abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44218139
quote:
Op donderdag 7 december 2006 11:41 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Dat bepaal ik nog altijd zelf
nog wel ja!
  donderdag 7 december 2006 @ 12:52:13 #152
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_44220062
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:59 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Zoek de betekenis van debunker eens op gast. Anders reageer je even inhoudelijk ook in plaats van alleen op reacties te reageren die jou niet aanstaan.
euhh, moet ik op alle posts gaan reageren? ik heb buiten fok ook nog een leven , ik wel

jij behoort tot het exclusieve debunk cluppie wat hier op fok in elk topic over ufo's e.d de boel meteen naar beneden haalt, zonder dat je je in de feiten verdiept ( het robertson panel zou een goeie in je hebben gehad)

ontopic: ik wacht ff de andere getuiggenissen af , voordat ik men oordeel vel, ben vooral benieuwd naar de vliegbewegingen van de ufo , en of er meerdere waren die zich laten hebben verenigd als 1

die rode bollen worden de laatste tijd ook veel in engeland waargenomen
  donderdag 7 december 2006 @ 23:07:59 #153
162899 Starchild
the truth is down here
pi_44236961
Vandaag uitgebreid gesproken met Lt. Kuipers van het air operational control station in Nieuw Milligen. Hier wordt het Nederlandse luchtruim in de gaten gehouden.
Eerder deze week ontving hij het rapport van de Zaltbommel "sighting".
Hij was bijzonder geinteresseerd en cooperatief.
Hij bevestigde dat er kisten van Volkel in de lucht waren en ook in de buurt van Zaltbommel en de Waal. De Lt. kon zich niet voorstellen dat er naverbranders gebruikt werden door de toestellen en is navraag gaan doen. Hij meldde uiteindelijk dat er geen bijzonderheden zij gelogd rond deze vluchten, Volkel zelf had hij nog niet ge-kontakt. Naverbranders worden gebruikt bij de start en in de vlucht wanneer er geaccelereerd moet worden.
Volgens de getuigen werd er geaccelereerd en voerden de vliegtuigen heftige manoeuvres uit.
Vanavond sprak ik beide getuigen "live" in Shoreline; zij zijn er beiden van overtuigd dat er naverbranders gebruikt werden om het 'lichtfenomeen' te achterhalen.
Een van de getuigen is bekend met het geluid van de F-16, ook wanneer de naverbrander gebruikt wordt. Zijn oordeel is duidelijk; beide vliegtuigen waren op jacht naar een fenomeen dat plotseling rechtsomkeert maakte.

Lt. Kuiper heeft geen nieuws, de getuigen zijn overtuigd.
Dat is uiteindelijk het resultaat van alle naspeuringen.
Het gesprek met de getuigen kan worden teruggeluisterd op www.ufoplaza.nl, uitzending 4 van "Shoreline". De uitzending wordt nog opgestuurd naar het AOCS.

Met dank aan het AOCS en beide getuigen; het blijft een bijzondere sighting.

Groet,

Jan Blei
  Moderator donderdag 7 december 2006 @ 23:15:38 #154
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_44237133
quote:
Op donderdag 7 december 2006 11:32 schreef totsy het volgende:

[..]

Indeed, het zijn eigenlijk 'astrale levensvormen' uit een lang vervlogen tijdperk ( ik denk aaan Lemurie /Atlantis) die zich hier en nu kunnen manifesteren, doordat het polarisatieveld van onze aarde aan het veranderen is(Aquariustijdperk , en het bewustzijn van de aarde verhoogt .

Die dwaze F 16's jagen eigenlijk een spiritueel fenomeen achterna, en zij worden nou eens leuk voor het zotteke gehouden door deze astrale wezens ,
och met de bezuinigingen van de laatste tijd pakken die heren elk vlieguur dat ze pakken kunnen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 7 december 2006 @ 23:25:53 #155
162899 Starchild
the truth is down here
pi_44237348
Tenzij zich nieuwe ontwikkelingen voordoen, wat mij betreft end of story on FOK.

Grzzz.
  donderdag 7 december 2006 @ 23:48:06 #156
162899 Starchild
the truth is down here
pi_44237894
Oh ja; mijn verontschuldigingen aan alleen die zich hebben geregerd aan deze post.
Jullie kunnen je weer ergens anders op richten.
pi_44238540
quote:
Op donderdag 7 december 2006 23:07 schreef Starchild het volgende:
Vandaag uitgebreid gesproken met Lt. Kuipers van het air operational control station in Nieuw Milligen. Hier wordt het Nederlandse luchtruim in de gaten gehouden.
Eerder deze week ontving hij het rapport van de Zaltbommel "sighting".
Hij was bijzonder geinteresseerd en cooperatief.
Hij bevestigde dat er kisten van Volkel in de lucht waren en ook in de buurt van Zaltbommel en de Waal. De Lt. kon zich niet voorstellen dat er naverbranders gebruikt werden door de toestellen en is navraag gaan doen. Hij meldde uiteindelijk dat er geen bijzonderheden zij gelogd rond deze vluchten, Volkel zelf had hij nog niet ge-kontakt. Naverbranders worden gebruikt bij de start en in de vlucht wanneer er geaccelereerd moet worden.
Volgens de getuigen werd er geaccelereerd en voerden de vliegtuigen heftige manoeuvres uit.
Vanavond sprak ik beide getuigen "live" in Shoreline; zij zijn er beiden van overtuigd dat er naverbranders gebruikt werden om het 'lichtfenomeen' te achterhalen.
Een van de getuigen is bekend met het geluid van de F-16, ook wanneer de naverbrander gebruikt wordt. Zijn oordeel is duidelijk; beide vliegtuigen waren op jacht naar een fenomeen dat plotseling rechtsomkeert maakte.

Lt. Kuiper heeft geen nieuws, de getuigen zijn overtuigd.
Dat is uiteindelijk het resultaat van alle naspeuringen.
Het gesprek met de getuigen kan worden teruggeluisterd op www.ufoplaza.nl, uitzending 4 van "Shoreline". De uitzending wordt nog opgestuurd naar het AOCS.

Met dank aan het AOCS en beide getuigen; het blijft een bijzondere sighting.

Groet,

Jan Blei
Dus uieindelijk ben je geen fuck verder gekomen? Iemand met kennis en apparatuur heeft niks waargenomen en 2 hippies op de grond wel... was dus zonde van je tijd.
- ..mux.. -
pi_44238547
Een extra punt zou zijn , is missch het aan de bewuste piloten van de F 16's te vragen of zij zich herinneren of dat zij achter de ufo aangezeten hebben .
Mischien durven zij het niet te vertellen ,wat ze meegemaakt hebben , of wordt hen het zwijgen opgelegd .
  vrijdag 8 december 2006 @ 00:22:43 #159
147235 Bombardier
The artillery man
pi_44238629
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 00:17 schreef totsy het volgende:
Een extra punt zou zijn , is missch het aan de bewuste piloten van de F 16's te vragen of zij zich herinneren of dat zij achter de ufo aangezeten hebben .
Mischien durven zij het niet te vertellen ,wat ze meegemaakt hebben , of wordt hen het zwijgen opgelegd .
Ik denk dat de getuige(n) een voor hen onverklaarbaar natuurkundig verschijnsel hebben waargenomen, zoals zovaak bij ufo-meldingen.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_44238753
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 00:22 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Ik denk dat de getuige(n) een voor hen onverklaarbaar natuurkundig verschijnsel hebben waargenomen, zoals zovaak bij ufo-meldingen.
...zoals ....de planeet Venus in 't orange
  vrijdag 8 december 2006 @ 00:47:49 #161
147235 Bombardier
The artillery man
pi_44238790
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 00:28 schreef totsy het volgende:

[..]

...zoals ....de planeet Venus in 't orange
Lijkt me niet dat die in beweging komt.. Zijn genoeg andere (natuurkundige) oorzaken denkbaar.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
pi_44241322
intressant,ik heb een tijd geleden die dingen in het wit gezien.maffe ervaring.
  Moderator vrijdag 8 december 2006 @ 09:05:48 #163
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_44241722
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:52 schreef huupia het volgende:

[..]

euhh, moet ik op alle posts gaan reageren? ik heb buiten fok ook nog een leven , ik wel

jij behoort tot het exclusieve debunk cluppie wat hier op fok in elk topic over ufo's e.d de boel meteen naar beneden haalt, zonder dat je je in de feiten verdiept ( het robertson panel zou een goeie in je hebben gehad)

ontopic: ik wacht ff de andere getuiggenissen af , voordat ik men oordeel vel, ben vooral benieuwd naar de vliegbewegingen van de ufo , en of er meerdere waren die zich laten hebben verenigd als 1

die rode bollen worden de laatste tijd ook veel in engeland waargenomen
Kijk, ik zou me kunnen verlagen tot jouw niveau....ow nee wacht...dat kan ik eigenlijk niet nee, zo laag kom ik niet

Nogmaals, zoek de betekenis eens op van het woord debunken. Volgens mij post ik hier net zo lang als jij al, zo niet langer. Blijkbaar weet jij ook heel goed te vertellen hoe en wat ik post, maar dat doe je (hoe verbazend voor jou...not) heel selectief, want je neemt een aantal dingen die ik heel, heel heel vaak gepost heb niet mee. In die posts leg ik dan ook haarfijn uit waarom ik geen debunker ben, maar dat ben je voor het gemak even vergeten ofzo, anders kon je je vorige post niet maken he. Je moet dat woord 'feiten' niet teveel gebruiken, huup. Komende van jou heeft dat woord 0,0 waarde.

On-topic. Dus we kunnen nu dan concluderen dat die 2 getuigen ze zagen vliegen, maar dat er verder eigenlijk geen bewijs voor het object is aangeleverd vanuit de vliegbases? Trouwens wel tof van die man dat ie zo meewerkend was.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_44246709
quote:
Op zondag 3 december 2006 23:39 schreef whizzer2250 het volgende:

[..]

juist, dus waarom moeten mensen gelijk maar conclusies trekken zonder te checken of de luchtmacht aan het spelen is met hun nieuwste toy?
En hoe wil je erachter komen dat de luchtmacht met hun nieuwste toy aan het spelen is?

Vragen?
pi_44246780
Geloof je het zelf TS
  vrijdag 8 december 2006 @ 12:27:11 #166
147235 Bombardier
The artillery man
pi_44246869
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:24 schreef Originele_Naam het volgende:
Geloof je het zelf TS
Ik denk heel graag.
pi_44317399
Als er door piloten van de luchtmacht nooit iets bijzonders wordt gesignaleerd dan kan je er donder op zeggen dat een melding van burgers bij de luchtmachtleiding grote interesse opwekt. Als - uitgaande van hetzelfde uitgangspunt - er iets door burgers wordt gesignaleerd waarbij vliegtuigen van de luchtmacht zijn betrokken dan wordt de openheid al beduidend anders. Worden er daarentegen van tijd tot tijd vreemde zaken in de lucht gesignaleerd en vindt dit ook plaats in andere NAVO landen dan zijn er afspraken hoe te handelen in de contacten met burgers en... het eigen defensiepersoneel ("lullen" tegen collega's kan niet voorkomen worden maar wordt - als het dit soort zaken betreft - absoluut niet op prijs gesteld). Al zou het alleen maar zijn om het imago van de luchtstrijdkrachten te vrijwaren van iedere zweem van "zweverigheid" (een aardige woordspeling). Concreet: als niet-betrokkene bij de waarneming heb je geen enkele zekerheid wat er nu wel of niet waar is van berichten.
  maandag 11 december 2006 @ 23:06:53 #168
162899 Starchild
the truth is down here
pi_44342515
Zal toch eens proberen een van de mannen/dames van AOCS in het programma te krijgen, al was het alleen maar om 'on speaking terms' met ze te blijven.
Ervaringen uit het buitenland met FOIA (freedom of information act) leert dat 'luchtmachten' elders wel degelijk lastig te verklaren "bliebs" waarnemen.
pi_44349985
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:21 schreef tontorico het volgende:

[..]

En hoe wil je erachter komen dat de luchtmacht met hun nieuwste toy aan het spelen is?

Vragen?

http://www.ufoevidence.or(...)ost2000/Photo131.htm
pi_44350844
Even een grappig nieuwtje dan.

Ik woon in Z'Bommel en vannacht rond een uur of half twee was ik nog wakker.
Opeens een heel erg vreemd, luid vibrerend gezoem boven het huis.
We zagen niks, maar het geluid was iets wat ik nog nooit eerder gehoord heb.
Het was heel erg luid, want we hoorden het aankomen, en ook weer langzaam wegebben.

Ik heb niet uit het raam gekeken wat het was, maar we waren er wel even stil van.

Iemand misschien nog iets meer gehoord?
  dinsdag 12 december 2006 @ 11:19:15 #171
150345 Reemster
De broer van Sinterklaas.
pi_44351131
zeker weten een TeeeeeeeVeeeeeeePeeeeeeeee
Sinterhenk!
pi_44351187
Que?
pi_44351407
wederom straaljaares die op ufo's jagen .
pi_44351660
Nee, straaljagers hebben een bekend geluid, dit was een hele harde en duidelijke trilling met geluid die we hoorden.
pi_44351935
quote:
Op zondag 3 december 2006 23:32 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Flares zijn ook de vuurballetjes die de vliegtuigen afvuren om de hittezoekende raketten die op hun afkomen te verwarren.
[afbeelding]

Maar flares gaan niet voor een vliegtuig uit
als ze nou van deze kwaliteit een foto van een buitenaardse UFO maken, dan geloof ik het, maar guess what, dat gebeurd nooit, want die shit BESTAAT NIET!
pi_44352039
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 11:39 schreef tontorico het volgende:
Nee, straaljagers hebben een bekend geluid, dit was een hele harde en duidelijke trilling met geluid die we hoorden.
Maar die ufo's, die maken geen geluid , weet je . volledig geruisloos .
pi_44352155
Volgens mij maken allleen sommige UFO's geen geluid, maar andere daarentegen maken weer een klereherrie
pi_44352353
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 11:57 schreef tontorico het volgende:
Volgens mij maken allleen sommige UFO's geen geluid, maar andere daarentegen maken weer een klereherrie
Ik heb al wel eens zulke verslagen van sightings gelezen, ja .
maar meestal is het muisstil .
pi_44352374
suicide notes & butterfly kisses
pi_44352684
Dit was niet echt een "sighting", maar meer een "hearing"
pi_44352731
allebeide
pi_44369416
En voor iedereen die het nu boven noord limburg druk
vinden van vliegverkeer....... wees niet bang het gaat om
een oefening... geen ufo jacht
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_44370447
Yep, momenteel is er een base-exercise bezig op Volkel Het streven is 2 waves van 10 en een wave van 8 kisten per dag, tot en met donderdag.
Thought provoking, Mind challenging
...If MUSIC is your religion, DRONES are your only Altar...
*BUILD DREAM MACHINES THAT HELP US WAKE UP*
  dinsdag 12 december 2006 @ 21:15:27 #184
162899 Starchild
the truth is down here
pi_44371044
Dronaement,

Heb je beide getuigen in Shoreline nog beluisterd.
Wat zijn je evt. comments.
pi_44371295
Nee ik moet die radiofragmenten nog eens goed beluisteren. Deze week heb ik weinig tijd dus ik zal volgende week eens de gelegenheid nemen.
Thought provoking, Mind challenging
...If MUSIC is your religion, DRONES are your only Altar...
*BUILD DREAM MACHINES THAT HELP US WAKE UP*
pi_44376917
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 21:01 schreef Dronaement het volgende:
Yep, momenteel is er een base-exercise bezig op Volkel Het streven is 2 waves van 10 en een wave van 8 kisten per dag, tot en met donderdag.
(dus kan ik jou ook horen " tower " kan ik ontvangen)

311 SQN A/A
Voodoo 1, Snake....
Ze gingen achter 2 hostile contacts aan....
Magic...... en..en..en
Was wel mooi om te horen
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  Moderator woensdag 13 december 2006 @ 11:09:00 #187
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_44385579
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:37 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

(dus kan ik jou ook horen " tower " kan ik ontvangen)

311 SQN A/A
Voodoo 1, Snake....
Ze gingen achter 2 hostile contacts aan....
Magic...... en..en..en
Was wel mooi om te horen
Kan iedereen dat ontvangen, of alleen jij? Want ik vind dergelijke dingen ook heel interessant om te beluisteren, maar ik kan me voorstellen dat dat niet 'open' staat voor iedereen
Breitling - Instruments for Professionals
pi_44399720
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:09 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Kan iedereen dat ontvangen, of alleen jij? Want ik vind dergelijke dingen ook heel interessant om te beluisteren, maar ik kan me voorstellen dat dat niet 'open' staat voor iedereen
ga maar naar het politiescannerts online topic
pi_44446731
misschien een beetje laat, maar verwacht iig van de persvoorlichting van volkel weinig interessants te horen.
Die mensen vertellen je niks en weten het waarschijnlijk ook niet. (mooi weer buiten he, bla bla)
  zondag 17 december 2006 @ 22:03:59 #190
162899 Starchild
the truth is down here
pi_44521730
Het topic trekt bij Plaza behoorlijk wat "insiders" die ingevoerd zijn in het "F-16" gebeuren.
Interessante info; voor de liefhebbers.
  woensdag 20 december 2006 @ 23:58:23 #191
162899 Starchild
the truth is down here
pi_44615309
Opnieuw een melding uit de buurt van Zaltbommel door een 57 jarige politieambtenaar.
Datum: 15 december midden op de dag.

Een zevental (ster achtige) objecten, waarvan 5 in formatie en 2 in zig zag koers rondom de formatie die richting Zaltbommel trokken.
De politieambtenaar sprak van een sterke emotionele reactie omdat hij het fenomeen niet wist te duiden en met iets geconfronteerd werd dat hij niet kon plaatsen. Ik meld het hier maar even omdat Zaltbommel er weer bij betrokken is.
Het team van UFO Plaza neemt contact op met getuige om verdere details in kaart te brengen.
pi_44632859
Hebben die Goden weer huisgehouwen ???..en nu bij een politieagent.
Mja .... missch wordt zo eindelijk eens duidelijk .

[ Bericht 8% gewijzigd door totsy op 21-12-2006 17:20:43 ]
pi_44633221
quote:
Op donderdag 21 december 2006 17:15 schreef totsy het volgende:
en nu bij een politieagent.
En waarom is zijn functie zo belangrijk? Ook bij de politie zijn de cursussen "UFO herkenning" en "paranormale vercshijnselen observeren" niet echt wijdverspreid..

Ik zeg het nogmaals, onderzoek heeft aangetoond dat de UFO "sightings" bij dit soort beroepen (politie, piloten, etc) juist vaker te verklaren zijn als iets "aards"
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_44633303
quote:
Op donderdag 21 december 2006 17:29 schreef The_stranger het volgende:

[..]

En waarom is zijn functie zo belangrijk? Ook bij de politie zijn de cursussen "UFO herkenning" en "paranormale vercshijnselen observeren" niet echt wijdverspreid..

Ik zeg het nogmaals, onderzoek heeft aangetoond dat de UFO "sightings" bij dit soort beroepen (politie, piloten, etc) juist vaker te verklaren zijn als iets "aards"
De" goden "zijn ook aards .
pi_44633979
quote:
Op donderdag 21 december 2006 17:32 schreef totsy het volgende:

[..]

De" goden "zijn ook aards .
pff ok, door mensen gemaakt, of begrepen natuursverschijnselen..
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_44634003
quote:
Op donderdag 21 december 2006 17:59 schreef The_stranger het volgende:

[..]

pff ok, door mensen gemaakt, of begrepen natuursverschijnselen..
ja

who cares
pi_44639477
Een bolvormig vaartuig, ongeveer 1,50 m in doorsnee. Een robot of een op een afstand uit een ander vaartuig bestuurd schip. (gebruikt voor optische waarnemingen in die gevallen, waar grotere vaartuigen te veel aandacht zouden trekken.)
'Electromagnetische aandrijving.'

Een kleinere, veelvuldig gebruikte uitgave van de vorige. Slechts 30 cm in doorsnee. Soms vallen deze na gebruik in stukken uiteen; worden beschouwd als expansief.'

We bespeuren al iets van het probleem; de term foo-fighter slaat niet zozeer op een bepaald type ufo, hoewel een bepaald type ufo vooral zo genoemd wordt, maar is min of meer een verzamelnaam voor een heel scala van ufo's. Foo-fighters kunnen bol-, druppel-, schijfvormig en ovaal zijn; aan en uit knipperen, vurig, grijs, blauw of oranjegeel van kleur zijn. Maar ze kunnen ook een fel, wit licht uitstralen en zich manifesteren in groepen of in hun eentje
  vrijdag 22 december 2006 @ 00:59:38 #198
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_44646877
@ The_stranger,

heb jij die docus gezien over het ISS fenomeen? ik ben zelf zeer benieuwd naar jouw antwoord op dit fenomeen (ik respecteer jouw ervaring en manier van toenadering in een discusie )
pi_44650485
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 00:59 schreef merlin693 het volgende:
@ The_stranger,

heb jij die docus gezien over het ISS fenomeen?

wijs me eens de goede kant op? (neem aan dat je een online docu bedoeld?)
C. Sagan
pi_44651484
quote:
Op donderdag 21 december 2006 17:29 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Ik zeg het nogmaals, bron?
Op Fok! sinds 17 / 01 / 2003. Ook wel bekend als "de dag dat de GoT HK dichtging" :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')