Inderdaad gestorven in het harnas. Hij was af en toe net zo druk als Bertquote:Op zondag 3 december 2006 17:10 schreef -XX- het volgende:
[..]
Whaha![]()
Wij hebben er een ouwe videoband van![]()
Die kerel is op het podium overleden toch!![]()
! !!quote:Op zondag 3 december 2006 17:14 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Inderdaad gestorven in het harnas. Hij was af en toe net zo druk als Bert![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 december 2006 17:19 schreef Gawaine het volgende:
[..]HandelaartjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 december 2006 17:27 schreef BazzieK het volgende:
Had jij trouwens niet ooit een Isle of Man dvd gebrand ofzo?![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 17:19 schreef Gawaine het volgende:jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 17:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Handelaartje
Niks handelaartjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zeg toch hebben
![]()
Geloof er niks vanquote:Op zondag 3 december 2006 17:36 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Niks handelaartjeik zeg toch hebben
![]()
quote:
quote:Op zondag 3 december 2006 17:38 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Heb ik bij jou niet eens wat afgegooid ?
* zoekt rekening
quote:Op zondag 3 december 2006 17:37 schreef Gawaine het volgende:
keej hebben we nog eens een reden om te rijden
![]()
Dat jij hem hebt gekochtquote:Op zondag 3 december 2006 17:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Geloof er niks van![]()
![]()
En waar ging dit over?
[..]
dom van jequote:
Ik ben ow zo eerlijk, je weet toch!quote:Op zondag 3 december 2006 17:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waar de fuck was dat wachtwoord dan voor, en waarom edit XX hem weg![]()
![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 17:45 schreef Gawaine het volgende:
[..]
dom van je
Als ik al mijn consoles had omgebouwd had ik aan gamegeld dat ik had uitgespaard zo'n beetje een tweede ZXR kunnen kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 17:45 schreef Gawaine het volgende:
[..]
dom van je
Kan niet eens op de computerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.flut spel
Sowieso schrijf je zo.
Laat hem dan alsnog ombouwenquote:Op zondag 3 december 2006 17:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als ik al mijn consoles had omgebouwd had ik aan gamegeld dat ik had uitgespaard zo'n beetje een tweede ZXR kunnen kopen
Kostda, want de tijd dat ik iedere maand 120 euro in games pompte is ook wel voorbijquote:
quote:KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 december 2006 17:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kostda, want de tijd dat ik iedere maand 120 euro in games pompte is ook wel voorbij
[..]
Klopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff uurtje pleite
quote:Op zondag 3 december 2006 18:01 schreef Gawaine het volgende:
[..]ThxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja euuuh.h... eerst je oude zaakjes afhandelen voordat je nieuwe startquote:Op zondag 3 december 2006 17:36 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Niks handelaartjeik zeg toch hebben
![]()
Ik pas me gewoon aan het gebrek aan niveauquote:Op zondag 3 december 2006 18:03 schreef hicham het volgende:
Wenne bagger is hier gepost zeg, als de harde kern post is't veel leuker
Best moeilijk dan toch, beter je best doen!quote:Op zondag 3 december 2006 18:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik pas me gewoon aan het gebrek aan niveau![]()
![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 18:08 schreef -XX- het volgende:
[..]
Best moeilijk dan toch, beter je best doen! [afbeelding]
quote:Op zondag 3 december 2006 18:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik pas me gewoon aan het gebrek aan niveau![]()
![]()
Jewetsquote:Op zondag 3 december 2006 16:50 schreef worldpimber het volgende:
Rib-I, tnx voor warm welkom + eten
Jammer dat de rest dacht dat het echt een grap was
Die posts achter elkaarquote:Op zondag 3 december 2006 19:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jewets
Ik ben nu pas klaar met opruimen![]()
waar heb je het overquote:
NoOHHhhh!!! Die postststststsststssssssssquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |