Nice. Jammer dat er games bij ontbreken.quote:
klopt.quote:Op zondag 3 december 2006 13:31 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Nice. Jammer dat er games bij ontbreken.
Of de eerste FOK!ker die zo kansloos was om een foto zo te manipulerenquote:
Dat zou pas een Chanty aktie zijn.quote:Op zondag 3 december 2006 15:16 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Of de eerste FOK!ker die zo kansloos was om een foto zo te manipulerenHahaha zou grappig zijn, op 8 december 's ochtends een foto van de Wii ergens vandaan plukken en dan bewerken zodat het net lijkt of ik 'm al heb, zonder preorder
![]()
![]()
Nou, zekerquote:Op zondag 3 december 2006 15:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat zou pas een Chanty aktie zijn.![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb vandaag besloten dat de Wii mn laatste console wordt die ik ga kopen. 20 jaar geleden begonnen met een Nintendo en nu ga ik stoppen met een Nintendo.
Klinkt onwerkelijk...
Leeftijd. Tijdgebrek. Klap op mn achterhoofd. Eén van die dingen.quote:
is het niet stoer meer om te gamen?quote:Op zondag 3 december 2006 16:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Leeftijd. Tijdgebrek. Klap op mn achterhoofd. Eén van die dingen.
Ik zie de laatste tijd ook steeds meer vrouwen die dan vragen wat ze leuke spellen vinden en dan Halo zeggen.quote:Op zondag 3 december 2006 17:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
Chicks hebben spelcomputers, dus hoe meer chicks hoe meer spelcomputers.
ROY!11! WAT DOE JE!?quote:Op zondag 3 december 2006 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb vandaag besloten dat de Wii mn laatste console wordt die ik ga kopen. 20 jaar geleden begonnen met een Nintendo en nu ga ik stoppen met een Nintendo.
Klinkt onwerkelijk...
HAHA GEEN FF7 REMAKE VOOR JOUquote:Op zondag 3 december 2006 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klinkt onwerkelijk...
Ergste zijn die vrouwen die ook hier posten! In GAM SC, de heiligste gedeelte van dit forum. Gezellig bier en tieten zou je toch zeggen? Nee, dat niet. Alleen dat ze FF en vrouwvriendelijke games spelen.quote:Op zondag 3 december 2006 17:42 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik zie de laatste tijd ook steeds meer vrouwen die dan vragen wat ze leuke spellen vinden en dan Halo zeggen.![]()
3 dat ik er ken.
Geloof ook die Nena uit de goudenkooi.
Op 3 december?quote:Op zondag 3 december 2006 20:02 schreef Chanty87 het volgende:
HOLY SHIT. Ik heb een nieuwe monitor van Sinterklaas gekregen22"
Hulp sinterklaasquote:
Maar gelukkig wel op m'n bureauquote:Op zondag 3 december 2006 20:10 schreef Poit het volgende:
Dat past toch heel niet in je schoentje joh!
quote:
quote:Op zondag 3 december 2006 20:02 schreef Chanty87 het volgende:
HOLY SHIT. Ik heb een nieuwe monitor van Sinterklaas gekregen22"
Dat sowieso jaquote:
quote:Op zondag 3 december 2006 21:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Weten wij in ieder geval wel dat je een lief kind bent geweest dit jaar!
Okquote:
Die zitquote:Op maandag 4 december 2006 01:47 schreef MMaRsu het volgende:
Laat es een foto zien van je toekomstige vrouw dan 'papa'
Goedemorgen lieverd.quote:Op maandag 4 december 2006 07:48 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen lieve GAM SC'ertjes van me.
quote:
Viel me nog alles mee wat ik gedaan hebquote:
quote:Op maandag 4 december 2006 09:19 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Verkapt wie hebben er het minst een leven topic.
In je schoen?quote:Op maandag 4 december 2006 09:24 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb DVDees en een GBA spel gekregen van Sint Nico![]()
hij heeft er maar 1500 meerquote:Op maandag 4 december 2006 12:20 schreef MMaRsu het volgende:
001. (001) 7488 (456) Notorious_Roy
002. (002) 5986 (459) MMaRsu
Roy je blijft me verslaan
Foto!!quote:Op maandag 4 december 2006 21:26 schreef Laniboekje het volgende:
Goedenavond beste GAM SC'ertjes van me.
Heb vandaag mijn nieuwe ratje opgehaald. Ze heet Mizuki en is ontzettend lief
034. (036) 164 Laniboekje - November 2006
013. (015) 2963 (164) Laniboekje - Jaar 2006
Valt me nog reuze mee.
quote:Op maandag 4 december 2006 01:47 schreef MMaRsu het volgende:
Laat es een foto zien van je toekomstige vrouw dan 'papa'
I own jequote:Op maandag 4 december 2006 12:20 schreef MMaRsu het volgende:
001. (001) 7488 (456) Notorious_Roy
002. (002) 5986 (459) MMaRsu
Roy je blijft me verslaan
Je bent gewoon een postslet die tieten post die nooit de buitenlucht hebben gezienquote:
Haha Kirsten Dunstquote:
quote:
Hoeveel ratjes heb je? Ik ben van mening dat een ratje, mits goed opgevoed, zo'n beetje het stoerste huisdier is wat bestaat!! Hmm (mijn ratjes heette Reza en Tess)quote:Op maandag 4 december 2006 21:26 schreef Laniboekje het volgende:
Goedenavond beste GAM SC'ertjes van me.
Heb vandaag mijn nieuwe ratje opgehaald. Ze heet Mizuki en is ontzettend lief
034. (036) 164 Laniboekje - November 2006
013. (015) 2963 (164) Laniboekje - Jaar 2006
Valt me nog reuze mee.
Wil jij weer in de spotlights staan ofzoquote:
Neequote:
Binnenkortquote:
Ik heb er nu weer drie, Mischa, Suri en dan Mizuki. Ze zijn ook errug stoer, zelfs zonder opvoedingquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoeveel ratjes heb je? Ik ben van mening dat een ratje, mits goed opgevoed, zo'n beetje het stoerste huisdier is wat bestaat!! Hmm (mijn ratjes heette Reza en Tess)
Eelt van het rukken?quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:05 schreef Poit het volgende:
Mogguh! Te veel gezopen gisteren.. last van m'n pens..
was je laken nat?quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:04 schreef MMaRsu het volgende:
Echt wat ik vannacht nou weer gedroomd heb
Ik heb een geheim voor je!quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:34 schreef Platina het volgende:
Bijna sinterklaas = bijna nieuwe spelletjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik heb een geheim voor je!Mijn kinderlijke onschuldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat doe je?!
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
"Weer"? "Aandachtstrekken"? What makes you say that?quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:45 schreef disjfa het volgende:
[..]
Wil jij weer in de spotlights staan ofzoAandachtstrekken (is aardiger dan aandachtshoer
)
IB-groep is ook kut.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:54 schreef Chanty87 het volgende:
Hoi MMaRsu![]()
Het is officiëel: IB Groep is een groep met een stel retards (6 weken betekent bij hun 2,5 maand ofzo). Beweren ze dat ik pas sinds januari 2006 stufi ontvang
Ik ontvang het sinds augustus 2004, vóór die nieuwe regeling (ging in 2005 in). Die prestatiebeurs "lening" kunnen ze dus mooi in die plek steken waar de zon nooit schijnt!
We hebben namelijk zwart op wit staan dat die regeling voor mensen die eerder stufi ontvingen niet geldt. Pwned.
Zo, moest ik even kwijt
quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:52 schreef Chanty87 het volgende:
Oh kutSchiet me net te binnen dat ik vorig jaar pas 18 werd, dus ging stufi idd pas januari in (ook zoiets, al was ik 3 dagen eerder geboren had ik 't meteen gehad). Nu ben ik pwned.
Ik zeg, platbranden die IB Groep!
Niets anders, kijk maar wat er bij m'n edit stukje staat..quote:
Ja... Van mij mogen ze die hele IB Groep afschaffen (Tweede Fase ook eigenlijk wel). Helaasch zal dat toch niet gebeuren.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mjah, maar dat is toch altijd. 10 jaar na begindatum studie. Daarna moet je je eerste jaar terugbetalen. Ik heb ook nog maar 4 jaar
Er mag van mij ook wel een andere regeling komen ja, meer een prestatiegerichte beurs bovenop standaardbeurs ofzo.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:34 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja... Van mij mogen ze die hele IB Groep afschaffen (Tweede Fase ook eigenlijk wel). Helaasch zal dat toch niet gebeuren.
Ohh maar dat haal je welquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:07 schreef Chanty87 het volgende:
Lang verhaal. Conclusie is dat ik nog 7 jaar heb om een diploma te halen anders mag ik een leuk bedrag betalen.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:04 schreef Chanty87 het volgende:
Ach ja. Eens kijken of webdesign alsnog iets is wat ik kan doen. Kan op 't GLR toch in het tweede jaar beginnen als ik terugkom
Kijk maar uit straks wordt je gediskwalificeerd.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:03 schreef Ipho het volgende:
Kies de winnaar van de userreviewwedstrijd november! <-- Geen spam maar stem op mij!
De TT past wel bij jou...quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:03 schreef Ipho het volgende:
Kies de winnaar van de userreviewwedstrijd november! <-- Geen spam maar stem op mij!
Mja ik stop nu ook, doe toch verder ook niets ik breng het onder de aandachtquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:07 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Kijk maar uit straks wordt je gediskwalificeerd.![]()
TS heeft goede voorkennis.quote:
Grafische rekenmachine, school is belangrijk.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:20 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik ben in dubio: grafische rekenmachine kopen voor school of toch maar Viva Pinata halen.
Moeilijk.
Bijna geloofde ik jequote:Op dinsdag 5 december 2006 19:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Grafische rekenmachine, school is belangrijk.
![]()
...
![]()
Maar daarmee kan ik geen pinata's fokken.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Grafische rekenmachine, school is belangrijk.
![]()
...
![]()
Klinkt eigenlijk wel verkeerd.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Maar daarmee kan ik geen pinata's fokken.
Overcompleet is ie niet echt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:09 schreef mordradead het volgende:
[TK] GameCube Overcompleet. haha ik moest lachen
kutn00bquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:50 schreef MMaRsu het volgende:
Godverdomme heb ik vanmiddag ff een tijdelijke geluidskaart gekocht omdat mijne kapot is, installeer ik dat teringding, drivers geinstalleerd enzo sluit ik mijn setje aan hoor ik nog steeds niks!!
Ik wist dat Trust kut was hoor, maar ik had wel verwacht dat die het tenminste een maand zou doen!
KUT KUT KUT TRUST!
Kan veel korterquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:50 schreef MMaRsu het volgende:
Godverdomme KUT KUT KUT TRUST!
Ik heb Trust speakerts, werken best hoorquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:50 schreef MMaRsu het volgende:
Godverdomme heb ik vanmiddag ff een tijdelijke geluidskaart gekocht omdat mijne kapot is, installeer ik dat teringding, drivers geinstalleerd enzo sluit ik mijn setje aan hoor ik nog steeds niks!!
Ik wist dat Trust kut was hoor, maar ik had wel verwacht dat die het tenminste een maand zou doen!
KUT KUT KUT TRUST!
ik dacht hetzelfde...quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:30 schreef mordradead het volgende:
moet je hem niet op dempen zetten sukkel
Heerlijck dat windows, ik zat laatst bij een vriend mee te kijken op IE, hoorde ik de hele tijd dat geluidje dat hij niet reageerdequote:Op dinsdag 5 december 2006 21:21 schreef MMaRsu het volgende:
Hij staat iig wel bij apparaatbeheer van deze computer.. en hier staattie ook zoals ie in het boekje staat :
[afbeelding]
Extince...quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zie Extince
En een MSN vandaag scherm
Spraakwater lest de dorst!quote:
Braakwater tot je kotst!quote:
Overal en nergensquote:Op woensdag 6 december 2006 01:40 schreef MMaRsu het volgende:
He ninja, waar ben je geweest?
Bloederigquote:Op woensdag 6 december 2006 01:42 schreef MMaRsu het volgende:
Cool cool, hoe was het daar?
Dunno, er liepen negers op mijn dak.quote:Op woensdag 6 december 2006 02:00 schreef MMaRsu het volgende:
Hmmz chill heeft de sint je nog wat gebracht of heb je die omgelegd
quote:Op woensdag 6 december 2006 09:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dunno, er liepen negers op mijn dak.
En met het inbraak verhaal van jou in mijn achterhoofd heb ik geen risico genomen en ze opgeruimt.
Jammer, ik heb het al gedaan. Geef die van jou toch maar.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:59 schreef mordradead het volgende:
Ja ik.
Das dan minder.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:26 schreef MMaRsu het volgende:
ALLEEN WAAROM BEN IK NU DAN AL WAKKER VRAAG JE JE AF? ER STAAT HIER ZOEEN KUTMONGOOL MET EEN BOOR IN DE KEUKEN DIE SHIT TE VERBOUWEN![]()
![]()
![]()
Uit je nest lui kreng.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:26 schreef MMaRsu het volgende:
ALLEEN WAAROM BEN IK NU DAN AL WAKKER VRAAG JE JE AF? ER STAAT HIER ZOEEN KUTMONGOOL MET EEN BOOR IN DE KEUKEN DIE SHIT TE VERBOUWEN![]()
![]()
![]()
Thxquote:Op donderdag 7 december 2006 09:41 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
van harte gefeliciteerd MMaRsu![]()
![]()
thxquote:Op donderdag 7 december 2006 09:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
O ja congratz.
Ook al?quote:Op donderdag 7 december 2006 23:27 schreef mini-lellan het volgende:
me kat heeft waarschijnlijk een tumor.![]()
en hij is pas 4!quote:Op donderdag 7 december 2006 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ook al?Die van Chanty had dat ook toch? En de onze van de zomer ook
Sterkte ermee iig!
Goed idee!quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:06 schreef mordradead het volgende:
zal ik eens bier gaan drinken?
* RaymanNL ookquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:28 schreef Poit het volgende:
Mogguh altesaam!
* Poit is errug blij met z'n Wii![]()
Consclusie van vannochtend: IK had niet naar school meoten gaan, maar moeten zelda-en achter de Wiiquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:56 schreef Laniboekje het volgende:
Conclusie van deze ochtend: Kruidnoten van Bolletje zijn lekker.
Conclusie: School biedt jou een toekomst, Zelda en de Wii biedt jou een invulling van je vrije tijd in de toekomst.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Consclusie van vannochtend: IK had niet naar school meoten gaan, maar moeten zelda-en achter de Wii![]()
zeg, woon jij een beetje in de buurt van twente?quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:02 schreef Chanty87 het volgende:
Zelda en de Wii zijn zoveel leukerEn geven je beweging, wat belangrijker is!
je kunt natuurlijk ook deze kant op komenquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:25 schreef Chanty87 het volgende:
Twente? NeenOf je wilt 3+ uur rijden ofzo
heldquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:35 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
je kunt natuurlijk ook deze kant op komen![]()
kutquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:08 schreef Sharkdoggie het volgende:
conclusie: conclusies zijn kut
quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:35 schreef Morthill het volgende:
* Morthill is weer ¤1100 armer, klote criminelen die pc's jatten en zorgen dat ik een nieuwe moet aanschaffen
Voor mij ook, ik ben uit verveling maar aan het fok!ken.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:39 schreef BroesWillems het volgende:
volgende week pas een Wii.. ben uit verveling m'n Aquarium maar aan het schoonmaken...
nohja, mijn visjes zijn weer happy.... iig iemand blij...quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:21 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Voor mij ook, ik ben uit verveling maar aan het fok!ken.
Oeehhhhh GD en Lani sitting in a treequote:
OEIEE!!!quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oeehhhhh GD en Lani sitting in a tree
Heb ondertussen al gegeten.quote:
Maar Roy ... ik ben van jou hoor!quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oeehhhhh GD en Lani sitting in a tree
Nee.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
OEIEE!!!
LaNiBoEkJe ZuLlEn We MeEtEn?!?!![]()
Ik HoOrDe Je NeT nOg WaT AnDeRs ZeGgEn!¡!¡!¡quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Heb ondertussen al gegeten.
[..]
Maar Roy ... ik ben van jou hoor!
[..]
Nee.
![]()
Welke begrippen uit het volgende rijtje?quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik HoOrDe Je NeT nOg WaT AnDeRs ZeGgEn!¡!¡!¡
Je ZeI nEt NoG : Ik BeN vAn JoU eN NiEmAnD AnDeRs, LeWl Te ScHaTtIg GeWoOn!¡!quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Welke begrippen uit het volgende rijtje?
- Klootzak
- Kwal
- Sukkel
- Nerd
- Idioot
Of gewoon allemaal?
Jongen.. serieus.. je kent me niet he? Ik zou nooit tegen een breezer zeggen dat ik van diegene ben en van niemand anders.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je ZeI nEt NoG : Ik BeN vAn JoU eN NiEmAnD AnDeRs, LeWl Te ScHaTtIg GeWoOn!¡!
Ik KeN jE wEl DeGeLiJk! BeLiEvE!!quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:26 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Jongen.. serieus.. je kent me niet he? Ik zou nooit tegen een breezer zeggen dat ik van diegene ben en van niemand anders.
Ik ga niet met breezers om, dus dat lijkt me heeeeeel sterk. Tenzij jij die vage gast bent die nu in mijn voortuin kruipt en dus binnen enkele luttele seconden een schoen van mijn vader tegen zijn kop gesmeten krijgt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik KeN jE wEl DeGeLiJk! BeLiEvE!!
Nee ik ben die gast in het zwart op het dakquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ga niet met breezers om, dus dat lijkt me heeeeeel sterk. Tenzij jij die vage gast bent die nu in mijn voortuin kruipt en dus binnen enkele luttele seconden een schoen van mijn vader tegen zijn kop gesmeten krijgt.
Oh, die zwarte piet? 5 december is al lang voorbij hoor... Tijdsbesef -453quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nee ik ben die gast in het zwart op het dak
Nee dat zijn inbrekers, een echte ninja!quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:30 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oh, die zwarte piet? 5 december is al lang voorbij hoor... Tijdsbesef -453
Wie is hier nou eigenlijk de smurf? Oke, ik ben blauw... maar ben zeker geen dwerg!quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nee dat zijn inbrekers, een echte ninja!
Ik ben diegene die op het dak aan het rollen is omdat je eruit ziet als de smurfin!
Ik heb je anders niet horen klagen vorige weekquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wie is hier nou eigenlijk de smurf? Oke, ik ben blauw... maar ben zeker geen dwerg!
Zo!
![]()
Klopt, ik had dan ook de tijd van mijn leven met iemand van mijn school.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik heb je anders niet horen klagen vorige week![]()
O die gast die al een boner krijgt als je hoi tegen hem zegt?quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:41 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Klopt, ik had dan ook de tijd van mijn leven met iemand van mijn school.
![]()
Wel ZIJN kwijl he!quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
O die gast die al een boner krijgt als je hoi tegen hem zegt?
Zit er nu kwijl op je kleren?
Eerst samenwonen, dan trouwen 13 1/2.gifquote:
Daar doe ik het niet voor.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Eerst samenwonen, dan trouwen 13 1/2.gif
Die mini cooper komt later welquote:
Wii-ervaringen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:57 schreef MMaRsu het volgende:
Jaa Ps2 al verkocht, Wii is nu in huis, binnenkort 360. Nieuwe pc zal echt nog een tijd op zich laten wachten
quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:57 schreef MMaRsu het volgende:
Jaa Ps2 al verkocht, Wii is nu in huis, binnenkort 360. Nieuwe pc zal echt nog een tijd op zich laten wachten
Zeker weten !quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:58 schreef Ipho het volgende:
[..]
En dan kunnen we weer lekker online pokeren!
![]()
Poeh, pure funquote:
Trusten slaap zacht!quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:04 schreef Laniboekje het volgende:
En nu ga ik mijn bedje opzoeken, morgen weer vroeg op.
Weltrusten Ipho en MMaRsu!![]()
Trusten Laniquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:04 schreef Laniboekje het volgende:
En nu ga ik mijn bedje opzoeken, morgen weer vroeg op.
Weltrusten Ipho en MMaRsu!![]()
Vast of ze doet een handje mee helpen!quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:12 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ga nog ff Red Steel doen als mn vriendin dat goed vind
MMaRsu's Fotoboek:quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:12 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ga nog ff Red Steel doen als mn vriendin dat goed vind
Hij zit ons te piepelen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:21 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
MMaRsu's Fotoboek:
Relatie: Nope...
![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:39 schreef MMaRsu het volgende:
hihi nee hoor maar ik update daar nooit
En ik heb net meegedaan aan jouw prijsvraag.quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:19 schreef RaymanNL het volgende:
Goedenmorgen
[wii]
* RaymanNL heeft net weer konijntjes neergeschoten![]()
[/wii]
quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:04 schreef Poit het volgende:
Goedenavond beste niet zo heel actieve slowchattertjes
Nog wilde plannen voor dit weekend?
quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:12 schreef Ipho het volgende:
[..]Moet zo werken waar ik geen zin aan heb
[me=Morthill heeft vandaag weer negers neergeschotenquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:19 schreef RaymanNL het volgende:
Goedenmorgen
[wii]
* RaymanNL] heeft net weer konijntjes neergeschoten[/me]
[/wii]
Ik nu ookquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:44 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik kom net weer van het werk...
![]()
ik word net pas wakkerquote:
jij actieve jongen jijquote:Op zondag 10 december 2006 15:04 schreef mordradead het volgende:
ik heb net 50km gefietst
quote:
Ik niet, het weer spoort mij niet aan om bier te gaan drinken. Eerder warme chocolademelk met slagroomquote:Op zondag 10 december 2006 15:37 schreef mordradead het volgende:
ik heb verdomme zin in een pilsje
koekje erbijquote:Op zondag 10 december 2006 15:39 schreef mordradead het volgende:
Daar heb ik ook zin in. Met wat cacaopoeder over de slagroom uiteraard
Nu alquote:Op zondag 10 december 2006 16:19 schreef Ipho het volgende:
KERSTKRANSJES!
quote:Op zondag 10 december 2006 17:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
Dikke sappige oliebollen.
Kom op zeg, zo'n bol waarbij het vet eruit stroomtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |