SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op die 2 na was het gewoon een beetje raar, hing een rare sfeer. En dat met Sabu ook. Vraag me af wat ze nog met hem gaan doen na dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Second Downfall of ECW??Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
zeker weten?quote:Op maandag 4 december 2006 23:34 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Waarom in spoiler? Dit is gewoon om het verhaal te verkopen dat Big Show verloren heeft
Staat ook gewoon op de WWE site, als dat echt zo was zouden ze dat niet op de site zetten hoor
Lashley heeft wel meer dan een paar moves hoor, ok hij is een 2e Lesnar maar Lesnar had in het begin ook alleen maar powermoves tot hij tegen Benoit/Angle ging, toen ging hij ineens technisch worstelen. Lashley is amateurkampioen geweest dus die heeft heus wel wat in huis, het is maar hoe die gebooked wordquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:47 schreef Twizla het volgende:
Mijn god, nu op alle 3 de brands powermove gastjes die allemaal samen ongeveer 5 moves hebben!
Is dat zo? Volgens mij loopt hij daar nog rond samen met Russo, alleen vermijden ze elkaar, op basis van wat ik heb gelezen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:31 schreef Magneet het volgende:
Cornette is weg bij TNA hoor. Hij wil absoluut niets met Russo te maken hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ECWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Ja, ze is ook lekker. Maar dat bedoelde ik dus niet...quote:Op woensdag 6 december 2006 17:54 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Je mag best zeggen dat je haar lekker vind, is ze toch ook?
zolang ze geen naakt laat zien vind ik haar sowieso niet zo overtuigend als exobitionistquote:Op woensdag 6 december 2006 17:48 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik begin Kelly Kelly stiekem wel leuk te vinden. Vond haar gisteren voor het eerst een beetje overtuigend overkomen.
ECW zouden ze eigenlijk met een uurtje verlengen en het maar 1 keer in de 2 weken moeten uitzenden.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:00 schreef beelz het volgende:
Jezus wat een kutshow was ECW
Toen Tommy Dreamer door Kali () op de stalen ondergrond werd gedonderd schreeuwde iemand in het publiek nog "This isn't extreme this is entertainment!"
Cole die zich verontschuldigt en JBL die daarna gewoon zegt dat hij dat niet accepteertquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Smackdown was idd vrij goeden het commentaar was weer schitterend!!
Daar had ie dan ook groot gelijk in. Zulke fouten maken tijdens het becommentariëren je main vent van de avond daar moet je ook wel een idioot voor zijn.quote:[b]
Cole die zich verontschuldigt en JBL die daarna gewoon zegt dat hij dat niet accepteert
ja maar zo gaat het al tijden, die twee zijn geniaal samenquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:26 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Daar had ie dan ook groot gelijk in. Zulke fouten maken tijdens het becommentariëren je main vent van de avond daar moet je ook wel een idioot voor zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |