nog wel ja!quote:Op donderdag 7 december 2006 11:41 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Dat bepaal ik nog altijd zelf![]()
![]()
euhh, moet ik op alle posts gaan reageren? ik heb buiten fok ook nog een leven , ik welquote:Op woensdag 6 december 2006 17:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Zoek de betekenis van debunker eens op gast. Anders reageer je even inhoudelijk ook in plaats van alleen op reacties te reageren die jou niet aanstaan.
och met de bezuinigingen van de laatste tijd pakken die heren elk vlieguur dat ze pakken kunnenquote:Op donderdag 7 december 2006 11:32 schreef totsy het volgende:
[..]
Indeed, het zijn eigenlijk 'astrale levensvormen' uit een lang vervlogen tijdperk ( ik denk aaan Lemurie /Atlantis) die zich hier en nu kunnen manifesteren, doordat het polarisatieveld van onze aarde aan het veranderen is(Aquariustijdperk, en het bewustzijn van de aarde verhoogt .
Die dwaze F 16's jagen eigenlijk een spiritueel fenomeen achterna, en zij worden nou eens leuk voor het zotteke gehouden door deze astrale wezens ,![]()
Dus uieindelijk ben je geen fuck verder gekomen? Iemand met kennis en apparatuur heeft niks waargenomen en 2 hippies op de grond wel... was dus zonde van je tijd.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:07 schreef Starchild het volgende:
Vandaag uitgebreid gesproken met Lt. Kuipers van het air operational control station in Nieuw Milligen. Hier wordt het Nederlandse luchtruim in de gaten gehouden.
Eerder deze week ontving hij het rapport van de Zaltbommel "sighting".
Hij was bijzonder geinteresseerd en cooperatief.
Hij bevestigde dat er kisten van Volkel in de lucht waren en ook in de buurt van Zaltbommel en de Waal. De Lt. kon zich niet voorstellen dat er naverbranders gebruikt werden door de toestellen en is navraag gaan doen. Hij meldde uiteindelijk dat er geen bijzonderheden zij gelogd rond deze vluchten, Volkel zelf had hij nog niet ge-kontakt. Naverbranders worden gebruikt bij de start en in de vlucht wanneer er geaccelereerd moet worden.
Volgens de getuigen werd er geaccelereerd en voerden de vliegtuigen heftige manoeuvres uit.
Vanavond sprak ik beide getuigen "live" in Shoreline; zij zijn er beiden van overtuigd dat er naverbranders gebruikt werden om het 'lichtfenomeen' te achterhalen.
Een van de getuigen is bekend met het geluid van de F-16, ook wanneer de naverbrander gebruikt wordt. Zijn oordeel is duidelijk; beide vliegtuigen waren op jacht naar een fenomeen dat plotseling rechtsomkeert maakte.
Lt. Kuiper heeft geen nieuws, de getuigen zijn overtuigd.
Dat is uiteindelijk het resultaat van alle naspeuringen.
Het gesprek met de getuigen kan worden teruggeluisterd op www.ufoplaza.nl, uitzending 4 van "Shoreline". De uitzending wordt nog opgestuurd naar het AOCS.
Met dank aan het AOCS en beide getuigen; het blijft een bijzondere sighting.
Groet,
Jan Blei
Ik denk dat de getuige(n) een voor hen onverklaarbaar natuurkundig verschijnsel hebben waargenomen, zoals zovaak bij ufo-meldingen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:17 schreef totsy het volgende:
Een extra punt zou zijn , is missch het aan de bewuste piloten van de F 16's te vragen of zij zich herinneren of dat zij achter de ufo aangezeten hebben .
Mischien durven zij het niet te vertellen ,wat ze meegemaakt hebben , of wordt hen het zwijgen opgelegd .![]()
...zoals ....de planeet Venus in 't orangequote:Op vrijdag 8 december 2006 00:22 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Ik denk dat de getuige(n) een voor hen onverklaarbaar natuurkundig verschijnsel hebben waargenomen, zoals zovaak bij ufo-meldingen.
Lijkt me niet dat die in beweging komt.. Zijn genoeg andere (natuurkundige) oorzaken denkbaar.quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:28 schreef totsy het volgende:
[..]
...zoals ....de planeet Venus in 't orange![]()
Kijk, ik zou me kunnen verlagen tot jouw niveau....ow nee wacht...dat kan ik eigenlijk niet nee, zo laag kom ik nietquote:Op donderdag 7 december 2006 12:52 schreef huupia het volgende:
[..]
euhh, moet ik op alle posts gaan reageren? ik heb buiten fok ook nog een leven , ik wel![]()
jij behoort tot het exclusieve debunk cluppie wat hier op fok in elk topic over ufo's e.d de boel meteen naar beneden haalt, zonder dat je je in de feiten verdiept ( het robertson panel zou een goeie in je hebben gehad)
ontopic: ik wacht ff de andere getuiggenissen af , voordat ik men oordeel vel, ben vooral benieuwd naar de vliegbewegingen van de ufo , en of er meerdere waren die zich laten hebben verenigd als 1
die rode bollen worden de laatste tijd ook veel in engeland waargenomen
En hoe wil je erachter komen dat de luchtmacht met hun nieuwste toy aan het spelen is?quote:Op zondag 3 december 2006 23:39 schreef whizzer2250 het volgende:
[..]
juist, dus waarom moeten mensen gelijk maar conclusies trekken zonder te checken of de luchtmacht aan het spelen is met hun nieuwste toy?
Ik denk heel graag.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:24 schreef Originele_Naam het volgende:
Geloof je het zelf TS
quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:21 schreef tontorico het volgende:
[..]
En hoe wil je erachter komen dat de luchtmacht met hun nieuwste toy aan het spelen is?
Vragen?
als ze nou van deze kwaliteit een foto van een buitenaardse UFO maken, dan geloof ik het, maar guess what, dat gebeurd nooit, want die shit BESTAAT NIET!quote:Op zondag 3 december 2006 23:32 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Flares zijn ook de vuurballetjes die de vliegtuigen afvuren om de hittezoekende raketten die op hun afkomen te verwarren.
[afbeelding]
Maar flares gaan niet voor een vliegtuig uit
Maar die ufo's, die maken geen geluid , weet je . volledig geruisloos .quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:39 schreef tontorico het volgende:
Nee, straaljagers hebben een bekend geluid, dit was een hele harde en duidelijke trilling met geluid die we hoorden.
Ik heb al wel eens zulke verslagen van sightings gelezen, ja .quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:57 schreef tontorico het volgende:
Volgens mij maken allleen sommige UFO's geen geluid, maar andere daarentegen maken weer een klereherrie
quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:01 schreef Dronaement het volgende:
Yep, momenteel is er een base-exercise bezig op VolkelHet streven is 2 waves van 10 en een wave van 8 kisten per dag, tot en met donderdag.
Kan iedereen dat ontvangen, of alleen jij? Want ik vind dergelijke dingen ook heel interessant om te beluisteren, maar ik kan me voorstellen dat dat niet 'open' staat voor iedereenquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:37 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
(dus kan ik jou ook horen " tower " kan ik ontvangen)
311 SQN A/A
Voodoo 1, Snake....
Ze gingen achter 2 hostile contacts aan....
Magic...... en..en..en![]()
Was wel mooi om te horen![]()
ga maar naar het politiescannerts online topicquote:Op woensdag 13 december 2006 11:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Kan iedereen dat ontvangen, of alleen jij? Want ik vind dergelijke dingen ook heel interessant om te beluisteren, maar ik kan me voorstellen dat dat niet 'open' staat voor iedereen![]()
En waarom is zijn functie zo belangrijk? Ook bij de politie zijn de cursussen "UFO herkenning" en "paranormale vercshijnselen observeren" niet echt wijdverspreid..quote:
De" goden "zijn ook aards .quote:Op donderdag 21 december 2006 17:29 schreef The_stranger het volgende:
[..]
En waarom is zijn functie zo belangrijk? Ook bij de politie zijn de cursussen "UFO herkenning" en "paranormale vercshijnselen observeren" niet echt wijdverspreid..
Ik zeg het nogmaals, onderzoek heeft aangetoond dat de UFO "sightings" bij dit soort beroepen (politie, piloten, etc) juist vaker te verklaren zijn als iets "aards"
pff ok, door mensen gemaakt, of begrepen natuursverschijnselen..quote:
jaquote:Op donderdag 21 december 2006 17:59 schreef The_stranger het volgende:
[..]
pff ok, door mensen gemaakt, of begrepen natuursverschijnselen..
quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:59 schreef merlin693 het volgende:
@ The_stranger,
heb jij die docus gezien over het ISS fenomeen?
Ik zeg het nogmaals, bron?quote:Op donderdag 21 december 2006 17:29 schreef The_stranger het volgende:
[..]
En waarom is zijn functie zo belangrijk? Ook bij de politie zijn de cursussen "UFO herkenning" en "paranormale vercshijnselen observeren" niet echt wijdverspreid..
Ik zeg het nogmaals, onderzoek heeft aangetoond dat de UFO "sightings" bij dit soort beroepen (politie, piloten, etc) juist vaker te verklaren zijn als iets "aards"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |