Overal en nergensquote:Op woensdag 6 december 2006 01:40 schreef MMaRsu het volgende:
He ninja, waar ben je geweest?
Bloederigquote:Op woensdag 6 december 2006 01:42 schreef MMaRsu het volgende:
Cool cool, hoe was het daar?
Dunno, er liepen negers op mijn dak.quote:Op woensdag 6 december 2006 02:00 schreef MMaRsu het volgende:
Hmmz chill heeft de sint je nog wat gebracht of heb je die omgelegd
quote:Op woensdag 6 december 2006 09:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dunno, er liepen negers op mijn dak.
En met het inbraak verhaal van jou in mijn achterhoofd heb ik geen risico genomen en ze opgeruimt.
Jammer, ik heb het al gedaan. Geef die van jou toch maar.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:59 schreef mordradead het volgende:
Ja ik.
Das dan minder.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:26 schreef MMaRsu het volgende:
ALLEEN WAAROM BEN IK NU DAN AL WAKKER VRAAG JE JE AF? ER STAAT HIER ZOEEN KUTMONGOOL MET EEN BOOR IN DE KEUKEN DIE SHIT TE VERBOUWEN![]()
![]()
![]()
Uit je nest lui kreng.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:26 schreef MMaRsu het volgende:
ALLEEN WAAROM BEN IK NU DAN AL WAKKER VRAAG JE JE AF? ER STAAT HIER ZOEEN KUTMONGOOL MET EEN BOOR IN DE KEUKEN DIE SHIT TE VERBOUWEN![]()
![]()
![]()
Thxquote:Op donderdag 7 december 2006 09:41 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
van harte gefeliciteerd MMaRsu![]()
![]()
thxquote:Op donderdag 7 december 2006 09:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
O ja congratz.
Ook al?quote:Op donderdag 7 december 2006 23:27 schreef mini-lellan het volgende:
me kat heeft waarschijnlijk een tumor.![]()
en hij is pas 4!quote:Op donderdag 7 december 2006 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ook al?Die van Chanty had dat ook toch? En de onze van de zomer ook
Sterkte ermee iig!
Goed idee!quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:06 schreef mordradead het volgende:
zal ik eens bier gaan drinken?
* RaymanNL ookquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:28 schreef Poit het volgende:
Mogguh altesaam!
* Poit is errug blij met z'n Wii![]()
Consclusie van vannochtend: IK had niet naar school meoten gaan, maar moeten zelda-en achter de Wiiquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:56 schreef Laniboekje het volgende:
Conclusie van deze ochtend: Kruidnoten van Bolletje zijn lekker.
Conclusie: School biedt jou een toekomst, Zelda en de Wii biedt jou een invulling van je vrije tijd in de toekomst.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Consclusie van vannochtend: IK had niet naar school meoten gaan, maar moeten zelda-en achter de Wii![]()
zeg, woon jij een beetje in de buurt van twente?quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:02 schreef Chanty87 het volgende:
Zelda en de Wii zijn zoveel leukerEn geven je beweging, wat belangrijker is!
je kunt natuurlijk ook deze kant op komenquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:25 schreef Chanty87 het volgende:
Twente? NeenOf je wilt 3+ uur rijden ofzo
heldquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:35 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
je kunt natuurlijk ook deze kant op komen![]()
kutquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:08 schreef Sharkdoggie het volgende:
conclusie: conclusies zijn kut
quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:35 schreef Morthill het volgende:
* Morthill is weer ¤1100 armer, klote criminelen die pc's jatten en zorgen dat ik een nieuwe moet aanschaffen
Voor mij ook, ik ben uit verveling maar aan het fok!ken.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:39 schreef BroesWillems het volgende:
volgende week pas een Wii.. ben uit verveling m'n Aquarium maar aan het schoonmaken...
nohja, mijn visjes zijn weer happy.... iig iemand blij...quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:21 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Voor mij ook, ik ben uit verveling maar aan het fok!ken.
Oeehhhhh GD en Lani sitting in a treequote:
OEIEE!!!quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oeehhhhh GD en Lani sitting in a tree
Heb ondertussen al gegeten.quote:
Maar Roy ... ik ben van jou hoor!quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oeehhhhh GD en Lani sitting in a tree
Nee.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
OEIEE!!!
LaNiBoEkJe ZuLlEn We MeEtEn?!?!![]()
Ik HoOrDe Je NeT nOg WaT AnDeRs ZeGgEn!¡!¡!¡quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Heb ondertussen al gegeten.
[..]
Maar Roy ... ik ben van jou hoor!
[..]
Nee.
![]()
Welke begrippen uit het volgende rijtje?quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik HoOrDe Je NeT nOg WaT AnDeRs ZeGgEn!¡!¡!¡
Je ZeI nEt NoG : Ik BeN vAn JoU eN NiEmAnD AnDeRs, LeWl Te ScHaTtIg GeWoOn!¡!quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Welke begrippen uit het volgende rijtje?
- Klootzak
- Kwal
- Sukkel
- Nerd
- Idioot
Of gewoon allemaal?
Jongen.. serieus.. je kent me niet he? Ik zou nooit tegen een breezer zeggen dat ik van diegene ben en van niemand anders.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je ZeI nEt NoG : Ik BeN vAn JoU eN NiEmAnD AnDeRs, LeWl Te ScHaTtIg GeWoOn!¡!
Ik KeN jE wEl DeGeLiJk! BeLiEvE!!quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:26 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Jongen.. serieus.. je kent me niet he? Ik zou nooit tegen een breezer zeggen dat ik van diegene ben en van niemand anders.
Ik ga niet met breezers om, dus dat lijkt me heeeeeel sterk. Tenzij jij die vage gast bent die nu in mijn voortuin kruipt en dus binnen enkele luttele seconden een schoen van mijn vader tegen zijn kop gesmeten krijgt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik KeN jE wEl DeGeLiJk! BeLiEvE!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |