Grafische rekenmachine, school is belangrijk.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:20 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik ben in dubio: grafische rekenmachine kopen voor school of toch maar Viva Pinata halen.
Moeilijk.
Bijna geloofde ik jequote:Op dinsdag 5 december 2006 19:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Grafische rekenmachine, school is belangrijk.
![]()
...
![]()
Maar daarmee kan ik geen pinata's fokken.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Grafische rekenmachine, school is belangrijk.
![]()
...
![]()
Klinkt eigenlijk wel verkeerd.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Maar daarmee kan ik geen pinata's fokken.
Overcompleet is ie niet echt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:09 schreef mordradead het volgende:
[TK] GameCube Overcompleet. haha ik moest lachen
kutn00bquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:50 schreef MMaRsu het volgende:
Godverdomme heb ik vanmiddag ff een tijdelijke geluidskaart gekocht omdat mijne kapot is, installeer ik dat teringding, drivers geinstalleerd enzo sluit ik mijn setje aan hoor ik nog steeds niks!!
Ik wist dat Trust kut was hoor, maar ik had wel verwacht dat die het tenminste een maand zou doen!
KUT KUT KUT TRUST!
Kan veel korterquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:50 schreef MMaRsu het volgende:
Godverdomme KUT KUT KUT TRUST!
Ik heb Trust speakerts, werken best hoorquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:50 schreef MMaRsu het volgende:
Godverdomme heb ik vanmiddag ff een tijdelijke geluidskaart gekocht omdat mijne kapot is, installeer ik dat teringding, drivers geinstalleerd enzo sluit ik mijn setje aan hoor ik nog steeds niks!!
Ik wist dat Trust kut was hoor, maar ik had wel verwacht dat die het tenminste een maand zou doen!
KUT KUT KUT TRUST!
ik dacht hetzelfde...quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:30 schreef mordradead het volgende:
moet je hem niet op dempen zetten sukkel
Heerlijck dat windows, ik zat laatst bij een vriend mee te kijken op IE, hoorde ik de hele tijd dat geluidje dat hij niet reageerdequote:Op dinsdag 5 december 2006 21:21 schreef MMaRsu het volgende:
Hij staat iig wel bij apparaatbeheer van deze computer.. en hier staattie ook zoals ie in het boekje staat :
[afbeelding]
Extince...quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zie Extince
En een MSN vandaag scherm
Spraakwater lest de dorst!quote:
Braakwater tot je kotst!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |