quote:Op zondag 3 december 2006 11:54 schreef Monidique het volgende:
Ik fietste gisteren naar huis en ik wilde mij van kant maken, maar daar ben ik te laf en zwak voor, dus ging ik maar liggen naast mijn bed, want ik had geen zin eronder te liggen. Ik ga gewoon wat shit doen en geen rare dingen en misschien komt het wel goed. Maar wees niet bang, ik veracht mij nog meer dan jullie Volkert van der Graaf en gewoon ook terecht, denk ik, want ik verdien het niet.
Nee, ik zou in jouw situatie toch echt voor een meisje kiezen.quote:
O ja?!quote:Op zondag 3 december 2006 12:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee, ik zou in jouw geval toch echt voor een meisje kiezen.
dat zei hij niet, hij zei de helft + één is toch echt een meerderheidquote:
Ja, like, fuck you. Als het zo verdomde eenvoudig was, alsof dat het hele probleem niet. De zure regen die de tere wortels heeft blootgelegd. Zie hier hoe ik literatuur meng met hedendaagse problematiek.quote:
De morgen straalde mij met regenachtige windvlaagwolken tegemoet, terwijl ik mij afvroeg waarom ik ook alweer wakker was geworden.quote:
hij vat alleen maar samen wat de logica allang bedacht heeft. De lijsttrekkersstrijd moet je niet na de verkiezingen voerenquote:Op zondag 3 december 2006 12:22 schreef pberends het volgende:
Die dames in het publiek vervelen zich de tering... de kijker ook vermoed ik met Hans Zeikstal.
Nou ja, toen ik wakker werd, vroeg ik mij vooral af waarom daar.quote:Op zondag 3 december 2006 12:25 schreef kLowJow het volgende:
[..]
De morgen straalde mij met regenachtige windvlaagwolken tegemoet, terwijl ik mij afvroeg waarom ik ook alweer wakker was geworden.
Ik had er moeten zijn. Ik had gepraat met hen en ze laten lachen. Ik had ze kunnen tonen dat er heel vaak op onverwachte momenten op onverwachte tijden zoveel te lachen is. Maar ik was er niet. En nu vervelen zij zich.quote:Op zondag 3 december 2006 12:22 schreef pberends het volgende:
Die dames in het publiek vervelen zich de tering... de kijker ook vermoed ik met Hans Zeikstal.
Het is telkenmale even mysterieus; wakker worden daar waar je niet bent.quote:Op zondag 3 december 2006 12:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou ja, toen ik wakker werd, vroeg ik mij vooral af waarom daar.
bij Boeken enzo?quote:Op zondag 3 december 2006 12:29 schreef Autodidact het volgende:
Hee, volgende week Herman Philipse vs. Cees Dekker bij Wim Brands.
(Cees Dekker is de enige persoon die nooit geëvolueerd is)
kijk naar die europarlementarier cq flapoor van de groenen . Gegarandeerde vrolijkheidquote:Op zondag 3 december 2006 12:31 schreef Monidique het volgende:
He, verdorie, had ik gisteren toch zo'n leuk iets voor een boek, ben ik het nu vergeten. Daar gaat weer een van mijn geniale te komen meesterwerken.
Da's wel beter, ik snap niet waarom mensen naar die kerkelijke karaoke willen kijken van de EO, 's ochtends vroegquote:Op zondag 3 december 2006 12:33 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Yep. Godslastering op de zondag.
tegengas.quote:Op zondag 3 december 2006 12:34 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Da's wel beter, ik snap niet waarom mensen naar die kerkelijke karaoke willen kijken van de EO, 's ochtends vroeg
it better be goodquote:
Homie.quote:Op zondag 3 december 2006 12:57 schreef Apropos het volgende:
Terecht sterven is het hoogste menselijke streven.
quote:Op zondag 3 december 2006 12:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik had er moeten zijn. Ik had gepraat met hen en ze laten lachen. Ik had ze kunnen tonen dat er heel vaak op onverwachte momenten op onverwachte tijden zoveel te lachen is. Maar ik was er niet. En nu vervelen zij zich.
Bijbelse tijden, geloof ik.quote:Op zondag 3 december 2006 13:11 schreef Monidique het volgende:
Gaat het over Zwarte Piet?
quote:Op zondag 3 december 2006 13:11 schreef Apropos het volgende:
Is het normaal om een slaaf te hebben? Nu bij Zoop.
Tim 6:1quote:De dienstknechten, zovelen als er onder het juk zijn, zullen hun heren alle eer waardig achten, opdat de Naam van God, en de leer niet gelasterd worde.
http://news.independent.co.uk/uk/politics/article2035172.ecequote:A bribery investigation threatening the future of 50,000 British jobs followed heavy pressure on Tony Blair from George Bush's administration, The Independent on Sunday can reveal.
Waarom niet?quote:Op zondag 3 december 2006 13:13 schreef Monidique het volgende:
Nee, dat is geen anglicisme.
quote:I knew it, dat 't iemand zou zijn van buitenlandse komaf.
Al staat de dader nog niet vast, dit is de enigé verdachte op dit moment
Pim, Theo en nu Jesse
kol 3:22quote:Gij dienstknechten, zijt in alles gehoorzaam uw heren naar het vlees, niet met ogendiensten als mensenbehagers, maar met eenvoudigheid des harten, vrezende God.
Het klinkt onidiomatisch. ''In de tijd van de Bijbel'' lijkt mij beter.quote:Op zondag 3 december 2006 13:17 schreef Monidique het volgende:
Bijbelse tijden? Betere tijden. Middeleeuwse tijden. Bijbelse tijden. Waarom zou het wel een anglicisme zijn?
Me dunkt dat u bij deze op uw wensen bedient bent. Overigens draai ik niet altijd als je vraagt, zeker die strafrechterlijke kwesties vind ik niet altijd zo boeiend.quote:Op zondag 3 december 2006 11:59 schreef sigme het volgende:
Voor multatuli, in de herhaling:
Over de voltalligheid van de Tweede Kamer: zie post Linkse kamermeerderheid stemt voor generaal pardon. #3 en pak 'm beet de 10 erna. (En er ging nog een discussie aan vooraf in deel 2, over of een motie aangenomen bij 75 stemmen nu bij meerderheid is aangenomen of niet).
En over de terugwerkende kracht van een wijziging van de strafmaat:
Strenger straffen;25 jaar voor hotelmoord
Danny.quote:Op zondag 3 december 2006 13:30 schreef Sidekick het volgende:
Wie had het over de evaluatie?
Een meervoudige genocide?quote:Op zondag 3 december 2006 13:43 schreef MrX1982 het volgende:
Turkije houdt Armeens massagraf geheim
Gewoon doorgaan met onderhandelen. Wat maakt een genocide meer of minder nou uit.
Wees eens wat selectiever in je verwensingen!quote:Op zondag 3 december 2006 13:41 schreef Monidique het volgende:
Godverdomme. Dat iedereen schreeuwend van ellende moge bezwijken aan bloedende gezwellen.
''Moge iedere vrouw die zich aan klowjow bindt''...quote:Op zondag 3 december 2006 13:46 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wees eens wat selectiever in je verwensingen!
Ja rare vergelijking. Ik wist niet dat Nederland met de moed der wanhoop die massamoord probeert te ontkennen. Kabinet Kok II is er voor afgetreden.quote:Op zondag 3 december 2006 13:45 schreef Apropos het volgende:
En bij de vijfde reactie is het al raak:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/71052#3115335
jij zou een goede radicale geestelijke kunnen zijn.quote:Op zondag 3 december 2006 13:41 schreef Monidique het volgende:
Godverdomme. Dat iedereen schreeuwend van ellende moge bezwijken aan bloedende gezwellen.
Als iemand hier dat al zou weten...quote:Op zondag 3 december 2006 13:52 schreef Apropos het volgende:
Wat is er eigenlijk na de oorlog gebeurd met de Griekse troepen die in Smyrna gehuisvest waren?
Zo dan.quote:Op zondag 3 december 2006 13:47 schreef Apropos het volgende:
[..]
''Moge iedere vrouw die zich aan klowjow bindt''...
quote:Betrapte wildplasser doet aangifte
UTRECHT - Een 19-jarige man uit Wijk bij Duurstede heeft aangifte gedaan van mishandeling. Hij zou onder handen zijn genomen door een plaatsgenoot bij wie hij door de brievenbus had geürineerd. Dat meldt de Utrechtse politie zondag.
De wildplasser liep een open wond op nadat hij vrijdagnacht was betrapt door een 35-jarige man. In diens portiek had de 19-jarige de blaas geleegd. Hij meldde zich 's nachts bij de politie om aangifte te doen.
De politie heeft de van mishandeling beschuldigde man erop gewezen dat ook hij aangifte kan doen, maar dan van vernieling.
quote:Op zondag 3 december 2006 13:48 schreef Monidique het volgende:
Ban me gewoon.
Misschien moet ik een Hitlerplaatje posten, dan word ik geband.
Fuck you.
Wat is er gebeurd met de Turkse minderheden in de Balkan en Oost-Europa?quote:Op zondag 3 december 2006 13:52 schreef Apropos het volgende:
Wat is er eigenlijk na de oorlog gebeurd met de Griekse troepen die in Smyrna gehuisvest waren?
De fotorolletjes geven een bedorven smaak.quote:Op zondag 3 december 2006 13:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja rare vergelijking. Ik wist niet dat Nederland met de moed der wanhoop die massamoord probeert te ontkennen. Kabinet Kok II is er voor afgetreden.
Ik bedoelde berechting.quote:Op zondag 3 december 2006 14:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met de Turkse minderheden in de Balkan en Oost-Europa?
De Turken in Roemenië, graaf Dracula?quote:Op zondag 3 december 2006 14:04 schreef MrX1982 het volgende:
Wat is er gebeurd met de Grieken in Constantinopel?
Dat blijft duister maar voor de rest valt het toch niet te vergelijken met de Armeense genocide. Het staat zelfs in de canon van Nederland.quote:Op zondag 3 december 2006 14:07 schreef Apropos het volgende:
De fotorolletjes geven een bedorven smaak.
Zo veel lager is de levensstandaard niet in Roemenië als je de positie van Turkije en Roemenië bekijkt op de ranglijst van de CIA. Zeker als je het verleden van Roemenië bekijkt valt dat nog best mee.quote:Op zondag 3 december 2006 14:08 schreef IHVK het volgende:
De Turken in Roemenië, graaf Dracula?
Volksheld nummer één in Roemenië, een land waar de levensstandaard op dit moment veel lager ligt dan in Turkije..
Ohja, wat is dat met die oude namen?
Voortaan noemen we Lille Rijssel, Indonesië Nederlands Indië en Nijmegen Ulpia Noviomagus ?
Maar wel lager.quote:Op zondag 3 december 2006 14:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zo veel lager is de levensstandaard niet in Roemenië als je de positie van Turkije en Roemenië bekijkt op de ranglijst van de CIA. Zeker als je het verleden van Roemenië bekijkt valt dat nog best mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |