Tot snel![]()
Dan moet het met dit IP adres zijn.quote:Op zondag 3 december 2006 23:13 schreef worldpimber het volgende:
Of Den Haag, Worldbeater vanuit huize vriendin ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk, een briefje van Fulcrumquote:Op zondag 3 december 2006 23:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
![]()
Ik ben er nu echter weer vandoor want morgen moet ik weer vroeg op. Met mij gaat alles super, hopelijk met jullie ook. Kijk heel af en toe nog eens mee, maar de meeste topics gaan mij voorbij zonder uberhaupt te zien![]()
Tot snel![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 23:26 schreef Worldbeater het volgende:
Zeker tijd om naar de volgende flirt te stappen..![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 23:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Damn, net gemist. Waar was dat?
Ik heb nog wat oude CD's die mislukt zijn met branden, zou dat ook goed zijn..![]()
quote:
quote:
Tot snelquote:Op zondag 3 december 2006 23:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
![]()
Tot snel![]()
Huhm ik houd het bij de breezer, is goedkoper hequote:Op zondag 3 december 2006 23:19 schreef Rib-i het volgende:
Op SBS6
Daarom juist, dan kunnen wij er ook nog wel bij, lopende bandwerkquote:Op zondag 3 december 2006 23:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Wat een compassie weer voor een dame die door vader, broer, oom, opa, buurman, gast, klant etc misbruikt werd
quote:Op zondag 3 december 2006 23:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ze is geexecuteerdquote:Op zondag 3 december 2006 23:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Daarom juist, dan kunnen wij er ook nog wel bij, lopende bandwerk
quote:Op zondag 3 december 2006 23:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ze is geexecuteerdMaar omdat jij de naam hebt necrofiel te zijn ...
Dat had je ons niet verteldquote:Op zondag 3 december 2006 23:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Wat een compassie weer voor een dame die door vader, broer, oom, opa, buurman, gast, klant etc misbruikt werd
Niet normaal ...quote:Op zondag 3 december 2006 23:38 schreef worldpimber het volgende:
Sommige mensen .... wat een leven (en dood)
quote:Op zondag 3 december 2006 23:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Missen is inderdaad een errrrggg groot woord
Hij komt welquote:Op zondag 3 december 2006 23:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Missen is een groot woord, hij staat er niet in nee.
Oh, kan goed hoor. Ik merkte het alleen op toen ik het lijstje doornam.quote:Op maandag 4 december 2006 00:09 schreef worldpimber het volgende:
Er stojnd geen foto in, dus sjeh, terwijl die toch al af is of niet?![]()
Rijdt wel raar trouwens die Fighter, achterlijk breed stuur... vond het sowieso veel te moeilijk om weer normaal te schakelen
![]()
Ik was ff hamburgertje happen met een vriend van me .. Hij was deze week ziek en had behoefte aan degelijk voer ..quote:
quote:Op maandag 4 december 2006 00:13 schreef kratjuh het volgende:
Ik was ff hamburgertje happen met een vriend van me .. Hij was deze week ziek en had behoefte aan degelijk voer ..
En daarna weer biertjes happen ..
Neem alles toch niet zo letterlijk man ..
Iedereen die je niet kent verwijderen.quote:Op maandag 4 december 2006 00:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Oh, kan goed hoor. Ik merkte het alleen op toen ik het lijstje doornam.
die ken ik...
die ken ik niet...
oh, staat die er nog in...
oh, toen zei Hicham ...
Je verveelt ons anders ook ..quote:Op maandag 4 december 2006 00:16 schreef worldpimber het volgende:
Ok, ik verveel me duidelijk. Doegie
WTF, wie is ons?quote:
Jeh man, check die Tong80 een vriendin fakenquote:Op maandag 4 december 2006 00:18 schreef Rib-i het volgende:
Youssef heeft een interessante posthistory
Je kent hemquote:Op maandag 4 december 2006 00:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
WTF, wie is ons?![]()
![]()
[..]
Jeh man, check die Tong80 een vriendin faken
Elk materiaal heeft tijd nodig om af te koelen ..quote:Op maandag 4 december 2006 00:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mwah, de hel is nog warm dus denk het niet
quote:Op maandag 4 december 2006 00:26 schreef BazzieK het volgende:
Long long story.quote:
Hoop het niet voor Pepijn, kan ie nooit meer fatsoenlijk lopen ..quote:Op maandag 4 december 2006 00:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
BazzieK en kratjuh vechten nog steeds om hetzelfde bot, maar uiteindelijk gaat Pepijn er altijd mee heen
Doe eens rustig tegen Kratjuh, hij heeft blauwe ZX-9R en jij nog steeds een ZXR-400quote:Op maandag 4 december 2006 00:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je vergeet de 25KW ..quote:Op maandag 4 december 2006 00:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Doe eens rustig tegen Kratjuh, hij heeft blauwe ZX-9R en jij nog steeds een ZXR-400![]()
Hij reed chopper en rijd nu nog alsof ie chopper rijdquote:Op maandag 4 december 2006 00:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Doe eens rustig tegen Kratjuh, hij heeft blauwe ZX-9R en jij nog steeds een ZXR-400![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 00:31 schreef BazzieK het volgende:
Wat reed jij trouwens?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Geloof dat 75% Fok!MC Hard Kern (c) beter weet hoe men chopper moet rijden dan ik ..quote:Op maandag 4 december 2006 00:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hij reed chopper en rijd nu nog alsof ie chopper rijd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 4 december 2006 00:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hij mag blij wezen dat ie opgevoerd is naar 25 kW![]()
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 00:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hij reed chopper en rijd nu nog alsof ie chopper rijd![]()
Wat reed jij trouwens?![]()
Je hebt me aan het huilen gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb je nu je zin
![]()
Als je ouder wordt word je milder zeggen ze weleens... Het is waar![]()
Ik ga maar naar bed, ik ben gedissed door BazzieK![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 00:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je hebt me aan het huilen gemaaktheb je nu je zin
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 00:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je hebt me aan het huilen gemaaktheb je nu je zin
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 00:36 schreef worldpimber het volgende:
Keenker BazzieK, je hebt me m4ttie te huilen gemaakt, jewaids, je bennu d00d [afbeelding]
Truste kerel .. Je ziet er geen dag ouder uit dan 37 ..quote:Op maandag 4 december 2006 00:36 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i gaat pitten
Ik ben inmiddels ook al weer een jaartje ouder he![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 00:36 schreef worldpimber het volgende:
Keenker BazzieK, je hebt me m4ttie te huilen gemaakt, jewaids, je bennu d00d [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |