Wil jij weer in de spotlights staan ofzoquote:
Neequote:
Binnenkortquote:
Ik heb er nu weer drie, Mischa, Suri en dan Mizuki. Ze zijn ook errug stoer, zelfs zonder opvoedingquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoeveel ratjes heb je? Ik ben van mening dat een ratje, mits goed opgevoed, zo'n beetje het stoerste huisdier is wat bestaat!! Hmm (mijn ratjes heette Reza en Tess)
Eelt van het rukken?quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:05 schreef Poit het volgende:
Mogguh! Te veel gezopen gisteren.. last van m'n pens..
was je laken nat?quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:04 schreef MMaRsu het volgende:
Echt wat ik vannacht nou weer gedroomd heb
Ik heb een geheim voor je!quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:34 schreef Platina het volgende:
Bijna sinterklaas = bijna nieuwe spelletjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik heb een geheim voor je!Mijn kinderlijke onschuldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat doe je?!
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
"Weer"? "Aandachtstrekken"? What makes you say that?quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:45 schreef disjfa het volgende:
[..]
Wil jij weer in de spotlights staan ofzoAandachtstrekken (is aardiger dan aandachtshoer
)
IB-groep is ook kut.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:54 schreef Chanty87 het volgende:
Hoi MMaRsu![]()
Het is officiëel: IB Groep is een groep met een stel retards (6 weken betekent bij hun 2,5 maand ofzo). Beweren ze dat ik pas sinds januari 2006 stufi ontvang
Ik ontvang het sinds augustus 2004, vóór die nieuwe regeling (ging in 2005 in). Die prestatiebeurs "lening" kunnen ze dus mooi in die plek steken waar de zon nooit schijnt!
We hebben namelijk zwart op wit staan dat die regeling voor mensen die eerder stufi ontvingen niet geldt. Pwned.
Zo, moest ik even kwijt
quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:52 schreef Chanty87 het volgende:
Oh kutSchiet me net te binnen dat ik vorig jaar pas 18 werd, dus ging stufi idd pas januari in (ook zoiets, al was ik 3 dagen eerder geboren had ik 't meteen gehad). Nu ben ik pwned.
Ik zeg, platbranden die IB Groep!
Niets anders, kijk maar wat er bij m'n edit stukje staat..quote:
Ja... Van mij mogen ze die hele IB Groep afschaffen (Tweede Fase ook eigenlijk wel). Helaasch zal dat toch niet gebeuren.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mjah, maar dat is toch altijd. 10 jaar na begindatum studie. Daarna moet je je eerste jaar terugbetalen. Ik heb ook nog maar 4 jaar
Er mag van mij ook wel een andere regeling komen ja, meer een prestatiegerichte beurs bovenop standaardbeurs ofzo.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:34 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja... Van mij mogen ze die hele IB Groep afschaffen (Tweede Fase ook eigenlijk wel). Helaasch zal dat toch niet gebeuren.
Ohh maar dat haal je welquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:07 schreef Chanty87 het volgende:
Lang verhaal. Conclusie is dat ik nog 7 jaar heb om een diploma te halen anders mag ik een leuk bedrag betalen.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:04 schreef Chanty87 het volgende:
Ach ja. Eens kijken of webdesign alsnog iets is wat ik kan doen. Kan op 't GLR toch in het tweede jaar beginnen als ik terugkom
Kijk maar uit straks wordt je gediskwalificeerd.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:03 schreef Ipho het volgende:
Kies de winnaar van de userreviewwedstrijd november! <-- Geen spam maar stem op mij!
De TT past wel bij jou...quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:03 schreef Ipho het volgende:
Kies de winnaar van de userreviewwedstrijd november! <-- Geen spam maar stem op mij!
Mja ik stop nu ook, doe toch verder ook niets ik breng het onder de aandachtquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:07 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Kijk maar uit straks wordt je gediskwalificeerd.![]()
TS heeft goede voorkennis.quote:
Grafische rekenmachine, school is belangrijk.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:20 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik ben in dubio: grafische rekenmachine kopen voor school of toch maar Viva Pinata halen.
Moeilijk.
Bijna geloofde ik jequote:Op dinsdag 5 december 2006 19:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Grafische rekenmachine, school is belangrijk.
![]()
...
![]()
Maar daarmee kan ik geen pinata's fokken.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Grafische rekenmachine, school is belangrijk.
![]()
...
![]()
Klinkt eigenlijk wel verkeerd.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Maar daarmee kan ik geen pinata's fokken.
Overcompleet is ie niet echt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:09 schreef mordradead het volgende:
[TK] GameCube Overcompleet. haha ik moest lachen
kutn00bquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:50 schreef MMaRsu het volgende:
Godverdomme heb ik vanmiddag ff een tijdelijke geluidskaart gekocht omdat mijne kapot is, installeer ik dat teringding, drivers geinstalleerd enzo sluit ik mijn setje aan hoor ik nog steeds niks!!
Ik wist dat Trust kut was hoor, maar ik had wel verwacht dat die het tenminste een maand zou doen!
KUT KUT KUT TRUST!
Kan veel korterquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:50 schreef MMaRsu het volgende:
Godverdomme KUT KUT KUT TRUST!
Ik heb Trust speakerts, werken best hoorquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:50 schreef MMaRsu het volgende:
Godverdomme heb ik vanmiddag ff een tijdelijke geluidskaart gekocht omdat mijne kapot is, installeer ik dat teringding, drivers geinstalleerd enzo sluit ik mijn setje aan hoor ik nog steeds niks!!
Ik wist dat Trust kut was hoor, maar ik had wel verwacht dat die het tenminste een maand zou doen!
KUT KUT KUT TRUST!
ik dacht hetzelfde...quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:30 schreef mordradead het volgende:
moet je hem niet op dempen zetten sukkel
Heerlijck dat windows, ik zat laatst bij een vriend mee te kijken op IE, hoorde ik de hele tijd dat geluidje dat hij niet reageerdequote:Op dinsdag 5 december 2006 21:21 schreef MMaRsu het volgende:
Hij staat iig wel bij apparaatbeheer van deze computer.. en hier staattie ook zoals ie in het boekje staat :
[afbeelding]
Extince...quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zie Extince
En een MSN vandaag scherm
Spraakwater lest de dorst!quote:
Braakwater tot je kotst!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |