abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 december 2006 @ 15:04:23 #1
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_44056430
Welkom in het centrale topic over Pro Wrestling

Is veel van dat worstelen nou echt, of is het nep
Veel van dit alles is wel ingestudeerd. Toch zijn er een hoop dingen echt. Als iemand van een ladder af springt of van een kooi wordt dat natuurlijk gevoeld. Het bloed is ook altijd echt.

Wat zijn nu de grootste organisaties tegenwoordig
Op dit moment zijn er 2 grote worstel organisaties:

WWE

Dit is op dit moment de allergrootste worstel organisatie. De WWE heeft 3 brands op het moment, bestaande uit:

RAW

Het Live programma, in principe wordt dit als de beste show van de WWE gezien, omdat hier de grote namen zitten en hier meer aandacht aan wordt besteed.

Voor Rosters en meer info kan je terrecht op de RAW site.

RAW wordt elke Maandag in Amerika uitgezonden.

Smackdown!

Smackdown! is de 2de show van WWE. Deze is niet live maar wordt eerder opgenomen. Smackdown! wordt vaak gezien als de show waar het nieuwe talent zit dat dan vervolgens naar RAW gaat als ze genoeg ervaring hebben.

Voor Rosters en meer info kan je terrecht op de Smackdown! site.

Smackdown! wordt elke vrijdag in Amerika uitgezonden.

ECW

Het oude ECW ging falliet, maar WWE heeft de rechten gekocht en het weer teruggebracht onder de WWE vlag. Het grote verschil met de nieuwe en oude ECW is dat de nieuwe ECW standaard regels heeft bij elke match, in tegenstelling tot de oude ECW waar elke wedstrijd Extreme Rules was.

Voor Rosters en meer info kan je terrecht op de ECW site.

ECW wordt elke dinsdag in Amerika uitgezonden.

Meer informatie over de WWE kan je vinden op de WWE site.

TNA

Dit is de andere grote organisatie. Deze organisatie krijgt binnenkort tv uitzendingen op het kanaal waar eerst de WWE zat die nu verhuist naar een ander tv station. Meer informatie over TNA kan je vinden op de TNA site

ROH (Ring of Honor)

ROH is een organisatie, gerund vanuit Philadelphia, Pennsylvania (waar vanuit ECW ook werd gerund) en opgericht in 2001. Ze zijn op dit moment de enige redelijk bekende worstelfederatie die 'pure' matches geven. Dus wedstrijden waar men zich aan de regels houdt, en waar de wrestling moves voorang hebben op het Sports Entertainment gedoe (ala WWE). Laat je daardoor overigens niet van de wijs brengen, want ze hebben er zeker ook wel aardige storylines. Op dit moment zijn ze zeer snel in opkomst, wat ook doet denken aan ECW. Dit heeft er natuurlijk mee te maken dat ze de fans iets geven wat de twee groten niet geven: echte wrestling matches.
In ROH is het de bedoeling dat je met eer worstelt. Dus geen regels breekt. Indien dat wel gebeurd, kan je tegenstander een 'bloodfued' aanvragen, waarbij de ere-regels niet gelden.
Voor meer info: http://www.rohwrestling.com

Verder zijn er ook nog Indy's. Dit zijn worstel matches voor kleinere organisaties die meestal eenmalig zijn en daardoor verhaallijnen missen. Als je niet vaak kijkt blijft dit toch erg vermakelijk en vaak worden er meer zogenaamde high-risk moves uitgehaald. Meer spectakel dus.

Als laatste is er ook nog backyard wrestling. Dit is worstelen wat meestal gedaan wordt door jongeren bij iemand in de tuin (backyard). Hier worden de meest krankzinnige dingen uitgehaald en om te zien dat dat niet goed altijd goed gaat zijn er voldoende filmpjes op internet te vinden. Van gebroken nekken tot aan bizarre acties met grasmaaiers.

Ik weet nog steeds niet genoeg en heb nog een hoop vragen
Stel ze in dit topic. Er zitten hier een aantal mensen die er veel vanaf weten en altijd bereid zijn om je te helpen

Veel plezier hier!

De nieuws sites: *let op, op de meeste sites staan vaak spoilers!*
Impactwrestling
Lords Of Pain
Pro Wrestling.com
Wrestling View
Wrestling Inc

De vorige topics:
[centraal] Pro-Wrestling topic
[centraal] Pro-Wrestling topic #2
[centraal] Pro-Wrestling topic #3
[centraal] Pro-Wrestling topic #4: WM 22 in Chicago
[centraal] Pro-Wrestling topic #5: Voor Eddie
[centraal] Pro-Wrestling topic #6: LIVE !
[centraal] Pro-Wrestling topic #7 - 4, 6 of 8 kanten?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #8 - Biggest Party Of The Summer
[Centraal] Pro-Wrestling topic #9 Cena Unforgiven?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #10 All hail King Booker!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #11 DAMN!
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_44056571
Hulk Hogan
pi_44057478
Binnenkort een nieuwe tattoo laten zetten met iets wat gelinkt wordt met de WWE

TNA vind ik na 3 afleveringen te hebben gekeken echt saai, ga er ook geen moeite voor doen om dat te volgen. Het komt niet eens in de buurt van de kwaliteit van de WWE
World Wrestling Entertainment
pi_44057597
Zag laatste TNA op Eurosport Kevin Nash... zag er wel meesterlijk uit
  vrijdag 1 december 2006 @ 15:58:08 #5
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_44057638
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 15:57 schreef Ludacriss het volgende:
Zag laatste TNA op Eurosport Kevin Nash... zag er wel meesterlijk uit
Het nederlandse commentaar op eurosport is echt om te janken zo slecht. Volgens mij halen ze ook alle verhalen eruit en laten ze alleen de wedstrijden zien. Dat is tegenwoordig maar een gedeelte van het totale pakket
  vrijdag 1 december 2006 @ 16:48:19 #6
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44059404
Wat is TNA?
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_44059693
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 16:48 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Wat is TNA?
Lees de OP eens

Federatie die (binnekort) ook live op televisie te volgen is. Voor de rest vind ik het weinig voorstellen, vind het entertainment gehalte uitermate laag en dat is toch waarvoor ik wrestling kijk
  vrijdag 1 december 2006 @ 17:18:08 #8
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_44060157
tvp
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_44060357
Hm ik vind het echt schandalig dat er nog meer 3 matches bekend zijn gemaakt van de ecw ppv komende zondag! Wat een prutsers!
  vrijdag 1 december 2006 @ 18:21:31 #10
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44061706
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 16:57 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Lees de OP eens

Federatie die (binnekort) ook live op televisie te volgen is. Voor de rest vind ik het weinig voorstellen, vind het entertainment gehalte uitermate laag en dat is toch waarvoor ik wrestling kijk
Dat was toch ook niet een serieuze vraag
LUHG
pi_44061768
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 16:57 schreef MeneerMuis het volgende:

LIVE!???? Wanneer zijn ze dat van plan?

Ik las net overigens dat ze volgend jaar zoveel mogelijk PPV's buiten Orlando willen doen. (bron: Wrestling Observer Newsletter)
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_44062095
Smackdown
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TNA wat een werelds filmpje zeg. Ik denk dat Vince nu heel de WWE opdoekt na dit onthullende fimpje. Laten we er maar mee ophouden!
  vrijdag 1 december 2006 @ 18:56:42 #13
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44062555
Waarom komt mnm maar voor 1 night terug?Of moet joey terug naar rehab?
LUHG
pi_44063435
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 18:56 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Waarom komt mnm maar voor 1 night terug?Of moet joey terug naar rehab?
Kijkers trekken lijkt mij
  vrijdag 1 december 2006 @ 20:09:29 #16
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_44064505
wanneer komt Monty Brown?
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  vrijdag 1 december 2006 @ 20:14:26 #17
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_44064634
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 20:09 schreef BigFire het volgende:
wanneer komt Monty Brown?
gezien zijn gigantische NFL move zal die op een gegeven moment wel iemand naaien bij een titelwedstrijd of iets dergelijks.
  vrijdag 1 december 2006 @ 21:32:18 #18
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_44066556
over dat filmpje...dit zei ik in het vorige deel erover als reactie op een andere opmerking dat het humor was dat ze een pion gebruikten (zelfspot)

ge-wel-dig gevonden dan zeg.....dat was niet eens boeiend in het spotje....ze zitten "dumb to the Xtreme" sketches af te kraken maar zelf doen ze niks anders.....Ze doen alsof ze iets WAANZINNIGS hebben geflikt maar ze stonden aan de achterkant van het gebouw tussen de bomen te roepen.....wat een geweldig schokkend en gedurfd iets zeg
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 1 december 2006 @ 21:38:21 #19
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_44066710
dat ben ik wel met je eens, maar verder hadden ze het gewoon overdag moeten doen. Een beetje ballen tonen en desnoods naar binnen lopen en eruit gezet worden (dan heb je echt een reden om te gaan zeiken)

Helaas doen ze het weer slap in de nacht en aan de achterkant. Het is het gewoon allemaal net niet helaas.
  vrijdag 1 december 2006 @ 21:41:00 #20
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_44066781
Precies.....mensen zeggen dat DX het ook heeft gedaan, verschil is die gingen ook ECHT met een evenement richting WCW en zijn ook bij het hoofdkantoor bijna naar binnen gegaan...VKM gedoe sloeg helemaal nergens op, het was niet eens grappig (dat had het namelijk nog enigszins goed gemaakt)
Luck is for losers
  vrijdag 1 december 2006 @ 22:01:35 #21
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_44067362
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 21:41 schreef kidkash19 het volgende:
Precies.....mensen zeggen dat DX het ook heeft gedaan, verschil is die gingen ook ECHT met een evenement richting WCW en zijn ook bij het hoofdkantoor bijna naar binnen gegaan...VKM gedoe sloeg helemaal nergens op, het was niet eens grappig (dat had het namelijk nog enigszins goed gemaakt)
wat een optocht was dat idd
geniaal eigenlijk
pi_44078333
quote:
VKM is camped out at the WWE RAW Live Event tonight in Knoxville, Tennessee. I have friends who are there and BG James was handing out TNA stuff to the line outside. And TNA camera was there recording it all.

So next week on iMPACT! There should be some kind footage of it all.

Mike Johnson reports that TNA has shot several vignettes involving the Voo Doo Kin Mafia tonight outside of the WWE house show in Knoxville, TN. Along with VKM, Vince Russo, a camera crew, and several fans with TNA signs are there.

One vignette shot featured BG and Kip trying to purchase tickets to the show and complaining about the prices. They also interviewed several WWE fans about the company and DX.

At this point, no security for either the venue or the WWE has tried to stop them from filming footage.
Doe het dan bij een Live Show en niet bij een House Show

[ Bericht 5% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 02-12-2006 14:01:42 ]
  zaterdag 2 december 2006 @ 13:58:28 #23
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_44078392
beetje gaan klagen over de prijzen van een ticket
wat een stel kneuzen zeg
pi_44078462
Oh lees nu dat ze ook nog zijn binnengekomen uiteindelijk:
quote:
AN UPDATE ON THE VOODOO KIN MAFIA AT KNOXVILLE WWE EVENT

On Friday evening, the Voodoo Kin Mafia traveled to Knoxville, Tennessee, to attend a WWE live event.

Shortly after TNAwrestling.com posted our first update, we received word that the Voodoo Kin Mafia did indeed purchase tickets to enter the building to personally deliver their cease and desist letter to those responsible for the “dumb to the xtreme” television skits.

In fact, TNAwrestling.com has learned that VKM made it inside the arena just in time to witness the main event featuring Paul Levesque! Following the bout, Levesque acknowledged VKM in the audience, but they were unable to follow through with their mission as he left the ring.

“Unfortunately, our attempts to serve Levesque were unsuccessful. We also noticed many of the fans’ attempts to stay awake during the main event were also unsuccessful,” James told TNAwrestling.com. “The good news is – the fat, oily guy was nowhere to be seen. At least the great fans in this city of Knoxville, Tennessee were spared that suffering tonight.”

James continued…

“Until we get them to sign our letter, our mission will continue. If those responsible for ‘dumb to the xtreme’ want to end this, they are always welcome to come to our live events in Orlando, Florida, to sign the letter. Plus, it will save Kip from driving the RV all over the country, because I can’t park that thing worth a damn.”
  zaterdag 2 december 2006 @ 14:56:14 #25
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_44079561
quote:
At this point, no security for either the venue or the WWE has tried to stop them from filming footage.
dit zegt toch al genoeg?
Luck is for losers
  zaterdag 2 december 2006 @ 15:02:43 #26
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_44079695
ik moet zeggen dat ik Impact! best goed vond deze week.. alleen wat minpuntjes maar goed dat heeft elke show wel.. VKM was gematigd grappig maar het slaat natuurlijk nergens op waar ze mee bezig zijn en de korte x-division match viel me ook tegen..

Smackdown
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
pi_44087593
Triple H die DX teken doet naar VKM !

Echt zo van, ja leuk dat jullie er zijn, het boeit me niet

Edit: Nu ook 1 of andere neger die Cena weer nadoet/uitdaagt

Ze willen echt oorlog heh

[ Bericht 27% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 02-12-2006 23:13:16 ]
pi_44093138
VKM is meer DX dan het huidige DX hahahaha

Als ze nu alleen nog een tank weten te regelen....
pi_44094026
quote:
Op zondag 3 december 2006 00:02 schreef roepdeman het volgende:
VKM is meer DX dan het huidige DX hahahaha

Als ze nu alleen nog een tank weten te regelen....
Wat, om weer buiten bij een house show te gaan staan ?
  zondag 3 december 2006 @ 00:54:11 #30
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_44094175
quote:
Op zondag 3 december 2006 00:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Wat, om weer buiten bij een house show te gaan staan ?
ja joh, dan heb je ballen weet je wel
gewoon beetje tof doen bij evenementen of gebouwen waar het niemand interesseert als je een beetje loopt te kloten
pi_44094739
Hey! Geen slecht woord over VKM! Wacht maar tot ze die tank regelen Natuurlijk incluis hun "sound system"
  zondag 3 december 2006 @ 01:31:30 #32
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_44094784
quote:
Op zondag 3 december 2006 01:29 schreef roepdeman het volgende:
Hey! Geen slecht woord over VKM! Wacht maar tot ze die tank regelen Natuurlijk incluis hun "sound system"
als ze idd ballen krijgen en er vol voor gaan dan krijgen ze mijn respect, maar nu doen ze het heel sneaky en dat vind ik gewoon stom
pi_44096961
Ik kwam dit gequote bericht tegen op een ander forum. Vond het niet terug op PWinsider dus misschien staat het op hun Elite. Helaas ben ik hier geen lid van dus als iemand dit bericht hier kan verifiëren dank. Het staat wel op 1wrestling maar ik heb daar geen ervaring mee dus weet niet hoe betrouwbaar het is..
quote:
1wrestling.com/pwinsider.com:

- Lashley lobbied to be sent to ECW after being frustrated with the way he had been handled on Smackdown. The move looks like it will pay off and Lashley is expected to continue getting a strong push and looks to be in line for a title run.

- Rob Van Dam is frustrated with his current situation in ECW and is miserable according to multiple backstage sources. His contract is set to expire in the next 6 months or so, and he is said to be counting the days until his deal is up.

-Some people backstage are wondering if Sabu is trying to get his release with his recent behavior. As was reported at pwinsider.com, Sabu has had major backstage heat recently for falling asleep backstage for hours at a time, and for other unprofessional behavior. "It's almost as if he's trying to get fired", one source told us.

- Virtually all of the ECW "Originals" are frustrated and disappointed with the direction things have gone.

- The ECW announce team had expected to be involved in some way at Survivor Series but when they arrived at the building for the show they were told they weren't going to be used.
Als het waar is....Van Dam naar TNA

[ Bericht 2% gewijzigd door roepdeman op 03-12-2006 06:17:21 (informatie ingewonnen) ]
  zondag 3 december 2006 @ 12:57:56 #34
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_44100297
yeah weer een ex WWE worstelaar dan die weer een gimmick krijgt dat ie de WWe haat enzo....super origineel..aan van Dam mis je toch weinig.Wat ook mooi is....Killings is niet gelukkig in TNA en wilt weg maar zit wel met zn raps de WWE te bekritiseren.
Luck is for losers
pi_44100651
quote:
Op zondag 3 december 2006 06:08 schreef roepdeman het volgende:
Ik kwam dit gequote bericht tegen op een ander forum. Vond het niet terug op PWinsider dus misschien staat het op hun Elite. Helaas ben ik hier geen lid van dus als iemand dit bericht hier kan verifiëren dank. Het staat wel op 1wrestling maar ik heb daar geen ervaring mee dus weet niet hoe betrouwbaar het is..
[..]

Als het waar is....Van Dam naar TNA
Meeste is oud nieuws, en dat van Rob Van Dam is niet waar
  zondag 3 december 2006 @ 18:34:26 #36
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_44109875
nog maar 2 matches officieel bekend voor vanavond, lachwekkend

- Edgar Davids
pi_44109946
De rest maakt denk ik toch niet zoveel uit, het draait vooral om de Hardyz en de Elemination Chamber, andere matches zijn iets met Dreamer tegen Davaire ofzoiets, en Sandman tegen Hardcore Holly dacht ik.
  zondag 3 december 2006 @ 19:00:03 #38
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_44110507
Je weet dat het originele ECW ook zo was toch?....alleen de belangrijke matches werden aangekondigd de rest kwam je vanzelf tegen op de PPV
Luck is for losers
pi_44113739
Er is amper gelijkenis tussen het orginele ECW en het huidige maar toch kiezen ze ervoor om juiste de PPV zo te promoten... Ja, ik begin de logica nu te zien.

btw Dank voor de opheldering guys
  zondag 3 december 2006 @ 22:02:59 #40
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_44116188
Vergeet niet dat Heyman nog altijd bepaalde ideeen aanlevert, ECW PPVs waren altijd onvoorspelbaar
Luck is for losers
pi_44118021
Zometeen Triple H op MTV in Punk'D nu eerst Avril Lavigne...

Edit: Jammer, niemand heeft een Pedigree gekregen.

[ Bericht 55% gewijzigd door roepdeman op 03-12-2006 23:06:40 ]
  zondag 3 december 2006 @ 22:50:13 #42
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_44118033
die van triple h is geweldig
  zondag 3 december 2006 @ 22:51:11 #43
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_44118066
quote:
Op zondag 3 december 2006 22:50 schreef Paxlie het volgende:
die van triple h is geweldig
Kan ik het nog ergens terug kijken, ben pas net thuis!
  zondag 3 december 2006 @ 22:57:33 #44
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_44118298
quote:
Op zondag 3 december 2006 22:51 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Kan ik het nog ergens terug kijken, ben pas net thuis!
hij was ooit gepost op usenet, ff kijken of ik een torrent voor je kan vinden
zie pm
pi_44118679
pi_44119308
Die is idd erg leuk, Stef staat ook verkeerd geschreven aan het begin

Erg vet als hij die fotograaf bedreigt

Edit: Die met The Rock is ook erg leuk, en die van Stone Cold ook
  maandag 4 december 2006 @ 02:03:06 #47
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44122541
Prachtig hoe SCSA in het echt opkomt voor dat pikkie
LUHG
  maandag 4 december 2006 @ 11:14:24 #48
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_44126179
Nou de ECW PPV hoef ik ook niet meer te zien heb net even snel de spoilers zitten kijken, meer zeg ik er nog niet over
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
  maandag 4 december 2006 @ 15:00:43 #49
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_44132657
ik ben nu aant downloaden.. ben benieuwd!!
pi_44133732
OMFG! en dat was eigenlijk al het positieve wat ik er over te zeggen heb. Maar dat is slechts mijn mening natuurlijk. TNA chants
  maandag 4 december 2006 @ 16:08:34 #51
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_44135112
heb em nog niet gezien maar hoor allemaal slechte verhalen. als het echt zo slecht is mogen ze ECW wel opdoeken.

- Edgar Davids
  maandag 4 december 2006 @ 16:37:03 #52
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_44136187
op basis van 1 slechte PPV??? De TV shows zijn zo slecht nog niet, zeker niet als ze alles in een uur moeten proppen (iets waar TNA moeite mee heeft/had) ik denk ook dat mensen er teveel van verwachtte hoor.
Luck is for losers
  maandag 4 december 2006 @ 17:15:21 #53
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_44137643
Volgens mij vergeet je dat onze vrienden bij ECW een veel kleiner roster hebben dan dat TNA heeft. Om nog maar te zwijgen van het verschil in echte talenten
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_44138922
Ik vind dat mensen het recht wel hadden om er meer van te verwachten. Kom op zeg wie houden we voor de gek? ECW heeft een ervaren team achter de schermen met veel ervaring dus daar zou het niet mogen liggen. De kwaliteit van deze PPV was gewoon niet te vergelijken met Survivor Series. Klopt het dat ze beiden $40 kostten? Dan zou ik er ook meer van verwachten.

Maar vooralsnog had het publiek leuk commentaar!
  maandag 4 december 2006 @ 19:46:40 #55
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_44142551
dit was de slechte ppv die ik ooit gezien heb
waar was ECW? Een normale WWE ppv heeft al meer extreme moves en dit zou extreme heten
  maandag 4 december 2006 @ 20:09:56 #56
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_44143314
nou ik heb nog wat PPVs uit 94/95 die dit wel overtroffen hoor maar het was slecht dat klopt ik vind alleen dat het op basis van 1 PPV niet te beoordelen valt, vergeet niet dat de plannen redelijk in het water vielen toen RvD met zn stomme kop gepakt werd. Als dat niet was gebeurd had het er allemaal heel wat anders uit gezien dan nu maar ja gedane zaken......
Ik hoop dat dit een enkele uitglijder was van ECW en dat hun TV-show het voor de rest wel goed gaat doen, ik ben wel benieuwd wat ze gaan doen met Lashley
Luck is for losers
pi_44143807
Hardyz vs MNM was vet, eindelijk wat meer tijd.
Elemination Chamber was ook vet. Niet verwacht dat
SPOILER
Op die 2 na was het gewoon een beetje raar, hing een rare sfeer. En dat met Sabu ook. Vraag me af wat ze nog met hem gaan doen na dit.
  maandag 4 december 2006 @ 23:24:52 #58
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_44149962
Ik wilde net aan een post beginnen over DtD toen ik dit bericht las:
SPOILER
Second Downfall of ECW??
  maandag 4 december 2006 @ 23:26:10 #59
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_44150022
dat zou wel verklaren waaorm hij de ppv verneukt heeft, als hij weg is is het over met ECW en ben ik bang voor lashley
  maandag 4 december 2006 @ 23:27:49 #60
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_44150085
Jaaa voor Lashley zou het wel héél *** zijn..

maar stel je voor dat TNA morgen al bij hem aanklopt..

pi_44150338
Waarom in spoiler? Dit is gewoon om het verhaal te verkopen dat Big Show verloren heeft

Staat ook gewoon op de WWE site, als dat echt zo was zouden ze dat niet op de site zetten hoor
  maandag 4 december 2006 @ 23:36:45 #62
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_44150401
quote:
Op maandag 4 december 2006 23:34 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Waarom in spoiler? Dit is gewoon om het verhaal te verkopen dat Big Show verloren heeft

Staat ook gewoon op de WWE site, als dat echt zo was zouden ze dat niet op de site zetten hoor
zeker weten?

Diverse sites: "No word on if this is a release or suspension, but it's not a storyline"

[ Bericht 5% gewijzigd door Tazmaniac op 04-12-2006 23:58:12 ]
  dinsdag 5 december 2006 @ 00:02:55 #63
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_44151323
  dinsdag 5 december 2006 @ 00:06:24 #64
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_44151445
als heyman naar tna gaat kan het idd echt een toffe oorlog worden
TNA heeft de kwaliteiten alleen niet de juiste verhaallijnen, Heyman kan dat perfect leiden
pi_44151614
Meeste sites lullen wel vaker, het kan best zo zijn natuurlijk, vooral om de reden dat Vince boos was dat de PPV erg slecht was, want dat was hij ook.

Maar meestal zetten ze zoiets niet gelijk op de site. Dat praten ze eerst uit en komen dan met een "We released Paul Heymand from WWE, we wish him good luck in the future bla bla"

We zien het wel, hoop het niet zeg, Heyman heeft teminste de goeie ideeen maar Vince maakt het dalijk allemaal kapot als dit waar is
  dinsdag 5 december 2006 @ 00:17:06 #66
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_44151757
heb je ook gelijk in Brahma.. vind ik ook erg snel maar zou het niet geweldig zijn (voor de concurrentie op wrestling gebied) als Heyman naar TNA zou gaan en zou binnen vallen als het meesterbrein achter een geweldig titlechange in TNA oid

ik stem voor iig
pi_44152541
Mijn god, nu op alle 3 de brands powermove gastjes die allemaal samen ongeveer 5 moves hebben!
  dinsdag 5 december 2006 @ 00:56:18 #68
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_44152715
ik heb het net gezien en vond het nog wel meevallen. ik heb de laatste tijd slechtere PPV's gezien met name van Smackdown kant.

Heyman naar TNA zou geweldig zijn en past super bij zijn smerige Judas personage. maar het kan ook heel goed dat hij nu even denkt: fuck wrestling.

- Edgar Davids
  dinsdag 5 december 2006 @ 01:00:19 #69
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_44152783
ik vond de PPV zelf ook wel meevallen.. ik bedoel wat kun je nou verwachten van zo'n roster.. vind Burke en Turkay best bruikbaar bij nader inzien..
  dinsdag 5 december 2006 @ 01:33:58 #70
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_44153195
Weet niet meer waar ik het las, maar één van Vince's kritieken zouden zijn dat Heyman nog in het verleden leeft. Hmhm... dan vergeten we de terugkeer van DX maar en het constant willen hercreeren van the attitude era maar even voor het gemak.

Anyway, als ie echt ontslagen is (tot nu toe lees ik alleen dingen als 'naar huis gestuurd'), dan mag hij van mij naar TNA. Z'n kunnen z'n wrestlingmind goed gebruiken, en kan hij ook weer met nieuw materiaal (worstelaars) werken. Cornette, Russo en Heyman bij elkaar zou wel eens de perfecte balans kunnen zijn in een bookingcommitee. Maargoed, gewoon als on-air talent (manager of commentator... ontsla Don West maar ) zou natuurlijk ook al helemaal geweldig zjn
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  dinsdag 5 december 2006 @ 01:45:49 #71
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_44153343
oja, en December to Dismember was helemaal klote. Maar dat krijg je als je on-the-fly een PPV in elkaar zet.

Knox vs. Vampiergozer... zijn dat niet beide heels?
Waarom knokte Matt Stryker (die ik wel kan waarderen) met Balls, en niet met Sandman (daar had hij toch een program mee lopen?)
Main Event was helemaal ballen. Booking klopte van geen kant. Ook twee keer dat iemand een minuut in z'n eentje in de ring staat te wachten. Holly die eigenlijk niet gepind werd maar toch eruit moest (die kickout zal wel niet de bedoeling zijn geweest). Ook dat CM Punk al zo snel geelimineerd is snap ik niet. Die kerel kreeg op Survivor Series al één van de grootste pops, en gisterenavond ook weer. Geef het publiek gewoon wat ze willen en laat hem er minstens 20/25 minuten inzitten.

Hardyz - MNM vond ik dan wel weer ok. En Burke zie ik ook nog wel goeie dingen doen in de toekomst.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  dinsdag 5 december 2006 @ 08:31:09 #72
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_44154763
Cornette is weg bij TNA hoor. Hij wil absoluut niets met Russo te maken hebben.
  dinsdag 5 december 2006 @ 08:44:30 #73
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_44154886
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 00:47 schreef Twizla het volgende:
Mijn god, nu op alle 3 de brands powermove gastjes die allemaal samen ongeveer 5 moves hebben!
Lashley heeft wel meer dan een paar moves hoor, ok hij is een 2e Lesnar maar Lesnar had in het begin ook alleen maar powermoves tot hij tegen Benoit/Angle ging, toen ging hij ineens technisch worstelen. Lashley is amateurkampioen geweest dus die heeft heus wel wat in huis, het is maar hoe die gebooked word
Luck is for losers
pi_44155750
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 08:31 schreef Magneet het volgende:
Cornette is weg bij TNA hoor. Hij wil absoluut niets met Russo te maken hebben.
Is dat zo? Volgens mij loopt hij daar nog rond samen met Russo, alleen vermijden ze elkaar, op basis van wat ik heb gelezen.

Paul Heyman is nog bij de WWE totdat je het standaard bericht krijgt: "We wish him the best of luck in his future endeavors."
  dinsdag 5 december 2006 @ 13:35:15 #75
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_44160976
ff weer wat nieuws.. ben nét wakker dus mss is het al een beetje out dated..

"Believe it or not, Rob Van Dam's wife was present last night and was actually cheering "TNA."

Alleen Tommy Dreamer en Stevie Richards zijn verbaasd en vinden het jammer dat Heyman weg is..voor de rest kijken ze er niet echt van op geloof ik, vooral RVD gaf een erg anti-Heyman commentaar.

Om dan nog maar een toepasselijke quote te geven die deze week te horen was:

"To quote a famous man, Hulkamania dies when Hogan dies, 'Woo' dies when Ric Flair dies, but when Heyman is gone and while he's gone, ECW will live on."

Ohjaaa en Cornette is volgens mij ook nog gewoon bij TNA maar denkt er idd over om op te stappen..
  dinsdag 5 december 2006 @ 17:00:11 #76
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_44167006
Jezus wat een kutshow was ECW
Toen Tommy Dreamer door Kali ( ) op de stalen ondergrond werd gedonderd schreeuwde iemand in het publiek nog "This isn't extreme this is entertainment!"
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  woensdag 6 december 2006 @ 11:58:05 #77
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_44188689
RAW
SPOILER
ECW
SPOILER
  woensdag 6 december 2006 @ 14:32:07 #78
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44193014
Lasley is wel weak, Cena gooit makkelijker met Big Show
LUHG
  woensdag 6 december 2006 @ 15:00:57 #79
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_44193786
Wacht even.....iemand over de breedte van je schouders nemen is makkelijker dan iemand op 1 schouder hijsen vergis je daar niet in.

Ik denk dat Test de volgende word voor Lashley
Luck is for losers
  woensdag 6 december 2006 @ 17:48:51 #80
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_44199212
Ik begin Kelly Kelly stiekem wel leuk te vinden. Vond haar gisteren voor het eerst een beetje overtuigend overkomen.
  woensdag 6 december 2006 @ 17:54:19 #81
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44199370
Je mag best zeggen dat je haar lekker vind, is ze toch ook?
LUHG
  woensdag 6 december 2006 @ 17:57:45 #82
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_44199507
KellyKelly is idd zeer fijn Tijd dat CMP met haar gaat daten
  woensdag 6 december 2006 @ 21:06:11 #83
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_44206176
ik hoop als in de worstelscene want in het echt date Punker met Maria, trouwens ik zou het een KUT idee vinden...Punk heeft zo iemand helemaal niet nodig
Luck is for losers
  woensdag 6 december 2006 @ 23:07:06 #84
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_44210031
ja k bedoelde ook in de wrestlingscene.. nódig mss niet maar als 'vriendin van Punk' zou Kelly niet misstaan toch??
  donderdag 7 december 2006 @ 08:47:36 #85
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_44214722
uhm jawel......Punk met zn uiterlijk zou helemaal niet passen bij iemand als Kelly, Kelly is meer iemand die bij een Test of Val Venis hoort. Als Punk met Kelly naar buiten komt op zijn muziek denk ik dat ik moet kotsen
Luck is for losers
  donderdag 7 december 2006 @ 11:32:20 #86
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_44217842
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:54 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Je mag best zeggen dat je haar lekker vind, is ze toch ook?
Ja, ze is ook lekker. Maar dat bedoelde ik dus niet...
pi_44219227
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:48 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik begin Kelly Kelly stiekem wel leuk te vinden. Vond haar gisteren voor het eerst een beetje overtuigend overkomen.
zolang ze geen naakt laat zien vind ik haar sowieso niet zo overtuigend als exobitionist

- Edgar Davids
pi_44231624
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 17:00 schreef beelz het volgende:
Jezus wat een kutshow was ECW
Toen Tommy Dreamer door Kali ( ) op de stalen ondergrond werd gedonderd schreeuwde iemand in het publiek nog "This isn't extreme this is entertainment!"
ECW zouden ze eigenlijk met een uurtje verlengen en het maar 1 keer in de 2 weken moeten uitzenden.
En ze zouden het ook echt Extreme moeten maken inplaats van deze slappe troep.
pi_44239642
Er gaat niks veranderen aan ECW zolang die domme Amerikanen blijven kijken.

Voor de mensen die wel van goeie shows houden..Vandaag op TNA:

Petey Williams vs. Homicide
Senshi vs. Eric Young
Christian Cage vs. Rhino vs. Samoa Joe vs. Abyss vs. Kurt Angle vs. Sting

Lijkt me een dope uitzending te worden. Props als Russo dit heeft bedacht.
pi_44265260
Smackdown was wel leuk, valt me trouwens op dat de main eventers (Batista, Booker, Finlay etc.) steeds in het midden van Smackdown zitten en het hele Kennedy, MVP, Undertaker en Kane gebeuren steeds op het einde.

Kijkt wat leuker weg denk ik. Wel leuke aflevering
  zaterdag 9 december 2006 @ 12:28:15 #91
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_44272801
Ik lees net dat TNA Hogan wil gaan hele voor een mega deal.. hoe dom kun je zijn!!
of vinden jullie het een slimme actie van TNA??
  zaterdag 9 december 2006 @ 12:32:14 #92
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_44272884
Slim als in de zin van het trekken van publiek, dom in de zin van de historie die Hogan heeft
Luck is for losers
  zaterdag 9 december 2006 @ 12:42:23 #93
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_44273103
let op dit is niet de eerste keer he. In het begin van TNA zijn er ook al flirst geweest en heeft JJ Hogan ook een keer aangevallen geloof ik wat is uitgezonden
  zaterdag 9 december 2006 @ 12:56:28 #94
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_44273390
hmmz ja om publiek te trekken is het mss wel een goeie zet.. maja ligt er natuurlijk ook aan hoeveel ze ervoor betalen en hoelang Hogan blijft.. half 2 is Smackdown klaar
  zaterdag 9 december 2006 @ 13:26:51 #95
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_44273956
en hoeveel invloed Hogan wilt......en ben benieuwd hoe dat dan met Russo en zo gaat, en ja ik weet dat Hogan er eerder was en dat geeft maar net aan wat ik bedoel met de historie van Hogan
Luck is for losers
  zaterdag 9 december 2006 @ 15:26:34 #96
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_44276449
Smackdown was idd vrij goed en het commentaar was weer schitterend!!
  zaterdag 9 december 2006 @ 15:59:10 #97
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_44277144
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 15:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Smackdown was idd vrij goed en het commentaar was weer schitterend!!
Cole die zich verontschuldigt en JBL die daarna gewoon zegt dat hij dat niet accepteert
pi_44278278
ff melden dat ik survivor series leuk vond dit jaar , maar beste match die ik ooitgezien heb was undertaker tegen - mankind in de hell in the cell mtach zo van bovenaf de kooi door de tafel heen
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_44284236
quote:
[b]
Cole die zich verontschuldigt en JBL die daarna gewoon zegt dat hij dat niet accepteert
Daar had ie dan ook groot gelijk in. Zulke fouten maken tijdens het becommentariëren je main vent van de avond daar moet je ook wel een idioot voor zijn.
  zaterdag 9 december 2006 @ 20:52:14 #100
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_44285231
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 20:26 schreef roepdeman het volgende:

[..]

Daar had ie dan ook groot gelijk in. Zulke fouten maken tijdens het becommentariëren je main vent van de avond daar moet je ook wel een idioot voor zijn.
ja maar zo gaat het al tijden, die twee zijn geniaal samen
pi_44329316
Net Turning Point gezien. Ik weet het niet misschien lag het aan mij omdat ik niet volledig gefocussed was maar ik vond het niet zo bijzonder. Ik heb wel kunnen lachen om Eric Young!
  dinsdag 12 december 2006 @ 21:28:02 #102
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_44371588
SPOILER

- Edgar Davids
pi_44373488
Ik vond Raw wel leuk, DX en RKO was een leuke. En verder onderhoudende Raw

Volgende week word ook leuk ja
pi_44374707
SPOILER
  dinsdag 12 december 2006 @ 23:15:26 #105
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_44376247
Turning Point
SPOILER
RAW
SPOILER
  woensdag 13 december 2006 @ 09:31:41 #106
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_44383276
Battle royal is toch anders dan de Royal Rumble.....Battle royal begint iedereen tegelijk in de ring, bij de Royal Rumble is het leuke juist dat ze om de zoveel min pas komen en er toch een bepaald soort van spanning is bij het publiek
Luck is for losers
  donderdag 14 december 2006 @ 02:23:20 #107
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_44414951
Ik kijk nu de Tribute to the troops show van RAW vorig jaar... Wat een smerige bende is dat otch eigenlijk
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_44427240
Ook leuk dat ze dit jaar bijna geraakt werden zeg enorme explosie op de achtergrond haha.

Dat Vince dit doet eigenlijk, snap best dat RVD niet mee wilt..
  donderdag 14 december 2006 @ 15:37:45 #109
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_44427438
Nou misschien omdat NIEMAND ook maar zoiets doet en dit natuurlijk wel goed staat in de pers want hij word er wel voor geroemd, je maakt de mensen die daar zitten blij (want die zitten er echt niet voor hun lol en waarschijnlijk niet eens echt vrijwillig) en het is een realitycheck voor veel gasten.

Snap niet dat je erom kan lachen dat ze bijna geraakt worden (al is bijna een HEEL groot woord ) die gasten gaan een week daarheen....leven daar zoals de soldaten leven (qua eten enzo) alleen maar om die soldaten daar een beetje een opkikker te geven (want een hoop extra geld krijgen ze niet en het is 24 uur reizen in een vrachtvliegtuig dus nog vermoeiender)
Luck is for losers
pi_44427629
Dat was meer sarcastisch.

En ik snap best dat Vince het doet voor de pers. Hij heeft ook al verschillende awards en andere prijzen ervoor gekregen, ik bedoelde meer van: Raar dat Vince dit doet omdat alle worstelaars ook de kans hebben gewoon dood te gaan daar. En Vince is met dat soort dingen erg moeilijk. Daar doelde ik dus meer op
  donderdag 14 december 2006 @ 16:17:30 #111
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_44428700
Ja het is wel zo dat ze kans hebben om dood te gaan maar volgens mij zitten ze daar niet zo mee omdat juist die soldaten zoveel meer kans hebben vergeet niet dat het wel midden in een zwaar bewaakt kamp gehouden word. Vince is moeilijk met dingen die in de ring gebeuren of buiten de ring gebeuren, drugs en al het andere staat natuurlijk slecht en is slecht voor business, dit is juist goed voor business en ik denk niet dat ze meer of minder kans hebben om dood te gaan dan tijdens al die vluchten en kilometers op de weg die ze doordeweeks doen
Luck is for losers
pi_44473128
Wat was het publiek bij ECW stil zeg

Verder toch een matige aflevering, helaas

Smackdown en RAW zitten de komende tijd wel goed vind ik persoonlijk. Arrmagedon ziet er erg goed uit, tag titles nu ook voor grabs, cruiserweight title ook. Inferno match, Last Ride match.

Bij RAW volgende week 30 man Battle Royal met titleshot, en dan komt ook nog Tribute to the troops, en DX vs RKO is ook erg leuk.

Jammer dat ECW nu slecht gaat. Ze moeten snel wat doen met Punk en RVD
  zaterdag 16 december 2006 @ 02:33:14 #113
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44475984
Punk en RVD naar Smackdown!
LUHG
pi_44486350
Im back

sjees, heb een paar weken geen wrestling gekeken en kijk echt op van alle dingen die ik nu hier lees (RvD en Heyman). Ga morgen maar toch weer een worsteldagje houden als ik mn meisje het huis uit weet te jagen tenminste
pi_44486377
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 02:33 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Als in: ik hoop het, of als in spolier?
  zaterdag 16 december 2006 @ 18:09:21 #116
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_44486991
als in hij hoopt het
  zaterdag 16 december 2006 @ 19:22:25 #117
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44488766
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 17:46 schreef Allanon666 het volgende:

[..]

Als in: ik hoop het, of als in spolier?
Hahaha, als het een spoiler was dan zal ik het wel in spoilertags zetten
LUHG
pi_44490117
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 02:33 schreef Cantona_No.7 het volgende:
De doodsteek voor ECW.
pi_44511344
Stallone maandag bij Raw
  maandag 18 december 2006 @ 11:02:59 #120
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_44531311
RvD gaat lekker naar TNA waar die geen rekening hoeft te houden met een logisch verhaal in je wedstrijd, selling niet belangrijk is en waar ze na elke top rope move roepen...THIS IS AWESOME

Punk blijft nog gewoon bij ECW en als ECW echt lang gaat bestaan word hij het boegbeeld ervan
Luck is for losers
pi_44538276
Armageddon
SPOILER
  maandag 18 december 2006 @ 15:30:53 #122
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_44538995
SPOILER

- Edgar Davids
  maandag 18 december 2006 @ 16:01:43 #123
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_44540178
SPOILER
Luck is for losers
pi_44556186
Wat een PPV was dat zeg echt fantastisch.Beter dan Wrestlemania bijna

Echt genoten van deze, Last Ride match was vet, Inferno match was vet en die tag match dan

Heerlijk.
  dinsdag 19 december 2006 @ 00:12:08 #125
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44557930

[ Bericht 54% gewijzigd door Cantona_No.7 op 19-12-2006 00:13:21 ]
LUHG
  dinsdag 19 december 2006 @ 00:27:24 #126
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_44558248
SPOILER
pi_44560045
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 00:27 schreef Paxlie het volgende:
SPOILER
Damn, he got fucked up .
Te gekke PVP btw. Misschien wel de beste die ik dit jaar gezien heb (van WWE dan).
pi_44571452
Gisteren heb ik sinds jaren weer eens een aflevering van Smackdown gekeken en ik moet zeggen dat ik de afgelopen jaren heel wat gemist heb zeg (de laatste keer dat ik ook maar iets van wrestling heb gezien was RAW toendertijd op veronica ).
Het eerste wat me opviel is dat ik vrijwel geen enkele superstar kende op kane (waar is dat masker?!) en The Undertaker na. Mijn jeugdheld Kurt angle is blijkbaar vertrokken naar dat Tna gedoe dus dat moest ik ook al missen, net als the rock, stone cold, chris jericho en al die anderen.
Maar na een paar minuten kijken kon ik toch weer heerlijk genieten van dat geweldige verhaal, de onderbrekingen van wedstrijden en al dat heerlijk overdreven geweld. Wat heb ik toch een hoop gemist de afgelopen jaren zeg, ik denk dat ik dit weer op ga pikken.

Maar waar moet ik in godsnaam die afleveringen vandaan halen? tips iemand?
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_44572766
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 16:00 schreef renwan het volgende:

Maar waar moet ik in godsnaam die afleveringen vandaan halen? tips iemand?
mail me ff mailadres staat in mn profiel
  dinsdag 19 december 2006 @ 19:00:04 #130
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_44576919
SPOILER

- Edgar Davids
pi_44582227
Die titlematch was wel erg vet zeg. Jammer hoe het dan afloopt maargoed. Leuke Raw ja! Had wel op wat meer verassingen gehoopt, maar alsnog was hij leuk
  dinsdag 19 december 2006 @ 21:52:04 #132
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_44582532
ik neem aan dat er nog wel een toevoeging komt aan de clash tussen DX - Rated RKO. een gewone Tag match op 7 januari? zou een enorme afknapper zijn...

- Edgar Davids
pi_44585430
Ach het kan altijd nog een leuke match worden natuurlijk
pi_44586719
Let's face it..Na die laddermatch zijn er weinig andere matches die eraan kunnen tippen. Ik hoop dat het een reguliere tag match zal worden met 4 mensen die goed kunnen worstelen.

De laatste 2 maanden zijn we flink verwend met PPV's (al dan niet 1 hele teleurstellende) en wekelijkse afleveringen dus ik ben benieuwd wie er vanaf eind januari ook naar WSX zal kijken.
  woensdag 20 december 2006 @ 01:03:35 #135
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_44587932
quote:
Op woensdag 20 december 2006 00:00 schreef roepdeman het volgende:
Let's face it..Na die laddermatch zijn er weinig andere matches die eraan kunnen tippen. Ik hoop dat het een reguliere tag match zal worden met 4 mensen die goed kunnen worstelen.

De laatste 2 maanden zijn we flink verwend met PPV's (al dan niet 1 hele teleurstellende) en wekelijkse afleveringen dus ik ben benieuwd wie er vanaf eind januari ook naar WSX zal kijken.
Ik zal zeker naar WSX gaan kijken, just to check it out.. wie weet is het wel enigzins vermakelijk!

Armegeddon
SPOILER
pi_44597638
Eigenlijk had ik aan het eind van ECW Ron Simmons verwacht

Wanneer loopt Heymans contract eigenlijk af?

Stel hè:
dat WSX een beetje succesvol wordt. WSX is onderdeel van MTV en naar mijn weten zit daar vrij veel geld. Zou het dan zo kunnen zijn dat we Heyman die kant op zien gaan voor het volgend seizoen?

[ Bericht 58% gewijzigd door roepdeman op 20-12-2006 14:23:36 ]
  woensdag 20 december 2006 @ 15:31:11 #137
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_44600070
Laatste wat ik hoorde is dat Heyman in Hollywood zit om wat scripts te verkopen
Luck is for losers
  woensdag 20 december 2006 @ 15:32:56 #138
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_44600115
quote:
Op woensdag 20 december 2006 14:04 schreef roepdeman het volgende:
Eigenlijk had ik aan het eind van ECW Ron Simmons verwacht

Wanneer loopt Heymans contract eigenlijk af?

Stel hè:
dat WSX een beetje succesvol wordt. WSX is onderdeel van MTV en naar mijn weten zit daar vrij veel geld. Zou het dan zo kunnen zijn dat we Heyman die kant op zien gaan voor het volgend seizoen?
haha je weet het nooit zeker he ik hoop dat Heyman naar TNA gaat.. ik denk dat hij daar erg veel goeds kan doen!!

RAW was trouwens best goed amusante wedstrijden!!
  woensdag 20 december 2006 @ 16:34:06 #139
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_44601974
Heyman kan het niet vinden met Cornette en hij kan het niet vinden met Russo....hmmmm dat word een fijne samenwerking dan
Luck is for losers
  woensdag 20 december 2006 @ 17:32:01 #140
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_44603625
quote:
Op woensdag 20 december 2006 16:34 schreef kidkash19 het volgende:
Heyman kan het niet vinden met Cornette en hij kan het niet vinden met Russo....hmmmm dat word een fijne samenwerking dan
hahaha dat wordt idd leuk dan
  woensdag 20 december 2006 @ 19:21:58 #141
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_44606044
en Russo en Cornette hebben ook ruzie
Luck is for losers
  woensdag 20 december 2006 @ 19:47:16 #142
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_44606814
wat een kinderachtige mannen zijn het toch ook. ze mogen elkaar allemaal niet..

- Edgar Davids
pi_44610950
Alle drie geniaal en dat botst nog wel eens. Althans als er twee ??genieën??? zijn en eentje die denkt dat hij dat is.
  donderdag 21 december 2006 @ 17:39:05 #144
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_44633477
Lashley aan de mic
pi_44636087
quote:
Op donderdag 21 december 2006 17:39 schreef Tazmaniac het volgende:
Lashley aan de mic
Hij praat nogal zielig.
  donderdag 21 december 2006 @ 22:00:47 #146
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_44641374
Ik vind Russo niet geniaal ik vind hem meer iemand met een grote fantasie, het verschil met toen en nu is dat hij toen mensen had die zijn super onnozele en onsamenhangende dingen filterde
Luck is for losers
pi_44661239
Hij is daarom dan ook die ene die denkt dat hij geniaal is

Wie kan me trouwens meer vertellen over Oleg Prodius die nieuwe "MMA" rus is hij any good?
  vrijdag 22 december 2006 @ 18:39:56 #148
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44664093
SPOILER
LUHG
pi_44668628
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 18:39 schreef Cantona_No.7 het volgende:
SPOILER
SPOILER
  zaterdag 23 december 2006 @ 02:20:45 #151
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_44674509
dat applause voor Mercury
  zaterdag 23 december 2006 @ 12:03:43 #152
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_44678706
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 21:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Begin Smackdown steeds beter dan Raw te vinden eigenlijk.
Nu pas? Het is al minstens een half jaar lang de superieure brand, vind ik iig. Ik kijk eigenlijk al een tijd geen RAW meer. Maar smackdown sla ik nooit over.

TNA begint trouwens ook steeds beter te worden, met Kevin Nash ieder weekend als hoogtepunt. Voor diegene die het (nog) niet hebben gezien, de PCS pogo challenge : http://www.youtube.com/watch?v=eqgywZlb7o0
Kon lange tijd niet aan ze wennen (TNA), maar ik merk dat ik makkelijker blijf hangen nu dat Russo er zit, vooral omdat hij wat aan characterdevelopment doet voor die X-division guys. ze beginnen langzaam hun eigen persoonlijkheid te krijgen.
  zaterdag 23 december 2006 @ 12:05:15 #153
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_44678742
Hierbij ook nog even de director's cut van de PCS Push-up challenge van vorige week (dit hebben ze niet op tv laten zien): http://www.youtube.com/watch?v=4i8-CylpzTY

[ Bericht 1% gewijzigd door Mr_Brownstone op 23-12-2006 12:13:27 ]
  zaterdag 23 december 2006 @ 15:40:50 #154
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_44683078
leuke Smackdown
  zondag 24 december 2006 @ 09:29:38 #155
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44700323
Krijg flashbacks naar dabbajoe see dabbajoe als ik Nash zo bezig zie.

Dat waren tijden!
LUHG
pi_44704839
Gister WM21 gekeken, wat is die match tussen Kurt en HBK toch goed zeg

Vond ik trouwens ook bij WM22 de match tussen Kurt vs Orton vs Rey, ook fantastisch. Zulke spanning erin ook. Heerlijk om naar te kijken
  zondag 24 december 2006 @ 18:49:38 #157
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44715038

LUHG
  maandag 25 december 2006 @ 12:40:07 #158
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44728667
SPOILER
LUHG
  maandag 25 december 2006 @ 13:33:41 #159
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_44730227
quote:
Op maandag 25 december 2006 12:40 schreef Cantona_No.7 het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_44730693
SPOILER
  maandag 25 december 2006 @ 17:43:58 #161
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_44735722
wat me ook opviel is dat nadat Rick Flair in elkaar werd geslagen door teamRKO, dat zou zijn zodat hij meer tijd kon besteden aan z'n echtscheiding.. en vervolgens worstelt hij gewoon weer elke week.

- Edgar Davids
pi_44735763
Het ging sneller dan verwacht, daarom was hij ook zo snel weer terug Hij heeft geloof ik 1 of 2 Raw's gemist maar.
  donderdag 28 december 2006 @ 13:46:18 #163
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_44791503
ECW zag er nog wel redelijk uit tijdens die 'best of 2006'

*verkapte kick*
pi_44793595
Twijfel nog of ik die ga downloaden, denk het wel.

Tribute was trouwens wel ok, wel erg veel hetzelfde als eerdere jaren. Wel een leuke kerstman deze keer, herkende hem echt niet
pi_44794616
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:40 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Twijfel nog of ik die ga downloaden, denk het wel.

Tribute was trouwens wel ok, wel erg veel hetzelfde als eerdere jaren. Wel een leuke kerstman deze keer, herkende hem echt niet
Hehe, jammer dat hi niet meer worstelt, hij kan het nog steeds
pi_44795150
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:14 schreef Allanon666 het volgende:

[..]

Hehe, jammer dat hi niet meer worstelt, hij kan het nog steeds
WM weer heh
  donderdag 28 december 2006 @ 15:55:01 #167
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44795960
WTF, er werd nogal fel gereageerd toen ik egon over dat JBL maar weer moest gaan worstelen.
LUHG
  donderdag 28 december 2006 @ 18:04:18 #168
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_44799829
niet door mij
JBL is super als heel
pi_44808059
Misschien was ik dat. En als hij nog steeds zo'n fat ass is als toen dan blijf ik achter mijn uitspraken staan.
pi_44820720
fat ass of niet, he is A Wrestling God
pi_44824387
Hij heeft nog tijd om te trainen
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:21:41 #172
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_44825328
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 13:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Hij heeft nog tijd om te trainen
Imho kan hij beter commentaar blijven geven, ondanks dat het een goede wrestler is mis ik zijn in-ring gebeuren niet
pi_44828652
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:21 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Imho kan hij beter commentaar blijven geven, ondanks dat het een goede wrestler is mis ik zijn in-ring gebeuren niet
Ik wel. Los van het feit dat hij super was aan de mic en echt de perfecte heel kon spelen, beschikte hij over een redelijk arsenaal aan moves. Als ik JBL naast Batriesta zet, dan zie je zo wie de superieure worstelaar (of in dit geval: THE WRESTLING GOD!) is.
Damn, wat is Batista toch zielig...

Overigens: Ik hoop dat Regal en Taylor snel tag team champs worden. Die high flying shit van Kendrick en London is leuk hoor, maar dat heb ik nu wel gezien. Regal en Taylor zijn twee zeer technische worstelaars en voor Mr Regal wordt het wel weer eens tijd dat hij een championship wint. Helemaal nadat hij zo braaf gejobd had toen hij nog lid was van King Booker's court.
  vrijdag 29 december 2006 @ 16:11:33 #174
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_44828830
over tag teams gesproken, ik vind het echt waanzinnig dom dat ze de hardy's uit elkaar gaan houden en hetzelfde gaan doen met MNM. Dat zijn 2 waanzinnige tag teams die fantastische dingen uit kunnen halen. Waarom verneuken ze toch iedere keer weer die tag team scene
  vrijdag 29 december 2006 @ 16:43:31 #175
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44829824
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 16:11 schreef Paxlie het volgende:
over tag teams gesproken, ik vind het echt waanzinnig dom dat ze de hardy's uit elkaar gaan houden en hetzelfde gaan doen met MNM. Dat zijn 2 waanzinnige tag teams die fantastische dingen uit kunnen halen. Waarom verneuken ze toch iedere keer weer die tag team scene
Ik had het niet beter kunnen zeggen
LUHG
pi_44830316
That's wwe for ya!
Vince is namelijk niet zo dol op tag team matches. en je weet het, als mr mcmahon ergens niet 100% achter staat, dan wordt het verkracht.
Net als de cruiserweight division. Die stelt ook al niks meer voor...
Tja, Vince geilt nu eenmaal op grote gasten.
  vrijdag 29 december 2006 @ 17:01:15 #177
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_44830400
regal en taylor als tag team champions??? hmmmz
pi_44830429
Waarom niet? Die gasten zijn misschien wel old skool, maar ze hebben een techniek waar je u tegen zegt. Daarnaast zijn het ook goede matworstelaars, ik vind dat altijd wel spectaculair.
pi_44830772
ik hoop dat ze allemaal in de singles divisie blijven tot aan Mania. Stel je voor Taylor, Regal en Benoit onderlinge feud.
MNM en the Hardy's hetzelfde ik had ze pas weer bij elkaar gezet op Mania. Of ze moesten als twee tag teams bij dezelfde brand zitten. Ik denk dat ze op die manier alle andere tag teams op een hoger niveau zouden tillen denk aan Kendrick/London en, ok we hebben nog wat heels nodig, La Resistance
pi_44831302
Gewoon een British Stable opzetten. Regal en Taylor, Burchill terughalen van OVW naar Smackdown en Harry Smith erbij. Misschien kan Finlay er ook nog tussen.
En dan een beetje alle Amerikaanse worstelaars trashen

Born Naughty?
pi_44831356
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 17:10 schreef roepdeman het volgende:
ok we hebben nog wat heels nodig, La Resistance
Bring backt 3D, maar dat zal jammer genoeg nooit gebeuren

Heb de afgelopen week bijna alle Hardys vs 3D vs Edge & Christian matches gedownload, kan er maar geen genoeg van krijgen.
pi_44831427
Ach, the World greatest tag team is toch ook weer bij elkaar?
Haas in single competition is erg loos
Maar als tag partner van Benjamin is ie wel oke
  vrijdag 29 december 2006 @ 17:31:15 #183
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44831484
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 17:02 schreef Big_Poppa het volgende:
Waarom niet? Die gasten zijn misschien wel old skool, maar ze hebben een techniek waar je u tegen zegt. Daarnaast zijn het ook goede matworstelaars, ik vind dat altijd wel spectaculair.
Old skool=vaak technische worstelaars=
LUHG
  vrijdag 29 december 2006 @ 17:32:48 #184
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_44831536
die match van Regal vs Benoit van een fikse tijd terug toen

Regal die echt helemaal murm was gebeukt en nog doorging
  vrijdag 29 december 2006 @ 17:38:43 #185
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_44831713
Volgens mij ben ik hier de enige die Old Skool niet zo heel geweldig vind!

Regal vind ik opzich wel leuk om naar te kijken maar die Taylor vind k echt niks.. maja ik heb hem dan ook gezien tijdens zijn engelse superheld periode in WCW.. wat een losert
En Chavo.. meeeehn wat vind ik die saai.. maja ieder zijn ding he

World Greatest Tagteam is wel slim om nu weer bij elkaar te brengen ja.. met Benjamin deden ze toch al paar weken niks meer en Haas is single idd vrij bagger.. Combined zijn ze wel een aardig tagteam vind ik
  vrijdag 29 december 2006 @ 17:58:40 #186
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_44832353
Ik kijk het ook meer voor de powerhouses en de hoogvliegers hoor. Als ik technisch worstelen wil zien dan kijk ik wel mma
  zaterdag 30 december 2006 @ 15:15:10 #187
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_44857499
mmm ik zit nu sd hoogepunten te kijken en ik zie een royal rumble met goldust en tatanka en meer van dat soort figuren. Als ik me nu bedenk wat er allemaal voor mensen in de royal rumble komen lijkt me dat een bijzonder boeiende ppv worden
  zaterdag 30 december 2006 @ 15:35:55 #188
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_44858113
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 15:15 schreef Fugie het volgende:
mmm ik zit nu sd hoogepunten te kijken en ik zie een royal rumble met goldust en tatanka en meer van dat soort figuren. Als ik me nu bedenk wat er allemaal voor mensen in de royal rumble komen lijkt me dat een bijzonder boeiende ppv worden
haha ik heb nét gekeken, man of 5 van de RR zijn nu al niet meer bij de WWE.. maja dat zal elk jaar wel zo zijn denk ik..
vond het trouwens geen goede 'best of'.. 70% heb ik doorgespoeld, terwijl ik wel elke week uitkijk naar SD
  zaterdag 30 december 2006 @ 15:41:33 #189
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_44858247
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 15:35 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

haha ik heb nét gekeken, man of 5 van de RR zijn nu al niet meer bij de WWE.. maja dat zal elk jaar wel zo zijn denk ik..
vond het trouwens geen goede 'best of'.. 70% heb ik doorgespoeld, terwijl ik wel elke week uitkijk naar SD
ik heb hem ook doorgespoelt, de meeste shit was van afgelopen maand dus dat weet ik nog allemaal precies

maar zeker met ECW erbij moet de rumble dit jaar toch wel iets meer boeiende mensen hebben dan goldust en tatanka Wat dat betreft heb ik wel het idee dat de wwe wel weer meer een beetje omhoog gaat in de kwaliteit.
pi_44860798
Ik heb de meeste ook maar doorgespoeld, die hele feud tussen rey en chavo had ik trouwens elke week geskipped. Het was naar mijn idee een beetje lijkenpikkerij.
pi_44865691
JBL was wel weer enorm lachen zeg

En die sprint klinkt ook intressant. Al het goeie gaat nu komen Royal Rumble, WM
  zaterdag 30 december 2006 @ 19:27:22 #192
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_44866073
ik gok op Kane.. sowieso dat er een gebrek is aan main eventers op SD imho
pi_44866158
Kennedy misschien zijn grote push? Hij heeft het eerder gedaan.
  zaterdag 30 december 2006 @ 19:35:53 #194
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_44866382
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 19:17 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
JBL was wel weer enorm lachen zeg

En die sprint klinkt ook intressant. Al het goeie gaat nu komen Royal Rumble, WM
Hebben ze een jaar terug bij Raw ook gedaan. Toen duurde de eerste match iets van 15 minuten en uiteindelijk won iemand zijn wedstrijd in 30 seconden ofzo.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zaterdag 30 december 2006 @ 19:48:51 #195
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_44866836
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 19:35 schreef PirE het volgende:

[..]

Hebben ze een jaar terug bij Raw ook gedaan. Toen duurde de eerste match iets van 15 minuten en uiteindelijk won iemand zijn wedstrijd in 30 seconden ofzo.
en die iemand was Kane als k me niet vergis
  zaterdag 30 december 2006 @ 20:11:19 #196
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_44867650
Chris Benoit vs Orlando Jordan
dat hele gedoe met die tijd toen
pi_44869851
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 19:35 schreef PirE het volgende:

[..]

Ja, weet ik.
pi_44872947
TNA moet gewoon kapot.
  zaterdag 30 december 2006 @ 22:46:52 #199
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_44873207
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 22:40 schreef AY het volgende:
TNA moet gewoon kapot.
TNA is juist het beste wat de fan kan overkomen, of je nou voor TNA bent of voor WWE. Doordat ze nu allebei de kijker willen trekken krijgen de fans dus een hogere kwaliteit
pi_44873288
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 22:46 schreef Paxlie het volgende:

[..]

TNA is juist het beste wat de fan kan overkomen, of je nou voor TNA bent of voor WWE. Doordat ze nu allebei de kijker willen trekken krijgen de fans dus een hogere kwaliteit
ik vind van niet, TNA denken dat ze goed zijn omdat ze alle afdankertjes van de WWE binnenhalen
  zaterdag 30 december 2006 @ 23:02:43 #201
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_44873791
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 22:48 schreef AY het volgende:

[..]

ik vind van niet, TNA denken dat ze goed zijn omdat ze alle afdankertjes van de WWE binnenhalen
ik heb nergens gezegd dat ik TNA goed vind
Het zorgt er echter wel voor dat er concurrentie is en dat kan alleen maar goed zijn
pi_44877424
Afdankertjes nog wel...en dan ook nog eens allemaal

Je hebt gewoon helemaal gelijk. ECW is pas echt wat je noemt Wrestling.
pi_44877505
quote:
Op zondag 31 december 2006 00:38 schreef roepdeman het volgende:
Afdankertjes nog wel...en dan ook nog eens allemaal

Je hebt gewoon helemaal gelijk. ECW is pas echt wat je noemt Wrestling.
ECW was goed in de tijden met RVD, Big Show, Kurt Angle, Paul Heyman. Nu nietmeer nee. Lasley champ die amper promo's kan doen zonder 20 fouten te maken. Heyman, de bedenker van ECW en de man die wel goeie ideeen had is weg, Kurt Angle, 1 van de beste worstelaars is weg en dan ook nog eens Big Show weg.

Vind het niet gek dat ECW nu slecht is, maar het was wel aardig hoor En laten we CM Punk niet vergeten
  zondag 31 december 2006 @ 01:33:08 #204
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_44879143
cm punk moeten ze nog maar ff wat nieuwe moves leren, begint aardig suf te worden wat ie nu doet
  zondag 31 december 2006 @ 02:18:01 #205
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44880128
Ik denk dat velen mijn mening delen als ik zeg dat 2006 teringslecht was als je het vergelijkt met 5 jaar terug
LUHG
pi_44880246
Denk dat je niet eens zo ver terug hoeft te gaan. Toen Angle op SD! nog met zn been in het gips zat (:$ ben even vergeten wanneer precies) was ook een degelijke periode.
  zondag 31 december 2006 @ 02:29:17 #207
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44880323
quote:
Op zondag 31 december 2006 02:24 schreef roepdeman het volgende:
Denk dat je niet eens zo ver terug hoeft te gaan. Toen Angle op SD! nog met zn been in het gips zat (:$ ben even vergeten wanneer precies) was ook een degelijke periode.
Idd maar ik bedoel WWE in het algemeen, RAW, SD en de PPV's
LUHG
pi_44880442
2007 nieuw jaar, nieuwe kansen en een hoop interessante vooruitzichten. Ik hoop dat de eerstkomende PPV's echt super worden zowel van WWE als van TNA.
  zondag 31 december 2006 @ 02:43:24 #209
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44880562
quote:
Op zondag 31 december 2006 02:36 schreef roepdeman het volgende:
2007 nieuw jaar, nieuwe kansen en een hoop interessante vooruitzichten. Ik hoop dat de eerstkomende PPV's echt super worden zowel van WWE als van TNA.
Uiteraard, maar de storylines en fueds moeten sterker worden, die zijn gewoon slap
LUHG
  Redactie Games maandag 1 januari 2007 @ 17:14:10 #210
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_44917620
Ben sinds een tijdje wel weer hierin geinteresseerd geraakt, toch maar even dit topic volgen
.....Kennedy
pi_44930509
De terugkeer van ECW op 10 van de top 10 beste momenten van 2006

Niet verwacht zeg.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:26:49 #212
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44942336
Het einde van RAW
LUHG
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:50:35 #213
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_44943098
storyline van kelly kelly en cm punk is wel leuk bedacht, maarja die mike unox is zon waardeloos figuur
  dinsdag 2 januari 2007 @ 18:43:33 #214
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_44948210
unox
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:39:02 #215
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44976566
Sabu
Het einde van ECW
LUHG
  woensdag 3 januari 2007 @ 18:55:25 #216
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_44980895
haha call me crazy maar ik vond het wel een aardige show
pi_44981189
Goeie ECW deze week
  donderdag 4 januari 2007 @ 08:42:26 #218
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_44997236
ecw was wel leuk, alleen dat einde was een beetje vaag
SPOILER
  donderdag 4 januari 2007 @ 10:22:36 #219
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44998355
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:55 schreef Tazmaniac het volgende:
haha call me crazy maar ik vond het wel een aardige show
Klopt maar:
Sabu
Het einde van ECW
LUHG
  donderdag 4 januari 2007 @ 11:35:19 #220
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_44999852
ECW
SPOILER
  donderdag 4 januari 2007 @ 11:36:59 #221
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44999902
SPOILER
LUHG
  donderdag 4 januari 2007 @ 13:18:54 #222
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_45002687
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:35 schreef Tazmaniac het volgende:
ECW
SPOILER
SPOILER
pi_45006025
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:36 schreef Cantona_No.7 het volgende:
SPOILER
Uh... dat doet hij altijd hoor, weet niet hoevaak jij ECW kijkt
  donderdag 4 januari 2007 @ 15:34:28 #224
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45006998
Elke week
LUHG
pi_45007860
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:34 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Elke week
En dan valt het je nu pas op?

Mag je je ogen welleens laten nakijken
pi_45007996
Kevin Thorn Ftw die stoot tegen Balls Mahoney's z'n nek
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:02:26 #227
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45008028
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

En dan valt het je nu pas op?

Mag je je ogen welleens laten nakijken
Ik heb een ziekte, waardoor mijn zicht minder en minder wordt, en uiteindelijk word ik blind.
LUHG
pi_45008131
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:02 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Ik heb een ziekte, waardoor mijn zicht minder en minder wordt, en uiteindelijk word ik blind.
Dat zal het wel zijn dan ja
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:01 schreef Twizla het volgende:
Kevin Thorn Ftw die stoot tegen Balls Mahoney's z'n nek
Kevin Thorn is altijd vet ja kan ook vette moves. Hoop dat ze hem wat meer gaan gebruiken. Als ik dan lees dat ze Khali willen pushen naar ECW Title niveau
pi_45008381
Ik snap niet wat ze met die gast moeten evenals terkay en die andere, totaal geen
charisma.. Ben benieuwd naar die nieuwe gimmick van Snitsky binnenkort.
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:11:24 #230
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45008404
Turkay vind ik nog wel wat hebben
LUHG
pi_45008437
Ja ok zn finisher op Tony Mamaluke was wel vet, maar dat was het dan ook
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:13:41 #232
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45008503
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:12 schreef Twizla het volgende:
Ja ok zn finisher op Tony Mamaluke was wel vet, maar dat was het dan ook
Hij straalt wel wat uit, ik zie" " wel wat in hem
LUHG
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:15:46 #233
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_45008584
Je hebt nog niks met gasten als Terkay en Burke omdat ze helemaal niet geintroduceerd worden of opgebouwd worden. Nu zijn ze eindelijk bezig die 2 te introduceren door ze mic tijd te geven en ook echt wedstrijden te laten worstelen.

Burke was in OVW 1 van de meest charismatische mannen die ze hadden en Terkay is gewoon een echte badass en zo ziet ie er ook uit, Burke is iemand die je in elkaar mept (was boxer vroeger met een aardig record ik dacht 1 verlies en bijna 100 keer winst ) en je dan ook nog even trash talked tegen je, Terkay is meer iemand die alleen maar je arm breekt ofzo
Luck is for losers
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:22:27 #234
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45008822
Ik heb die Turkay -ok wat overdreven- een keer Remy zien domineren, maar hij verloor door de jury.Bonjasky gaf hem een knie tegen z'n kaak en Turkay bleef gewoon staan.En je kent Remy z'n knieen.
LUHG
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:51:08 #235
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_45009897
Ja ik heb ook wat wedstrijden van hem gezien en dit is iemand die je niet zomaar neer hoekt hoor.

Ik bedoelde er trouwens mee te zeggen dat er ooit niemand was die wat met the Rock had toen hij debuteerde en wat maandjes aanmodderde, dit was ook het geval met Austin, Cena, Batista enz enz om wat met iemand te hebben moet diegene wel iets hebben om hem te herkennen
Luck is for losers
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:53:36 #236
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45010005
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:51 schreef kidkash19 het volgende:
Ja ik heb ook wat wedstrijden van hem gezien en dit is iemand die je niet zomaar neer hoekt hoor.

Ik bedoelde er trouwens mee te zeggen dat er ooit niemand was die wat met the Rock had toen hij debuteerde en wat maandjes aanmodderde, dit was ook het geval met Austin, Cena, Batista enz enz om wat met iemand te hebben moet diegene wel iets hebben om hem te herkennen
Zeer goed punt van je.Misschien dat we over een tijdje wel een nieuwe legende zien opstaan.
LUHG
pi_45010022
Ik vond Terkay en Burke juist goed overkomen deze keer, zie ook wel wat in ze, als er maar wat mee gedaan word. Denk dat ze beter op Smackdown hadden kunnen blijven want op ECW is er gewoon geen tijd voor een tag team divisie
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:58:40 #238
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_45010201
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:10 schreef Twizla het volgende:
Ik snap niet wat ze met die gast moeten evenals terkay en die andere, totaal geen
charisma.. Ben benieuwd naar die nieuwe gimmick van Snitsky binnenkort.
Als er iemand charisma heeft is het Burke wel
  donderdag 4 januari 2007 @ 18:00:00 #239
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_45012020
SPOILER
zondag belooft veel goeds

- Edgar Davids
pi_45013848
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:04 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Dat zal het wel zijn dan ja
[..]

Kevin Thorn is altijd vet ja kan ook vette moves. Hoop dat ze hem wat meer gaan gebruiken. Als ik dan lees dat ze Khali willen pushen naar ECW Title niveau
Khali bakt er echt niks van, ik heb die kerel nog geen een toffe move zien maken.
  donderdag 4 januari 2007 @ 19:04:30 #241
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_45014084
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:58 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Khali bakt er echt niks van, ik heb die kerel nog geen een toffe move zien maken.
chop block
pi_45014329
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:04 schreef Paxlie het volgende:

[..]

chop block
Dat is toch die elleboog in de knieholte toch?
Zoja, ik heb het hem nog nooit zien maken.
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:00:55 #243
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_45015928
volgens mij is de chop block als hij met de zijkant van zijn hand iemand in zijn nek slaat.. das de enige 'move' die ik van hem ken namelijk...
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:17:37 #244
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_45016555
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:00 schreef Tazmaniac het volgende:
volgens mij is de chop block als hij met de zijkant van zijn hand iemand in zijn nek slaat.. das de enige 'move' die ik van hem ken namelijk...
of bovenop het hoofd ofzo, het ziet er iig niet uit
  donderdag 4 januari 2007 @ 21:53:17 #245
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_45020003
niet zo denigrerend over die move hè, hij kreeg The Undertaker er wel 1 keer mee knockout

- Edgar Davids
pi_45024070
Undertaker is overrated, Khali is de toekomst van Sports Entertainment! Zeker al qua mic-skills
  vrijdag 5 januari 2007 @ 07:42:31 #247
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_45030019
UT is niet overrated maar hij begint gewoon oud te worden Beter dat de op komende WM zijn afscheidsmatch zal zijn tegen Kane
  vrijdag 5 januari 2007 @ 22:42:07 #248
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45057317
SPOILER
Zei ik terwijl ik SD pauzeerde op 30:24

Trouwens het blijft geweldig dat mensen nog steeds "what" roepen(en ja dat is al een lange tijd dat het publiek dat roept )

[ Bericht 33% gewijzigd door Cantona_No.7 op 05-01-2007 22:48:06 ]
LUHG
pi_45058725
Ik denk meer dat JBL een keer GM gaat worden, of om de week wisselen zoiets. Hij blijft er maar flink op doorhameren iig

Smackdown:
SPOILER
pi_45060600
TNA!!! dat moest ik even van mn hart nu of straks maar even SD! kijken.
  Redactie Games zaterdag 6 januari 2007 @ 00:37:33 #251
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_45061748
Even een (waarschijnlijk domme) vraag en ja jullie zullen mij vast uitlachen , maar is nou al bij de WWE vantevoren gepland wie er gaat winnen.
Moves zijn wel ingestudeerd zie je, maar ook de winst?
.....Kennedy
  zaterdag 6 januari 2007 @ 00:38:53 #252
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_45061792
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 00:37 schreef Wessiej het volgende:
Even een (waarschijnlijk domme) vraag en ja jullie zullen mij vast uitlachen , maar is nou al bij de WWE vantevoren gepland wie er gaat winnen.
ja, alles is vooraf afgesproken al gebeurt er wel eens iets waardoor dingen gewijzigd moeten worden (blessures, dingen die fout gaan)
  zaterdag 6 januari 2007 @ 04:06:15 #253
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_45066484
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 00:37 schreef Wessiej het volgende:
ja, net als een soap eigenlijk. alleen dan een stuk leuker, agressiever en gevaarlijker.

- Edgar Davids
pi_45089653
Ey die Nattie Neidhart ziet er best leuk uit. In ieder geval niet zoals dr vader wat ik eigenlijk verwachtte..
  zondag 7 januari 2007 @ 08:50:16 #255
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_45101888
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 00:38 schreef Paxlie het volgende:

[..]

ja, alles is vooraf afgesproken al gebeurt er wel eens iets waardoor dingen gewijzigd moeten worden (blessures, dingen die fout gaan)
niet van seconde tot seconde toch maar wel de belangrijkste moves idd.
  zondag 7 januari 2007 @ 13:23:36 #256
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_45105821
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 21:39 schreef roepdeman het volgende:
Ey die Nattie Neidhart ziet er best leuk uit. In ieder geval niet zoals dr vader wat ik eigenlijk verwachtte..
Heeft Victoria eindelijk eens iemand om echt mee te matten
  zondag 7 januari 2007 @ 14:11:16 #257
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45107327
Keb eigenijk best zin in vanavond(of eigenlijk morgen).
LUHG
  zondag 7 januari 2007 @ 14:12:05 #258
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_45107362
New Years Revolution

Helaas zonder Elemination Chamber
pi_45108579
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 21:39 schreef roepdeman het volgende:
Vind der eigenlijk helemaal niet leuk uitzien op foto's. Echt een hoofd die je gewoon wilt slaan

Ze kan waarschijnlijk wel beter worstelen dan de meeste diva's dat dan weer wel.
  zondag 7 januari 2007 @ 16:44:22 #260
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_45112539
ja maar goed dat is weer geen issue voor wwe of vrouwen daadwerkelijk iets kunnen of niet
  zondag 7 januari 2007 @ 16:45:37 #261
141379 postmortum
Knuffelpool
pi_45112577
de Royal Rumble is dat dit jaar inclusief ECW ?
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  zondag 7 januari 2007 @ 17:04:49 #262
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_45113292
tuurlijk net als op WM het Lashley vs The Great Khali in 1 van de main events is
  Redactie Games zondag 7 januari 2007 @ 18:27:40 #263
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_45115629
Dus wanneer kan ik New Years Revolution hier bekijken
.....Kennedy
pi_45116031
morgenochtend
  zondag 7 januari 2007 @ 18:40:00 #265
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_45116076
quote:
Op zondag 7 januari 2007 17:04 schreef Magneet het volgende:
tuurlijk net als op WM het Lashley vs The Great Khali in 1 van de main events is
is dat zeker? Khali in een Live event

- Edgar Davids
  zondag 7 januari 2007 @ 18:53:18 #266
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_45116540
leuke quote uit interview met JBL op wwe.com:

'He added, “I also wanted to learn something about this because I’m going to be president one day.'

- Edgar Davids
  zondag 7 januari 2007 @ 20:09:08 #267
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_45119668
quote:
Op zondag 7 januari 2007 18:40 schreef BigFire het volgende:

[..]

is dat zeker? Khali in een Live event
yup staat 99% vast.
pi_45121290
quote:
Op zondag 7 januari 2007 20:09 schreef Magneet het volgende:

[..]

yup staat 99% vast.
Yeah, right

Ik gok meer op CM Punk of RvD vs Lashley. Weer een nadeel van ECW: nu moeten ze ook zendtijd hebben op WM en bestaat de kans dat we een Khali of Snitskey moeten zien
  zondag 7 januari 2007 @ 20:46:40 #269
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_45121334
RvD kan WM vergeten denk ik, zijn kansen bij de wwe zijn vergooid sinds hij niet naar Irak is gegaan.
pi_45121684
quote:
Op zondag 7 januari 2007 20:09 schreef Magneet het volgende:

[..]

yup staat 99% vast.
Dat is onzin, ze WILLEN dat, of het ook gaat gebeuren is nog lang niet zeker.
pi_45122394
quote:
Op zondag 7 januari 2007 20:45 schreef Allanon666 het volgende:

[..]

Yeah, right

Ik gok meer op CM Punk of RvD vs Lashley. Weer een nadeel van ECW: nu moeten ze ook zendtijd hebben op WM en bestaat de kans dat we een Khali of Snitskey moeten zien
Snitsky valt nog wel mee. Volgens mij waren ze nu bezig met een nieuwe gimmick voor hem. En het kan zijn dat ik mezelf nu tegenspreek met mijn Snitsky uitspraken, maar vergeleken bij Khali..
  zondag 7 januari 2007 @ 21:23:37 #272
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_45122981
vergeleken bij Khali zijn zelfs de diva's allemaal goed.
  zondag 7 januari 2007 @ 22:57:20 #273
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_45127657
Lees JRs Blog...er is nog helemaal NIKS zeker voor WM
Luck is for losers
  zondag 7 januari 2007 @ 23:53:59 #274
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_45129754
quote:
Op zondag 7 januari 2007 16:45 schreef postmortum het volgende:
de Royal Rumble is dat dit jaar inclusief ECW ?
Ja
  maandag 8 januari 2007 @ 08:48:29 #275
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_45134810
SPOILER
Luck is for losers
pi_45150296
SPOILER
  maandag 8 januari 2007 @ 20:58:25 #277
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45157057
SPOILER
LUHG
  maandag 8 januari 2007 @ 21:27:06 #278
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_45158503
SPOILER
Luck is for losers
  maandag 8 januari 2007 @ 22:19:54 #279
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_45161210
vorige keer was hij er met ( waarschijnlijk ) dezelfde blessure toch een jaar uit?
  maandag 8 januari 2007 @ 22:51:29 #280
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_45162988
SPOILER

- Edgar Davids
pi_45163367
Redelijke PPV

Triple H

Raw klinkt nu erg goed trouwens
pi_45164927
Ik kan niet voorstellen dat mensen die Umaga nou zo geweldig vinden. Cena is ook niet de beste worstelaar die er is, maar Umaga/Jamal is toch serieus geen main eventer.
*This is the end, beautiful friend - This is the end, my only friend
*The end of our elaborate plans - The end of everything that stands
*The End
pi_45164979
Umaga zet zijn personage perfect neer, en met zon gewicht, zo worstelen vind ik best knap, Cena blijft trouwens wel geweldig op de mic.
pi_45166121
quote:
Op maandag 8 januari 2007 23:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Umaga zet zijn personage perfect neer, en met zon gewicht, zo worstelen vind ik best knap, Cena blijft trouwens wel geweldig op de mic.
Maar dat personage is niet meer van deze tijd. In de jaren 80 zou deze gimmick mee kunnen komen in de midcard, maar tegenwoordig vind ik deze gimmick (net als boogeyman) niet meer passen in het worstelen. Dan te bedenken dat hij ooit is ontslagen uit de WWE en zijn partner Rosey het moest doen als S.H.I.T. Dan zie ik liever iemand als Nitro in de main event tegen Cena.
*This is the end, beautiful friend - This is the end, my only friend
*The end of our elaborate plans - The end of everything that stands
*The End
  dinsdag 9 januari 2007 @ 09:51:44 #285
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_45170460
Nitro?.....in de Main Event?.....right uhm laten we dat nog even niet doen, Nitro is er nog lang niet klaar voor laat die maar eerst even rond de IC title hangen en echt wat opbouwen voordat die ook maar in de buurt komt vh main event. Ja hij heef een mini programma gehad met Cena maar dat was nou ook niet echt een groot succes en ik ben een redelijke fan van Nitro mede door zn uitstraling.

Umaga is JUIST iets voor deze tijd want het is eens iets anders dan de normale arrogante en overstromend van het zelfvertrouwen jonge heel, zoals gezegd zet Umaga zn personage geweldig neer je bent echt overtuigd dat je met een inboorling te maken hebt. Zijn stijl van worstelen vind ik ook gewoon super om te zien en ook dit is uniek in de WWE. Zelfs Khali vind ik wat hebben, ja hij kan amper worstelen en kan niet lullen maar het is en blijft een feit dat je ontzag hebt voor iemand die zo groot is als hij en ook dat hoort bij het worstelen.
Luck is for losers
  dinsdag 9 januari 2007 @ 10:14:33 #286
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45170831
RAW
LUHG
pi_45171788
RAW
SPOILER
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 12:50:02 #288
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45174342
Ik zat net te denken, wat zou een 3 way dance tussen Umaga, Big Show en Khali geweldig zijn
LUHG
  dinsdag 9 januari 2007 @ 16:00:23 #289
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_45179858
quote:
Triple H is in Birmingham, Ala. right now having his leg injury from last night's PPV examined. Today's diagnosis is a quadriceps tear on the opposite leg of his last injury. He is scheduled to have surgery tomorrow.

He tore his other quad on May 21, 2001 and returned about eight months later. Typical recovery time for this injury is nine months. After surgery, he will be in a wheel chair for a month or two, then on crutches for another two months, and then wear a leg immobilizer for another stretch of time, before moving into the rehab stage.

If he follows a typical recovery time pattern, he won't be able to return to action until around October 2007, missing WrestleMania and Summerslam.

The tentative main event for WrestleMania was Triple H challenging John Cena for the WWE Title. That will not happen now, obviously. A new WrestleMania main event will have to be devised, and the DX gimmick will probably be discontinued, barring Shawn Michaels "recruiting" a new member to take Hunter's place.

Vince McMahon and Kevin Nash suffered similar quad tears in recent years. Nash was out nine months. He did not continue wrestling his match when he tore his quad. Hunter did, putting other body parts and his opponents at risk of injury as he finished the match. Hunter wraps his knees tightly before wrestling to protect the knee, but it could also conceivably lead to a tendency to more easily tear a quad. It also might stabilize his legs even with a torn quad so he was more able to complete a match than someone suffering the same injury without his knees wrapped. Having suffered the same injury on his other leg in 2001, he probably immediately knew what happened.

Michaels, meanwhile, has shown signs of being very worn down by the schedule and in need of time off himself, increasingly so over the last year. The Triple H injury puts more pressure on him to work through his fatigue and nagging injuries (including continuing issues with his lower back, which forced his retirement at one point) at least through fall.
Zat net NYR te kijken en dat moment van die injury zag er inderdaad nasty uit. Vraag me af hoe ze dit gaan oplossen bij RAW maar hoop vooral dat we HHH nog een keer terug mogen zien in de ring.

HHH
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  dinsdag 9 januari 2007 @ 16:06:09 #290
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_45180047
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:00 schreef PirE het volgende:

[..]

Zat net NYR te kijken en dat moment van die injury zag er inderdaad nasty uit. Vraag me af hoe ze dit gaan oplossen bij RAW maar hoop vooral dat we HHH nog een keer terug mogen zien in de ring.

HHH
duidelijk, erg jammer en bovendien triple h vs cena was wel tof geweest

Maar we zullen hem wel terugzien, denk niet dat er een andere mogelijkheid is
  dinsdag 9 januari 2007 @ 16:57:12 #291
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_45181949
SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door BigFire op 09-01-2007 17:02:48 ]

- Edgar Davids
pi_45183541
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:00 schreef PirE het volgende:

[..]

HHH
De referee wilde het nog beeindigen maar HHH vertikte het: 1 woord: RESPECT
pi_45185529
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:06 schreef Fugie het volgende:

[..]

duidelijk, erg jammer en bovendien triple h vs cena was wel tof geweest

Maar we zullen hem wel terugzien, denk niet dat er een andere mogelijkheid is
Cena vs Triple H is niet leuk meer hoor Al op Wrestlemania gezien

En het zou DX ten einde brengen.

Dus eigenlijk maar beter, niet voor hem zelf maar nu krijg je iig geen Cena vs HHH
  woensdag 10 januari 2007 @ 01:28:38 #294
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_45200649
Geen betrekking op NYR, Raw 8/1 of ECW 9/1
SPOILER
pi_45201543
Liever wel.
  woensdag 10 januari 2007 @ 08:03:40 #296
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_45202490
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 01:28 schreef Tazmaniac het volgende:
Geen betrekking op NYR, Raw 8/1 of ECW 9/1
SPOILER
Ach ja, met Khali in het main-event kan ik weer een een extra stuk van RAW skippen. . Shawn moet gewoon Carlito of Misterrrrrrrrrrrrrrrr Kennedy pimpen voor Dx .
  woensdag 10 januari 2007 @ 08:52:28 #297
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_45202887
Er moet helemaal niemand bij DX komen, laat het maar lekker zo het is jammer van de blessure maar DX is alleen Shawn en HHH en niet Shawn en iemand anders.
Luck is for losers
  woensdag 10 januari 2007 @ 08:53:46 #298
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_45202900
niemand kan het gat van triple h opvullen, niet op raw en niet in dx. Als iemand dx komt opvullen zie je denk ik pas hoe goed triple h (met of zonder hbk samen) is.

Enige reden hoe rrko uit elkaar kan gaan is doordat ze zelf ruzie krijgen, of wanneer ze dx dus echt opdoeken. Want een crymetyme dat wint van rrko is natuurlijk verre van realistisch
  woensdag 10 januari 2007 @ 10:06:45 #299
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45204188
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 17:45 schreef Allanon666 het volgende:

[..]

De referee wilde het nog beeindigen maar HHH vertikte het: 1 woord: RESPECT
Ok maar HHH kan als toekomstig eigenaar en huidige regelneef natuurlijk ook niet opgeven.
LUHG
pi_45205103
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 10:06 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Ok maar HHH kan als toekomstig eigenaar en huidige regelneef natuurlijk ook niet opgeven.
Ik zie het eigenlijk net andersom: juist daarom is hij een regelneef en toekomstige eigenaar

Ik ben een behoorlijke Trips fan Bij zijn vorige blessure gaf hij ook niet op en vertikte ook om met een stretcher afgevoerd te worden. Sterker nog hij liet nog even een paar behoorlijk pijnlijke submissionmoves toe.
  woensdag 10 januari 2007 @ 16:36:20 #301
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_45216128
Ziet er trouwens naar uir dat Masters gewoon op RAW blijft, zijn "Masterlock" is volgens J-R en Lawler "officialy unbroken" en ze pushen hem ook een paar keer door zijn geweldige fysiek aan te halen. Kben benieuwd..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')