Hoe klinkt dat danquote:Op zondag 3 december 2006 15:09 schreef -XX- het volgende:
[..]
In castricume !![]()
Klinkt zo ver![]()
spelleke
quote:Op zondag 3 december 2006 15:28 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik was het nietik heb het al te druk met ons zelf
![]()
quote:
Iedereen heeft wel een of andere reputatie ..quote:Op zondag 3 december 2006 15:36 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
je hebt een reputatie binnen de Fok!MC
quote:Op zondag 3 december 2006 15:49 schreef kratjuh het volgende:
En m'n sinterklaasgedicht is af, kado's staan in bestelling (wij vieren pas 9 december) ...
Hoef ik alleen nog wat pepernoten te halen en een surprise te verzinnen ..
Ik vond 28 al genoeg .. Met inleiding en voetnoot zit je dan mooi op 1 A4'tje ..quote:Op zondag 3 december 2006 15:50 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik ben gelukkig ook al klaar ermee.... gedichtje van 30 regels... voor mij voldoende
m'n zus heeft170 regels gedicht geschreven
ik hoop echt dat ze mij niet heeft![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 15:52 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik vond 28 al genoeg .. Met inleiding en voetnoot zit je dan mooi op 1 A4'tje ..
170 regels ..Zeker voor Oma die d'r leesbril niet mee heeft en dus 2 minuten per regel nodig heeft ..
quote:Op zondag 3 december 2006 16:31 schreef kratjuh het volgende:
Was ik m'n kado's aan het bestellen bij Bol.com, heb ik gelijk voor mezelf ook maar een paar kado's besteld ..
quote:Op zondag 3 december 2006 16:31 schreef kratjuh het volgende:
Was ik m'n kado's aan het bestellen bij Bol.com, heb ik gelijk voor mezelf ook maar een paar kado's besteld ..
quote:
Nee 1tje vind ik genoeg ..quote:
Lolllquote:Op zondag 3 december 2006 16:45 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nee 1tje vind ik genoeg ..
- DVD-box van Bert Visscher
- DVD-box van Harrie Jekkers
- 4 CD's van Frank Sinatra
Ben d'r gelukkig alweer vanaf, ze geloven er beide niet meer in.quote:Op zondag 3 december 2006 15:49 schreef kratjuh het volgende:
En m'n sinterklaasgedicht is af, kado's staan in bestelling (wij vieren pas 9 december) ...
Hoef ik alleen nog wat pepernoten te halen en een surprise te verzinnen ..
Vooral die Frank Sinatra had humorquote:Op zondag 3 december 2006 16:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
LolllZijn dat allemaal van die komieken
!
![]()
quote:
Je bent zelf een komiek ..quote:Op zondag 3 december 2006 16:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
LolllZijn dat allemaal van die komieken
!
![]()
Wij geloven er ook niet meer in hoor ..quote:Op zondag 3 december 2006 16:48 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ben d'r gelukkig alweer vanaf, ze geloven er beide niet meer in.![]()
Het is nu echter verschoven naar de kerst![]()
Ook véél leuker pakpapieren dozen van verschillend formaat onder de boom leggen zonder namen erop
![]()
Ik vond hem wel hilarisch !quote:Op zondag 3 december 2006 16:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
BazzieK doe eens een nieuwe signature, deze is niet leuk meer.nooit geweest btw.
![]()
Ja nou joepie.quote:
http://members.home.nl/bazzie/ZXR%20400/Fotos/19-03%204.jpgquote:Op zondag 3 december 2006 16:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja nou joepie.Zo te gek vond ik hem niet.
![]()
Weet je welke! Komiek tof is!quote:Op zondag 3 december 2006 16:49 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Je bent zelf een komiek ..
Harrie Jekkers en Bert Visscher zijn cabaretiers, Frank Sinatra zoek je maar op google ..
[..]
Wij geloven er ook niet meer in hoor ..
Dit jaar vier ik het voor het eerst met een klein groepje vrienden .. Is wel tof, gewoon voor 10 euri een kleinigheidje geven en een surprise+gedicht verplicht ..
Bert Visscher is leuk ....maar zooooo verschikkelijk drukquote:Op zondag 3 december 2006 16:45 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nee 1tje vind ik genoeg ..
- DVD-box van Bert Visscher
- DVD-box van Harrie Jekkers
- 4 CD's van Frank Sinatra
De buurman bespiet bazziek!quote:Op zondag 3 december 2006 16:51 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
http://members.home.nl/bazzie/ZXR%20400/Fotos/19-03%204.jpg
dies hilarischer![]()
Bert is kut.quote:Op zondag 3 december 2006 16:52 schreef Gawaine het volgende:
Bert Visscher is leuk ....maar zooooo verschikkelijk druk
Jullie hadden dus een meet, foto's!quote:Op zondag 3 december 2006 16:50 schreef worldpimber het volgende:
Rib-I, tnx voor warm welkom + eten
Jammer dat de rest dacht dat het echt een grap was
Zal wel voor mijn tijd zijn geweest die andere software op FOK!, ik heb nog nooit een lekker draaiend FOK! meegemaaktquote:Op zondag 3 december 2006 16:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Fok! ging ook zo vooruit op de nieuwe software![]()
quote:
Sinatra ? doe eens googlen op mafiaquote:Op zondag 3 december 2006 16:51 schreef -XX- het volgende:
[..]
Weet je welke! Komiek tof is!
Tommy cooper!Haha, dat is een droge klaas, serieus!
![]()
Frank Sinatra, zanger?, ken die niet!
quote:Op zondag 3 december 2006 16:50 schreef worldpimber het volgende:
Rib-I, tnx voor warm welkom + eten
Jammer dat de rest dacht dat het echt een grap was
Ja!, HET WERKT!quote:Op zondag 3 december 2006 17:01 schreef AndreB. het volgende:
Zucht, echt een vervelio zondagje, dus nog maar even dit:
[url=HIER STOND MIJNWACHTWOORD]Hump![/url]
Bert is geweldigquote:Op zondag 3 december 2006 16:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Bert is kut.Echt een kkmongool van wederzijds formaat
Woont hier 100m verderop, kom m weleens tegen in de supermarktquote:
Drolquote:Op zondag 3 december 2006 17:06 schreef AndreB. het volgende:
[..]
Woont hier 100m verderop, kom m weleens tegen in de supermarkt![]()
En die eerste poging, daar had ik mn wachtwoord in gepost, binnen 5 sec maar veranderd
![]()
Daar is ook een box met 4 dvd's vanquote:Op zondag 3 december 2006 16:51 schreef -XX- het volgende:
[..]
Weet je welke! Komiek tof is!
Tommy cooper!Haha, dat is een droge klaas, serieus!
![]()
Dat zou liev zijnquote:Op zondag 3 december 2006 17:08 schreef -XX- het volgende:
[..]
Drolzal ik hem dan ook maar snel uit me quote halen!
![]()
![]()
![]()
![]()
Whahaquote:Op zondag 3 december 2006 17:09 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Daar is ook een box met 4 dvd's van![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |