SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt maar:quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:55 schreef Tazmaniac het volgende:
haha call me crazy maar ik vond het wel een aardige show
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:35 schreef Tazmaniac het volgende:
ECWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:36 schreef Cantona_No.7 het volgende:Uh... dat doet hij altijd hoor, weet niet hoevaak jij ECW kijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een ziekte, waardoor mijn zicht minder en minder wordt, en uiteindelijk word ik blind.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
En dan valt het je nu pas op?
Mag je je ogen welleens laten nakijken
Dat zal het wel zijn dan jaquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:02 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik heb een ziekte, waardoor mijn zicht minder en minder wordt, en uiteindelijk word ik blind.
Kevin Thorn is altijd vet jaquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:01 schreef Twizla het volgende:
Kevin Thorn Ftwdie stoot tegen Balls Mahoney's z'n nek
Hij straalt wel wat uit, ik zie"quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:12 schreef Twizla het volgende:
Ja ok zn finisher op Tony Mamaluke was wel vet, maar dat was het dan ook
Zeer goed punt van je.Misschien dat we over een tijdje wel een nieuwe legende zien opstaan.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:51 schreef kidkash19 het volgende:
Ja ik heb ook wat wedstrijden van hem gezien en dit is iemand die je niet zomaar neer hoekt hoor.
Ik bedoelde er trouwens mee te zeggen dat er ooit niemand was die wat met the Rock had toen hij debuteerde en wat maandjes aanmodderde, dit was ook het geval met Austin, Cena, Batista enz enz om wat met iemand te hebben moet diegene wel iets hebben om hem te herkennen
Als er iemand charisma heeft is het Burke welquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:10 schreef Twizla het volgende:
Ik snap niet wat ze met die gast moeten evenals terkay en die andere, totaal geen
charisma.. Ben benieuwd naar die nieuwe gimmick van Snitsky binnenkort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag belooft veel goeds
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
Khali bakt er echt niks van, ik heb die kerel nog geen een toffe move zien maken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:04 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn dan ja![]()
[..]
Kevin Thorn is altijd vet jakan ook vette moves. Hoop dat ze hem wat meer gaan gebruiken. Als ik dan lees dat ze Khali willen pushen naar ECW Title niveau
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |