Snitsky valt nog wel mee. Volgens mij waren ze nu bezig met een nieuwe gimmick voor hem. En het kan zijn dat ik mezelf nu tegenspreek met mijn Snitsky uitspraken, maar vergeleken bij Khali..quote:Op zondag 7 januari 2007 20:45 schreef Allanon666 het volgende:
[..]
Yeah, right![]()
Ik gok meer op CM Punk of RvD vs Lashley. Weer een nadeel van ECW: nu moeten ze ook zendtijd hebben op WM en bestaat de kans dat we een Khali of Snitskey moeten zien![]()
Jaquote:Op zondag 7 januari 2007 16:45 schreef postmortum het volgende:
de Royal Rumble is dat dit jaar inclusief ECW ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
Maar dat personage is niet meer van deze tijd. In de jaren 80 zou deze gimmick mee kunnen komen in de midcard, maar tegenwoordig vind ik deze gimmick (net als boogeyman) niet meer passen in het worstelen. Dan te bedenken dat hij ooit is ontslagen uit de WWE en zijn partner Rosey het moest doen als S.H.I.T. Dan zie ik liever iemand als Nitro in de main event tegen Cena.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Umaga zet zijn personage perfect neer, en met zon gewicht, zo worstelen vind ik best knap, Cena blijft trouwens wel geweldig op de mic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Zat net NYR te kijken en dat moment van die injury zag er inderdaad nasty uit. Vraag me af hoe ze dit gaan oplossen bij RAW maar hoop vooral dat we HHH nog een keer terug mogen zien in de ring.quote:Triple H is in Birmingham, Ala. right now having his leg injury from last night's PPV examined. Today's diagnosis is a quadriceps tear on the opposite leg of his last injury. He is scheduled to have surgery tomorrow.
He tore his other quad on May 21, 2001 and returned about eight months later. Typical recovery time for this injury is nine months. After surgery, he will be in a wheel chair for a month or two, then on crutches for another two months, and then wear a leg immobilizer for another stretch of time, before moving into the rehab stage.
If he follows a typical recovery time pattern, he won't be able to return to action until around October 2007, missing WrestleMania and Summerslam.
The tentative main event for WrestleMania was Triple H challenging John Cena for the WWE Title. That will not happen now, obviously. A new WrestleMania main event will have to be devised, and the DX gimmick will probably be discontinued, barring Shawn Michaels "recruiting" a new member to take Hunter's place.
Vince McMahon and Kevin Nash suffered similar quad tears in recent years. Nash was out nine months. He did not continue wrestling his match when he tore his quad. Hunter did, putting other body parts and his opponents at risk of injury as he finished the match. Hunter wraps his knees tightly before wrestling to protect the knee, but it could also conceivably lead to a tendency to more easily tear a quad. It also might stabilize his legs even with a torn quad so he was more able to complete a match than someone suffering the same injury without his knees wrapped. Having suffered the same injury on his other leg in 2001, he probably immediately knew what happened.
Michaels, meanwhile, has shown signs of being very worn down by the schedule and in need of time off himself, increasingly so over the last year. The Triple H injury puts more pressure on him to work through his fatigue and nagging injuries (including continuing issues with his lower back, which forced his retirement at one point) at least through fall.
duidelijk, erg jammer en bovendien triple h vs cena was wel tof geweestquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:00 schreef PirE het volgende:
[..]
Zat net NYR te kijken en dat moment van die injury zag er inderdaad nasty uit. Vraag me af hoe ze dit gaan oplossen bij RAW maar hoop vooral dat we HHH nog een keer terug mogen zien in de ring.
HHH![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door BigFire op 09-01-2007 17:02:48 ]"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
De referee wilde het nog beeindigen maar HHH vertikte het: 1 woord: RESPECTquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:00 schreef PirE het volgende:
[..]
Zat net NYR te kijken en dat moment van die injury zag er inderdaad nasty uit. Vraag me af hoe ze dit gaan oplossen bij RAW maar hoop vooral dat we HHH nog een keer terug mogen zien in de ring.
HHH![]()
![]()
![]()
Cena vs Triple H is niet leuk meer hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:06 schreef Fugie het volgende:
[..]
duidelijk, erg jammer en bovendien triple h vs cena was wel tof geweest
Maar we zullen hem wel terugzien, denk niet dat er een andere mogelijkheid is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:28 schreef Tazmaniac het volgende:
Geen betrekking op NYR, Raw 8/1 of ECW 9/1Ach ja, met Khali in het main-event kan ik weer een een extra stuk van RAW skippen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Shawn moet gewoon Carlito of Misterrrrrrrrrrrrrrrr Kennedy pimpen voor Dx
.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Ok maar HHH kan als toekomstig eigenaar en huidige regelneef natuurlijk ook niet opgeven.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:45 schreef Allanon666 het volgende:
[..]
De referee wilde het nog beeindigen maar HHH vertikte het: 1 woord: RESPECT![]()
![]()
Ik zie het eigenlijk net andersom: juist daarom is hij een regelneef en toekomstige eigenaarquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:06 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ok maar HHH kan als toekomstig eigenaar en huidige regelneef natuurlijk ook niet opgeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |