F16's moeten bepaalde routes volgen over land (de 'windows' Whisky 1 North en South) voordat ze gaan trainen in de TRA's (temporary reserved airspaces) boven de Noordzee dus dat is niet zo gek. Ook is het mogelijk dat ze daar in de buurt aan het CAS'sen waren (Close Air Support) en in dat geval hebben ze een gesimuleerde bom op een target gegooid. Waar ze achteraan vlogen zou ik niet weten en als ik eerlijk ben geloof ik er niet zo veel van.quote:Op zondag 3 december 2006 23:51 schreef Starchild het volgende:
Wat deden die twee kisten dan bij Zaltbommel en waar vlogen ze achteraan?
Als er een UFO was geweest dan had ik 'm waarschijnlijk wel op mn radar gezien, en het is niet zo dat ik regelmatig vraag of ze op UFO's jagenquote:Op zondag 3 december 2006 23:53 schreef Starchild het volgende:
Blijkbaar werk je op Volkel bij de verkeersleiding; het ligt dus voor de hand je te vragen of de kisten wel eens jagen op niet geidentificeerde objecten. Is dat classified?
Sorry dat m'n antwoorden niet stroken met wat jij wilt horen maar ik kan met volle zekerheid zeggen dat er no way zomaar even gejaagd gaat worden op onbekende dingen in de lucht, simpelweg omdat het niet mag, niet kan en er geen onbekende dingen voorkomen in de lucht. En dat van die naverbranders komt natuurlijk ook niet van een waterdichte bron he?quote:Op zondag 3 december 2006 23:57 schreef Starchild het volgende:
We weten van verschillende verkeersleiders dat het gebeurt Dro; waarom zou het hier niet gebeuren. Is het hier ooit gebeurd?
Mja, dat is natuurlijk nog maar de vraag. En sta er bij stil dat je volkomen verklaarbare verschijnselen midden in de nacht nogal eens anders kunt interpreteren dan dat ze werkelijk zijn.quote:Op zondag 3 december 2006 23:58 schreef Starchild het volgende:
De getuige plus schoonzoon is volstrekt betrouwbaar; tell me what did they experience?
Why not ...quote:Op maandag 4 december 2006 00:14 schreef Starchild het volgende:
Ok; we hebben nu een inhoudelijke discussie, das goed
Dat komt zelden voor inderdaad maar dit was naar mijn weten niet het geval afgelopen donderdagquote:Op maandag 4 december 2006 00:12 schreef -CRASH- het volgende:
Maar Dro... Doen ze ook weleens een simulated qra in de avond?
(daar dacht ik aan toen ik het verhaal las. maar zoiets gaat meestal op grote hoogte)
Mailen staat altijd vrijquote:Op maandag 4 december 2006 00:04 schreef Starchild het volgende:
Thx Dronaement, zou je graag nader spreken
ik hou het ook wel ff in de gaten...quote:Op maandag 4 december 2006 00:30 schreef Starchild het volgende:
Thx Crash; wordt nog wel ff vervolgd...nait
Ik denk dat die me een beetje raar aan staan te kijken als ik dit ga vragen aan zequote:Op maandag 4 december 2006 00:19 schreef Starchild het volgende:
Kun je navraag doen bij de pilots? en checken?
Anders kijk ff op de onderstaande milspotters linkquote:Op maandag 4 december 2006 00:34 schreef Starchild het volgende:
Rest de vraag of er vanuit Gilze Rijen of Eindhoven ook kisten in de lucht waren!
Dus 2 Nederlandse F16's achtervolgden een straaljager van modeljaar 1979.quote:Op maandag 4 december 2006 02:20 schreef starbliss het volgende:
volgens mij vloog er een mirage langs
Geloof me als ik zeg dat ik piloot ben, maar ik heb nog nooit, in al die jaren en talloze lessen, cursussen en boeken, nog nooit, 1 cursus UFO-herkenning gehad. Een melding van een piloot is niets betrouwbaarder dan een melding van een putjesschepper, sterket nog, gezien de belevingswereld van een piloot, zal deze bepaalde verschijningen eerder classificeren als iets vliegends, en daarmee dus als UFO, dan een andere waarnemer.quote:Op zondag 3 december 2006 23:38 schreef Starchild het volgende:
Er komen voldoende rapporten van piloten naar voren die bevestigen dat er vreemde dingen rondvliegen in ons- en andermans luchtruim.
Had al zo'n vermoeden, maar nu weet ik het bijna zeker, JB?quote:Op maandag 4 december 2006 00:38 schreef Starchild het volgende:
Ik verwacht de getuige aan het woord te hebben bij "Shoreline" radio as. donderdag.
www.ufoplaza.nl
Je hebt me een stuk verder geholpen, dat stel ik zeer op prijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |