Zech heeeeeeeeeeee, zo makkelijk komen ze er niet van af!quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:11 schreef Rib-i het volgende:
Doodstraf invoeren
Door jou gepraat laten doodkwellenquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zech heeeeeeeeeeee, zo makkelijk komen ze er niet van af!![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:31 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Door jou gepraat laten doodkwellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:33 schreef -XX- het volgende:
[..]Dat is al een betere optie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
Heb OPM een hand gegeven heur aangezien hij de enige was die ik niet direct herkendequote:Op vrijdag 1 december 2006 19:44 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Oh ja, volgende keer trouwens netjes hand geven en voorstellen als je binnenkomt op een meet met onbekende mensen voor je lollerbakkus
volgens mij was het andersomquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:47 schreef BazzieK het volgende:
Heb OPM een hand gegeven heur aangezien hij de enige was die ik niet direct herkende![]()
maar het was wel duidelijk jahquote:Voor de rest heb ik mezelf duidelijk kenbaar gemaakt door naar binnen te struikelen
Ja joh, allemaal een pot natquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
volgens mij was het andersom
quote:[..]
maar het was wel duidelijk jah![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:05 schreef Worldbeater het volgende:
Sow.. de HCM kan veilig plaatsvinden........
Ik heb voor het anticiperen van de groep volgende rijders eindelijk mijn remlicht gefixt.
En voor het anticiperen op de groep volgende rijder beide Aprilia spiegels opgeboord en gemonteerd.
Mooi is het niet, maar geheel kostenloos wel.. zo tijdelijk een prima oplossing..
Let de show begin!![]()
![]()
Ah hier werkte het welquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:28 schreef worldpimber het volgende:
Linken wordt niet toegestaan ...
Ribi, wat voor telefoon heb jij![]()
Was die kenkergoedkoop ofzo? Twee mattiesquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:30 schreef BazzieK het volgende:
Ah hier werkte het wel
Pssst mooie w800i kopen?![]()
Was toen een redelijke abbo aanbiedingquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Was die kenkergoedkoop ofzo? Twee mattiesvan me hadden ook opeens zo'n ding
Wat kostie?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:42 schreef -XX- het volgende:O...m....g....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die zouden we toch hier houden? Ik heb er al over gedroomd trouwens. Net echt.quote:
Nou ja.. dat bord is van een website voor leuke bestanden en kleine afbeeldingen, die wij ook wel smileys noemen.quote:
Zeg maar wanneer, ik kom wel weer opdagenquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die zouden we toch hier houden? Ik heb er al over gedroomd trouwens. Net echt.![]()
Met een bijna ongeluk ook nog, met heroische afloop, precies zoals dat hoort bij dromen.![]()
Hard to get spelen brengt meer in het leven.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:21 schreef BazzieK het volgende:
Zeg maar wanneer, ik kom wel weer opdagen
Daar trappen jullie toch niet meer inquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hard to get spelen brengt meer in het leven.![]()
Als je het weet te vinden !quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zeg maar wanneer, ik kom wel weer opdagen
Nooh, je denkt toch niet dat ik ga komen hequote:Op vrijdag 1 december 2006 22:18 schreef Worldbeater het volgende:
Die zouden we toch hier houden? Ik heb er al over gedroomd trouwens. Net echt.![]()
Met een bijna ongeluk ook nog, met heroische afloop, precies zoals dat hoort bij dromen.![]()
Dat is niet te hopen neequote:Op vrijdag 1 december 2006 22:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nooh, je denkt toch niet dat ik ga komen he![]()
![]()
Hoiquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:32 schreef TataK het volgende:
Hallo allemaal trouwens
quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hoi
Je zoon is weer gepwnd bij het jatten van Red Bull![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:42 schreef hicham het volgende:
Hahaha, stond ik daar ff zonder benzine in the middle of nowhere [afbeelding]
Lekker eigenwijs op de reserve door blijven stanna tot de tank leeg isGelukkig was ik met een Bandit maat, dus duosteppie uit en hij mocht duwen
![]()
Gelukkig was het dichtsbijzijnde tankstation open en aldaar, na een stuk te offroaden ivm wegwerkzaamheden, kunnen tanken
Tankstationbediende zal wel blij zijn dat ie eindelijk een klant had, door wegwerkzaamheden ligt dat tankstation midden op een industrieterrein zonder direct verkeer in de buurt zo 's avonds laat
Hallo
quote:
Voortaan graag even opvoedkundig rijden, en alle borden aanwijzen.quote:
Wel uitgekeken voor bakstenen? Of is dat een broodje aap?quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:42 schreef hicham het volgende:
Hahaha, stond ik daar ff zonder benzine in the middle of nowhere [afbeelding]
Lekker eigenwijs op de reserve door blijven stanna tot de tank leeg isGelukkig was ik met een Bandit maat, dus duosteppie uit en hij mocht duwen
![]()
Gelukkig was het dichtsbijzijnde tankstation open en aldaar, na een stuk te offroaden ivm wegwerkzaamheden, kunnen tanken
Tankstationbediende zal wel blij zijn dat ie eindelijk een klant had, door wegwerkzaamheden ligt dat tankstation midden op een industrieterrein zonder direct verkeer in de buurt zo 's avonds laat
Hallo
quote:
Terugweg bijna helemaal alleen geredenquote:[..]
Voortaan graag even opvoedkundig rijden, en alle borden aanwijzen.![]()
![]()
Ik hoorde dat hij op de terugweg ook alleen maar naar Rib-i's kont heeft gekeken.![]()
Wel uitgekeken voor bakstenen? Of is dat een broodje aap?![]()
Pimber en Makster had je ook nog niet ontmoet, dat je ze herkent is niet relevant in dezequote:Op vrijdag 1 december 2006 19:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb OPM een hand gegeven heur aangezien hij de enige was die ik niet direct herkende![]()
Voor de rest heb ik mezelf duidelijk kenbaar gemaakt door naar binnen te struikelen
Bang dat je motor Tilburg niet haalt?quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoiquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:32 schreef TataK het volgende:
Hallo allemaal trouwens
Het trieste gedoe op het begin bevat nog meer actie dan het ritje op het eindequote:Op vrijdag 1 december 2006 22:45 schreef worldpimber het volgende:
Ik had er laatst ook in m'n eentje getankt. Denk 4 jaar geleden ofzo, dat zijn nu al 2 klanten dus
http://www.youtube.com/watch?v=bZd65pLpPtc![]()
![]()
![]()
Ik hield graag zo lang mogelijk mijn afstand van die tweequote:Op vrijdag 1 december 2006 22:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Pimber en Makster had je ook nog niet ontmoet, dat je ze herkent is niet relevant in deze
Dat struikelen was ik alweer vergeten, goed dat je het zelf nog even naar voren brengt
Bang dat je motor Tilburg niet haalt?Volgende week moeten Rib-i emotionele steun geven
![]()
As zondag kan niet, dan heeft ie nog spierpijn en kan ie geen apfelstrudels en HC serveren
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |