Je kan niet rechtstreeks naar Schiphol vanuit Nijmegen.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:29 schreef Douwe het volgende:
Daarom is er dan ook een treinstation ónder Schiphol, waar je vanuit Nijmegen met een simpele directe trein kunt komen
Tja. We wisten natuurlijk al dat DT een arrogante kutmod is die zich niks wenst aan te trekken van de users, maar ergens hoop je toch dat ie van z'n ervaringen* leert.quote:
Van 5 naar 4 wordt je ook niet vrolijk.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:47 schreef Fogel het volgende:
Utrecht is tegenwoordig het overstapstation, net wat lastiger dan Duivendrecht.
Maar ach, ik was te laat, zo simpel is het. Gewoon nieuw ticket gekocht (en bij mijn reisverzekering is in de file staan een reden om het nieuwe ticket vergoed te krijgen).
Zowel duivendrecht als utrecht hebben als 'voordeel' dat de kans dat je minder baggage mee hoeft te zeulen naar de volgende trein erg groot isquote:Op woensdag 6 december 2006 20:52 schreef Douwe het volgende:
Van dat hele station Utrecht wordt je niet vrolijk
Harlem Central is een topstation man. In potentie mooier dan Amsterdam Centraal. Ik kom overigens vakerer op Overveen CS, daar dat dichter bij mijn huis isquote:Op woensdag 6 december 2006 20:55 schreef Jaguarized het volgende:
@Douwe: Utrecht CS wel. Maar jij bent natuurlijk alleen Haarlem Centraal gewend.
Pas je die benadering in je hele leven toe?quote:Op woensdag 6 december 2006 21:04 schreef Jaguarized het volgende:
Ik kijk of een station functioneel is, niet naar de schoonheid.
Den Haag CS toch ook? Daar zit ook een Japanse tent in de hoek.quote:
Nee.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Pas je die benadering in je hele leven toe?
Sorry dat ik je jaarlijkse feest voor het openen van het topic ontnomen heb en dat je dit jaar dus echt als mislukt kan beschouwen. Hopelijk is de rest van je leven wel een succesquote:Op woensdag 6 december 2006 20:47 schreef k_man het volgende:
Ik denk dat het verstandig is dat ik daar maar niet op reageer.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Tja. We wisten natuurlijk al dat DT een arrogante kutmod is die zich niks wenst aan te trekken van de users, maar ergens hoop je toch dat ie van z'n ervaringen* leert.
* Herinner je je nog die discussie over centrale topics eerder dit jaar? DT wist het natuurlijk beter dan iedereen; die centrale topics onderaan zouden een groot succes worden. Het gros van de users hier wist meteen dat het een kutidee was, maar het moest en zou geprobeerd worden. Zelfs toen ze in alle andere fora alweer waren mislukt en afgeschaft zou het volgens DT in TRV wel werken. Inmiddels zijn ze hier gelukkig ook zo goed als afgeschaft. De afgelopen maand is er in welgeteld twee centrale topics in TRV gepost.
Geen idee, daar kom ik niet zo vaak.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Den Haag CS toch ook? Daar zit ook een Japanse tent in de hoek.![]()
Krijg de griep ofzo.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:16 schreef DutchTrain het volgende:
Sorry dat ik je jaarlijkse feest voor het openen van het topic ontnomen heb en dat je dit jaar dus echt als mislukt kan beschouwen. Hopelijk is de rest van je leven wel een succes
Het gaat over treinreizen en de prachtige bestemmingen die je daarbij aan kunt doen.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:20 schreef flipsen het volgende:
Jezus, ben ik nu alweer in PTA beland?
Schijterd.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik denk dat het verstandig is dat ik daar maar niet op reageer.![]()
Zeg eens, riojden de metro's in Buenos Aires nog een beetje op tijd tegenwoordig of hoe zit datquote:Op woensdag 6 december 2006 21:20 schreef flipsen het volgende:
Jezus, ben ik nu alweer in PTA beland?
Dan gaat DT weer allemaal berichtjes die hem niet aanstaan verwijderen en trommelt ie mensen op om te bashen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |