Die was goed.quote:Op zondag 3 december 2006 20:10 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En wie had de vorige titel bedacht
Niet zo netjes om die als sluitpost te zetten als je vervolgens geen nieuw deel opentquote:Op maandag 4 december 2006 13:12 schreef Jaguarized het volgende:
DT verwijdert berichten die hem niet aanstaan.
Kom op zeg, je kan ook gewoon zelf een leuke OP proberen te maken in plaats van een ander dat te laten doen.quote:Op maandag 4 december 2006 13:14 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Niet zo netjes om die als sluitpost te zetten als je vervolgens geen nieuw deel opent![]()
Jij begrijpt het idee van een forum niet echt hè?quote:Op maandag 4 december 2006 13:20 schreef Jaguarized het volgende:
Kom op zeg, je kan ook gewoon zelf een leuke OP proberen te maken in plaats van een ander dat te laten doen.
Goed dat je dat eindelijk ook zelf eens door hebtquote:Op maandag 4 december 2006 13:26 schreef Jaguarized het volgende:
Nee klopt DT, ik snap het idee van een forum inderdaad niet nee.![]()
Je zou toch bijna met ons willen gaan kamperen, toch?quote:
staat nog op de to-do lijst en bovenaan in dat to-do lijstje staat nog een reisverslag...quote:Op maandag 4 december 2006 22:34 schreef k_man het volgende:
Daarover gesproken; waar blijven de Awards?
Zo blauw als een Mercedes of zo blauw als een smurf?quote:
http://www.gamedesign.jp/flash/worldmap/worldmap.htmlquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:06 schreef Hik het volgende:
Hoe zien ieders reisplannen er voor volgend jaar uit eigenlijk? Topic tijd?![]()
Gelukkig was jij me voorquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:19 schreef Hik het volgende:
Ik weet dat het eigenlijk niet kan, maar:
N(ederlandse) Antillen
Bonaire
Curaçao
voor je nou ineens het vliegtuig hebt naar Macau ofzo...![]()
Veel plezier en doe de Sultan de groetenquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:38 schreef Douwe het volgende:
Ik moet volgens dat spelletje naar Brunei
Takke. Das goedkoop...quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:49 schreef DutchTrain het volgende:
Ik heb ook nog wel een leuke tip voor als je echt niet meer weet wat je moet doen tussen Kerst en O&N
[afbeelding]
Ik zei toch ook tussen Kerst en O&Nquote:
Tuurlijk, het is mijn grootste ambitie dat nog eens te bereiken.quote:
Je kan niet rechtstreeks naar Schiphol vanuit Nijmegen.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:29 schreef Douwe het volgende:
Daarom is er dan ook een treinstation ónder Schiphol, waar je vanuit Nijmegen met een simpele directe trein kunt komen
Tja. We wisten natuurlijk al dat DT een arrogante kutmod is die zich niks wenst aan te trekken van de users, maar ergens hoop je toch dat ie van z'n ervaringen* leert.quote:
Van 5 naar 4 wordt je ook niet vrolijk.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:47 schreef Fogel het volgende:
Utrecht is tegenwoordig het overstapstation, net wat lastiger dan Duivendrecht.
Maar ach, ik was te laat, zo simpel is het. Gewoon nieuw ticket gekocht (en bij mijn reisverzekering is in de file staan een reden om het nieuwe ticket vergoed te krijgen).
Zowel duivendrecht als utrecht hebben als 'voordeel' dat de kans dat je minder baggage mee hoeft te zeulen naar de volgende trein erg groot isquote:Op woensdag 6 december 2006 20:52 schreef Douwe het volgende:
Van dat hele station Utrecht wordt je niet vrolijk
Harlem Central is een topstation man. In potentie mooier dan Amsterdam Centraal. Ik kom overigens vakerer op Overveen CS, daar dat dichter bij mijn huis isquote:Op woensdag 6 december 2006 20:55 schreef Jaguarized het volgende:
@Douwe: Utrecht CS wel. Maar jij bent natuurlijk alleen Haarlem Centraal gewend.
Pas je die benadering in je hele leven toe?quote:Op woensdag 6 december 2006 21:04 schreef Jaguarized het volgende:
Ik kijk of een station functioneel is, niet naar de schoonheid.
Den Haag CS toch ook? Daar zit ook een Japanse tent in de hoek.quote:
Nee.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Pas je die benadering in je hele leven toe?
Sorry dat ik je jaarlijkse feest voor het openen van het topic ontnomen heb en dat je dit jaar dus echt als mislukt kan beschouwen. Hopelijk is de rest van je leven wel een succesquote:Op woensdag 6 december 2006 20:47 schreef k_man het volgende:
Ik denk dat het verstandig is dat ik daar maar niet op reageer.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Tja. We wisten natuurlijk al dat DT een arrogante kutmod is die zich niks wenst aan te trekken van de users, maar ergens hoop je toch dat ie van z'n ervaringen* leert.
* Herinner je je nog die discussie over centrale topics eerder dit jaar? DT wist het natuurlijk beter dan iedereen; die centrale topics onderaan zouden een groot succes worden. Het gros van de users hier wist meteen dat het een kutidee was, maar het moest en zou geprobeerd worden. Zelfs toen ze in alle andere fora alweer waren mislukt en afgeschaft zou het volgens DT in TRV wel werken. Inmiddels zijn ze hier gelukkig ook zo goed als afgeschaft. De afgelopen maand is er in welgeteld twee centrale topics in TRV gepost.
Geen idee, daar kom ik niet zo vaak.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Den Haag CS toch ook? Daar zit ook een Japanse tent in de hoek.![]()
Krijg de griep ofzo.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:16 schreef DutchTrain het volgende:
Sorry dat ik je jaarlijkse feest voor het openen van het topic ontnomen heb en dat je dit jaar dus echt als mislukt kan beschouwen. Hopelijk is de rest van je leven wel een succes
Het gaat over treinreizen en de prachtige bestemmingen die je daarbij aan kunt doen.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:20 schreef flipsen het volgende:
Jezus, ben ik nu alweer in PTA beland?
Schijterd.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik denk dat het verstandig is dat ik daar maar niet op reageer.![]()
Zeg eens, riojden de metro's in Buenos Aires nog een beetje op tijd tegenwoordig of hoe zit datquote:Op woensdag 6 december 2006 21:20 schreef flipsen het volgende:
Jezus, ben ik nu alweer in PTA beland?
Dan gaat DT weer allemaal berichtjes die hem niet aanstaan verwijderen en trommelt ie mensen op om te bashen.quote:
Ik post als je mij minimaal 3x nomineerdquote:Op woensdag 6 december 2006 22:28 schreef Jaguarized het volgende:
Goedlopend topic, die TRV Awards.
Op aanraden van de een users geopendquote:Op woensdag 6 december 2006 22:28 schreef Jaguarized het volgende:
Goedlopend topic, die TRV Awards.
Maar dan willen andere users weer geen vriendjes met me zijn ben ik bangquote:
Uh... waar is jouw adres dan?quote:Op woensdag 6 december 2006 22:29 schreef flipsen het volgende:
Speaking of which, Hik! Ik ben je emailadres kwijt en ik wilde je wat vragen! Mail mij even aub!
We zijn ook kut en FOK! is ook een dictatuur.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:07 schreef Hik het volgende:
O hoera. Nu ook in TRV uw eigen "ModszijnkutenFOKiseendictatuur"-topic.
Jankerd(s).![]()
Ja, ik word óók chagerijnig van dit weer!![]()
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:35 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
We zijn ook kut en FOK! is ook een dictatuur.
Of waar we überhaupt iets mee gaan doen.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:06 schreef Hik het volgende:
Dat bedoel ik.
Heeft helemaal geen weer een discussie op te starten over iets dat iedereen al weet...![]()
kutusers altijdquote:Op donderdag 7 december 2006 11:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Of waar we überhaupt iets mee gaan doen.
Ik vind je nu al lief.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:31 schreef umberrella het volgende:
Ik ben een trv-vriendloze....
Ik zie hier dat mensen behoefte hebben aan vriendjes... :p Dus wie wil mijn vriendje zijn?
Wat ben je toch een allemansvriend...quote:
Nu? Je bent er een tijdje uit geweest hè?quote:Op donderdag 7 december 2006 10:07 schreef Hik het volgende:
O hoera. Nu ook in TRV uw eigen "ModszijnkutenFOKiseendictatuur"-topic.
Jankerd(s).
quote:Op woensdag 6 december 2006 19:18 schreef Jaguarized het volgende:
217 tariefeenheden = hetzelfde als kilometers?
Das jammer, dat wordt met de hand 2x Antwerpen en 1x Parijs opzoeken en kijken of ik het foldertje uit de trein naar Dusseldorf nog heb.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:18 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Vroeger kon je op www.bahn.de de km's nog zien, nu alleen nog maar op die foldertjes die in de trein liggen in Duitsland.
Gewoon maar gaan opmeten dus
Ahhwwquote:
Eerst voorstellen, dan praten we verderquote:Op donderdag 7 december 2006 11:31 schreef umberrella het volgende:
Ik ben een trv-vriendloze....
Ik zie hier dat mensen behoefte hebben aan vriendjes... :p Dus wie wil mijn vriendje zijn?
PM´en klinkt eng... Nieuw, dus dat durf ik niet. Mail me maar op spemadresje@hotmail.com en hou 26-28 januari vrij in je agendaquote:Op donderdag 7 december 2006 10:16 schreef Hik het volgende:
[..]
Uh... waar is jouw adres dan?![]()
Overigens kan je me tegenwoordig ook PM-men hè!![]()
Wellicht makkelijker te vinden dan Krakau - Warschau en Caiscais - Lissabon. Van Amsterdam - Basel v.v. heb ik denk ik het foldertje nog wel. En dan moet er nog Freiburg - Straatsburg bij en dan heb ik ook alle internationale treinreizen van dit jaar weer gehad.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:08 schreef Jaguarized het volgende:
Das jammer, dat wordt met de hand 2x Antwerpen en 1x Parijs opzoeken en kijken of ik het foldertje uit de trein naar Dusseldorf nog heb.
Zoek het envelopje bovenin je scherm...quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:27 schreef flipsen het volgende:
[..]
PM´en klinkt eng... Nieuw, dus dat durf ik niet. Mail me maar op spemadresje@hotmail.com en hou 26-28 januari vrij in je agenda
Dit jaar win ik de award voor meest populaire mod van TRV op m'n sokken.quote:
Waarom denk je dat die categorie geschrapt is dit jaar?quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit jaar win ik de award voor meest populaire mod van TRV op m'n sokken.
Doorgestoken kaart. Die hele verkiezing. Ik zeg het je.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:00 schreef DutchTrain het volgende:
Waarom denk je dat die categorie geschrapt is dit jaar?![]()
Gelukkig heb je die doos met awards niet zien staan bij mij thuisquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:06 schreef UIO_AMS het volgende:
Doorgestoken kaart. Die hele verkiezing. Ik zeg het je.![]()
Tanzaniaquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:56 schreef Hik het volgende:
[..]
Zoek het envelopje bovenin je scherm...
Maar anyway, je bent gemaild. Al ben ik misschien wel in Tanzania eind januari.
Nope, maar dat is niet omdat ik niet wil, maar omdat mijn omzet te klein is, dan kan je niet eens lid wordenquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:41 schreef k_man het volgende:
Ik zou trouwens nooit bij jou boeken flipsen. Geen SGR, geen ANVR.
Ben je nog die rots opgelopen bij Atlanta?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En nu weer in BsAs :´)
Ik bestudeer highlights ook nooit echt hoor... even langslopen, knikken, en op naar het volgende terrasquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:03 schreef Fogel het volgende:
Je bent dus voorbij al die dingen gelopen en je hebt niet de tijd genomen om het ook echt te bekijken?
Da's heel makkelijkquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:37 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe kan je nou naar een stad gaan en niet alle highlights bestuderen.
Ik moet er nog een paar invullen.quote:
In Parijs is wel wat te doen hoorquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Da's heel makkelijk
Gewoon niet weten wat de highlights zijn en rondsjouwen totdat je iest tegenkomt wat de moeite waard is/lijkt om wat beter te bekijken.
Ik ken die highlights van DC niet, het zou kunnen dat er echt geen bal te doen/zien is (net als in Parijs).
Het trekt me totaal niet. Parijs zuigt.quote:Op zaterdag 9 december 2006 04:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
In Parijs is wel wat te doen hoor
Dat dacht ik net in de trein ook al te gaan doen, maar daar lukte het ook al nietquote:Op zondag 10 december 2006 05:08 schreef flipsen het volgende:
Jezus DT, ga slapen man!
Beetje op hetzelfde moment posten...
't is hier nu net nog 6 graden en das best koud om te fietsen. Maar ook wel weer warm voor de tijd van het jaar.quote:Op zondag 10 december 2006 05:07 schreef flipsen het volgende:
Pffff, warm vandaag. Morgen weer. Komende dagen ook... Zwaar leven hier hoor
Ach, met de kerst weet je zeker dat je geen zaken kan doen, dus kun je beter thuis zitten. Als er dan met de kerst weer reisaanvragen binnen komen kun je die in januari verwerken. Ligt er dus een beetje aan wanneer je zelf het meeste werk verwacht, lijkt mij.quote:Op zondag 10 december 2006 05:12 schreef flipsen het volgende:
Goed, wat mij wakker houdt (behalve de warmte) is het probleem wanneer ik terug naar NL vlieg voor de gebruikelijke ´familie/vrienden/werk´ tour... Eind december met het oog op Oud en Nieuw kan nog, Moeder flipsen blij, maar ik kan ook 23 januari terug, scheelt 300 eruo... Mag het blij maken van een moeder 300 extra kosten?
Ik moet de 25e sowieso terug zijn, de eerste ´goedkopere´ vluchten gaan pas vanaf 23 januari, dus half januari ofzo heeft ook geen zin... Wat een dilemma weer.
6 graden koud om te fietsen? Watjequote:Op zondag 10 december 2006 05:10 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
't is hier nu net nog 6 graden en das best koud om te fietsen. Maar ook wel weer warm voor de tijd van het jaar.
VC lijkt me wel leuk maar toen ik er was kon ik nergens een tour vinden.quote:Op zondag 10 december 2006 20:46 schreef Douwe het volgende:
Vicente Calderon?![]()
Valladolid én Toledo liggen op aanrijd/treinbare afstand. Kan het natuurlijk ook beide doen
Dadelijk ga ik een koud biertje scoren op het terrasquote:Op maandag 11 december 2006 00:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Stond ja.
Dadelijk heb je live rellen met een stel mongolen bij de oblisco
Dat wordt een natte bedoelingquote:Op maandag 11 december 2006 01:26 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dadelijk ga ik een koud biertje scoren op het terrasMaar is Boca nu wel of niet kampioen geworden? Niet dat ik hetverder volg overigens...
Ik weet niet wat je preciés van me verwacht dat je handel zo aantrekt erna, maar ik doe m'n best...quote:Op zondag 10 december 2006 05:18 schreef flipsen het volgende:
Met kerst zit ik sowieso nog in Argentina, daarna naar Holanda en de meeste drukte verwacht ik na 28 januari, waarover later meer
Hoi Hik!
Hm, laten we een contactje opstellen met een prestatie-clausulequote:Op maandag 11 december 2006 10:15 schreef Hik het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je preciés van me verwacht dat je handel zo aantrekt erna, maar ik doe m'n best...![]()
Bedoeling? Je zal wel bedoening bedoelenquote:Op maandag 11 december 2006 02:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat wordt een natte bedoeling
Contactje? Contractje zul je bedoelen ?quote:Op maandag 11 december 2006 16:20 schreef flipsen het volgende:
Hm, laten we een contactje opstellen met een prestatie-clausule![]()
Sinds de vrouwenhandel, de berichten die Fogel en Jag voor elkaar achterlaten en de één-woord-posts van DAM kijkt men hier denk ik nergens meer van op.quote:Volgens mij heeft niemand enig idee waar het over gaat...![]()
Decí NO a las papaleras!quote:Op maandag 11 december 2006 23:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik wil naar Uruguay alleen maar om Uruguay te helpen tegen Argentijnse debielen
Eén? Jij komt toch ook wel eens op de Hollandse avond in Van Koning?quote:Op dinsdag 12 december 2006 03:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nu ook al een Nederlandse debiel in Argentinie
Moet niet gekker worden
Beter als jijquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:13 schreef flipsen het volgende:
En jij bent van alle feiten op de hoogte, zodat je het 'rommel' mag noemen?
Dat is goed mogelijk...quote:
Interesting, thanksquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Worldbank heeft een milieu studie gedaan die goed gekeurd is, beide bedrijven hebben aangegeven dat ze volgens de EU standaard werken, vooral het bedrijf uit Finland heeft een goede naam(Finland sws) en Argentinie heeft Uruguay voor de World Court in Den Haag gedaagd en op alle punten verloren.
Uruguay heeft Argentinie voor de Mercosur rechtbank gedaagd omdat Arg niet het vrije verkeer van goederen en personen heeft gegarendeerd maar dat heeft Uruguay verloren omdat 2 van de bruggen ten alle tijden open waren in 2005 en omdat toerisme in Uruguay met 30% steeg in 2005
Als alle 3 de bruggen geblokt worden(zoals nu het plan is) dan gaat Argentinie dat ook verliezen denk ik en wordt het voor de UN gedaagd en dat willen ze denk ik ten alle tijden voorkomen.
Oh ja Argentinie is ook nog voor 8% eigenaar van beide projecten en heeft zelf ook maar 12 van dat soort fabrieken staan, maar dan erg verouderd maar dat boeit niet zo erg :´)
Ik beantwoord de vraag toch?quote:Op woensdag 13 december 2006 00:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
Maar aangezien het te moeilijk is een vraag te beantwoorden, laat het maar zitten
Wheheheh. Irritant hè, als je op je eigen manier bejegend word?quote:Op woensdag 13 december 2006 00:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
Maar aangezien het te moeilijk is een vraag te beantwoorden, laat het maar zitten
Schitterend topic.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:25 schreef flipsen het volgende:
Dit wordt de eerste keer dat ik dega gebruiken:
In Juli same met vriendin op vakantie,vriendin is dan nog 17
![]()
quote:
En zij ook ?quote:Mocht je in de problemen geraken met de politie, ben je in ieder geval gedekt.
Om de weg naar South Kensington en Notting Hill te vinden neem ik aan?quote:Op woensdag 13 december 2006 00:17 schreef Jaguarized het volgende:
Een kaart is wel handig in een stad waar je nog nooit geweest bent...
Yahoo! Leuk, ik verheug me er nu al opquote:
De veiling?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:14 schreef Fogel het volgende:
De veiling?
Ik heb totaal geen tijd gehad om de stad te bekijken!quote:Op zondag 10 december 2006 19:26 schreef Douwe het volgende:
Zeg Fogel, doe even een goede voorverkenning van Valladolid, ik heb ook nog wat dagen te spenderen bij Madrid maar heb geen zin om naar Madrid zelf te gaan
quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:52 schreef Fogel het volgende:
Hallo allemaal!
Waar wil je heen deze keer?quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:22 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb zojuist de nieuwe Djoser brochure gekregen! Ziet er ontzettend mooi uit dit keer.
De Típica Reizen brochure ziet er ook ontzettend mooi uit overigensquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:22 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb zojuist de nieuwe Djoser brochure gekregen! Ziet er ontzettend mooi uit dit keer.
Zeer gelikt inderdaad.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:08 schreef flipsen het volgende:
[..]
De Típica Reizen brochure ziet er ook ontzettend mooi uit overigens
Je hebt aan een prijsvraag meegedaan waar je sterke verhalen mocht vertellen?quote:Op zondag 17 december 2006 03:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ga vier dagen Sheraton Lima winnen
Niet, ik heb er niet aan geliktquote:
Een fan van k_man?quote:Op maandag 18 december 2006 14:38 schreef Wakey het volgende:
*ziet dit topic nu pas*
Ik ben wel fan van K_manmag ik ook op hem bieden?
Waar in Zweden zat je?quote:Op maandag 18 december 2006 12:06 schreef umberrella het volgende:
Terug uit zweden... Pff daar moet ik snel nog eens heen!
iemand geld over voor het-arme-umberrella fonds?
Je gaat me toch niet vertellen dat ik de enige fan ben?!quote:Op maandag 18 december 2006 14:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een fan van k_man?
Ik zou beginnen met een laag bod. Grote kans dat je niet veel overgeboden wordt. Tenzij k_man zelf gaat bieden natuurlijk.
Iets té leuk... lekker eten, goed weer en bovenal erg leuk gezelschap dat me echt álles van de stad wilde laten zien (waar het dan uiteindelijk niet echt van kwam).quote:Op maandag 18 december 2006 11:32 schreef LangeTabbetje het volgende:
Welkom terug DutchTrain. Leuk gehad ?
Een vriendin.quote:Op maandag 18 december 2006 15:38 schreef Jaguarized het volgende:
Gezelschap? Een vriend, een vriendin, groepsreis?
Ik ben met de trein naar Boras geweest. Eerst een nachtje in malmo doorgebracht. Toen 2 dagen in Boras gezeten en toen moest ik weer naar huis.quote:
Zweden is juist een plek waar je heen gaat om goedkoop op vakantie te zijn... volgens mij doe je iets verkeerd!quote:Op maandag 18 december 2006 12:06 schreef umberrella het volgende:
Terug uit zweden... Pff daar moet ik snel nog eens heen!
iemand geld over voor het-arme-umberrella fonds?
relatief gezien heb ik ook niet heel veel uitgegeven.. Maar ik heb te weinig geld aangezien ik 250 euro in een maand verdien met mn 36 uur stage en de 5e dag word ik ge acht heel dag op school te zitten. Heb ook nog andere kosten... :pquote:Op maandag 18 december 2006 23:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zweden is juist een plek waar je heen gaat om goedkoop op vakantie te zijn... volgens mij doe je iets verkeerd!
Zweden zijn geil!quote:Op maandag 18 december 2006 18:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nog geneukt?
Zou deze blijven staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |