quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:57 schreef kratjuh het volgende:
Als BazzieK in een string 2 wielen vasthoudt vindt je dat vast ook mooi ..
Mejeh, een echte vent wordt geen agent hehquote:Op zondag 3 december 2006 08:56 schreef worldpimber het volgende:
Om eens lekker te gaan leren voor school![]()
![]()
over 3 kwartier ben ik erquote:Op zondag 3 december 2006 09:30 schreef worldpimber het volgende:
Ok, ik vertrek nu naar Rib-I, zie jullie zo
quote:Op zondag 3 december 2006 08:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mejeh, een echte vent wordt geen agent heh
sinds wanneer boeit dit voor dit probbige clubjequote:Op zondag 3 december 2006 10:19 schreef hicham het volgende:
sportvereniging
Echt sneller is het er niet op gewordenquote:Op zondag 3 december 2006 09:12 schreef worldpimber het volgende:
MF is veranderd [afbeelding]
Je kan nu aantal geplaatste posts zien [afbeelding]
Sinds ik zo'n beetje voor alles op een stoel achter een bureau zit. School, stage, werk en een groot deel van m'n ontspanningquote:Op zondag 3 december 2006 10:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
sinds wanneer boeit dit voor dit probbige clubje![]()
shit hits the fanquote:Op zondag 3 december 2006 10:30 schreef hicham het volgende:
Op een gegeven moment word je volwassen
quote:
Dat ding is leuk.quote:Op zondag 3 december 2006 10:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iemand nog op zoek naar leuk projectjewas gister ff bij motorzaak hier en daar gesproken met Jeroen (jvd op MF geloof ik). altijd leuk ff over en weer praten over onze projectjes
hij had net een week geleden een SM gekocht
enniewee, zijn Hawk mag weg 1.250 (incl. allerlei zooi) --> Rib, geen stuntfiets voor jou
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ff MF uitchecken.![]()
Edit.quote:Kan geen verbinding maken
Firefox kan geen verbinding maken met de server op www.motor-forum.nl.
* Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer over
enkele ogenblikken opnieuw.
* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.
* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.![]()
In Amsterdam en Rotterdam wordt je gewoon genaaid door de sportscholen.quote:
Aha... dat was die belangrijke afspraak waar je het vannacht over had. Nou ja, je bent in ieder geval van de straat zouden ze vroeger zeggen. Tegenwoordig is het van de MSN.quote:Op zondag 3 december 2006 10:39 schreef BazzieK het volgende:
Naar omaOma uitleggen hoe een printer werkt, dit gaat lang duren
![]()
Vraag en aanbod heHquote:Op zondag 3 december 2006 12:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In Amsterdam en Rotterdam wordt je gewoon genaaid door de sportscholen.![]()
Ik heb wel eens een proeflesje in het centrum gedaan, was ook 150 euro inschrijfgeld en drie maanden vooruit betalen. En het abbo was niet goedkoop.Die andere genoemde bedragen lijken wel utopia.
![]()
Everybody needs a friendquote:Op zondag 3 december 2006 13:09 schreef -XX- het volgende:
Zo hugedie regenwolk!
He was fallow meeeeeeeeeeeeeDaar fietste ik constant onder
![]()
JA! En die stomme kleujeu wou me nog tegen houden ook!quote:
ddr geheugen zal wel gaan passenquote:Op zondag 3 december 2006 00:26 schreef Worldbeater het volgende:
Anyway, wat te doen, socket 939 of AM2 kopen? Scheelt maar 10 euro in de processor, en niets in het MB.![]()
En dan nog duimen dat het DDR geheugen en de Geforce FX grafische kaart mee kunnen migreren.![]()
Tegen wie praat ik nuHet is vast de adrenaline.. [/ikookhier]
![]()
Jaa, zo zijn er wel meerquote:Op zondag 3 december 2006 13:35 schreef AndreB. het volgende:
MF is down omdat ze m te langzaam vonden, 100% mee eens. Eveneens een reden om hier weer eens te koekeloeren
Morgen!quote:Op zondag 3 december 2006 13:40 schreef kratjuh het volgende:
Mogge ..
Wat is Amsterdam toch een waardeloze kudtstad om te gaan stappen als je niet voor de discotheken komt ..![]()
Gewoon het zuigt ..quote:Op zondag 3 december 2006 13:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Morgen!![]()
Serieus? wat dan
Ik ga daar in de kerstvakantie te stappen![]()
Najaaaaaaquote:Op zondag 3 december 2006 13:45 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Gewoon het zuigt ..
En jij vermaakt je vast wel in de discotheken .. Palen genoeg ..
Morgen schijnt de zon en het word 17 graden!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Ik doe m'n onderbroek meestal gewoon in de wasmachine als ie gewassen moet ..quote:Op zondag 3 december 2006 13:49 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Die bui op de buienradar is morgen volgende week waarschijnlijk pas uit beeld verdwenenen.![]()
Ik pak met zulk weer de auto.quote:Op zondag 3 december 2006 13:53 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik doe m'n onderbroek meestal gewoon in de wasmachine als ie gewassen moet ..
quote:Op zondag 3 december 2006 13:55 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik pak met zulk weer de auto.
Dat dan weer wel
/ Hans Teeuwen
quote:Op zondag 3 december 2006 13:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jaa, zo zijn er wel meer![]()
Ineens allemaal onbekendeVoor mij dan
![]()
Vast oude fokmc verlaters!![]()
NOooooooOOoohhHhhhhhhhhhh!quote:Op zondag 3 december 2006 13:57 schreef AndreB. het volgende:
[..]
Voel me opeens niet zo welkom meer
![]()
Dat is altijd een optie geweest toch ?quote:Op zondag 3 december 2006 13:57 schreef AndreB. het volgende:
[..]
Voel me opeens niet zo welkom meer
![]()
Bij wie ?quote:Op zondag 3 december 2006 14:00 schreef ikookhier het volgende:
Hallo FOK!MC! Goedemiddag![]()
zit iedereen bij Rib-i ?
Mocht je niet komenquote:
Je kleptiming staat een fractie te laat ..quote:Op zondag 3 december 2006 14:01 schreef fs180 het volgende:
Vroemmmm
Doe mij ook een 50 snel met conti bocht.quote:Op zondag 3 december 2006 14:01 schreef fs180 het volgende:
Vroemmmm
Dat is morgenquote:Op zondag 3 december 2006 14:00 schreef ikookhier het volgende:
Hallo FOK!MC! Goedemiddag![]()
zit iedereen bij Rib-i ?
Een meet op maandagquote:
Idd Rib-i kan beter wat verhuizenquote:Op zondag 3 december 2006 14:04 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Vastwel, maar waarom moet hij nou aan 't einde van de wereld plus 10 km wonen?
Ze zijn gek geworden nou gewordenquote:
Er staat toch morgen in de OPquote:Op zondag 3 december 2006 14:06 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ze zijn gek geworden nou geworden![]()
Ik wou net zeggenquote:Op zondag 3 december 2006 14:06 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ze zijn gek geworden nou geworden![]()
!quote:Op zondag 3 december 2006 14:10 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat ik in de OP sta ..
Leest iemand die danquote:
neequote:Op zondag 3 december 2006 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
goedemiddag
dit is dus motortopic!!
zijn leuke mensen hier?
ik heb nu ook mijn rijbewijs 5 maanden en rijd vrolijk rond enzo...
nog mensen in de buurt van Hoorn?
Kan je het niet downloaden ?quote:Op zondag 3 december 2006 14:20 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
neealle mensen hier zijn stom
iemand een ideeik moet een handleiding gaan schrijven, maar weet niet waarover
Ik rij weleens in de buurt van hoornquote:Op zondag 3 december 2006 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
goedemiddag
dit is dus motortopic!!
zijn leuke mensen hier?
Winkel is the closest thing voor je denk ik ..quote:Op zondag 3 december 2006 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
goedemiddag
dit is dus motortopic!!
zijn leuke mensen hier?
JAquote:Op zondag 3 december 2006 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
goedemiddag
dit is dus motortopic!!
zijn leuke mensen hier?
quote:
Een handleiding ,Hoe sla je de plank misquote:Op zondag 3 december 2006 14:20 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
neealle mensen hier zijn stom
iemand een ideeik moet een handleiding gaan schrijven, maar weet niet waarover
Een "ding" of een "installatie" ?quote:Op zondag 3 december 2006 14:25 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]laat het nou net om het schijven gaan
moet er zelfs 2 schrijven, 1 voor een leek en 1 voor een ingewijdde![]()
Winkel, NH ..quote:Op zondag 3 december 2006 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
Winkel? Winkels? Ja, die hebben wij ook in Hoorn ja....
ik heb een eigen motor ja, een Diversion 900
Heb je ook foto's ? of mag ik dit aan de binnenkant van mijn ogen gaan bekijkenquote:Op zondag 3 december 2006 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
Dacht dat er daarnet nog 600 boven je icoontje stondquote:Op zondag 3 december 2006 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
tikfoutje, de 6 zit onder de 9.. ben net wakker...quote:Op zondag 3 december 2006 14:29 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Dacht dat er daarnet nog 600 boven je icoontje stond![]()
Ik denk dat je nog in een te vroeg stadium zit om naaktfotos te gaan vragenquote:Op zondag 3 december 2006 14:29 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Heb je ook foto's ? of mag ik dit aan de binnenkant van mijn ogen gaan bekijken
Ze houdt van paaldansen ..quote:Op zondag 3 december 2006 14:29 schreef motorbloempje het volgende:
huispaalslingeraar? wat is dat?
Als het droog is wel ..quote:Op zondag 3 december 2006 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
rijden jullie ook door in de winter?
naaktfoto's?quote:Op zondag 3 december 2006 14:31 schreef AndreB. het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog in een te vroeg stadium zit om naaktfotos te gaan vragen![]()
hmm, een handleiding dus over hoe je je steppies demonteerdquote:Op zondag 3 december 2006 14:27 schreef AndreB. het volgende:
Schrijf een inleiding over hoe je ervoor zorgt dat je je steppies niet meer aan de grond rijdt ofzo...
uhm, ik was niet van plan zo veel te schrijvenquote:Op zondag 3 december 2006 14:27 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Een "ding" of een "installatie" ?
Wel lullig, omdat er tegenwoordig op elk apparaat CE zit moet er ook een handleiding bij zitten.![]()
winter? het is pas herfstquote:Op zondag 3 december 2006 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
rijden jullie ook door in de winter?
Motorbloempjequote:Op zondag 3 december 2006 14:31 schreef AndreB. het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog in een te vroeg stadium zit om naaktfotos te gaan vragen![]()
Wat hij zegtquote:
gekochtquote:Op zondag 3 december 2006 14:39 schreef BazzieK het volgende:
Net ff NBA street gekocht, eens kijken of het wat is![]()
Het is nooit te vroeg om foto's te vragenquote:Op zondag 3 december 2006 14:31 schreef AndreB. het volgende:
[..]
ik kreeg iets met database problemen toen ik mn geboortedatum en geslacht aan had gepastquote:Op zondag 3 december 2006 14:35 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Motorbloempje
Geslacht: man vrouw![]()
Motor 600 900
Ga je je gegevns elke 15 minuten veranderen ?![]()
Jaquote:Op zondag 3 december 2006 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
goedemiddag
dit is dus motortopic!!
zijn leuke mensen hier?
Helaas nog geen motorquote:
Wat me zo ff snel te binnen schiet: Een huiskamerthermostaat.quote:Op zondag 3 december 2006 14:44 schreef Roderick2085 het volgende:moet wel de opdracht goed lezen... hoef alleen maar 2x 'iets' uit te leggen
maakt het al weer wat makkelijker
quote:Op zondag 3 december 2006 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
je bent dus niet leuk?
oh, hield jij niet van paaldansen? je kan van die cursussen volgen he nu
Mooie bootsquote:Op zondag 3 december 2006 14:47 schreef AndreB. het volgende:
Ik ga maar ff pokeren, moet nog een aantal uurtjes wachten om mn laarzen te gaan winnen op Ebay;
Deze schatjes:
[afbeelding]
Wrijf het er maar lekker inquote:
Adiosquote:Op zondag 3 december 2006 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
krijg allemaal database fouten de hele tijd, snap het niet.. nou ja, ga ik maar even weg, hoor hier dat we richting kroeg moeten, dus dat gaan we dan maar doen!
Neequote:Op zondag 3 december 2006 14:46 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jij valt toch ook onder de 'leuke mensen' ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Nette dingenquote:Op zondag 3 december 2006 14:47 schreef AndreB. het volgende:
Ik ga maar ff pokeren, moet nog een aantal uurtjes wachten om mn laarzen te gaan winnen op Ebay;
Deze schatjes:
[afbeelding]
Echt waarquote:Op zondag 3 december 2006 14:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wrijf het er maar lekker in![]()
Nog even, nog minder dan een maand en ik ga beginnen!![]()
dacht dat je allang begnnen was ondertussen johquote:Op zondag 3 december 2006 14:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wrijf het er maar lekker in![]()
Nog even, nog minder dan een maand en ik ga beginnen!![]()
100 euriquote:Op zondag 3 december 2006 14:53 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nette dingen![]()
wa kost da als ik zo brutaal mag zijn?
Kon het maar!quote:Op zondag 3 december 2006 14:56 schreef fs180 het volgende:
[..]
dacht dat je allang begnnen was ondertussen joh![]()
quote:
quote:
In Alkmaarquote:
ik probeer juist iets te verzinnen wat niet zoveel schrijven isquote:Op zondag 3 december 2006 14:48 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Wat me zo ff snel te binnen schiet: Een huiskamerthermostaat.
Hoe je het e.e.a. aan moet sluiten, hoe die werkt, welke schakel differentie's zijn ingesteld
Kortom je kan aardig wat pagina's schrijven.
quote:
NnooOOoOohhHHHh doe je dat bij het CBRquote:Op zondag 3 december 2006 15:00 schreef -XX- het volgende:
[..]
In AlkmaarDus misschien zie je me ooit stuntelen
Welke rijschool had jij in Alkmaar?
Ik zit te denken aan Jansen![]()
Maar eerst bij CBR me theorie
NOooooooHHh is dat niet goed!quote:Op zondag 3 december 2006 15:03 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
NnooOOoOohhHHHh doe je dat bij het CBR
AERO STARquote:Op zondag 3 december 2006 15:00 schreef -XX- het volgende:
[..]
In AlkmaarDus misschien zie je me ooit stuntelen
Welke rijschool had jij in Alkmaar?
Ik zit te denken aan Jansen![]()
Maar eerst bij CBR me theorie
quote:
Niet voor mijquote:
Ik was het nietquote:
Hoe klinkt dat danquote:Op zondag 3 december 2006 15:09 schreef -XX- het volgende:
[..]
In castricume !![]()
Klinkt zo ver![]()
spelleke
quote:Op zondag 3 december 2006 15:28 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik was het nietik heb het al te druk met ons zelf
![]()
quote:
Iedereen heeft wel een of andere reputatie ..quote:Op zondag 3 december 2006 15:36 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
je hebt een reputatie binnen de Fok!MC
quote:Op zondag 3 december 2006 15:49 schreef kratjuh het volgende:
En m'n sinterklaasgedicht is af, kado's staan in bestelling (wij vieren pas 9 december) ...
Hoef ik alleen nog wat pepernoten te halen en een surprise te verzinnen ..
Ik vond 28 al genoeg .. Met inleiding en voetnoot zit je dan mooi op 1 A4'tje ..quote:Op zondag 3 december 2006 15:50 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik ben gelukkig ook al klaar ermee.... gedichtje van 30 regels... voor mij voldoende
m'n zus heeft170 regels gedicht geschreven
ik hoop echt dat ze mij niet heeft![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 15:52 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik vond 28 al genoeg .. Met inleiding en voetnoot zit je dan mooi op 1 A4'tje ..
170 regels ..Zeker voor Oma die d'r leesbril niet mee heeft en dus 2 minuten per regel nodig heeft ..
quote:Op zondag 3 december 2006 16:31 schreef kratjuh het volgende:
Was ik m'n kado's aan het bestellen bij Bol.com, heb ik gelijk voor mezelf ook maar een paar kado's besteld ..
quote:Op zondag 3 december 2006 16:31 schreef kratjuh het volgende:
Was ik m'n kado's aan het bestellen bij Bol.com, heb ik gelijk voor mezelf ook maar een paar kado's besteld ..
quote:
Nee 1tje vind ik genoeg ..quote:
Lolllquote:Op zondag 3 december 2006 16:45 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nee 1tje vind ik genoeg ..
- DVD-box van Bert Visscher
- DVD-box van Harrie Jekkers
- 4 CD's van Frank Sinatra
Ben d'r gelukkig alweer vanaf, ze geloven er beide niet meer in.quote:Op zondag 3 december 2006 15:49 schreef kratjuh het volgende:
En m'n sinterklaasgedicht is af, kado's staan in bestelling (wij vieren pas 9 december) ...
Hoef ik alleen nog wat pepernoten te halen en een surprise te verzinnen ..
Vooral die Frank Sinatra had humorquote:Op zondag 3 december 2006 16:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
LolllZijn dat allemaal van die komieken
!
![]()
quote:
Je bent zelf een komiek ..quote:Op zondag 3 december 2006 16:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
LolllZijn dat allemaal van die komieken
!
![]()
Wij geloven er ook niet meer in hoor ..quote:Op zondag 3 december 2006 16:48 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ben d'r gelukkig alweer vanaf, ze geloven er beide niet meer in.![]()
Het is nu echter verschoven naar de kerst![]()
Ook véél leuker pakpapieren dozen van verschillend formaat onder de boom leggen zonder namen erop
![]()
Ik vond hem wel hilarisch !quote:Op zondag 3 december 2006 16:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
BazzieK doe eens een nieuwe signature, deze is niet leuk meer.nooit geweest btw.
![]()
Ja nou joepie.quote:
http://members.home.nl/bazzie/ZXR%20400/Fotos/19-03%204.jpgquote:Op zondag 3 december 2006 16:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja nou joepie.Zo te gek vond ik hem niet.
![]()
Weet je welke! Komiek tof is!quote:Op zondag 3 december 2006 16:49 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Je bent zelf een komiek ..
Harrie Jekkers en Bert Visscher zijn cabaretiers, Frank Sinatra zoek je maar op google ..
[..]
Wij geloven er ook niet meer in hoor ..
Dit jaar vier ik het voor het eerst met een klein groepje vrienden .. Is wel tof, gewoon voor 10 euri een kleinigheidje geven en een surprise+gedicht verplicht ..
Bert Visscher is leuk ....maar zooooo verschikkelijk drukquote:Op zondag 3 december 2006 16:45 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nee 1tje vind ik genoeg ..
- DVD-box van Bert Visscher
- DVD-box van Harrie Jekkers
- 4 CD's van Frank Sinatra
De buurman bespiet bazziek!quote:Op zondag 3 december 2006 16:51 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
http://members.home.nl/bazzie/ZXR%20400/Fotos/19-03%204.jpg
dies hilarischer![]()
Bert is kut.quote:Op zondag 3 december 2006 16:52 schreef Gawaine het volgende:
Bert Visscher is leuk ....maar zooooo verschikkelijk druk
Jullie hadden dus een meet, foto's!quote:Op zondag 3 december 2006 16:50 schreef worldpimber het volgende:
Rib-I, tnx voor warm welkom + eten
Jammer dat de rest dacht dat het echt een grap was
Zal wel voor mijn tijd zijn geweest die andere software op FOK!, ik heb nog nooit een lekker draaiend FOK! meegemaaktquote:Op zondag 3 december 2006 16:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Fok! ging ook zo vooruit op de nieuwe software![]()
quote:
Sinatra ? doe eens googlen op mafiaquote:Op zondag 3 december 2006 16:51 schreef -XX- het volgende:
[..]
Weet je welke! Komiek tof is!
Tommy cooper!Haha, dat is een droge klaas, serieus!
![]()
Frank Sinatra, zanger?, ken die niet!
quote:Op zondag 3 december 2006 16:50 schreef worldpimber het volgende:
Ja!, HET WERKT!quote:Op zondag 3 december 2006 17:01 schreef AndreB. het volgende:
Zucht, echt een vervelio zondagje, dus nog maar even dit:
[url=HIER STOND MIJNWACHTWOORD]Hump![/url]
Bert is geweldigquote:Op zondag 3 december 2006 16:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Bert is kut.Echt een kkmongool van wederzijds formaat
Woont hier 100m verderop, kom m weleens tegen in de supermarktquote:
Drolquote:Op zondag 3 december 2006 17:06 schreef AndreB. het volgende:
[..]
Woont hier 100m verderop, kom m weleens tegen in de supermarkt![]()
En die eerste poging, daar had ik mn wachtwoord in gepost, binnen 5 sec maar veranderd
![]()
Daar is ook een box met 4 dvd's vanquote:Op zondag 3 december 2006 16:51 schreef -XX- het volgende:
[..]
Weet je welke! Komiek tof is!
Tommy cooper!Haha, dat is een droge klaas, serieus!
![]()
Dat zou liev zijnquote:Op zondag 3 december 2006 17:08 schreef -XX- het volgende:
[..]
Drolzal ik hem dan ook maar snel uit me quote halen!
![]()
![]()
![]()
![]()
Whahaquote:Op zondag 3 december 2006 17:09 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Daar is ook een box met 4 dvd's van![]()
Inderdaad gestorven in het harnas. Hij was af en toe net zo druk als Bertquote:Op zondag 3 december 2006 17:10 schreef -XX- het volgende:
[..]
Whaha![]()
Wij hebben er een ouwe videoband van![]()
Die kerel is op het podium overleden toch!![]()
! !!quote:Op zondag 3 december 2006 17:14 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Inderdaad gestorven in het harnas. Hij was af en toe net zo druk als Bert![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 december 2006 17:19 schreef Gawaine het volgende:
[..]HandelaartjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 december 2006 17:27 schreef BazzieK het volgende:
Had jij trouwens niet ooit een Isle of Man dvd gebrand ofzo?![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 17:19 schreef Gawaine het volgende:jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 17:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Handelaartje
Niks handelaartjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zeg toch hebben
![]()
Geloof er niks vanquote:Op zondag 3 december 2006 17:36 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Niks handelaartjeik zeg toch hebben
![]()
quote:
quote:Op zondag 3 december 2006 17:38 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Heb ik bij jou niet eens wat afgegooid ?
* zoekt rekening
quote:Op zondag 3 december 2006 17:37 schreef Gawaine het volgende:
keej hebben we nog eens een reden om te rijden
![]()
Dat jij hem hebt gekochtquote:Op zondag 3 december 2006 17:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Geloof er niks van![]()
![]()
En waar ging dit over?
[..]
dom van jequote:
Ik ben ow zo eerlijk, je weet toch!quote:Op zondag 3 december 2006 17:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waar de fuck was dat wachtwoord dan voor, en waarom edit XX hem weg![]()
![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 17:45 schreef Gawaine het volgende:
[..]
dom van je
Als ik al mijn consoles had omgebouwd had ik aan gamegeld dat ik had uitgespaard zo'n beetje een tweede ZXR kunnen kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 17:45 schreef Gawaine het volgende:
[..]
dom van je
Kan niet eens op de computerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.flut spel
Sowieso schrijf je zo.
Laat hem dan alsnog ombouwenquote:Op zondag 3 december 2006 17:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als ik al mijn consoles had omgebouwd had ik aan gamegeld dat ik had uitgespaard zo'n beetje een tweede ZXR kunnen kopen
Kostda, want de tijd dat ik iedere maand 120 euro in games pompte is ook wel voorbijquote:
quote:KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 december 2006 17:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kostda, want de tijd dat ik iedere maand 120 euro in games pompte is ook wel voorbij
[..]
Klopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff uurtje pleite
quote:Op zondag 3 december 2006 18:01 schreef Gawaine het volgende:
[..]ThxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja euuuh.h... eerst je oude zaakjes afhandelen voordat je nieuwe startquote:Op zondag 3 december 2006 17:36 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Niks handelaartjeik zeg toch hebben
![]()
Ik pas me gewoon aan het gebrek aan niveauquote:Op zondag 3 december 2006 18:03 schreef hicham het volgende:
Wenne bagger is hier gepost zeg, als de harde kern post is't veel leuker
Best moeilijk dan toch, beter je best doen!quote:Op zondag 3 december 2006 18:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik pas me gewoon aan het gebrek aan niveau![]()
![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 18:08 schreef -XX- het volgende:
[..]
Best moeilijk dan toch, beter je best doen! [afbeelding]
quote:Op zondag 3 december 2006 18:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik pas me gewoon aan het gebrek aan niveau![]()
![]()
Jewetsquote:Op zondag 3 december 2006 16:50 schreef worldpimber het volgende:
Die posts achter elkaarquote:Op zondag 3 december 2006 19:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jewets
Ik ben nu pas klaar met opruimen![]()
waar heb je het overquote:
NoOHHhhh!!! Die postststststsststssssssssquote:
quote:Op zondag 3 december 2006 19:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
NoOHHhhh!!! Die postststststsststssssssssWEL ALLE! hebt ge ooit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sleeeeeeeeeen met een arresleeeeeeeeee
Sowieso schrijf je zo.
Iedereen is uit genodigt,Een gastelijst is zinloos met zo veel onzichtbare gastenquote:
Jullie moeten eerst JA zeggen en zoquote:
JA!quote:Op zondag 3 december 2006 19:48 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Jullie moeten eerst JA zeggen en zo![]()
Vrouwen die Ja zeggen is zoooo 19e eeuw ..quote:Op zondag 3 december 2006 19:48 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Jullie moeten eerst JA zeggen en zo![]()
Oldskool is helemaal terugquote:Op zondag 3 december 2006 19:50 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Vrouwen die Ja zeggen is zoooo 19e eeuw ..
Kieper ik een taart in het rondquote:
Die bloemen zijn van marsepijnquote:Op zondag 3 december 2006 19:54 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Kieper ik een taart in het rond![]()
[afbeelding]
Na de rijst of ervoorquote:Op zondag 3 december 2006 19:54 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Kieper ik een taart in het rond![]()
[afbeelding]
Neeeee, deze zijn van suiker gemaaktquote:Op zondag 3 december 2006 19:57 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die bloemen zijn van marsepijnDat blief ik niet
![]()
Daarom gooi ik er ook meequote:Op zondag 3 december 2006 19:57 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die bloemen zijn van marsepijnDat blief ik niet
![]()
Dan is deze om te etenquote:
Volgende keer niet zo'n bende maken, dalijk komt je vriendin achter jullie affairequote:Op zondag 3 december 2006 19:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jewets
Ik ben nu pas klaar met opruimen![]()
Neeeeee, alles is van chocola!quote:Op zondag 3 december 2006 20:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Marsepein roosjes en chocoladeblaadjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Die kawa 750 owndquote:Op zondag 3 december 2006 20:05 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Die 1100 is mischien wel iets....![]()
Nu echt even eten
Is goed, maar ik denk dat alle anderen hem ook al kennenquote:Op zondag 3 december 2006 20:42 schreef BazzieK het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
Pimber en Hiesjam mogen em overslaan![]()
Kzie een pinquinquote:Op zondag 3 december 2006 20:42 schreef BazzieK het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
Nooit eerder gezienquote:Op zondag 3 december 2006 20:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Is goed, maar ik denk dat alle anderen hem ook al kennen![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 20:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nooit eerder gezien![]()
En ik internet toch niet te zuinig
Lillukquote:Op zondag 3 december 2006 21:24 schreef Rib-i het volgende:
Komt deze mischien bekend voor onder de M-F peepz
[afbeelding]
Shhhhhhttt...quote:Op zondag 3 december 2006 21:59 schreef kratjuh het volgende:
Ben ik weer ..
Waarom word ik nou genegerd ..
quote:Op zondag 3 december 2006 22:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Shhhhhhttt...
Ik ben net mijn Ying aan mijn Yang aan het koppelen
[afbeelding]
Ik zie Dart-Father!quote:Op zondag 3 december 2006 20:42 schreef BazzieK het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |