Bring backt 3D, maar dat zal jammer genoeg nooit gebeurenquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:10 schreef roepdeman het volgende:
ok we hebben nog wat heels nodig, La Resistance
Old skool=vaak technische worstelaars=quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:02 schreef Big_Poppa het volgende:
Waarom niet? Die gasten zijn misschien wel old skool, maar ze hebben een techniek waar je u tegen zegt. Daarnaast zijn het ook goede matworstelaars, ik vind dat altijd wel spectaculair.
haha ik heb nét gekeken, man of 5 van de RR zijn nu al niet meer bij de WWE.. maja dat zal elk jaar wel zo zijn denk ik..quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:15 schreef Fugie het volgende:
mmm ik zit nu sd hoogepunten te kijken en ik zie een royal rumble met goldust en tatanka en meer van dat soort figuren. Als ik me nu bedenk wat er allemaal voor mensen in de royal rumble komen lijkt me dat een bijzonder boeiende ppv worden
ik heb hem ook doorgespoelt, de meeste shit was van afgelopen maand dus dat weet ik nog allemaal preciesquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:35 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
haha ik heb nét gekeken, man of 5 van de RR zijn nu al niet meer bij de WWE.. maja dat zal elk jaar wel zo zijn denk ik..
vond het trouwens geen goede 'best of'.. 70% heb ik doorgespoeld, terwijl ik wel elke week uitkijk naar SD
Hebben ze een jaar terug bij Raw ook gedaan. Toen duurde de eerste match iets van 15 minuten en uiteindelijk won iemand zijn wedstrijd in 30 seconden ofzo.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:17 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
JBL was wel weer enorm lachen zeg
En die sprint klinkt ook intressant. Al het goeie gaat nu komenRoyal Rumble, WM
en die iemand was Kane als k me niet vergisquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:35 schreef PirE het volgende:
[..]
Hebben ze een jaar terug bij Raw ook gedaan. Toen duurde de eerste match iets van 15 minuten en uiteindelijk won iemand zijn wedstrijd in 30 seconden ofzo.
Ja, weet ik.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:35 schreef PirE het volgende:
[..]
Hebben ze een jaar terug bij Raw ook gedaan. Toen duurde de eerste match iets van 15 minuten en uiteindelijk won iemand zijn wedstrijd in 30 seconden ofzo.
TNA is juist het beste wat de fan kan overkomen, of je nou voor TNA bent of voor WWE. Doordat ze nu allebei de kijker willen trekken krijgen de fans dus een hogere kwaliteitquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:40 schreef AY het volgende:
TNA moet gewoon kapot.
ik vind van niet, TNA denken dat ze goed zijn omdat ze alle afdankertjes van de WWE binnenhalenquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:46 schreef Paxlie het volgende:
[..]
TNA is juist het beste wat de fan kan overkomen, of je nou voor TNA bent of voor WWE. Doordat ze nu allebei de kijker willen trekken krijgen de fans dus een hogere kwaliteit
ik heb nergens gezegd dat ik TNA goed vindquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:48 schreef AY het volgende:
[..]
ik vind van niet, TNA denken dat ze goed zijn omdat ze alle afdankertjes van de WWE binnenhalen
ECW was goed in de tijden met RVD, Big Show, Kurt Angle, Paul Heyman. Nu nietmeer nee. Lasley champ die amper promo's kan doen zonder 20 fouten te maken. Heyman, de bedenker van ECW en de man die wel goeie ideeen had is weg, Kurt Angle, 1 van de beste worstelaars is weg en dan ook nog eens Big Show weg.quote:Op zondag 31 december 2006 00:38 schreef roepdeman het volgende:
Afdankertjes nog wel...en dan ook nog eens allemaal![]()
Je hebt gewoon helemaal gelijk. ECW is pas echt wat je noemt Wrestling.![]()
Idd maar ik bedoel WWE in het algemeen, RAW, SD en de PPV'squote:Op zondag 31 december 2006 02:24 schreef roepdeman het volgende:
Denk dat je niet eens zo ver terug hoeft te gaan. Toen Angle op SD! nog met zn been in het gips zat (:$ ben even vergeten wanneer precies) was ook een degelijke periode.
Uiteraard, maar de storylines en fueds moeten sterker worden, die zijn gewoon slapquote:Op zondag 31 december 2006 02:36 schreef roepdeman het volgende:
2007 nieuw jaar, nieuwe kansen en een hoop interessante vooruitzichten. Ik hoop dat de eerstkomende PPV's echt super worden zowel van WWE als van TNA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |