abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44149048
Ik zal eens een kijkje nemen
Thought provoking, Mind challenging
...If MUSIC is your religion, DRONES are your only Altar...
*BUILD DREAM MACHINES THAT HELP US WAKE UP*
  maandag 4 december 2006 @ 23:01:24 #102
162899 Starchild
the truth is down here
pi_44149153
Met de Scheerwolde mevrouw, 74 jaar, heb ik nu meerdere malen kontakt gehad.
Haar uitgebreide rapport moet nog komen, maar mijn indruk is: teruggetrokken levende mensen zonder computer die iets hebben meegemaakt dat hun leven totaal op de kop zet.
Merkwaardig toch.
Uiteindelijk misschien rationeel te verklaren.
We zoeken nog.
pi_44149418
quote:
Op maandag 4 december 2006 22:35 schreef Starchild het volgende:
Update; vandaag kontakt gezocht met het Air Operational Controle Station van de luchtmacht in Apeldoorn/Nieuw Milligen. Een woordvoerder van de Staf Voorlichting heeft navraag gedaan naar het incident. Er waren F-16's van de vliegbasis Volkel in de lucht.
In de logs van de vluchtenzijn geen onregelmatigheden gesignaleerd/aangetroffen. Er is kontakt geweest met Volkel, maar haar is niets bekend over een niet te identificeren object dat door de kisten werd nagejaagd.

Vanavond wederom kontakt gezocht met de melder van het incident; hij weet wat jij gezien heeft, komt deze week met een uitgebreid rapport dat ik zal voorleggen aan de luchtmachtautoriteiten.
De melder is 60 jaar oud en woonachtig in Utrecht.

Donderdagavond spreek ik met de melder in het programma "Shoreline" dat vanaf vrijdag als mp3 file beschikbaar is op www.ufoplaza.nl. Verder in dat programma een gesprek met de astronoom Gijs Verdoes Kleijn over zwarte gaten. Wie de melder en zijn verhaal wil horen, kan dat dus altijd terugluisteren.

Het laatste woord is nog niet gesproken in deze case.
Interessant is het wel.
"ja hallo. ik bel even. iemand die ik via een forum ken heeft 2 f16's gezien met een ufo ervoor. wilt u voor me uitzoeken hoe dat zit?"
"natuurlijk. ik bel u terug."

"nee we hebben geen ufo's gezien de laatste paar weken."
"daarvoor wel?"
"ja regelamtig. maar vergeet dat ik dit heb gezegd of the men in black zullen u vinden!"
"slik"

pwnd
  maandag 4 december 2006 @ 23:09:22 #104
162899 Starchild
the truth is down here
pi_44149447
Ga ergens anders spelen vlinder
pi_44149490
quote:
Op maandag 4 december 2006 23:09 schreef Starchild het volgende:
Ga ergens anders spelen vlinder
nee
ik wil met jullie spelletje meespelen
  maandag 4 december 2006 @ 23:11:11 #106
162899 Starchild
the truth is down here
pi_44149518
Then be ignored
pi_44149581
quote:
Op maandag 4 december 2006 23:11 schreef Starchild het volgende:
Then be ignored
ja enige kritische kijk is eng. dat de wereld vergaat, ufo's met grote regelmaat gesignaleerd worden, nee daar is niets vreemds aan. aan wat sarcastisch tegengeluid natuurlijk wel. dat hoort hier niet thuis.
  maandag 4 december 2006 @ 23:24:40 #108
162899 Starchild
the truth is down here
pi_44149955
Dronaement; heb je je een beetje verdiept in radar cases en niet geidentificeerde flying objects?
  maandag 4 december 2006 @ 23:47:44 #109
162899 Starchild
the truth is down here
pi_44150811
Nait all; hoop morgen meer duidelijkheid te verschaffen over het rapport van de sighting.
  dinsdag 5 december 2006 @ 00:06:14 #110
162899 Starchild
the truth is down here
pi_44151440
Overigens: waar zijn de andere getuigen uit de buurt van Zaltbommel bij wie de pannen van het dak vlogen donderdagavond?
  dinsdag 5 december 2006 @ 00:08:52 #111
162899 Starchild
the truth is down here
pi_44151529
Ze moeten toch ergens zijn!!
pi_44153287
http://www.ufonet.nl/meldingen/2003/zaltbommel.htm in 2003 was er dus ook al zoiets.
Op Fok! sinds 17 / 01 / 2003. Ook wel bekend als "de dag dat de GoT HK dichtging" :P
  dinsdag 5 december 2006 @ 03:44:03 #113
39841 japeke
Jag taler inte Svenska...
pi_44153904
familie van me die in Gameren woont (waar ook deze waarneming heeft gedaan) heeft jaren geleden soortgelijke waarnemingen gedaan.
Zonder hierbij te willen zeggen of het om iets eventueel buitenaards gaat gebeurt er op deze plek dus vaker iets soortgelijks.
pi_44155367
starchild, heb je ooit wel eens het EDIT-knopje gezien? Misschien omdat dit iets vreemds voor jou is durf je het niet aan te klikken, maar doe dat maar eens... GODSgruwelijk irritant om 6 posts van jou achter elkaar te lezen, met sommige zelfs nog in dezelfde minuut.. anyway denk ik (wat welk vaker het geval is in TRU) dat je meer wilt zien dat er is. Je hebt in mijn ogen de meest betrouwbare verklaring van een verkeersleider van die avond notabene en nog verdom je het om jezelf erbij neer te leggen...nooooo they are coming for us... riight.. je probeerd zelfs nog tegen zijn verhaal in te gaan om maar gewoon niet toe te geven. zucht... ik word moe van jou!
  dinsdag 5 december 2006 @ 18:54:12 #115
162899 Starchild
the truth is down here
pi_44170449
Het rapport van de getuige met situatieschets is binnen; het verschijnt eerst op ufoplaza en wordt dan wel doorgelust. Rapport en situatieschets zijn naar de luchtmachtautoriteit doorgestuurd.
Er is overigens telefonisch cvontact met de luchtmacht over de sighting.
Benieuwd hoe ze het rapport beoordelen.
Stay tuned; er komt meer
  dinsdag 5 december 2006 @ 21:22:10 #116
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_44175590
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 09:18 schreef Thrilled het volgende:
starchild, heb je ooit wel eens het EDIT-knopje gezien? Misschien omdat dit iets vreemds voor jou is durf je het niet aan te klikken, maar doe dat maar eens... GODSgruwelijk irritant om 6 posts van jou achter elkaar te lezen, met sommige zelfs nog in dezelfde minuut.. anyway denk ik (wat welk vaker het geval is in TRU) dat je meer wilt zien dat er is. Je hebt in mijn ogen de meest betrouwbare verklaring van een verkeersleider van die avond notabene en nog verdom je het om jezelf erbij neer te leggen...nooooo they are coming for us... riight.. je probeerd zelfs nog tegen zijn verhaal in te gaan om maar gewoon niet toe te geven. zucht... ik word moe van jou!
pi_44175977
Ik ben zo vrij geweest om even een "situatie schets" te maken na het lezen van de verhalen! Stuur hem gelijk even door Star, dan zullen de mensen van de verkeerstoren het gelijk even vergelijken met de echte situatie!

- ..mux.. -
  dinsdag 5 december 2006 @ 23:38:19 #118
162899 Starchild
the truth is down here
pi_44180685
Je bent een grappig ventje Whizzer; laten we de reacties van het AOCS later deze week gewoon even afwachten. Stay tuned. Ik denk dat morgen de update wel beschikbaar is.
  woensdag 6 december 2006 @ 00:02:17 #119
162899 Starchild
the truth is down here
pi_44181295
We ontvangen zojuist een melding uit Rhenen op dezelfde avond die de melding uit Gameren/Zaltbommel bevestigt.
Er lijkt meer aan de hand te zijn dan alleen maar een misinterpretatie.
pi_44181797
wat bevestigd? Dat er wat te zien is? Kom op, het betekend niet dat er een UFO rondvliegt als twee mensen hetzelfde zien..... Wacht nou maar eerst af op dat rapport van AOCS voordat je weer doordraaft... Het zijn je eigen woorden..
- ..mux.. -
  woensdag 6 december 2006 @ 00:22:34 #121
162899 Starchild
the truth is down here
pi_44181886
Rustig Whizz...de betrouwbaarheid van de getuige moet nog blijken, we hebben contact gezocht om hem te horen. Alles op z'n tijd.
pi_44181899
Niet 2, je vergeet de eerdere melding van meer dan duizend mensen in Engeland.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_44181968
quote:
Weet je van wanneer deze melding was want ik heb zelf gisteren einde middag een oranje bol gezien, wachtend op het pondje bij Krimpen aan de Ijsel.
Echt fel oranje, formaat lichtkogel (Maar lang niet zo fel en geen rook oid) die ging langzaam langs de horizon naar beneden tot 'het' achter de bomen verdween."
Mensen zien de zon dus aan als UFO
- ..mux.. -
pi_44186767
zucht...
  woensdag 6 december 2006 @ 11:36:26 #125
52513 whosvegas
The Trickster
pi_44188046
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 09:18 schreef Thrilled het volgende:
Hij wil zijn posts per dag verhogen, begrijp dat dan
Are you nuts??
pi_44188118
tvptje
Xbox Live: koenpijl
  woensdag 6 december 2006 @ 11:39:45 #127
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44188142
tvp. Ik volg dit liever hier dan op dat vreselijke UP.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  woensdag 6 december 2006 @ 16:04:17 #128
162899 Starchild
the truth is down here
pi_44195733
Update: rapport van de waarnemer:

De situatieschets/tekening is te vinden op ufoplaza.

Rapport van Dhr. B te Utrecht:

Donderdag 30 november 2006.
Plaats: Beemstraat, locatie tussen de plaatsen Gameren en Zaltbommel, langs de dijk bij de rivier de Waal.

Het was donderdagavond omstreeks 20.15 uur, toen ik bij mijn dochter en schoonzoon vertrok om naar huis terug te keren.
Zoals gebruikelijk had ik mijn auto aan de overzijde van de Beemstraat geparkeerd tegen de dijkzijde aan.
Om de auto te bereiken moest ik dus de Beemstraat oversteken.

Lopende vanaf het huis via de dam naar de straat stak ik de Beemstraat over, het was rustig, geen geluid waarneembaar dan alleen de wind, niets bijzonders dus.
Halverwege het oversteken...daar was het!...oorverdovend hard...overweldigend...het geluid van een straaljager.
Ik draaide mij een kwartslag om en ik keek nu in de richting van Zaltbommel, ik draaide mijn hoofd gelijktijdig naar rechts en keek naar boven, al zoekende het vliegtuig waar het geluid bij zou horen.
Een paar seconden zag ik niets...en dan daar...het kwam van rechts onder de wolken vandaan met zichtbare knipperlichten.
Met een tomeloze snelheid schoot het vliegtuig door mijn gezichtsveld over de Waal om gelijktijdig weer een draai naar rechts te maken.
Op dat moment dacht ik...VREEMD...nabranders aan en zo laat nog op de avond...en toen zag ik het!!!

Een RODE BOL, snel, heel snel...zo snel dat het vliegtuig het bijna niet bij kon houden, en de richting...centrum Zaltbommel.
Tegelijkertijd het tweede vliegtuig, van links naar rechts, draaiende naar links naar de Waal toe, het passeerde de RODE BOL voorlangs richting de rivier.

Het eerste vliegtuig had zijn draai gemaakt en schoot weer achter de RODE BOL om met een draai naar links naar de Waalbrug toe.
Het tweede vliegtuig had ook zijn draai volbracht, en vloog nu naar de BOL om deze te passeren bij Zaltbommel.
Zowel vliegtuigen als BOL verdwenen uit mijn gezichtsveld, gezien de afstand tot mijn waarneming.
Ook het perspectief vanaf mijn waarnemingspunt maakt het moeilijk om betrouwbaar afstand en snelheid goed in te kunnen schatten.
Een ding is duidelijk er vloog daar IETS wat niet gewoon was en blijkbaar vond men het nodig poolshoogte te nemen om uit te vinden wat dit OBJECT werkelijk was. Dit alles heeft zich in niet meer dan 1 tot 2 minuten tijd voor mijn ogen afgespeeld.

Gezien het geluid van de twee vliegtuigen zullen er ongetwijfeld meerdere mensen getuige zijn geweest van dit schouwspel.
Naar waarheid opgemaakt te Utrecht op 4 december 2006.

Dhr. R.B.

Naschrift: een kopie van het rapport + de situatieschets is naar de luchtmachtautoriteiten verstuurd, er is telefonisch contact met de luchtmacht over het voorval. Men had belangstelling voor het rapport, verderop deze week is er weer telefonisch contact over het incident.
  woensdag 6 december 2006 @ 17:15:25 #129
162899 Starchild
the truth is down here
pi_44198029
Er heeft zich zoals gezegd een tweede getuige gemeld; dhr. K. uit Rhenen.
Hij was verbijsterd toen hij de melding uit Gameren/Zaltbommel las en maakte exact hetzelfde mee boven Rhenen.
Morgenavond heb ik beide getuigen te gast in Shoreline (sorry voor de reclame).
De uitzending kan vanaf vrijdag worden beluisterd op UFO Plaza.
Morgen ook kontakt met het AOCS.
  Moderator woensdag 6 december 2006 @ 17:27:03 #130
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_44198431
Ik vind 'de waarneming' nogal sensationeel beschreven als ik eerlijk moet zijn. Dus de getuige heeft dit in 1 a 2 minuten waargenomen om kwart over 8 savonds in een periode dat het buiten pikkedonker is op dat tijdstip? Als die bol zo hard vloog dat een vliegtuig hem nauwelijks bij kon houden (hoe zie je dat trouwens? 't Vliegtuig hield de bol OF bij OF niet, niet 'nauwelijks') Maar goed, zo'n vliegtuig wil best hard, dus als de waarneming zoals beschreven is alles is wat er gebeurde, dan vraag ik me af of dat daadwerkelijk 1 minuut duurde, laat staan 2. Dan zou ik eerder aan seconden gaan denken.

Maar goed, be it as it may, ik vind het verhaal dus sensationeel geschreven. Als je het hardop leest dan klinkt het net alsof je een spannend verhaal aan het vertellen bent, in plaats van een beschrijving van de gebeurtenis.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator woensdag 6 december 2006 @ 17:31:37 #131
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_44198593
hoe moet ik dat zien, het eerste toestel kon het bijna niet bij houden en het tweede raast er voorbij

kwam die van de andere kant (dus in de vliegrichting van zijn collega?) of gaat het hier om een sneller type F16?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 6 december 2006 @ 17:35:01 #132
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_44198733
en wat is shoreline eigenlijk, kan ik dat ook volgen?

kun je die getuigen niet vragen of die RODE BOL ook geluid maakte of maakten de jachtvliegtuigen meer geluid?
  woensdag 6 december 2006 @ 17:56:10 #133
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_44199441
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:27 schreef CoolGuy het volgende:
Ik vind 'de waarneming' nogal sensationeel beschreven als ik eerlijk moet zijn. Dus de getuige heeft dit in 1 a 2 minuten waargenomen om kwart over 8 savonds in een periode dat het buiten pikkedonker is op dat tijdstip? Als die bol zo hard vloog dat een vliegtuig hem nauwelijks bij kon houden (hoe zie je dat trouwens? 't Vliegtuig hield de bol OF bij OF niet, niet 'nauwelijks') Maar goed, zo'n vliegtuig wil best hard, dus als de waarneming zoals beschreven is alles is wat er gebeurde, dan vraag ik me af of dat daadwerkelijk 1 minuut duurde, laat staan 2. Dan zou ik eerder aan seconden gaan denken.

Maar goed, be it as it may, ik vind het verhaal dus sensationeel geschreven. Als je het hardop leest dan klinkt het net alsof je een spannend verhaal aan het vertellen bent, in plaats van een beschrijving van de gebeurtenis.
misschien was het ook sensationeel

de debunkers staan weer te trappelen om de boel de grond in te trappen.
  woensdag 6 december 2006 @ 17:59:02 #134
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44199552
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:35 schreef sp3c het volgende:
en wat is shoreline eigenlijk, kan ik dat ook volgen?

kun je die getuigen niet vragen of die RODE BOL ook geluid maakte of maakten de jachtvliegtuigen meer geluid?
een radioprogramma van iemand 'van' UP, oftewel ts, jeebee op Ufoplaza.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  Moderator woensdag 6 december 2006 @ 17:59:39 #135
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_44199572
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:56 schreef huupia het volgende:

[..]

misschien was het ook sensationeel

de debunkers staan weer te trappelen om de boel de grond in te trappen.
Zoek de betekenis van debunker eens op gast. Anders reageer je even inhoudelijk ook in plaats van alleen op reacties te reageren die jou niet aanstaan.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_44207674
quote:
Op maandag 4 december 2006 10:19 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Geloof me als ik zeg dat ik piloot ben, maar ik heb nog nooit, in al die jaren en talloze lessen, cursussen en boeken, nog nooit, 1 cursus UFO-herkenning gehad. Een melding van een piloot is niets betrouwbaarder dan een melding van een putjesschepper, sterket nog, gezien de belevingswereld van een piloot, zal deze bepaalde verschijningen eerder classificeren als iets vliegends, en daarmee dus als UFO, dan een andere waarnemer.

Ik heb ooit eens gelezen dat ze eens naar meldingen hebben gekeken van piloten t.o.v. andere waarnemers en het bleek dat piloten het minst betrouwbaar waren in dit soort gevallen, echter kan het niet zo snel meer terugvinden.
Da's wel interessant, als je het nog eens tegenkomt, laat dan effe weten.
pi_44210203
quote:
Op woensdag 6 december 2006 11:39 schreef Marietje_34 het volgende:
tvp. Ik volg dit liever hier dan op dat vreselijke UP.
Waarom vindt je UP zo vreselijk ?Is het omdat ze het spirituele uitsluiten ?Ik vindt dat wel .
  woensdag 6 december 2006 @ 23:42:36 #138
162899 Starchild
the truth is down here
pi_44210833
"Shoreline" is een nieuw programma; het wordt gemaakt voor de lokale zender Zwartewater FM en vervolgens op de site van www.ufoplaza.nl aangeboden.
De insteek van de programma makers is gesprekken te voeren met kwalitatief hoogwaardige gasten uit het wetenschappelijk domein, tegelijkertijd worden waarnemingen van vreemde verschijnselen in ons luchtruim behandeld.
De boel wordt opgeleukt met sixties music.
De gasten tot nu toe: Piet Smolders (ruimtevaartdeskundige), Wubbo Ockels (Nederlands astronaut) en Govert Schilling (wetenschapsjournalist). De eerste drie uitzendingen hebben bewezen dat het heel goed mogelijk is met wetenschappers van gedachten te wisselen over hun werk en het thema buitenaards leven in al z'n facetten.
Doelstelling: het UFO fenomeen bespreekbaar maken binnen de gevestigde (wetenschappelijke) orde. Het programma is trouwens breder, het besteedt ook aandacht aan klimaatverandering, toeval en intelligent design en andere (rand) wetenschappelijke zaken.
Wie geinteresseerd is moet maar eens luisteren, de uitzendingen blijven beschikbaar op Plaza.
Ben je niet geinteresseerd: ook goed.
We zijn er trots op deze drie gasten te hebben binnengehaald.
Morgenavond is de sterrenkundige Gijs Verdoes Kleijn te gast in het programma; met hem praat ik over zwarte gaten en mogelijk buitenaards leven.
Ook de twee melders rond het Zaltbommel incident komen aan het woord.
Vanaf vrijdag beschikbaar op ufoplaza.nl.
Nogmaals; wil je er flauw over doen, ga je gang.
Wij weten wat we willen en doen ons best.
pi_44211061
Ik heb alle uitzendingen beluisterd .
Wel spijtig dat het zogen. wetenschappelijke deel(intervieuw) te schril afsteekt tegenover de getuigenissen (het 2 de deel ) in Shoreline .
Die wetenschappers durven gewoon niet ronduit te praten over ufo's : schrik voor hun baan ofzo ...of van oor gek te staan .
  donderdag 7 december 2006 @ 00:14:56 #140
162899 Starchild
the truth is down here
pi_44211635
Daarom is het ook belangrijk het thema bespreekbaar te maken en uit de hoek van groene mannetjes te halen. UFO staat voor niet geidentificeerd vliegend object, niet meer en niet minder dan dat. Iedereen die er gelijk buitenaards leven aan vast plakt heeft zich niet verdiept in het fenomeen.
  Moderator donderdag 7 december 2006 @ 00:17:09 #141
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_44211688
quote:
Op woensdag 6 december 2006 23:42 schreef Starchild het volgende:

...
ik val je niet aan dus begin niet meteen loopgraven te bouwen ... ik vroeg me gewoon af wat het was, ik werk zelf (nog heel even) bij de luchtmacht en als er wat onbekends rondvliegt dan ben ik geintrigeerd maar F16's doe ik nix mee dus inside info heb ik niet

verder waren het serieuze vragen, maakte het ding geluid en hoe moet ik die vliegbewegingen zien want 1 F16 die harder kan vliegen dan de ander vind ik vreemd en twee F16's die op elkaar invliegen buiten een vliegshow vind ik zo mogelijk nog vreemder
  donderdag 7 december 2006 @ 00:21:17 #142
162899 Starchild
the truth is down here
pi_44211770
Ik weet het niet sp3c: we hebben alleen het verhaal van melders die proberen duidelijk te maken wat ze hebben ervaren. Het was een schokkende ervaring voor de mensen.
Ze proberen in eigen bewoordingen weer te geven wat ze hebben gezien. Dat die bewoordingen vragen oproepen en soms wat onbeholpen overkomen kan ik me voorstellen. Het licht fenomeen maakte geen geluid. Ik kan me prima voorstellen dat er een rationele verklaring is voor de waarneming. Dat hoor ik dan graag terug via de luchtmacht.
  Moderator donderdag 7 december 2006 @ 00:53:16 #143
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_44212382
ja nu ja een rationele verklaring is er zowieso, dat kunnen zelfs space aliens from outer space zijn ... ik wil gewoon weten wat het is
pi_44214353
quote:
Op donderdag 7 december 2006 00:53 schreef sp3c het volgende:
ja nu ja een rationele verklaring is er zowieso, dat kunnen zelfs space aliens from outer space zijn ... ik wil gewoon weten wat het is
ik denk het ook, spacealiens lijkt me heel rationeel en waarschijnlijk!
  Moderator donderdag 7 december 2006 @ 09:28:12 #145
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_44215287
mij niet

maar wat is het punt dat je nu eigenlijk probeert te maken?

[ Bericht 15% gewijzigd door Lilith-Wicca op 07-12-2006 10:05:57 ]
pi_44215759
Ik snap niet dat je er zo serieus op in kan gaan. Een rode bol, waarschijnlijk aanzienlijk kleiner dan de f16 (past daar een alien in?) ik ga nu uit van het formaat van een flare (wat het waarschijnlijk zal zijn , of iets anders wat moest figureren als vijandig object)... stel dat het buitenaards was, hoe kan het (met brandstof e.d.) hier komen? Waarschijnlijk met lichtsnelheid.. als dat zo is, hoe kan het dan dat hij zo moeilijk doet om proberen te ontsnappen? Even warpspeed aan en je bent weg.. er klopt gewoon geen reet van en het wordt gewoon frustrerend dat mensen (met name Starchild) er heilig van overtuigd zijn dat dit meer is dan een training... grow up!
pi_44215860
- - foutieve redenatie - -

[ Bericht 93% gewijzigd door Lilith-Wicca op 07-12-2006 10:07:26 ]
pi_44217846
quote:
Op donderdag 7 december 2006 08:02 schreef GlimVlinder het volgende:

[..]

ik denk het ook, spacealiens lijkt me heel rationeel en waarschijnlijk!
Indeed, het zijn eigenlijk 'astrale levensvormen' uit een lang vervlogen tijdperk ( ik denk aaan Lemurie /Atlantis) die zich hier en nu kunnen manifesteren, doordat het polarisatieveld van onze aarde aan het veranderen is(Aquariustijdperk , en het bewustzijn van de aarde verhoogt .

Die dwaze F 16's jagen eigenlijk een spiritueel fenomeen achterna, en zij worden nou eens leuk voor het zotteke gehouden door deze astrale wezens ,
pi_44217887
quote:
Op donderdag 7 december 2006 10:00 schreef GlimVlinder het volgende:
- - foutieve redenatie - -
gekke bijgelovige mod! blijf met je poten van mijn posts af wil je. dank je
pi_44218063
quote:
Op donderdag 7 december 2006 11:33 schreef GlimVlinder het volgende:

[..]

gekke bijgelovige mod! blijf met je poten van mijn posts af wil je. dank je
Dat bepaal ik nog altijd zelf
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')