ja klopt, dan is het geen probleem veel plezier met je vriendin en ga ook is buiten het hotel kijkenquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:34 schreef donald_dick het volgende:
maakt niks uit, zoland de hoofdboeker maar meerdejarig is
gadver, vieze pedo die je bent!quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:04 schreef Mr.Jork het volgende:
Ik wil in Juli dus samen met mijn vriendin op vakantie naar de canarische eilanden, ik ben dan 18 dus ( meerderjarig ) en me vriendin is dan 17 ( minderjarig) Wij zitten alleen nog met één ding in ons achterhoofd. Mag dat wel, niet dat we straks problemen krijgen met het hotel etc etc. Ik heb nergens informatie hierover kunnen vinden. Ik hoop dat iemand van jullie hier iets meer over weet![]()
was jij niet diegene die vrouwen aanrande in de treinquote:
o.a.quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:09 schreef donald_dick het volgende:
[..]
was jij niet diegene die vrouwen aanrande in de trein
zou jijquote:
quote:pe·do·fiel1 (de ~ (m.), ~en)
1 iem. met voorkeur voor seksueel verkeer met jonge kinderen => pedo, pedoseksueel bron www.vandale.nl
zou jij je shit ook voor je kunnen houden? iemand met een vriendin van een jaar jonger pedofiel noemen is misschien een tikkeltje sarcastisch bedoeld.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:35 schreef daanski82 het volgende:
[..]
zou jij![]()
je KUT opmerking even voor je willen houden
hij is GEEN pedo
[..]
Ze is een half jaar jongerquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:06 schreef illusions het volgende:
[..]
zou jij je shit ook voor je kunnen houden? iemand met een vriendin van een jaar jonger pedofiel noemen is misschien een tikkeltje sarcastisch bedoeld.
En bevalt het? :quote:Op woensdag 13 december 2006 06:05 schreef PPAUL het volgende:
wat met 17 jarige meisjes? ja vorig jaar zijn zeker een aanrader! ben nu overgestapt op 16, oja natuurlijk ben ik nu ook een pedo..
Dat is misschien wel handigquote:Op woensdag 13 december 2006 13:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Heb je wel schriftelijke toestemming van haar beide ouders dan wel de voogden geregeld?
Mocht je in de problemen geraken met de politie, ben je in ieder geval gedekt.
ja hoor haar ouders staan er figuurlijk achter dus het is allemaal niet zo'n probleem en ze is niet zo'n breezer slut die gaat lopen zeuren..quote:Op woensdag 13 december 2006 13:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Heb je wel schriftelijke toestemming van haar beide ouders dan wel de voogden geregeld?
Mocht je in de problemen geraken met de politie, ben je in ieder geval gedekt.
Het lijkt me idd niet zo fijn als de ouders er letterlijk achter zitten..quote:Op donderdag 14 december 2006 09:40 schreef PPAUL het volgende:
[..]
ja hoor haar ouders staan er figuurlijk achter dus het is allemaal niet zo'n probleem en ze is niet zo'n breezer slut die gaat lopen zeuren..
verder bevalt het best!![]()
Slapen ze niet in aparte kamers dan?quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:22 schreef Hik het volgende:
Jullie zijn toch wel getrouwd hè? Die Spanjaarden zijn hartstikke katholiek, voor je het weet heb je vette problemen!![]()
Ik hoop dat ze begrijpen dat je niet zomaar een kamer kunt delen daar....quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Slapen ze niet in aparte kamers dan?
Tuurlijk slapen in dezelfde kamer!quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:38 schreef Hik het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze begrijpen dat je niet zomaar een kamer kunt delen daar....
Ja, dat gaat natuurlijk niet, dat snap je wel...quote:Op maandag 18 december 2006 11:56 schreef Mr.Jork het volgende:
[..]
Tuurlijk slapen in dezelfde kamer!Ook daarom had ik deze topic gemaakt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |