quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:52 schreef Chanty87 het volgende:
Oh kutSchiet me net te binnen dat ik vorig jaar pas 18 werd, dus ging stufi idd pas januari in (ook zoiets, al was ik 3 dagen eerder geboren had ik 't meteen gehad). Nu ben ik pwned.
Ik zeg, platbranden die IB Groep!
Niets anders, kijk maar wat er bij m'n edit stukje staat..quote:
Ja... Van mij mogen ze die hele IB Groep afschaffen (Tweede Fase ook eigenlijk wel). Helaasch zal dat toch niet gebeuren.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mjah, maar dat is toch altijd. 10 jaar na begindatum studie. Daarna moet je je eerste jaar terugbetalen. Ik heb ook nog maar 4 jaar
Er mag van mij ook wel een andere regeling komen ja, meer een prestatiegerichte beurs bovenop standaardbeurs ofzo.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:34 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja... Van mij mogen ze die hele IB Groep afschaffen (Tweede Fase ook eigenlijk wel). Helaasch zal dat toch niet gebeuren.
Ohh maar dat haal je welquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:07 schreef Chanty87 het volgende:
Lang verhaal. Conclusie is dat ik nog 7 jaar heb om een diploma te halen anders mag ik een leuk bedrag betalen.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:04 schreef Chanty87 het volgende:
Ach ja. Eens kijken of webdesign alsnog iets is wat ik kan doen. Kan op 't GLR toch in het tweede jaar beginnen als ik terugkom
Kijk maar uit straks wordt je gediskwalificeerd.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:03 schreef Ipho het volgende:
Kies de winnaar van de userreviewwedstrijd november! <-- Geen spam maar stem op mij!
De TT past wel bij jou...quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:03 schreef Ipho het volgende:
Kies de winnaar van de userreviewwedstrijd november! <-- Geen spam maar stem op mij!
Mja ik stop nu ook, doe toch verder ook niets ik breng het onder de aandachtquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:07 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Kijk maar uit straks wordt je gediskwalificeerd.![]()
TS heeft goede voorkennis.quote:
Grafische rekenmachine, school is belangrijk.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:20 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik ben in dubio: grafische rekenmachine kopen voor school of toch maar Viva Pinata halen.
Moeilijk.
Bijna geloofde ik jequote:Op dinsdag 5 december 2006 19:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Grafische rekenmachine, school is belangrijk.
![]()
...
![]()
Maar daarmee kan ik geen pinata's fokken.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Grafische rekenmachine, school is belangrijk.
![]()
...
![]()
Klinkt eigenlijk wel verkeerd.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Maar daarmee kan ik geen pinata's fokken.
Overcompleet is ie niet echt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:09 schreef mordradead het volgende:
[TK] GameCube Overcompleet. haha ik moest lachen
kutn00bquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:50 schreef MMaRsu het volgende:
Godverdomme heb ik vanmiddag ff een tijdelijke geluidskaart gekocht omdat mijne kapot is, installeer ik dat teringding, drivers geinstalleerd enzo sluit ik mijn setje aan hoor ik nog steeds niks!!
Ik wist dat Trust kut was hoor, maar ik had wel verwacht dat die het tenminste een maand zou doen!
KUT KUT KUT TRUST!
Kan veel korterquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:50 schreef MMaRsu het volgende:
Godverdomme KUT KUT KUT TRUST!
Ik heb Trust speakerts, werken best hoorquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:50 schreef MMaRsu het volgende:
Godverdomme heb ik vanmiddag ff een tijdelijke geluidskaart gekocht omdat mijne kapot is, installeer ik dat teringding, drivers geinstalleerd enzo sluit ik mijn setje aan hoor ik nog steeds niks!!
Ik wist dat Trust kut was hoor, maar ik had wel verwacht dat die het tenminste een maand zou doen!
KUT KUT KUT TRUST!
ik dacht hetzelfde...quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:30 schreef mordradead het volgende:
moet je hem niet op dempen zetten sukkel
Heerlijck dat windows, ik zat laatst bij een vriend mee te kijken op IE, hoorde ik de hele tijd dat geluidje dat hij niet reageerdequote:Op dinsdag 5 december 2006 21:21 schreef MMaRsu het volgende:
Hij staat iig wel bij apparaatbeheer van deze computer.. en hier staattie ook zoals ie in het boekje staat :
[afbeelding]
Extince...quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zie Extince
En een MSN vandaag scherm
Spraakwater lest de dorst!quote:
Braakwater tot je kotst!quote:
Overal en nergensquote:Op woensdag 6 december 2006 01:40 schreef MMaRsu het volgende:
He ninja, waar ben je geweest?
Bloederigquote:Op woensdag 6 december 2006 01:42 schreef MMaRsu het volgende:
Cool cool, hoe was het daar?
Dunno, er liepen negers op mijn dak.quote:Op woensdag 6 december 2006 02:00 schreef MMaRsu het volgende:
Hmmz chill heeft de sint je nog wat gebracht of heb je die omgelegd
quote:Op woensdag 6 december 2006 09:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dunno, er liepen negers op mijn dak.
En met het inbraak verhaal van jou in mijn achterhoofd heb ik geen risico genomen en ze opgeruimt.
Jammer, ik heb het al gedaan. Geef die van jou toch maar.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:59 schreef mordradead het volgende:
Ja ik.
Das dan minder.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:26 schreef MMaRsu het volgende:
ALLEEN WAAROM BEN IK NU DAN AL WAKKER VRAAG JE JE AF? ER STAAT HIER ZOEEN KUTMONGOOL MET EEN BOOR IN DE KEUKEN DIE SHIT TE VERBOUWEN![]()
![]()
![]()
Uit je nest lui kreng.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:26 schreef MMaRsu het volgende:
ALLEEN WAAROM BEN IK NU DAN AL WAKKER VRAAG JE JE AF? ER STAAT HIER ZOEEN KUTMONGOOL MET EEN BOOR IN DE KEUKEN DIE SHIT TE VERBOUWEN![]()
![]()
![]()
Thxquote:Op donderdag 7 december 2006 09:41 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
van harte gefeliciteerd MMaRsu![]()
![]()
thxquote:Op donderdag 7 december 2006 09:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
O ja congratz.
Ook al?quote:Op donderdag 7 december 2006 23:27 schreef mini-lellan het volgende:
me kat heeft waarschijnlijk een tumor.![]()
en hij is pas 4!quote:Op donderdag 7 december 2006 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ook al?Die van Chanty had dat ook toch? En de onze van de zomer ook
Sterkte ermee iig!
Goed idee!quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:06 schreef mordradead het volgende:
zal ik eens bier gaan drinken?
* RaymanNL ookquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:28 schreef Poit het volgende:
Mogguh altesaam!
* Poit is errug blij met z'n Wii![]()
Consclusie van vannochtend: IK had niet naar school meoten gaan, maar moeten zelda-en achter de Wiiquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:56 schreef Laniboekje het volgende:
Conclusie van deze ochtend: Kruidnoten van Bolletje zijn lekker.
Conclusie: School biedt jou een toekomst, Zelda en de Wii biedt jou een invulling van je vrije tijd in de toekomst.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Consclusie van vannochtend: IK had niet naar school meoten gaan, maar moeten zelda-en achter de Wii![]()
zeg, woon jij een beetje in de buurt van twente?quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:02 schreef Chanty87 het volgende:
Zelda en de Wii zijn zoveel leukerEn geven je beweging, wat belangrijker is!
je kunt natuurlijk ook deze kant op komenquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:25 schreef Chanty87 het volgende:
Twente? NeenOf je wilt 3+ uur rijden ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |