Het is het huren niet waardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Gooi maar een keer afquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb em hier nog wel ergens op een dvdtje rondslingeren mocht je em ooit willen kijken
quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:11 schreef ikookhier het volgende:
Waar was ik![]()
Ben even weg of zo ..............![]()
![]()
En nu in de aanbieding voor 29,95 bij louis, misschien voor meer mensen handig?quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:56 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
De probike cool breaker, is ¤50,-, 3 vingerig en testwinnaar. Das dus een echte topper. (te krijgen bij MotoZoom)
Kheb zelf lederen winterhandschoene n van Alpinestars, die waren ¤100,- zijn 5 vingerig en bevallen ook supergoed (type weet ik zo niet, kheb ze eigenlijk gekocht omdat ze het mooist waren)
Maarja ze zeggen in die test dat drievingerig vaak het warmste is, en die probike handschoenen zijn eigenlijk best goedkopie en toch testwinnaar![]()
foto van de probike coolbreaker 1
foto van de probike coolbreaker 2
Geloof me, dat ga je straks ook doenquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:14 schreef BazzieK het volgende:
Als ik ooit zo'n betuttelende lul word zoals die mongool bij wegmisbruikers mogen jullie me afschieten
quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Geloof me, dat ga je straks ook doen
Zullen we nu alvast af spreken dat ik mag schieten danquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Geloof me, dat ga je straks ook doen
Nouja, ik keek nu ff puur naar die test. Ze waren testwinnaar. Kga dr wel vanuit dat ze gepast worden natuurlijk:')quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:53 schreef Rib-i het volgende:
Dit zijn de beste winterhandschoenen zonder externe energie voorziening
Kost wat, maar dan heb je ook wat
Maar het belangrijkste bij de aanschaf van motorkleding is dat het lekker zit. Niet dat ze het mooist zijn of het goedkoopst of wat dan ook
quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:55 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Ik mis 2 flitsjes, morgen mag ook![]()
* Rib-i is er weg van
Looks like cheap shit.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:53 schreef Rib-i het volgende:
Dit zijn de beste winterhandschoenen zonder externe energie voorziening
Kost wat, maar dan heb je ook wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij zijn ze gewoon gaan maffen, en beginnen morgen ruim na de koffie pas weer.quote:Motor-Forum is tijdelijk niet bereikbaar wegens onderhoud.
Op dit moment wordt de software van Motor-Forum vervangen. We houden je op de hoogte van de voortgang.
[18:00] We hebben wat problemen met enkele attachments waardoor een gedeelte van de conversie opnieuw moet.
Hieronder vind je enige willekeurige uitspraken om je in de tussentijd te amuseren:
Never be afraid to slow down.
quote:Op zondag 3 december 2006 00:43 schreef hicham het volgende:
En ik doe het zo laat om het gevoel te krijgen een nuttige dat te hebben gehad voordat ik ga slapen
Voor jou is het normaal geworden om een hele dag te niksen, dus je kijkt er ook niet meer van op en derhalve is compensatie niet meer nodigquote:
quote:Op zondag 3 december 2006 00:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Voor jou is het normaal geworden om een hele dag te niksen, dus je kijkt er ook niet meer van op en derhalve is compensatie niet meer nodigMij doet het nog pijn
![]()
Goed heurquote:Hoe gaat het met je pokerspelletjes
Interessantquote:Op zondag 3 december 2006 01:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Goed heurSpeel wat minder, focus op andere belangrijke dingen zoals luieren en slapen
![]()
quote:
Ga naar een sportvereniging ipv een sportschool.quote:Op zondag 3 december 2006 01:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Morgen maar ff langs een fitnesscentrum in de buurt, die vetkwabben moeten echt wegPaar dagen geleden ook al geweest naar een ander fitnesscentrum, 140 euro inschrijfgeld
![]()
![]()
![]()
![]()
??!
Is duur manquote:Op zondag 3 december 2006 01:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Interessant
[..]
Backups klaar,ik naar bed
Morgen maar ff langs een fitnesscentrum in de buurt, die vetkwabben moeten echt wegPaar dagen geleden ook al geweest naar een ander fitnesscentrum, 140 euro inschrijfgeld
![]()
![]()
![]()
![]()
??!
Prijs iets van 57 euro p/m dacht ik voor onbeperkt trainen plus verplicht jaarabo en automatische incasso![]()
<Insert:fuck-you.emo>
Zo duur is het bij mijn sportschoolquote:Bij het voldoen van de contributie via een automatische incasso behoeven er geen pas en
inschrijfkosten betaald te worden.
Ik betaalde 40 per maandquote:
Wat is het verschil en waar is het zo goeiekoop?quote:Op zondag 3 december 2006 01:26 schreef Mr.Zed het volgende:
[..]
Ga naar een sportvereniging ipv een sportschool.
Ik ben 14 euro per maand kwijt voor onbeperkt trainen.
Sportvereniging is meestal 'non-profit'. Zeg maar net als een motorclub dat goedkope reisjes kan regelen.quote:Op zondag 3 december 2006 02:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat is het verschil en waar is het zo goeiekoop?
En als je niet studeert?quote:Op zondag 3 december 2006 02:38 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Sportvereniging is meestal 'non-profit'. Zeg maar net als een motorclub dat goedkope reisjes kan regelen.
97 Euro voor een heel jaar bij de Erasmus uni in Rotterdam
quote:Op zondag 3 december 2006 02:46 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Dan kan je beter onder de rivieren blijven![]()
Kan ik dat ook nog gaan doen, wilde gaan slapen, moet daadwerkelijk vroeg op morgenquote:Op zondag 3 december 2006 03:06 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Zorg nou maar voor een nieuwe topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |