Zulke oefeningen zie je wel vaker, niks ongewoons aanquote:Op zondag 3 december 2006 22:02 schreef sp3c het volgende:
is de luchtmacht niet gewoon aan het oefenen momenteel?
IDD!quote:Op zondag 3 december 2006 22:54 schreef Starchild het volgende:
Oefening 's avonds rond acht uur boven dicht bevolkt gebied met een oranje haas?
Gebruik je verstand.
Ohja, tis gewoon een UFO, dat is wel logisch.quote:Op zondag 3 december 2006 22:54 schreef Starchild het volgende:
Gebruik je verstand.
Zou iedereen die serieus hier post ook is moeten doen....quote:Op zondag 3 december 2006 22:54 schreef Starchild het volgende:
Oefening 's avonds rond acht uur boven dicht bevolkt gebied met een oranje haas?
Gebruik je verstand.
Well duhh... De hele planeet wordt toch al door de matrix geregeld en Spock, de opper goeroe, probeerd dit tegen te gaan. Helaas wordt hij tegen gehouden door de bork maar deze zijn weer makkelijk gepakt door darth Vader.quote:Op zondag 3 december 2006 23:02 schreef LaZZ het volgende:
Ik kan het niet helpen. Maar telkens dat ik hier lees moet ik een beetje lachen. Hoe kunnen mensen nu serieus denken dat zoiets direct een UFO is. Hoe sta je dan in het leven? Heb je een fatsoenlijke baan? Hoe ga je met mensen om? Of zit je alleen thuis?
Punt is, dat als je het in dit sub-forum post, je er iets meer achter zoekt. Iets 'zweverigs', iets buitenaards.quote:Op zondag 3 december 2006 23:07 schreef Starchild het volgende:
Lazz; UFO betekent gewoon "niet geidentificeerd vliegend object", niet meer en niet minder.
Voor de waarnemer is het een compleet raadsel waar die piloten achteraan jagen.
Hij wil gewoon weten wat hij gezien heeft en stelt daar vragen over.
Heeft nixxie met baan of thuis zitten te maken.
Gewoon nieuwsgierigheid en brede algemene ontwikkeling.
Ze maken avond vluchten, om het vliegen/orienteren in het donker te lerenquote:Op zondag 3 december 2006 22:02 schreef sp3c het volgende:
is de luchtmacht niet gewoon aan het oefenen momenteel?
Had ik het tegen jouw....quote:Op zondag 3 december 2006 23:18 schreef Starchild het volgende:
Ja crash...en sturen een rooie frisbee vooruit
Flares zijn ook de vuurballetjes die de vliegtuigen afvuren om de hittezoekende raketten die op hun afkomen te verwarren.quote:Op zondag 3 december 2006 23:28 schreef Starchild het volgende:
Dan heb je weinig verstand van flares Whizzer; Iridium satellieten produceren flares met karakteristieken die weinig van doen hebben met deze melding.
Denk voor je schrijft.
Maar flaires kunnen ook voor een vliegtuig komen, of de voorste heeft ze net los gelatenquote:Op zondag 3 december 2006 23:32 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Flares zijn ook de vuurballetjes die de vliegtuigen afvuren om de hittezoekende raketten die op hun afkomen te verwarren.
[afbeelding]
Als we toch les geven...quote:Op zondag 3 december 2006 23:33 schreef whizzer2250 het volgende:
[..]
Maar flaires kunnen ook voor een vliegtuig komen, of de voorste heeft ze net los gelaten
Applaus, whizzer dankt crash voor deze les. of te wel, starchild, denk voordat je schrijft...
juist, dus waarom moeten mensen gelijk maar conclusies trekken zonder te checken of de luchtmacht aan het spelen is met hun nieuwste toy?quote:Op zondag 3 december 2006 23:37 schreef Starchild het volgende:
Jij weet niet waar de luchtmacht mee bezig is, dat weet de luchtmacht.
quote:Op zondag 3 december 2006 23:47 schreef Dronaement het volgende:
Ik werk op Volkel, en dit was een missie voor in de avond ja. Volgens mij zijn er een stuk of 8 kisten uit gegaan die avond... en als 2 F16's recht boven je een naverbrander gebruiken dan weet je inderdaad echt niet wat je overkomt
De laatste tijd oefenen ze veel demo-vluchten boven Volkel omdat er een nieuw demo-team aan zit te komen... zo ook afgelopen vrijdag en ik ben even naar buiten gelopen.quote:Op zondag 3 december 2006 23:49 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
[afbeelding]
En een herrie dat ze maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |