"ja hallo. ik bel even. iemand die ik via een forum ken heeft 2 f16's gezien met een ufo ervoor. wilt u voor me uitzoeken hoe dat zit?"quote:Op maandag 4 december 2006 22:35 schreef Starchild het volgende:
Update; vandaag kontakt gezocht met het Air Operational Controle Station van de luchtmacht in Apeldoorn/Nieuw Milligen. Een woordvoerder van de Staf Voorlichting heeft navraag gedaan naar het incident. Er waren F-16's van de vliegbasis Volkel in de lucht.
In de logs van de vluchtenzijn geen onregelmatigheden gesignaleerd/aangetroffen. Er is kontakt geweest met Volkel, maar haar is niets bekend over een niet te identificeren object dat door de kisten werd nagejaagd.
Vanavond wederom kontakt gezocht met de melder van het incident; hij weet wat jij gezien heeft, komt deze week met een uitgebreid rapport dat ik zal voorleggen aan de luchtmachtautoriteiten.
De melder is 60 jaar oud en woonachtig in Utrecht.
Donderdagavond spreek ik met de melder in het programma "Shoreline" dat vanaf vrijdag als mp3 file beschikbaar is op www.ufoplaza.nl. Verder in dat programma een gesprek met de astronoom Gijs Verdoes Kleijn over zwarte gaten. Wie de melder en zijn verhaal wil horen, kan dat dus altijd terugluisteren.
Het laatste woord is nog niet gesproken in deze case.
Interessant is het wel.
neequote:Op maandag 4 december 2006 23:09 schreef Starchild het volgende:
Ga ergens anders spelen vlinder
ja enige kritische kijk is eng. dat de wereld vergaat, ufo's met grote regelmaat gesignaleerd worden, nee daar is niets vreemds aan. aan wat sarcastisch tegengeluid natuurlijk wel. dat hoort hier niet thuis.quote:Op maandag 4 december 2006 23:11 schreef Starchild het volgende:
Then be ignored
quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:18 schreef Thrilled het volgende:
starchild, heb je ooit wel eens het EDIT-knopje gezien? Misschien omdat dit iets vreemds voor jou is durf je het niet aan te klikken, maar doe dat maar eens... GODSgruwelijk irritant om 6 posts van jou achter elkaar te lezen, met sommige zelfs nog in dezelfde minuut.. anyway denk ik (wat welk vaker het geval is in TRU) dat je meer wilt zien dat er is. Je hebt in mijn ogen de meest betrouwbare verklaring van een verkeersleider van die avond notabene en nog verdom je het om jezelf erbij neer te leggen...nooooo they are coming for us... riight.. je probeerd zelfs nog tegen zijn verhaal in te gaan om maar gewoon niet toe te geven. zucht... ik word moe van jou!
Mensen zien de zon dus aan als UFOquote:Weet je van wanneer deze melding was want ik heb zelf gisteren einde middag een oranje bol gezien, wachtend op het pondje bij Krimpen aan de Ijsel.
Echt fel oranje, formaat lichtkogel (Maar lang niet zo fel en geen rook oid) die ging langzaam langs de horizon naar beneden tot 'het' achter de bomen verdween."
Hij wil zijn posts per dag verhogen, begrijp dat danquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:18 schreef Thrilled het volgende:
starchild, heb je ooit wel eens het EDIT-knopje gezien? Misschien omdat dit iets vreemds voor jou is durf je het niet aan te klikken, maar doe dat maar eens... GODSgruwelijk irritant om 6 posts van jou achter elkaar te lezen, met sommige zelfs nog in dezelfde minuut.. anyway denk ik (wat welk vaker het geval is in TRU) dat je meer wilt zien dat er is. Je hebt in mijn ogen de meest betrouwbare verklaring van een verkeersleider van die avond notabene en nog verdom je het om jezelf erbij neer te leggen...nooooo they are coming for us... riight.. je probeerd zelfs nog tegen zijn verhaal in te gaan om maar gewoon niet toe te geven. zucht... ik word moe van jou!
misschien was het ook sensationeelquote:Op woensdag 6 december 2006 17:27 schreef CoolGuy het volgende:
Ik vind 'de waarneming' nogal sensationeel beschreven als ik eerlijk moet zijn. Dus de getuige heeft dit in 1 a 2 minuten waargenomen om kwart over 8 savonds in een periode dat het buiten pikkedonker is op dat tijdstip? Als die bol zo hard vloog dat een vliegtuig hem nauwelijks bij kon houden (hoe zie je dat trouwens? 't Vliegtuig hield de bol OF bij OF niet, niet 'nauwelijks') Maar goed, zo'n vliegtuig wil best hard, dus als de waarneming zoals beschreven is alles is wat er gebeurde, dan vraag ik me af of dat daadwerkelijk 1 minuut duurde, laat staan 2. Dan zou ik eerder aan seconden gaan denken.
Maar goed, be it as it may, ik vind het verhaal dus sensationeel geschreven. Als je het hardop leest dan klinkt het net alsof je een spannend verhaal aan het vertellen bent, in plaats van een beschrijving van de gebeurtenis.
een radioprogramma van iemand 'van' UP, oftewel ts, jeebee op Ufoplaza.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:35 schreef sp3c het volgende:
en wat is shoreline eigenlijk, kan ik dat ook volgen?
kun je die getuigen niet vragen of die RODE BOL ook geluid maakte of maakten de jachtvliegtuigen meer geluid?
Zoek de betekenis van debunker eens op gast. Anders reageer je even inhoudelijk ook in plaats van alleen op reacties te reageren die jou niet aanstaan.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:56 schreef huupia het volgende:
[..]
misschien was het ook sensationeel
de debunkers staan weer te trappelen om de boel de grond in te trappen.
![]()
Da's wel interessant, als je het nog eens tegenkomt, laat dan effe weten.quote:Op maandag 4 december 2006 10:19 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Geloof me als ik zeg dat ik piloot ben, maar ik heb nog nooit, in al die jaren en talloze lessen, cursussen en boeken, nog nooit, 1 cursus UFO-herkenning gehad. Een melding van een piloot is niets betrouwbaarder dan een melding van een putjesschepper, sterket nog, gezien de belevingswereld van een piloot, zal deze bepaalde verschijningen eerder classificeren als iets vliegends, en daarmee dus als UFO, dan een andere waarnemer.
Ik heb ooit eens gelezen dat ze eens naar meldingen hebben gekeken van piloten t.o.v. andere waarnemers en het bleek dat piloten het minst betrouwbaar waren in dit soort gevallen, echter kan het niet zo snel meer terugvinden.
Waarom vindt je UP zo vreselijk ?Is het omdat ze het spirituele uitsluiten ?Ik vindt dat wel .quote:Op woensdag 6 december 2006 11:39 schreef Marietje_34 het volgende:
tvp. Ik volg dit liever hier dan op dat vreselijke UP.![]()
ik val je niet aan dus begin niet meteen loopgraven te bouwen ... ik vroeg me gewoon af wat het was, ik werk zelf (nog heel even) bij de luchtmacht en als er wat onbekends rondvliegt dan ben ik geintrigeerd maar F16's doe ik nix mee dus inside info heb ik nietquote:
ik denk het ook, spacealiens lijkt me heel rationeel en waarschijnlijk!quote:Op donderdag 7 december 2006 00:53 schreef sp3c het volgende:
ja nu ja een rationele verklaring is er zowieso, dat kunnen zelfs space aliens from outer space zijn ... ik wil gewoon weten wat het is
Indeed, het zijn eigenlijk 'astrale levensvormen' uit een lang vervlogen tijdperk ( ik denk aaan Lemurie /Atlantis) die zich hier en nu kunnen manifesteren, doordat het polarisatieveld van onze aarde aan het veranderen is(Aquariustijdperkquote:Op donderdag 7 december 2006 08:02 schreef GlimVlinder het volgende:
[..]
ik denk het ook, spacealiens lijkt me heel rationeel en waarschijnlijk!
gekke bijgelovige mod! blijf met je poten van mijn posts af wil je. dank jequote:Op donderdag 7 december 2006 10:00 schreef GlimVlinder het volgende:
- - foutieve redenatie - -
Dat bepaal ik nog altijd zelfquote:Op donderdag 7 december 2006 11:33 schreef GlimVlinder het volgende:
[..]
gekke bijgelovige mod! blijf met je poten van mijn posts af wil je. dank je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |