Die was goed.quote:Op zondag 3 december 2006 20:10 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En wie had de vorige titel bedacht
Niet zo netjes om die als sluitpost te zetten als je vervolgens geen nieuw deel opentquote:Op maandag 4 december 2006 13:12 schreef Jaguarized het volgende:
DT verwijdert berichten die hem niet aanstaan.
Kom op zeg, je kan ook gewoon zelf een leuke OP proberen te maken in plaats van een ander dat te laten doen.quote:Op maandag 4 december 2006 13:14 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Niet zo netjes om die als sluitpost te zetten als je vervolgens geen nieuw deel opent![]()
Jij begrijpt het idee van een forum niet echt hè?quote:Op maandag 4 december 2006 13:20 schreef Jaguarized het volgende:
Kom op zeg, je kan ook gewoon zelf een leuke OP proberen te maken in plaats van een ander dat te laten doen.
Goed dat je dat eindelijk ook zelf eens door hebtquote:Op maandag 4 december 2006 13:26 schreef Jaguarized het volgende:
Nee klopt DT, ik snap het idee van een forum inderdaad niet nee.![]()
Je zou toch bijna met ons willen gaan kamperen, toch?quote:
staat nog op de to-do lijst en bovenaan in dat to-do lijstje staat nog een reisverslag...quote:Op maandag 4 december 2006 22:34 schreef k_man het volgende:
Daarover gesproken; waar blijven de Awards?
Zo blauw als een Mercedes of zo blauw als een smurf?quote:
http://www.gamedesign.jp/flash/worldmap/worldmap.htmlquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:06 schreef Hik het volgende:
Hoe zien ieders reisplannen er voor volgend jaar uit eigenlijk? Topic tijd?![]()
Gelukkig was jij me voorquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:19 schreef Hik het volgende:
Ik weet dat het eigenlijk niet kan, maar:
N(ederlandse) Antillen
Bonaire
Curaçao
voor je nou ineens het vliegtuig hebt naar Macau ofzo...![]()
Veel plezier en doe de Sultan de groetenquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:38 schreef Douwe het volgende:
Ik moet volgens dat spelletje naar Brunei
Takke. Das goedkoop...quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:49 schreef DutchTrain het volgende:
Ik heb ook nog wel een leuke tip voor als je echt niet meer weet wat je moet doen tussen Kerst en O&N
[afbeelding]
Ik zei toch ook tussen Kerst en O&Nquote:
Tuurlijk, het is mijn grootste ambitie dat nog eens te bereiken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |