Ik bestudeer highlights ook nooit echt hoor... even langslopen, knikken, en op naar het volgende terrasquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:03 schreef Fogel het volgende:
Je bent dus voorbij al die dingen gelopen en je hebt niet de tijd genomen om het ook echt te bekijken?
Da's heel makkelijkquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:37 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe kan je nou naar een stad gaan en niet alle highlights bestuderen.
Ik moet er nog een paar invullen.quote:
In Parijs is wel wat te doen hoorquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Da's heel makkelijk
Gewoon niet weten wat de highlights zijn en rondsjouwen totdat je iest tegenkomt wat de moeite waard is/lijkt om wat beter te bekijken.
Ik ken die highlights van DC niet, het zou kunnen dat er echt geen bal te doen/zien is (net als in Parijs).
Het trekt me totaal niet. Parijs zuigt.quote:Op zaterdag 9 december 2006 04:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
In Parijs is wel wat te doen hoor
Dat dacht ik net in de trein ook al te gaan doen, maar daar lukte het ook al nietquote:Op zondag 10 december 2006 05:08 schreef flipsen het volgende:
Jezus DT, ga slapen man!
Beetje op hetzelfde moment posten...
't is hier nu net nog 6 graden en das best koud om te fietsen. Maar ook wel weer warm voor de tijd van het jaar.quote:Op zondag 10 december 2006 05:07 schreef flipsen het volgende:
Pffff, warm vandaag. Morgen weer. Komende dagen ook... Zwaar leven hier hoor
Ach, met de kerst weet je zeker dat je geen zaken kan doen, dus kun je beter thuis zitten. Als er dan met de kerst weer reisaanvragen binnen komen kun je die in januari verwerken. Ligt er dus een beetje aan wanneer je zelf het meeste werk verwacht, lijkt mij.quote:Op zondag 10 december 2006 05:12 schreef flipsen het volgende:
Goed, wat mij wakker houdt (behalve de warmte) is het probleem wanneer ik terug naar NL vlieg voor de gebruikelijke ´familie/vrienden/werk´ tour... Eind december met het oog op Oud en Nieuw kan nog, Moeder flipsen blij, maar ik kan ook 23 januari terug, scheelt 300 eruo... Mag het blij maken van een moeder 300 extra kosten?
Ik moet de 25e sowieso terug zijn, de eerste ´goedkopere´ vluchten gaan pas vanaf 23 januari, dus half januari ofzo heeft ook geen zin... Wat een dilemma weer.
6 graden koud om te fietsen? Watjequote:Op zondag 10 december 2006 05:10 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
't is hier nu net nog 6 graden en das best koud om te fietsen. Maar ook wel weer warm voor de tijd van het jaar.
VC lijkt me wel leuk maar toen ik er was kon ik nergens een tour vinden.quote:Op zondag 10 december 2006 20:46 schreef Douwe het volgende:
Vicente Calderon?![]()
Valladolid én Toledo liggen op aanrijd/treinbare afstand. Kan het natuurlijk ook beide doen
Dadelijk ga ik een koud biertje scoren op het terrasquote:Op maandag 11 december 2006 00:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Stond ja.
Dadelijk heb je live rellen met een stel mongolen bij de oblisco
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |