SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RAWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Als in: ik hoop het, of als in spolier?quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:33 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Punk en RVD naar Smackdown!
Hahaha, als het een spoiler was dan zal ik het wel in spoilertags zettenquote:Op zaterdag 16 december 2006 17:46 schreef Allanon666 het volgende:
[..]
Als in: ik hoop het, of als in spolier?
De doodsteek voor ECW.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:33 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Punk en RVD naar Smackdown!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We hebben die flair, we hebben die jus!"
- Edgar Davids
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:27 schreef Paxlie het volgende:Damn, he got fucked upSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Te gekke PVP btw. Misschien wel de beste die ik dit jaar gezien heb (van WWE dan).
mail me ffquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:00 schreef renwan het volgende:
Maar waar moet ik in godsnaam die afleveringen vandaan halen? tips iemand?![]()
- Edgar Davids
Ik zal zeker naar WSX gaan kijken, just to check it out.. wie weet is het wel enigzins vermakelijk!quote:Op woensdag 20 december 2006 00:00 schreef roepdeman het volgende:
Let's face it..Na die laddermatch zijn er weinig andere matches die eraan kunnen tippen. Ik hoop dat het een reguliere tag match zal worden met 4 mensen die goed kunnen worstelen.
De laatste 2 maanden zijn we flink verwend met PPV's (al dan niet 1 hele teleurstellende) en wekelijkse afleveringen dus ik ben benieuwd wie er vanaf eind januari ook naar WSX zal kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
haha je weet het nooit zeker hequote:Op woensdag 20 december 2006 14:04 schreef roepdeman het volgende:
Eigenlijk had ik aan het eind van ECW Ron Simmons verwacht
Wanneer loopt Heymans contract eigenlijk af?
Stel hè:
dat WSX een beetje succesvol wordt. WSX is onderdeel van MTV en naar mijn weten zit daar vrij veel geld. Zou het dan zo kunnen zijn dat we Heyman die kant op zien gaan voor het volgend seizoen?![]()
hahaha dat wordt idd leuk danquote:Op woensdag 20 december 2006 16:34 schreef kidkash19 het volgende:
Heyman kan het niet vinden met Cornette en hij kan het niet vinden met Russo....hmmmm dat word een fijne samenwerking dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:39 schreef Cantona_No.7 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |