quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:26 schreef Makster het volgende:![]()
Duidelijk geen besef van rangorde binnen de JostiMC![]()
Ik zal het nog een keer uitleggen voor een ieder die nog niet weet of een opfris cursus nodig heeft:
We hebben Hicham a.k.a. El Presidente, in principe is hij de "baas". Enerzijds komt dat door het subsidiestelsel inzake positieve discriminatie anderzijds heeft het te maken met een redelijke grote bek en zijn capaciteiten om wheelies te bobben.
Dan hebben nog Joesjef a.k.a Worldpimber (je weet de gene die u probeert te dissen) in rangorde net onder Hiesjam. Waarom staat hij onder HeisjamLet op: Reeds bij de geboorte is bepaald dat El Presidente eerder de baarmoeder mocht verlaten, deze speling van de natuur heeft eraan bijgedragen dat Pimber reeds zijn leven achter de feiten aanloopt. Anderzijds hebben we ook hier te maken met positieve discriminimatie. Daar komt bij dat ook de heer Pimber wheelies kan boppen als een volleerd leeuwentemmer. Echter boekt hij ze minder dat zijn etnische motormaat. Geeft verder niks, hij werkt er aan.
Nu zie ik vraagtekens op een ieders gezicht, jullie denken vast: Heh, 2 maroks die een club leiden
Ik kan je vertellen dat is ook niet zo
Slecht voor de subsidiestroom en voor het beeld naar de buitenwereld hebben we ervoro gekozen om de Maroks als leider aan te stellen. Een ieder weet dat dat deze Marok helden aangestuurd worden door een rode schandknaap die de natuurlijke gave heeft om het overzicht te bewaren in elke situatie, daarnaast boekt hij duidelijk geen wheelies en kan daardoor als natuurlijk aanstuurder een grote continuiteit waarborgen.
Hopende zo meer duidelijkheid geschept te hebben in het geheel, meer vragen kunnen via een mailonderhoud beantwoord worden.
Gegroet
Makster
Nee joh, heb je het lef niet voorquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:05 schreef worldpimber het volgende:
Had jou nou echt klappen op je lollerkanus verwacht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb er eigenlijk nog maar amper mee gereden.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:57 schreef hicham het volgende:
Bang dat je motor Tilburg niet haalt?Volgende week moeten Rib-i emotionele steun geven
![]()
As zondag kan niet, dan heeft ie nog spierpijn en kan ie geen apfelstrudels en HC serveren
quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Goh, misschien omdat jij je dan meteen ongewenst gedraagd![]()
Tilburg is wel practischer dan rotterdam, lekker dichtbijquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk nog maar amper mee gereden.Nu de tweede tank pas.
![]()
Maar na afgelopen zondag ben ik er niet bang voor dat hij Tilburg niet zou halen.![]()
Het oliepijl is nog net zo hoog als 200 kilometer geleden.. een hele prestatie héééH!
Emotionele steun aan Rib-i goed idee!![]()
![]()
Meetings voortaan wel een week + 2 dagen kortsluiten, anders krijg ik ruzie met mijn fan. [afbeelding]
De ondergrondse is machtig.quote:
D@t is subjectief.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:14 schreef BazzieK het volgende:
Tilburg is wel practischer dan rotterdam, lekker dichtbij![]()
![]()
![]()
Dat is 2 kilometer van hier.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:14 schreef TataK het volgende:
Was trouwens wel leuk om vorig weekend in de buurt van één van m'n oude woonplaatsen te zijn: Spike City (wijk De Akkers). Was alleen niet leuk om er te wonen als je Brabant gewend bent.![]()
![]()
![]()
![]()
Pimber beantwoorde 2 keer zonder all.. dus check zijn mail beter.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:15 schreef hicham het volgende:
STOP DE PERSEN [afbeelding]
Ff mijn mail checken voordat ik hier weer verder ga posten
Stel je voor, had ik dicht bij al dat tuig gewoon als je daar was blijven wonen. I dodged a bulletquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:14 schreef TataK het volgende:
Was trouwens wel leuk om vorig weekend in de buurt van één van m'n oude woonplaatsen te zijn: Spike City (wijk De Akkers). Was alleen niet leuk om er te wonen als je Brabant gewend bent.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:16 schreef TataK het volgende:
Stop met persen?!?! Dat ziei ik ook tegen mijn vrouw toen Bazzie geboren ging worden !!!![]()
![]()
En ik krijg weer geen mail, out of the loop againquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat is 2 kilometer van hier.En als je geboren en getogen Rozenburger bent is het hier toch leuker.
![]()
[..]
Pimber beantwoorde 2 keer zonder all.. dus check zijn mail beter.![]()
WTRFIEODJR#@(*(#@($ ){quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Pimber beantwoorde 2 keer zonder all.. dus check zijn mail beter.![]()
Tja, dan weet je niet beter. Ik heb trouwens ook nog een tijdje in de kost gezeten aan de Blaaksedijk (bij Heinenoord). Ik reed toen nog een GSX750 (importeur vlak om de hoek)quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat is 2 kilometer van hier.En als je geboren en getogen Rozenburger bent is het hier toch leuker.
![]()
[..]
quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:18 schreef hicham het volgende:
[..]
WTRFIEODJR#@(*(#@($ ){![]()
:
![]()
Maar wtfWie heeft dit allemaal uitgezocht over Bazziek?? Hoe weten jullie dat?
![]()
De ondergrondse is z'n tijd ver vooruit lijkt 't wel
Hey, dat is ondeugend toch?quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Meetings voortaan wel een week + 2 dagen kortsluiten, anders krijg ik ruzie met mijn fan.
Was dat voor, of nadat je wist dat 't een necrofiel was?quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:16 schreef TataK het volgende:
Stop met persen?!?! Dat ziei ik ook tegen mijn vrouw toen Bazzie geboren ging worden !!!![]()
![]()
Limmerick:quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Hey, dat is ondeugend toch?
Hmpf... kortsluiten [afbeelding] Je moet haar gewoon ff kortsluiten, laten zien wie de baas is [afbeelding]
Voor meer tips, vraag edgar_davids@hotmail.com
[..]
Was dat voor, of nadat je wist dat 't een necrofiel was?
Pré Bazzie tijdperk stuff.. zo gaat dat.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:18 schreef BazzieK het volgende:
En ik krijg weer geen mail, out of the loop again [afbeelding]
Ja ik ben wereldvreemd.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:19 schreef TataK het volgende:
Tja, dan weet je niet beter.
het zij je vergeven.quote:Ik heb trouwens ook nog een tijdje in de kost gezeten aan de Blaaksedijk (bij Heinenoord). Ik reed toen nog een GSX750 (importeur vlak om de hoek)![]()
Tja... het is wel gezond als je iemand de hele zondag wil zien.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:23 schreef hicham het volgende:
Hmpf... kortsluiten [afbeelding] Je moet haar gewoon ff kortsluiten, laten zien wie de baas is [afbeelding]
Voor meer tips, vraag edgar_davids@hotmail.com
Als je het over de duivel hebt,,,,quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:27 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb net mijn [afbeelding] uit gedaan.![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:26 schreef TataK het volgende:
[..]
Limmerick:
Een necrofiel uit het dorpje Duiven
Lag zijn pik in een lijkje te schuiven
maar onder het naaien
voelde hij duizend maaien
die aan zijn pikkie zaten te kluiven
(of zoiets)![]()
Big Brother Sister is always watching usquote:
Ik zie de actieve topics waaronder deze, klik en zie meteen mijn naam.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:29 schreef Worldbeater het volgende:
Als je het over de duivel hebt,,,,
,,,, dat is snel.![]()
![]()
Moet je niet eens willen. Zoveel zinnigs hebben Hicham, Worldpimber, Worldbeater, OPM (en vergeet Bazziek niet) niet te meldenquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:36 schreef Rib-i het volgende:
Ik kan niet onmiddelijk inhaken op de onderwerpen
quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:32 schreef Rib-i het volgende:
Aanmeld
Normaal heb ik ook zo mijn bijdrage maar het zit er deze laatste dagen niet echt inquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:38 schreef TataK het volgende:
[..]
Moet je niet eens willen. Zoveel zinnigs hebben Hicham, Worldpimber, Worldbeater, OPM (en vergeet Bazziek niet) niet te melden![]()
![]()
I know mijn plekquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:41 schreef hicham het volgende:
[..]Afmeld
Echt, het ligt niet aan jou hoor![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:31 schreef ondeugend het volgende:
Ik zie de actieve topics waaronder deze, klik en zie meteen mijn naam.
Mag geloof ik al die andere gemiste topics wel even nazoeken... weet weet hoe vaak ik hier over de tong ben gegaan met al die wijven hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar is die lange trouwens?
Nou.. ik dacht inderdaad een paar maanden geleden.. heeH de vader van Bazziek.. nu gaan we los..quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:38 schreef TataK het volgende:
Moet je niet eens willen. Zoveel zinnigs hebben Hicham, Worldpimber, Worldbeater, OPM (en vergeet Bazziek niet) niet te melden![]()
![]()
Het leek veelbelovend.![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]Idd, al lang niet meer gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar is die lange trouwens?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]Ik neem aan dat die nu knikkebollend een film zit te kijken... of hij bekijkt hem al aan de de binnenkant van zijn ogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar is die lange trouwens?![]()
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
quote:Hoi Pepijn,
Ik ben op zoek naar een laptop om af en toe contact te kunnen hebben met mijn vriend die uitgezonden is naar Litouwen.
Hij hoeft dus verder niks bijzonders te kunnen.
Nu is aan jou de vraag of deze laptop ook geschikt is om hem wireless te maken met een daarvoor bestemde pci-card.
Groetjes, Chantal
... of moet ik zeggen vrouwen?quote:Goede avond,
kan deze laptop gebruikt worden om te internetten?
Graag uw reactie.
Bedankt,
Fam. van de Graaf
Moet je toch merken.. als de rook om je hoofd is verdwenen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:47 schreef ondeugend het volgende:
Ik neem aan dat die nu knikkebollend een film zit te kijken... of hij bekijkt hem al aan de de binnenkant van zijn ogen.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:48 schreef Worldbeater het volgende:
2 mailtjes van computernoobs.Te koop: 486/50 laptop met 20 Mb RAM en 250 Mb harddisk....
![]()
Voor eenzame nachten met een vriend heel ver kan je tegenwoordig ook naar de Super de Boerquote:Hoi Pepijn,
Ik ben op zoek naar een laptop om af en toe contact te kunnen hebben met mijn vriend die uitgezonden is naar Litouwen.
Hij hoeft dus verder niks bijzonders te kunnen.
Nu is aan jou de vraag of deze laptop ook geschikt is om hem wireless te maken met een daarvoor bestemde pci-card.
Groetjes, Chantal
Om stiekum pr0n in huis te halen kan je ook spulletjes bestellen bij Christine le Duc of Pabo. Alleen postbodes herkennen de pakketjesquote:Goede avond,
kan deze laptop gebruikt worden om te internetten?
Graag uw reactie.
Bedankt,
Fam. van de Graaf
Dat is toch niet serieus jouw 2e motorquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:57 schreef TataK het volgende:
Rib-i, als je het wil mag je trouwens mijn 2e motor (ZX-12R) wel kopen. Ik zal met pijn in mijn hart afstand doen, maar zo'n racehouding is op mijn oude dag toch niks meer. Ik rijdt er bijna niet meer op.
Daarom kocht ik dit voorjaar mijn nieuwe FJR, dat zit voor mijn rug gewoon een stuk beter.
Ik dacht aan ongeveer 6500 euries. Maar als ik een hogere bieder krijg dan moet ik natuurlijk wel effe nadenken. Ik wil tenslotte geen dief van mijn eigen portemonnee zijn.
Piccie:
[afbeelding]
Hij heeft het net bevestigdquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:01 schreef TataK het volgende:
Ask Bazzie
Lukt ook wel zonder dat andere tandwiletje (getuned: 205 PK Ram-air vermogen)quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hij heeft het net bevestigd![]()
Mooie motor zeg, Ander tandwieltje achter en het ding loopt over de 300 Km/uur![]()
![]()
Hayabusa killer, door omstandigheden van de fabriek uit teruggetunedquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:04 schreef TataK het volgende:
[..]
Lukt ook wel zonder dat andere tandwiletje (getuned: 205 PK Ram-air vermogen)![]()
![]()
![]()
Meetquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:10 schreef TataK het volgende:
Kan 'm dit weekend wel meenemen naar Tilburg, want ik heb begrepen dat er een meet bij jou thuis is. Kan je meteen een proefritje maken.![]()
Wanneer is die meet trouwens (dag/tijd)?
Dragen ze ondergoed onder dat leerquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:16 schreef TataK het volgende:
Even buienradar gecheckt trouwens. Wordt geen echt "meet-weer". Zaterdag 80 en zondag 90% regenkans. Die mietjes uit de Randstadzullen dan ook wel bang zijn dat ze tot op hun onderbroekje nat worden.
![]()
Heb ik het dan verkeerd begrepen (op mijn oude dag)? Ik meen in het vorige topic hier toch echt iets over te hebben gelezen, en ook aan het begin van dit topic had Worldbeater het er nog over dat zijn motor Tilburg wel zou halenquote:
Ik zie hetquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:21 schreef TataK het volgende:
[..]
Heb ik het dan verkeerd begrepen (op mijn oude dag)? Ik meen in het vorige topic hier toch echt iets over te hebben gelezen, en ook aan het begin van dit topic had Worldbeater het er nog over dat zijn motor Tilburg wel zou halen![]()
Voor volgende week willen ze iets plannen als ik het goed leesquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:57 schreef hicham het volgende:
Bang dat je motor Tilburg niet haalt?Volgende week moeten Rib-i emotionele steun geven
![]()
As zondag kan niet, dan heeft ie nog spierpijn en kan ie geen apfelstrudels en HC serveren
Is gezellig manquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:27 schreef Rib-i het volgende:
Nu echt weg, moet in topconditie zijn als ik morgen ga winkelen![]()
Omdat ik zeker niet als neppert door het leven wil gaan moet ik iets opbiechten: ik heb inderdaad niet zo'n motorquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik zie het
[..]
Voor volgende week willen ze iets plannen als ik het goed lees
Moet ik nog over nadenken, zonder motor is nogal uh.... zonder motor zal ik maar zeggen
Schandalig zeg en dan je bloedeigen zoon meeslepen in deze farcequote:Op zaterdag 2 december 2006 00:31 schreef TataK het volgende:
[..]
Omdat ik zeker niet als neppert door het leven wil gaan moet ik iets opbiechten: ik heb inderdaad niet zo'n motor![]()
. Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om jou nog langer te foppen, plagen of hoe je het ook wil noemen. Was gewoon van een kennis van onze buren. Wel mooi ding he? Hij is er deze zomer mee naar de Dolomieten geweest, samen met zijn vrouw (GSX600-F rijdster). Hij had er voor de gelegenheid wel een hoger, breder stuurtje opgezet. Zag er zelfs zo nog gelikt uit. Nogmaals duizend maal excuus
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En hij deed het met tegenzin ?!?quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Schandalig zeg en dan je bloedeigen zoon meeslepen in deze farce![]()
quote:
Gaat niet om mij, heb meerdere winters doorgereden met dikke pakken sneeuwquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:16 schreef TataK het volgende:
Even buienradar gecheckt trouwens. Wordt geen echt "meet-weer". Zaterdag 80 en zondag 90% regenkans. Die mietjes uit de Randstadzullen dan ook wel bang zijn dat ze tot op hun onderbroekje nat worden.
![]()
Net alles ingepakt, want deze sint wil het geheel/apart in hetzelfde papiertje./.apart..quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:21 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i is pitten, morgen Sinterklaas inkopen doen![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:57 schreef TataK het volgende:
Rib-i, als je het wil mag je trouwens mijn 2e motor (ZX-12R) wel kopen. Ik zal met pijn in mijn hart afstand doen, maar zo'n racehouding is op mijn oude dag toch niks meer. Ik rijdt er bijna niet meer op.
Daarom kocht ik dit voorjaar mijn nieuwe FJR, dat zit voor mijn rug gewoon een stuk beter.
Ik dacht aan ongeveer 6500 euries. Maar als ik een hogere bieder krijg dan moet ik natuurlijk wel effe nadenken. Ik wil tenslotte geen dief van mijn eigen portemonnee zijn.
Piccie:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut.![]()
Gedichten en Limmericken zijn wel mijn specialiteit (ook in het Engels trouwens, zoals die van Adam en Eva)quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alleen geen zin om 8 gedichten te schrijven.Ik hoor mijn zus alweer klagen dat het moest.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
En dan mag je iemand niet naar zijn motor waarderen.![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Kut.![]()
![]()
![]()
Dat merkte ik net al.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:39 schreef TataK het volgende:
Gedichten en Limmericken zijn wel mijn specialiteit (ook in het Engels trouwens, zoals die van Adam en Eva)![]()
R2D2 ken ik niet (je zal vast niet die uit de film bedoelen), maar mocht ze meekijke: hier is er een voor haar (in 'oud' Engels).quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat merkte ik net al.![]()
Ligt aan de regio denk ik. R2D2 schudde ze ook altijd uit haar mouw.
Ik heb er gewoon geen zin in om na te denken, komt door de zure regen denk ik.![]()
Het gaat me niet eens moeilijk af.....
Geloof Bazziek trouwens nog in sinterklaas?![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Waar zie je hem voor aan? Natruurlijk niet.......................al 2 jaar niet meerquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oke, + t.quote:
Kan je niks van je vriendjes bij de motorzaak lenen?quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:26 schreef Rib-i het volgende:
Voor volgende week willen ze iets plannen als ik het goed lees
Moet ik nog over nadenken, zonder motor is nogal uh.... zonder motor zal ik maar zeggen
Kom je de trap nog wel op oude man?quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:52 schreef TataK het volgende:
TataK gaat ook maar eens afsluiten (nog niet slapen). Eerst nog effe voor de buis hangen. Dan naar boven om Bazzies luier te verschonen voor de nacht![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hoi
Je zoon is weer gepwnd bij het jatten van Red Bull![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:45 schreef worldpimber het volgende:
Ik had er laatst ook in m'n eentje getankt. Denk 4 jaar geleden ofzo, dat zijn nu al 2 klanten dus
http://www.youtube.com/watch?v=bZd65pLpPtc![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:16 schreef TataK het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:47 schreef TataK het volgende:
[..]
Waar zie je hem voor aan? Natruurlijk niet.......................al 2 jaar niet meer![]()
![]()
25kw gs'je?quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oke, + t.![]()
[..]
Kan je niks van je vriendjes bij de motorzaak lenen?Of misschien is een tijdelijk brik iets.
Al kunnen we niet allemaal zoveel geluk hebben met een perfect ding met weinig kilometers uit 1982.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:22 schreef ikookhier het volgende:
IOH voert hier een tvp met zwaai in.TVP
![]()
Voor alle duidelijkheid wel zo lekker.
Mooiquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:57 schreef TataK het volgende:
Piccie:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:59 schreef TataK het volgende:
Nog eentje dan. Bazzie had de voordeur weer eens open laten staan. Slechte opvoeding gehad (van zijn moeder).
Ga slapen, nerdquote:
He! Nerd doe=slapen !!quote:
Maakt toch niks uit, ik was blij voor jequote:Op zaterdag 2 december 2006 00:31 schreef TataK het volgende:
[..]
Omdat ik zeker niet als neppert door het leven wil gaan moet ik iets opbiechten: ik heb inderdaad niet zo'n motor![]()
. Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om jou nog langer te foppen, plagen of hoe je het ook wil noemen. Was gewoon van een kennis van onze buren. Wel mooi ding he? Hij is er deze zomer mee naar de Dolomieten geweest, samen met zijn vrouw (GSX600-F rijdster). Hij had er voor de gelegenheid wel een hoger, breder stuurtje opgezet. Zag er zelfs zo nog gelikt uit. Nogmaals duizend maal excuus
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik leen niet graag dus mischien tijdelijk een brik/pekelfiets of hoe je het wilt noemenquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kan je niks van je vriendjes bij de motorzaak lenen?Of misschien is een tijdelijk brik iets.
Al kunnen we niet allemaal zoveel geluk hebben met een perfect ding met weinig kilometers uit 1982.![]()
![]()
Stelletje snuivers zijn het!quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:16 schreef ikookhier het volgende:
Een stukje muziek voor deze regenachtige morgen![]()
Echt nietquote:
Dat ligt dan ècht aan jou. Goedkope veringquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:28 schreef ikookhier het volgende:
Ik zit hier al een uur met een stijveplasser naar te kijken![]()
[[url=http://images6.theimagehosting.com/SV650sABS IOH.th.jpg]afbeelding][/URL]
Maar ik zit hier wel even een potje tegeilen op dat dingquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat ligt dan ècht aan jou. Goedkope vering, achterhaald design.
![]()
Het enige wat je niet ziet is het retegoeie motorblok. Verder is het gewoon helemaal niks.![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:43 schreef ikookhier het volgende:
zit ik nu weer in me zelf te praten? JAFOK!MC! alleen voor mij
![]()
tja
het zullen de hormonen wel zijn
![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb dan een brik.. maar in die andere prijsklasse kan je veel beter.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:44 schreef ikookhier het volgende:
Maar ik zit hier wel even een potje tegeilen op dat ding![]()
volgens mij een prima fietsje![]()
quote:
Best sexy jaaaaaaaaaaaaaa, zo heeelemaal zonder SSSSS !quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:28 schreef ikookhier het volgende:
Ik zit hier al een uur met een stijveplasser naar te kijken![]()
[[url=http://images6.theimagehosting.com/SV650sABS IOH.th.jpg]afbeelding][/URL]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Doe maar luxequote:Op zaterdag 2 december 2006 14:03 schreef FemaleRebbel het volgende:
Spam
En dit is m'n nieuwe motor
[afbeelding]
Prima fietsquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:44 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Maar ik zit hier wel even een potje tegeilen op dat ding![]()
volgens mij een prima fietsje![]()
Nogmaals gefeliciteerdquote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:03 schreef FemaleRebbel het volgende:
Spam
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Motor-Forum is tijdelijk niet bereikbaar wegens onderhoud.
Op dit moment wordt de software van Motor-Forum vervangen. We houden je op de hoogte van de voortgang.
[13:30] De voorbereidingen worden momenteel getroffen.
[14:00] Er wordt nu een backup gemaakt van de oude database.
[14:25] De backup wordt geïmporteerd in de nieuwe databaseserver.
Hieronder vind je enige willekeurige uitspraken om je in de tussentijd te amuseren:
Knutselen is ook een vak.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Prima fiets![]()
Jij geilt op blauw![]()
[..]
Nogmaals gefeliciteerd
Wel een flinke overstap van een Fazer naar R6![]()
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je kèn vervelender binnenvallen.![]()
"U" is blij, heeel blij!!
![]()
Lijkt mij ook een leuke opvolgerquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Prima fiets![]()
Jij geilt op blauw![]()
[..]
quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:45 schreef ikookhier het volgende:
Lijkt mij ook een leuke opvolger![]()
kan je dat zien dan![]()
![]()
Dat lijkt me ook,ik hoef niet direct een zware supersportquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
De SV zal voor jou wel een stukje sportiever zijn.![]()
Waar zitten trouwens de stereoveren.![]()
![]()
Ik dacht dat het over de SV1000 ging.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:51 schreef ikookhier het volgende:
Dat lijkt me ook,ik hoef niet direct een zware supersport![]()
HUH![]()
!!!!!!! Dieismooi!quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
De SV zal voor jou wel een stukje sportiever zijn.![]()
Waar zitten trouwens de stereoveren.![]()
![]()
Ik heb geen idee hoe snel een SV650sr is maar vast een stuk sneller dan mijn ZR7quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over de SV1000 ging.![]()
Maar die SV650 doet het op Zandvoort net zo goed als een Gixxer hoor.![]()
[
Die heb ik een heletijd gehadquote:
Dude wat doe jequote:Op zaterdag 2 december 2006 15:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord?![]()
[afbeelding]
Extra optie bij de ER-7.![]()
Qua sturen dan.quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:02 schreef ikookhier het volgende:
Ik heb geen idee hoe snel een SV650sr is maar vast een stuk sneller dan mijn ZR7![]()
![]()
Dat werden we ook...quote:
Jij vind alles wat naakt is mooi.quote:
En wederom een geheime liefde openbaar gemaakt ?quote:
Tis wel een uitspraak voor mij ..quote:Jij vind alles wat naakt is mooi.[/Kratjuh]
Zech heeeeee, nie alles he!quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Qua sturen dan.![]()
[..]
Dat werden we ook...![]()
[..]
Jij vind alles wat naakt is mooi.[/Kratjuh]
En ik maar denken dat ze allemaal verbeelding warenquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:11 schreef kratjuh het volgende:
[..]
En wederom een geheime liefde openbaar gemaakt ?
[..]
Fok!MatingClub ..quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:13 schreef ikookhier het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze allemaal verbeelding waren![]()
quote:
Aldus de man met de XJquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat ligt dan ècht aan jou. Goedkope vering, achterhaald design.
![]()
Het enige wat je niet ziet is het retegoeie motorblok. Verder is het gewoon helemaal niks.![]()
Gefjeesisitjeerd!quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:03 schreef FemaleRebbel het volgende:
Spam
[afbeelding]
..................................quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:14 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Een wilde orgie van voornamelijk mannen
Alwaar ik dus niet op geil.quote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alwaar ik dus niet op geil.Ik kan er hoogstens een band mee opbouwen door ervaringen.
Zoals een sprintje winnen tegen een ZXR400.![]()
quote:En lezen is ook een kunst, want ik verontschuldig mij al met "ik heb dan wel een brik.."
Maar misschien lukt begrijpend lezen als je 19 bent.![]()
quote:Anyway, een SV650S is gewoon nèt niks.Laat staan ubergeil.
![]()
![]()
En weer weg.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:24 schreef Worldbeater het volgende:
Ik was weg.![]()
[..]
Anyway, een SV650S is gewoon nèt niks.Laat staan ubergeil.
![]()
![]()
En nou al een echte Feyenoorder met z'n Hitlergroetquote:
Die von BWT ist geilquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:24 schreef Worldbeater het volgende:
Anyway, een SV650S is gewoon nèt niks.Laat staan ubergeil.
![]()
![]()
Oy Ronquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:50 schreef True_Force het volgende:
*meldt aan*
Heb net mn eerste fiets gekocht![]()
Overbodige informatie:
Ik ben Ron, 19 jaar oud en woon in Bussum.
Nuttige Info:
[afbeelding]
km stand: 31.000
bouwjaar: 1995
nieuwe voor en achterband :p
en een 25kw kit![]()
Hoiquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:50 schreef True_Force het volgende:
*meldt aan*
Overbodige informatie:
Nuttige Info:
[afbeelding]
en een 25kw kit![]()
quote:
Welkomquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:50 schreef True_Force het volgende:
*meldt aan*
Overbodige informatie:
Nuttige Info:
[afbeelding]
en een 25kw kit![]()
Ik ben toch levenloos, dus ongetwijfeld een plakkertjequote:Op zaterdag 2 december 2006 15:53 schreef hicham het volgende:
[..]
HoiBen je een blijvertje of een one-time-poster-poser?
Welkom iig ZXR nummer 2 van de 5 in totaal die de revue hebben gepasseerd![]()
[..]
Welkomquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:50 schreef True_Force het volgende:
*meldt aan*
Overbodige informatie:
Nuttige Info:
[afbeelding]
en een 25kw kit![]()
Ga je me nou helemaal nadoen of watquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:55 schreef True_Force het volgende:
[..]
Ik ben toch levenloos, dus ongetwijfeld een plakkertje
quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:50 schreef hicham het volgende:
HCM & chocoladepepernoten![]()
[..]
En nou al een echte Feyenoorder met z'n Hitlergroet![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:55 schreef True_Force het volgende:
[..]
mijnes is nieuwurrr PUHquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ga je me nou helemaal nadoen of wat![]()
Zolang er alleen maar ex-chopperrijders en 25KW levenlozen hun eigen woordenquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:02 schreef kratjuh het volgende:
Kwaaks zijn weer bezig met een opmars voor Total MC World Domination .. Mwuahahaha !!!11!!1!einzszz!!1![]()
Welkom Ron
Leuke avatar heb je trouwens, kunnen we haar op de volgende Fok!MC meet bij je achterop aantreffen ?quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:04 schreef True_Force het volgende:
Was het maar zo'n feestquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:06 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Leuke avatar heb je trouwens, kunnen we haar op de volgende Fok!MC meet bij je achterop aantreffen ?
Tja dat je geen roots danwel smaak nodig hebt om Soezen te rijden wisten we toch al ..quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Zolang er alleen maar ex-chopperrijders en 25KW levenlozen hun eigen woordenKawasaki's bijkomen heb je nog minstens een overmacht van 3x het aantal Suzuki rijders nodig voordat je kunt winnen
Maar ik ben labielerquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:04 schreef True_Force het volgende:
[..]
mijnes is nieuwurrr PUH![]()
Nee dat zal wel meevallen, of we moeten ook nog t zelfde pak hebben![]()
Dat kunnen diverse bronnen bevestigenquote:
Oh dan heb ik niks te vrezen, dan kom je wel eens buitenquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:09 schreef True_Force het volgende:
die heb ik dan weer wel
Ach dan is de natuur weer in evenwicht toch, mannen kijken naar alles behalve kleurtjes ..quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:11 schreef True_Force het volgende:
rev-it lite-on in zwart/rood/wit met een tevens rood/witte shark helm (verkeerde kleuren :p vriendin klaagt, maar die kijkt dan ook alleen naar de kleurtjes)
Juist ja, plaatje, is makkelijkerquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:11 schreef True_Force het volgende:
rev-it lite-on in zwart/rood/wit met een tevens rood/witte shark helm
Richt een praatgroep op met Rib-Iquote:(verkeerde kleuren :p vriendin klaagt, maar die kijkt dan ook alleen naar de kleurtjes)
Nee hoor, groene zijn het snelst, algemeen bekende natuurwet tochquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:13 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ach dan is de natuur weer in evenwicht toch, mannen kijken naar alles behalve kleurtjes ..
Daarom is kratjuh ook de enige met een blauwe kwaakquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:15 schreef True_Force het volgende:
[..]
Nee hoor, groene zijn het snelst, algemeen bekende natuurwet toch![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Daarom is kratjuh ook de enige met een blauwe kwaak![]()
eYquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:55 schreef True_Force het volgende:
godver, ik heb dezelfde laarzenquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als?quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:25 schreef True_Force het volgende:
[..]
godver, ik heb dezelfde laarzen![]()
let wel op dat je je geheugen erop kwijt kan?quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over de SV1000 ging.![]()
Maar die SV650 doet het op Zandvoort net zo goed als een Gixxer hoor.![]()
[offtopic]
Ik denk dat ik maar een nieuw MB koop met een Athlon 64 processor. 144 euro totaal.....
De prijzen voor een socket A processor slaan tweedehands nog steeds nergens op.![]()
welkomquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:50 schreef True_Force het volgende:
*meldt aan*
Overbodige informatie:
Nuttige Info:
[afbeelding]
en een 25kw kit![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:08 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Oh god zeg me dat je een vriendin hebt, anders zijn alleen Kwaakrijders singles ..
jij en die andere jijquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:11 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Dat kunnen diverse bronnen bevestigen![]()
quote:
Euwja, pak is inmiddels een Arlen Ness pak heur, niet meer dat verneukte bij elkaar geraapte spulquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:31 schreef True_Force het volgende:
[..]
jij op de foto in je sig, sidi strada tempor nog iets geloof ik
Haha !quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Euwja, pak is inmiddels een Arlen Ness pak heur, niet meer dat verneukte bij elkaar geraapte spul
Foutquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
NohhhhhhhhhhhHhhhhhHhhh gefeliciteerd !quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:43 schreef Snelwagen het volgende:
Hallo en gefeliciteerd!
Je hebt een faceplate voor je Xbox 360 gewonnen met de prijsvraag op Xbox 360 Only! Er liggen hier drie faceplates van Halo en twee stuks van Viva Pinata. Stuur mij alsjeblieft een mailtje met je naam en adres en naar welke faceplate je voorkeur uit gaat. Hierbij geldt het principe ‘first come, first serve’. Hoe sneller je dus reageert, des te groter de kans dat je de faceplate van je keuze scoort. De faceplates zijn inmiddels binnen, dus zodra ik van alle winnaars de adressen binnen heb, zal ik de faceplate opsturen.
Groeten,
woo00oh![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:43 schreef Snelwagen het volgende:
Hallo en gefeliciteerd!
Je hebt een faceplate voor je Xbox 360 gewonnen met de prijsvraag op Xbox 360 Only! Er liggen hier drie faceplates van Halo en twee stuks van Viva Pinata. Stuur mij alsjeblieft een mailtje met je naam en adres en naar welke faceplate je voorkeur uit gaat. Hierbij geldt het principe ‘first come, first serve’. Hoe sneller je dus reageert, des te groter de kans dat je de faceplate van je keuze scoort. De faceplates zijn inmiddels binnen, dus zodra ik van alle winnaars de adressen binnen heb, zal ik de faceplate opsturen.
Groeten,
Vader & Moeder
woo00oh![]()
![]()
NICE, welke gaan t worden?quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:43 schreef Snelwagen het volgende:
Hallo en gefeliciteerd!
Groeten,
woo00oh![]()
![]()
faceplatequote:Op zaterdag 2 december 2006 16:43 schreef Snelwagen het volgende:
Hallo en gefeliciteerd!
Groeten,
woo00oh![]()
![]()
voor op de motor?quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:43 schreef True_Force het volgende:
iemand nog tips voor goedkope maar redelijke vries handschoenen? :p
Die van Halo, hijs alleen niet voor mij. ik ga hem schenkenquote:
quote:
Wat een lilluk hok ..quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:52 schreef -XX- het volgende:
En maar wachten tot 50.000 mensen er op gereageerd hebben![]()
soort: toermotorquote:
Klopt het toch wat ze zeggen, alles wat naakt is vind jij mooi ..quote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:57 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Klopt het toch wat ze zeggen, alles wat naakt is vind jij mooi ..
Als BazzieK in een string 2 wielen vasthoudt vindt je dat vast ook mooi ..
Muziekquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:59 schreef -XX- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb gewoon een brede smaak kwa motoren![]()
Tevens bij muziek!
Mooi ding ..quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:00 schreef Rib-i het volgende:
Vanmiddag tijdens de sinterklaasinkopen ook tijd genomen om langs MC Rijen te gaan.
[afbeelding]
Dikke shizzle
quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:00 schreef Rib-i het volgende:
Vanmiddag tijdens de sinterklaasinkopen ook tijd genomen om langs MC Rijen te gaan.
[afbeelding]
Dikke shizzle
Wel netjes, maar hij zou wel een stukkie korter mogen wezenquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:00 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Dikke shizzle
NSFRib-iquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:57 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Lekker Guzziquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:00 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Dikke shizzle
!quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:11 schreef Rib-i het volgende:
En de MOTO MORINI 9 1/2
[afbeelding]
[afbeelding]
Is alleen teveel cruiser, de Motor Morini is daarentegen wel leuker. Iets groter en langer dan de Ducati Monster en meer ballenquote:
Die schoenenquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:14 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
Is dat Fulcrum's evil brother ?
Hoef jij toch niet bang voor te zijn, tis allemaal familie ..quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Een neger met een wapen [afbeelding]
oke dan, bedankt alvast!quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:49 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
voor op de motor?
Dan zal ik straks de moeite ff nemen om te kijken in de promotor, daar staat een testje in. Ff kijken naar prijs kwaliteits verhouding
Dat weet jij helemaal nietquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:57 schreef kratjuh het volgende:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:24 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Klopt ... Wil ik ook zo houden ..
Zien hoorquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:24 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Klopt ... Wil ik ook zo houden ..
Bedenk wel vantevoren of je daadwerkelijk bij lage temperaturen gaat rijden. Als je al waterdichte handschoenen hebt zal je merken dat je daar heel lang mee kan doorrijdenquote:
quote:
Kloptquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Bedenk wel vantevoren of je daadwerkelijk bij lage temperaturen gaat rijden. Als je al waterdichte handschoenen hebt zal je merken dat je daar heel lang mee kan doorrijden
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:25 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ben de hele ochtend bezig geweest
[afbeelding]
Die is goedquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:17 schreef Gawaine het volgende:
[..]
doet me denken aan...........doet me denken aan .....
edit/ Spaceballs![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:30 schreef bvvt het volgende:
Ja, Was zwarte piet op het werk.
Fun die gespannen kindergezichtjes
alleen je gezicht en je nek daarna weer schoon maken.........................
en ben er weer vandoor - flim
Zijn je oren schoonquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:30 schreef bvvt het volgende:
Ja, Was zwarte piet op het werk.
Fun die gespannen kindergezichtjes
alleen je gezicht en je nek daarna weer schoon maken.........................
Hephunquote:en ben er weer vandoor - flim
Welke ben jijquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:25 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ben de hele ochtend bezig geweest
[afbeelding]
Google is your friendquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:34 schreef BazzieK het volgende:
Morgen zelf een adres zoeken in de krappe straatjes van Oss [afbeelding]
En iedereen dacht dat het in één keer goed zou gaanquote:[18:00] We hebben wat problemen met enkele attachments waardoor een gedeelte van de conversie opnieuw moet.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
En iedereen dacht dat het in één keer goed zou gaan
Als informateur werkzaam direct onze de Koningin kan ik daar helaas geen uitspraken over doenquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Waar moet je zijn in Oss
Verkennende gesprekken met Marijnissen zeker![]()
![]()
De probike cool breaker, is ¤50,-, 3 vingerig en testwinnaar. Das dus een echte topper. (te krijgen bij MotoZoom)quote:
't filmpje dan maarquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
We've been jammed
Ik kan het plaatje niet erbij vinden
Langer gebrabbelquote:
Het is het huren niet waardquote:
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Gooi maar een keer afquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb em hier nog wel ergens op een dvdtje rondslingeren mocht je em ooit willen kijken
quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:11 schreef ikookhier het volgende:
Waar was ik![]()
Ben even weg of zo ..............![]()
![]()
En nu in de aanbieding voor 29,95 bij louis, misschien voor meer mensen handig?quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:56 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
De probike cool breaker, is ¤50,-, 3 vingerig en testwinnaar. Das dus een echte topper. (te krijgen bij MotoZoom)
Kheb zelf lederen winterhandschoene n van Alpinestars, die waren ¤100,- zijn 5 vingerig en bevallen ook supergoed (type weet ik zo niet, kheb ze eigenlijk gekocht omdat ze het mooist waren)
Maarja ze zeggen in die test dat drievingerig vaak het warmste is, en die probike handschoenen zijn eigenlijk best goedkopie en toch testwinnaar![]()
foto van de probike coolbreaker 1
foto van de probike coolbreaker 2
Geloof me, dat ga je straks ook doenquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:14 schreef BazzieK het volgende:
Als ik ooit zo'n betuttelende lul word zoals die mongool bij wegmisbruikers mogen jullie me afschieten
quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Geloof me, dat ga je straks ook doen
Zullen we nu alvast af spreken dat ik mag schieten danquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Geloof me, dat ga je straks ook doen
Nouja, ik keek nu ff puur naar die test. Ze waren testwinnaar. Kga dr wel vanuit dat ze gepast worden natuurlijk:')quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:53 schreef Rib-i het volgende:
Dit zijn de beste winterhandschoenen zonder externe energie voorziening
Kost wat, maar dan heb je ook wat
Maar het belangrijkste bij de aanschaf van motorkleding is dat het lekker zit. Niet dat ze het mooist zijn of het goedkoopst of wat dan ook
quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:55 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Ik mis 2 flitsjes, morgen mag ook![]()
* Rib-i is er weg van
Looks like cheap shit.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:53 schreef Rib-i het volgende:
Dit zijn de beste winterhandschoenen zonder externe energie voorziening
Kost wat, maar dan heb je ook wat
Volgens mij zijn ze gewoon gaan maffen, en beginnen morgen ruim na de koffie pas weer.quote:Motor-Forum is tijdelijk niet bereikbaar wegens onderhoud.
Op dit moment wordt de software van Motor-Forum vervangen. We houden je op de hoogte van de voortgang.
[18:00] We hebben wat problemen met enkele attachments waardoor een gedeelte van de conversie opnieuw moet.
Hieronder vind je enige willekeurige uitspraken om je in de tussentijd te amuseren:
Never be afraid to slow down.
quote:Op zondag 3 december 2006 00:43 schreef hicham het volgende:
En ik doe het zo laat om het gevoel te krijgen een nuttige dat te hebben gehad voordat ik ga slapen
Voor jou is het normaal geworden om een hele dag te niksen, dus je kijkt er ook niet meer van op en derhalve is compensatie niet meer nodigquote:
quote:Op zondag 3 december 2006 00:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Voor jou is het normaal geworden om een hele dag te niksen, dus je kijkt er ook niet meer van op en derhalve is compensatie niet meer nodigMij doet het nog pijn
![]()
Goed heurquote:Hoe gaat het met je pokerspelletjes
Interessantquote:Op zondag 3 december 2006 01:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Goed heurSpeel wat minder, focus op andere belangrijke dingen zoals luieren en slapen
![]()
quote:
Ga naar een sportvereniging ipv een sportschool.quote:Op zondag 3 december 2006 01:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Morgen maar ff langs een fitnesscentrum in de buurt, die vetkwabben moeten echt wegPaar dagen geleden ook al geweest naar een ander fitnesscentrum, 140 euro inschrijfgeld
![]()
![]()
![]()
![]()
??!
Is duur manquote:Op zondag 3 december 2006 01:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Interessant
[..]
Backups klaar,ik naar bed
Morgen maar ff langs een fitnesscentrum in de buurt, die vetkwabben moeten echt wegPaar dagen geleden ook al geweest naar een ander fitnesscentrum, 140 euro inschrijfgeld
![]()
![]()
![]()
![]()
??!
Prijs iets van 57 euro p/m dacht ik voor onbeperkt trainen plus verplicht jaarabo en automatische incasso![]()
<Insert:fuck-you.emo>
Zo duur is het bij mijn sportschoolquote:Bij het voldoen van de contributie via een automatische incasso behoeven er geen pas en
inschrijfkosten betaald te worden.
Ik betaalde 40 per maandquote:
Wat is het verschil en waar is het zo goeiekoop?quote:Op zondag 3 december 2006 01:26 schreef Mr.Zed het volgende:
[..]
Ga naar een sportvereniging ipv een sportschool.
Ik ben 14 euro per maand kwijt voor onbeperkt trainen.
Sportvereniging is meestal 'non-profit'. Zeg maar net als een motorclub dat goedkope reisjes kan regelen.quote:Op zondag 3 december 2006 02:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat is het verschil en waar is het zo goeiekoop?
En als je niet studeert?quote:Op zondag 3 december 2006 02:38 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Sportvereniging is meestal 'non-profit'. Zeg maar net als een motorclub dat goedkope reisjes kan regelen.
97 Euro voor een heel jaar bij de Erasmus uni in Rotterdam
quote:Op zondag 3 december 2006 02:46 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Dan kan je beter onder de rivieren blijven![]()
Kan ik dat ook nog gaan doen, wilde gaan slapen, moet daadwerkelijk vroeg op morgenquote:Op zondag 3 december 2006 03:06 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Zorg nou maar voor een nieuwe topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |