quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:57 schreef kratjuh het volgende:
Als BazzieK in een string 2 wielen vasthoudt vindt je dat vast ook mooi ..
Mejeh, een echte vent wordt geen agent hehquote:Op zondag 3 december 2006 08:56 schreef worldpimber het volgende:
Om eens lekker te gaan leren voor school![]()
![]()
over 3 kwartier ben ik erquote:Op zondag 3 december 2006 09:30 schreef worldpimber het volgende:
Ok, ik vertrek nu naar Rib-I, zie jullie zo
quote:Op zondag 3 december 2006 08:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mejeh, een echte vent wordt geen agent heh
sinds wanneer boeit dit voor dit probbige clubjequote:Op zondag 3 december 2006 10:19 schreef hicham het volgende:
sportvereniging
Echt sneller is het er niet op gewordenquote:Op zondag 3 december 2006 09:12 schreef worldpimber het volgende:
MF is veranderd [afbeelding]
Je kan nu aantal geplaatste posts zien [afbeelding]
Sinds ik zo'n beetje voor alles op een stoel achter een bureau zit. School, stage, werk en een groot deel van m'n ontspanningquote:Op zondag 3 december 2006 10:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
sinds wanneer boeit dit voor dit probbige clubje![]()
shit hits the fanquote:Op zondag 3 december 2006 10:30 schreef hicham het volgende:
Op een gegeven moment word je volwassen
quote:
Dat ding is leuk.quote:Op zondag 3 december 2006 10:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iemand nog op zoek naar leuk projectjewas gister ff bij motorzaak hier en daar gesproken met Jeroen (jvd op MF geloof ik). altijd leuk ff over en weer praten over onze projectjes
hij had net een week geleden een SM gekocht
enniewee, zijn Hawk mag weg 1.250 (incl. allerlei zooi) --> Rib, geen stuntfiets voor jou
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ff MF uitchecken.![]()
Edit.quote:Kan geen verbinding maken
Firefox kan geen verbinding maken met de server op www.motor-forum.nl.
* Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer over
enkele ogenblikken opnieuw.
* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.
* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.![]()
In Amsterdam en Rotterdam wordt je gewoon genaaid door de sportscholen.quote:
Aha... dat was die belangrijke afspraak waar je het vannacht over had. Nou ja, je bent in ieder geval van de straat zouden ze vroeger zeggen. Tegenwoordig is het van de MSN.quote:Op zondag 3 december 2006 10:39 schreef BazzieK het volgende:
Naar omaOma uitleggen hoe een printer werkt, dit gaat lang duren
![]()
Vraag en aanbod heHquote:Op zondag 3 december 2006 12:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In Amsterdam en Rotterdam wordt je gewoon genaaid door de sportscholen.![]()
Ik heb wel eens een proeflesje in het centrum gedaan, was ook 150 euro inschrijfgeld en drie maanden vooruit betalen. En het abbo was niet goedkoop.Die andere genoemde bedragen lijken wel utopia.
![]()
Everybody needs a friendquote:Op zondag 3 december 2006 13:09 schreef -XX- het volgende:
Zo hugedie regenwolk!
He was fallow meeeeeeeeeeeeeDaar fietste ik constant onder
![]()
JA! En die stomme kleujeu wou me nog tegen houden ook!quote:
ddr geheugen zal wel gaan passenquote:Op zondag 3 december 2006 00:26 schreef Worldbeater het volgende:
Anyway, wat te doen, socket 939 of AM2 kopen? Scheelt maar 10 euro in de processor, en niets in het MB.![]()
En dan nog duimen dat het DDR geheugen en de Geforce FX grafische kaart mee kunnen migreren.![]()
Tegen wie praat ik nuHet is vast de adrenaline.. [/ikookhier]
![]()
Jaa, zo zijn er wel meerquote:Op zondag 3 december 2006 13:35 schreef AndreB. het volgende:
MF is down omdat ze m te langzaam vonden, 100% mee eens. Eveneens een reden om hier weer eens te koekeloeren
Morgen!quote:Op zondag 3 december 2006 13:40 schreef kratjuh het volgende:
Mogge ..
Wat is Amsterdam toch een waardeloze kudtstad om te gaan stappen als je niet voor de discotheken komt ..![]()
Gewoon het zuigt ..quote:Op zondag 3 december 2006 13:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Morgen!![]()
Serieus? wat dan
Ik ga daar in de kerstvakantie te stappen![]()
Najaaaaaaquote:Op zondag 3 december 2006 13:45 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Gewoon het zuigt ..
En jij vermaakt je vast wel in de discotheken .. Palen genoeg ..
Morgen schijnt de zon en het word 17 graden!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Ik doe m'n onderbroek meestal gewoon in de wasmachine als ie gewassen moet ..quote:Op zondag 3 december 2006 13:49 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Die bui op de buienradar is morgen volgende week waarschijnlijk pas uit beeld verdwenenen.![]()
Ik pak met zulk weer de auto.quote:Op zondag 3 december 2006 13:53 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik doe m'n onderbroek meestal gewoon in de wasmachine als ie gewassen moet ..
quote:Op zondag 3 december 2006 13:55 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik pak met zulk weer de auto.
Dat dan weer wel
/ Hans Teeuwen
quote:Op zondag 3 december 2006 13:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jaa, zo zijn er wel meer![]()
Ineens allemaal onbekendeVoor mij dan
![]()
Vast oude fokmc verlaters!![]()
NOooooooOOoohhHhhhhhhhhhh!quote:Op zondag 3 december 2006 13:57 schreef AndreB. het volgende:
[..]
Voel me opeens niet zo welkom meer
![]()
Dat is altijd een optie geweest toch ?quote:Op zondag 3 december 2006 13:57 schreef AndreB. het volgende:
[..]
Voel me opeens niet zo welkom meer
![]()
Bij wie ?quote:Op zondag 3 december 2006 14:00 schreef ikookhier het volgende:
Hallo FOK!MC! Goedemiddag![]()
zit iedereen bij Rib-i ?
Mocht je niet komenquote:
Je kleptiming staat een fractie te laat ..quote:Op zondag 3 december 2006 14:01 schreef fs180 het volgende:
Vroemmmm
Doe mij ook een 50 snel met conti bocht.quote:Op zondag 3 december 2006 14:01 schreef fs180 het volgende:
Vroemmmm
Dat is morgenquote:Op zondag 3 december 2006 14:00 schreef ikookhier het volgende:
Hallo FOK!MC! Goedemiddag![]()
zit iedereen bij Rib-i ?
Een meet op maandagquote:
Idd Rib-i kan beter wat verhuizenquote:Op zondag 3 december 2006 14:04 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Vastwel, maar waarom moet hij nou aan 't einde van de wereld plus 10 km wonen?
Ze zijn gek geworden nou gewordenquote:
Er staat toch morgen in de OPquote:Op zondag 3 december 2006 14:06 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ze zijn gek geworden nou geworden![]()
Ik wou net zeggenquote:Op zondag 3 december 2006 14:06 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ze zijn gek geworden nou geworden![]()
!quote:Op zondag 3 december 2006 14:10 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat ik in de OP sta ..
Leest iemand die danquote:
neequote:Op zondag 3 december 2006 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
goedemiddag
dit is dus motortopic!!
zijn leuke mensen hier?
ik heb nu ook mijn rijbewijs 5 maanden en rijd vrolijk rond enzo...
nog mensen in de buurt van Hoorn?
Kan je het niet downloaden ?quote:Op zondag 3 december 2006 14:20 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
neealle mensen hier zijn stom
iemand een ideeik moet een handleiding gaan schrijven, maar weet niet waarover
Ik rij weleens in de buurt van hoornquote:Op zondag 3 december 2006 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
goedemiddag
dit is dus motortopic!!
zijn leuke mensen hier?
Winkel is the closest thing voor je denk ik ..quote:Op zondag 3 december 2006 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
goedemiddag
dit is dus motortopic!!
zijn leuke mensen hier?
JAquote:Op zondag 3 december 2006 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
goedemiddag
dit is dus motortopic!!
zijn leuke mensen hier?
quote:
Een handleiding ,Hoe sla je de plank misquote:Op zondag 3 december 2006 14:20 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
neealle mensen hier zijn stom
iemand een ideeik moet een handleiding gaan schrijven, maar weet niet waarover
Een "ding" of een "installatie" ?quote:Op zondag 3 december 2006 14:25 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]laat het nou net om het schijven gaan
moet er zelfs 2 schrijven, 1 voor een leek en 1 voor een ingewijdde![]()
Winkel, NH ..quote:Op zondag 3 december 2006 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
Winkel? Winkels? Ja, die hebben wij ook in Hoorn ja....
ik heb een eigen motor ja, een Diversion 900
Heb je ook foto's ? of mag ik dit aan de binnenkant van mijn ogen gaan bekijkenquote:Op zondag 3 december 2006 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
Dacht dat er daarnet nog 600 boven je icoontje stondquote:Op zondag 3 december 2006 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
tikfoutje, de 6 zit onder de 9.. ben net wakker...quote:Op zondag 3 december 2006 14:29 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Dacht dat er daarnet nog 600 boven je icoontje stond![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |