Dat ligt dan ècht aan jou. Goedkope veringquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:28 schreef ikookhier het volgende:
Ik zit hier al een uur met een stijveplasser naar te kijken![]()
[[url=http://images6.theimagehosting.com/SV650sABS IOH.th.jpg]afbeelding][/URL]
Maar ik zit hier wel even een potje tegeilen op dat dingquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat ligt dan ècht aan jou. Goedkope vering, achterhaald design.
![]()
Het enige wat je niet ziet is het retegoeie motorblok. Verder is het gewoon helemaal niks.![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:43 schreef ikookhier het volgende:
zit ik nu weer in me zelf te praten? JAFOK!MC! alleen voor mij
![]()
tja
het zullen de hormonen wel zijn
![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb dan een brik.. maar in die andere prijsklasse kan je veel beter.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:44 schreef ikookhier het volgende:
Maar ik zit hier wel even een potje tegeilen op dat ding![]()
volgens mij een prima fietsje![]()
quote:
Best sexy jaaaaaaaaaaaaaa, zo heeelemaal zonder SSSSS !quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:28 schreef ikookhier het volgende:
Ik zit hier al een uur met een stijveplasser naar te kijken![]()
[[url=http://images6.theimagehosting.com/SV650sABS IOH.th.jpg]afbeelding][/URL]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Doe maar luxequote:Op zaterdag 2 december 2006 14:03 schreef FemaleRebbel het volgende:
Spam
En dit is m'n nieuwe motor
[afbeelding]
Prima fietsquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:44 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Maar ik zit hier wel even een potje tegeilen op dat ding![]()
volgens mij een prima fietsje![]()
Nogmaals gefeliciteerdquote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:03 schreef FemaleRebbel het volgende:
Spam
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Motor-Forum is tijdelijk niet bereikbaar wegens onderhoud.
Op dit moment wordt de software van Motor-Forum vervangen. We houden je op de hoogte van de voortgang.
[13:30] De voorbereidingen worden momenteel getroffen.
[14:00] Er wordt nu een backup gemaakt van de oude database.
[14:25] De backup wordt geïmporteerd in de nieuwe databaseserver.
Hieronder vind je enige willekeurige uitspraken om je in de tussentijd te amuseren:
Knutselen is ook een vak.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Prima fiets![]()
Jij geilt op blauw![]()
[..]
Nogmaals gefeliciteerd
Wel een flinke overstap van een Fazer naar R6![]()
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je kèn vervelender binnenvallen.![]()
"U" is blij, heeel blij!!
![]()
Lijkt mij ook een leuke opvolgerquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Prima fiets![]()
Jij geilt op blauw![]()
[..]
quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:45 schreef ikookhier het volgende:
Lijkt mij ook een leuke opvolger![]()
kan je dat zien dan![]()
![]()
Dat lijkt me ook,ik hoef niet direct een zware supersportquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
De SV zal voor jou wel een stukje sportiever zijn.![]()
Waar zitten trouwens de stereoveren.![]()
![]()
Ik dacht dat het over de SV1000 ging.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:51 schreef ikookhier het volgende:
Dat lijkt me ook,ik hoef niet direct een zware supersport![]()
HUH![]()
!!!!!!! Dieismooi!quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
De SV zal voor jou wel een stukje sportiever zijn.![]()
Waar zitten trouwens de stereoveren.![]()
![]()
Ik heb geen idee hoe snel een SV650sr is maar vast een stuk sneller dan mijn ZR7quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over de SV1000 ging.![]()
Maar die SV650 doet het op Zandvoort net zo goed als een Gixxer hoor.![]()
[
Die heb ik een heletijd gehadquote:
Dude wat doe jequote:Op zaterdag 2 december 2006 15:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord?![]()
[afbeelding]
Extra optie bij de ER-7.![]()
Qua sturen dan.quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:02 schreef ikookhier het volgende:
Ik heb geen idee hoe snel een SV650sr is maar vast een stuk sneller dan mijn ZR7![]()
![]()
Dat werden we ook...quote:
Jij vind alles wat naakt is mooi.quote:
En wederom een geheime liefde openbaar gemaakt ?quote:
Tis wel een uitspraak voor mij ..quote:Jij vind alles wat naakt is mooi.[/Kratjuh]
Zech heeeeee, nie alles he!quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Qua sturen dan.![]()
[..]
Dat werden we ook...![]()
[..]
Jij vind alles wat naakt is mooi.[/Kratjuh]
En ik maar denken dat ze allemaal verbeelding warenquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:11 schreef kratjuh het volgende:
[..]
En wederom een geheime liefde openbaar gemaakt ?
[..]
Fok!MatingClub ..quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:13 schreef ikookhier het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze allemaal verbeelding waren![]()
quote:
Aldus de man met de XJquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat ligt dan ècht aan jou. Goedkope vering, achterhaald design.
![]()
Het enige wat je niet ziet is het retegoeie motorblok. Verder is het gewoon helemaal niks.![]()
Gefjeesisitjeerd!quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:03 schreef FemaleRebbel het volgende:
Spam
[afbeelding]
..................................quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:14 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Een wilde orgie van voornamelijk mannen
Alwaar ik dus niet op geil.quote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alwaar ik dus niet op geil.Ik kan er hoogstens een band mee opbouwen door ervaringen.
Zoals een sprintje winnen tegen een ZXR400.![]()
quote:En lezen is ook een kunst, want ik verontschuldig mij al met "ik heb dan wel een brik.."
Maar misschien lukt begrijpend lezen als je 19 bent.![]()
quote:Anyway, een SV650S is gewoon nèt niks.Laat staan ubergeil.
![]()
![]()
En weer weg.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:24 schreef Worldbeater het volgende:
Ik was weg.![]()
[..]
Anyway, een SV650S is gewoon nèt niks.Laat staan ubergeil.
![]()
![]()
En nou al een echte Feyenoorder met z'n Hitlergroetquote:
Die von BWT ist geilquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:24 schreef Worldbeater het volgende:
Anyway, een SV650S is gewoon nèt niks.Laat staan ubergeil.
![]()
![]()
Oy Ronquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:50 schreef True_Force het volgende:
*meldt aan*
Heb net mn eerste fiets gekocht![]()
Overbodige informatie:
Ik ben Ron, 19 jaar oud en woon in Bussum.
Nuttige Info:
[afbeelding]
km stand: 31.000
bouwjaar: 1995
nieuwe voor en achterband :p
en een 25kw kit![]()
Hoiquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:50 schreef True_Force het volgende:
*meldt aan*
Overbodige informatie:
Nuttige Info:
[afbeelding]
en een 25kw kit![]()
quote:
Welkomquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:50 schreef True_Force het volgende:
*meldt aan*
Overbodige informatie:
Nuttige Info:
[afbeelding]
en een 25kw kit![]()
Ik ben toch levenloos, dus ongetwijfeld een plakkertjequote:Op zaterdag 2 december 2006 15:53 schreef hicham het volgende:
[..]
HoiBen je een blijvertje of een one-time-poster-poser?
Welkom iig ZXR nummer 2 van de 5 in totaal die de revue hebben gepasseerd![]()
[..]
Welkomquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:50 schreef True_Force het volgende:
*meldt aan*
Overbodige informatie:
Nuttige Info:
[afbeelding]
en een 25kw kit![]()
Ga je me nou helemaal nadoen of watquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:55 schreef True_Force het volgende:
[..]
Ik ben toch levenloos, dus ongetwijfeld een plakkertje
quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:50 schreef hicham het volgende:
HCM & chocoladepepernoten![]()
[..]
En nou al een echte Feyenoorder met z'n Hitlergroet![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:55 schreef True_Force het volgende:
[..]
mijnes is nieuwurrr PUHquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ga je me nou helemaal nadoen of wat![]()
Zolang er alleen maar ex-chopperrijders en 25KW levenlozen hun eigen woordenquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:02 schreef kratjuh het volgende:
Kwaaks zijn weer bezig met een opmars voor Total MC World Domination .. Mwuahahaha !!!11!!1!einzszz!!1![]()
Welkom Ron
Leuke avatar heb je trouwens, kunnen we haar op de volgende Fok!MC meet bij je achterop aantreffen ?quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:04 schreef True_Force het volgende:
Was het maar zo'n feestquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:06 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Leuke avatar heb je trouwens, kunnen we haar op de volgende Fok!MC meet bij je achterop aantreffen ?
Tja dat je geen roots danwel smaak nodig hebt om Soezen te rijden wisten we toch al ..quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Zolang er alleen maar ex-chopperrijders en 25KW levenlozen hun eigen woordenKawasaki's bijkomen heb je nog minstens een overmacht van 3x het aantal Suzuki rijders nodig voordat je kunt winnen
Maar ik ben labielerquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:04 schreef True_Force het volgende:
[..]
mijnes is nieuwurrr PUH![]()
Nee dat zal wel meevallen, of we moeten ook nog t zelfde pak hebben![]()
Dat kunnen diverse bronnen bevestigenquote:
Oh dan heb ik niks te vrezen, dan kom je wel eens buitenquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:09 schreef True_Force het volgende:
die heb ik dan weer wel
Ach dan is de natuur weer in evenwicht toch, mannen kijken naar alles behalve kleurtjes ..quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:11 schreef True_Force het volgende:
rev-it lite-on in zwart/rood/wit met een tevens rood/witte shark helm (verkeerde kleuren :p vriendin klaagt, maar die kijkt dan ook alleen naar de kleurtjes)
Juist ja, plaatje, is makkelijkerquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:11 schreef True_Force het volgende:
rev-it lite-on in zwart/rood/wit met een tevens rood/witte shark helm
Richt een praatgroep op met Rib-Iquote:(verkeerde kleuren :p vriendin klaagt, maar die kijkt dan ook alleen naar de kleurtjes)
Nee hoor, groene zijn het snelst, algemeen bekende natuurwet tochquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:13 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ach dan is de natuur weer in evenwicht toch, mannen kijken naar alles behalve kleurtjes ..
Daarom is kratjuh ook de enige met een blauwe kwaakquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:15 schreef True_Force het volgende:
[..]
Nee hoor, groene zijn het snelst, algemeen bekende natuurwet toch![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Daarom is kratjuh ook de enige met een blauwe kwaak![]()
eYquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:55 schreef True_Force het volgende:
godver, ik heb dezelfde laarzenquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als?quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:25 schreef True_Force het volgende:
[..]
godver, ik heb dezelfde laarzen![]()
let wel op dat je je geheugen erop kwijt kan?quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over de SV1000 ging.![]()
Maar die SV650 doet het op Zandvoort net zo goed als een Gixxer hoor.![]()
[offtopic]
Ik denk dat ik maar een nieuw MB koop met een Athlon 64 processor. 144 euro totaal.....
De prijzen voor een socket A processor slaan tweedehands nog steeds nergens op.![]()
welkomquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:50 schreef True_Force het volgende:
*meldt aan*
Overbodige informatie:
Nuttige Info:
[afbeelding]
en een 25kw kit![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:08 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Oh god zeg me dat je een vriendin hebt, anders zijn alleen Kwaakrijders singles ..
jij en die andere jijquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:11 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Dat kunnen diverse bronnen bevestigen![]()
quote:
Euwja, pak is inmiddels een Arlen Ness pak heur, niet meer dat verneukte bij elkaar geraapte spulquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:31 schreef True_Force het volgende:
[..]
jij op de foto in je sig, sidi strada tempor nog iets geloof ik
Haha !quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Euwja, pak is inmiddels een Arlen Ness pak heur, niet meer dat verneukte bij elkaar geraapte spul
Foutquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
NohhhhhhhhhhhHhhhhhHhhh gefeliciteerd !quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:43 schreef Snelwagen het volgende:
Hallo en gefeliciteerd!
Je hebt een faceplate voor je Xbox 360 gewonnen met de prijsvraag op Xbox 360 Only! Er liggen hier drie faceplates van Halo en twee stuks van Viva Pinata. Stuur mij alsjeblieft een mailtje met je naam en adres en naar welke faceplate je voorkeur uit gaat. Hierbij geldt het principe ‘first come, first serve’. Hoe sneller je dus reageert, des te groter de kans dat je de faceplate van je keuze scoort. De faceplates zijn inmiddels binnen, dus zodra ik van alle winnaars de adressen binnen heb, zal ik de faceplate opsturen.
Groeten,
woo00oh![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:43 schreef Snelwagen het volgende:
Hallo en gefeliciteerd!
Je hebt een faceplate voor je Xbox 360 gewonnen met de prijsvraag op Xbox 360 Only! Er liggen hier drie faceplates van Halo en twee stuks van Viva Pinata. Stuur mij alsjeblieft een mailtje met je naam en adres en naar welke faceplate je voorkeur uit gaat. Hierbij geldt het principe ‘first come, first serve’. Hoe sneller je dus reageert, des te groter de kans dat je de faceplate van je keuze scoort. De faceplates zijn inmiddels binnen, dus zodra ik van alle winnaars de adressen binnen heb, zal ik de faceplate opsturen.
Groeten,
Vader & Moeder
woo00oh![]()
![]()
NICE, welke gaan t worden?quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:43 schreef Snelwagen het volgende:
Hallo en gefeliciteerd!
Groeten,
woo00oh![]()
![]()
faceplatequote:Op zaterdag 2 december 2006 16:43 schreef Snelwagen het volgende:
Hallo en gefeliciteerd!
Groeten,
woo00oh![]()
![]()
voor op de motor?quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:43 schreef True_Force het volgende:
iemand nog tips voor goedkope maar redelijke vries handschoenen? :p
Die van Halo, hijs alleen niet voor mij. ik ga hem schenkenquote:
quote:
Wat een lilluk hok ..quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:52 schreef -XX- het volgende:
En maar wachten tot 50.000 mensen er op gereageerd hebben![]()
soort: toermotorquote:
Klopt het toch wat ze zeggen, alles wat naakt is vind jij mooi ..quote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:57 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Klopt het toch wat ze zeggen, alles wat naakt is vind jij mooi ..
Als BazzieK in een string 2 wielen vasthoudt vindt je dat vast ook mooi ..
Muziekquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:59 schreef -XX- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb gewoon een brede smaak kwa motoren![]()
Tevens bij muziek!
Mooi ding ..quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:00 schreef Rib-i het volgende:
Vanmiddag tijdens de sinterklaasinkopen ook tijd genomen om langs MC Rijen te gaan.
[afbeelding]
Dikke shizzle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |