quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:00 schreef Rib-i het volgende:
Vanmiddag tijdens de sinterklaasinkopen ook tijd genomen om langs MC Rijen te gaan.
[afbeelding]
Dikke shizzle
Wel netjes, maar hij zou wel een stukkie korter mogen wezenquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:00 schreef Rib-i het volgende:
Vanmiddag tijdens de sinterklaasinkopen ook tijd genomen om langs MC Rijen te gaan.
[afbeelding]
Dikke shizzle
NSFRib-iquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:57 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Als BazzieK in een string 2 wielen vasthoudt vindt je dat vast ook mooi ..
Lekker Guzziquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:00 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Dikke shizzle
!quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:11 schreef Rib-i het volgende:
En de MOTO MORINI 9 1/2
[afbeelding]
[afbeelding]
Is alleen teveel cruiser, de Motor Morini is daarentegen wel leuker. Iets groter en langer dan de Ducati Monster en meer ballenquote:
Die schoenenquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:14 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
Is dat Fulcrum's evil brother ?
Hoef jij toch niet bang voor te zijn, tis allemaal familie ..quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Een neger met een wapen [afbeelding]
oke dan, bedankt alvast!quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:49 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
voor op de motor?
Dan zal ik straks de moeite ff nemen om te kijken in de promotor, daar staat een testje in. Ff kijken naar prijs kwaliteits verhouding
Dat weet jij helemaal nietquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:57 schreef kratjuh het volgende:
Als BazzieK in een string 2 wielen vasthoudt vindt je dat vast ook mooi ..
quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:24 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Klopt ... Wil ik ook zo houden ..
Zien hoorquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:24 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Klopt ... Wil ik ook zo houden ..
Bedenk wel vantevoren of je daadwerkelijk bij lage temperaturen gaat rijden. Als je al waterdichte handschoenen hebt zal je merken dat je daar heel lang mee kan doorrijdenquote:
quote:
Kloptquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Bedenk wel vantevoren of je daadwerkelijk bij lage temperaturen gaat rijden. Als je al waterdichte handschoenen hebt zal je merken dat je daar heel lang mee kan doorrijden
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:25 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ben de hele ochtend bezig geweest
[afbeelding]
Die is goedquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:17 schreef Gawaine het volgende:
[..]
doet me denken aan...........doet me denken aan .....
edit/ Spaceballs![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:30 schreef bvvt het volgende:
Ja, Was zwarte piet op het werk.
Fun die gespannen kindergezichtjes
alleen je gezicht en je nek daarna weer schoon maken.........................
en ben er weer vandoor - flim
Zijn je oren schoonquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:30 schreef bvvt het volgende:
Ja, Was zwarte piet op het werk.
Fun die gespannen kindergezichtjes
alleen je gezicht en je nek daarna weer schoon maken.........................
Hephunquote:en ben er weer vandoor - flim
Welke ben jijquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:25 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ben de hele ochtend bezig geweest
[afbeelding]
Google is your friendquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:34 schreef BazzieK het volgende:
Morgen zelf een adres zoeken in de krappe straatjes van Oss [afbeelding]
En iedereen dacht dat het in één keer goed zou gaanquote:[18:00] We hebben wat problemen met enkele attachments waardoor een gedeelte van de conversie opnieuw moet.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
En iedereen dacht dat het in één keer goed zou gaan
Als informateur werkzaam direct onze de Koningin kan ik daar helaas geen uitspraken over doenquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Waar moet je zijn in Oss
Verkennende gesprekken met Marijnissen zeker![]()
![]()
De probike cool breaker, is ¤50,-, 3 vingerig en testwinnaar. Das dus een echte topper. (te krijgen bij MotoZoom)quote:
't filmpje dan maarquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
We've been jammed
Ik kan het plaatje niet erbij vinden
Langer gebrabbelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |