Omdat ik al wat heb staan op 20 decemberquote:
45 topics in 2 maanden. Het is ons eerder geluktquote:Op donderdag 30 november 2006 22:35 schreef BVO het volgende:
Zouden we dan al aan de 1000 zitten?
Ohquote:Op donderdag 30 november 2006 22:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ongetwijfeld doen zij ook gezellig mee
ter geruststelling: zij mist jou ook nietquote:Op donderdag 30 november 2006 22:39 schreef Svensational het volgende:
Van alle mensen die ik mis uit ONM staat Claire onderaan.
Of eigenlijk staat ze niet eens op de lijst.
Ikquote:
Jij bent ook uitgenodigdquote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 22:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij bent ook uitgenodigd.
Zie je wel.quote:
Dichterlijke vrijheidquote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 22:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Babette houdt erg van sigarette
Ze werkt echter met de jeugd
en voor hen is dat geen deugd
toch kan ze zich niet tot het stoppen zette
Ze paft de hele dag maar door
Als ze 's avonds op haar kussen ligt
en ze heeft haar oogjes al dicht
dan kringelt er nog rook uit haar oor
Babette kijkt ook heel veel naar zeep
van onderweg naar morgen tot goede tijden
haar social life zou er bijna onder lijden
Gelukkig neemt zij veel op op tape
Babs heeft een hele leuke zus
die woont niet ver van haar vandaan
en het is altijd gezellig om daar langs te gaan
dat zou je vaker moeten doen, dus
Tot zover dit geweldige gedicht
Nu kun je rustig gaan slapen
Dus wil ik je niet meer zien gapen
Weltrusten gek Haags wicht
Zo.
quote:Op donderdag 30 november 2006 22:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Omdat ik al wat heb staan op 20 december! Of hadden jullie het over 20 januari? Als dat zo is, dan staat die zo vast als een huis
.
Nou nee, ben niet eens welkom op een meeting van mijn eigen subforum.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:35 schreef Odysseuzzz het volgende:
Hier nog leven?
Ach ja, gewoon jezelf opdringen net als Zhenar. (Die komt ook gewoonquote:Op donderdag 30 november 2006 23:42 schreef static het volgende:
[..]
Nou nee, ben niet eens welkom op een meeting van mijn eigen subforum.
quote:Op donderdag 30 november 2006 23:58 schreef Odysseuzzz het volgende:
net als Zhenar. (Die komt ook gewoon.)
Hou dan eens op met zeikenquote:
Wtf?!quote:Op donderdag 30 november 2006 23:58 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ach ja, gewoon jezelf opdringen net als Zhenar. (Die komt ook gewoon.)
quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:00 schreef Dada het volgende:
[..]
Hou dan eens op met zeikenJe hebt in deze laatste twee dagen net zoveel in SC gepost als in je hele SHO carriere
't is Babet (in de uitspraak dan he)quote:Op donderdag 30 november 2006 22:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Babette houdt erg van sigarette
toch kan ze zich niet tot het stoppen zette
En haar printer is een InkJetquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:01 schreef Svensational het volgende:
babette, babette,
oh wat een slet
met haar in bed
heb je altijd pret
dan gaat ze los van retteket
nou ja, 't rijmt wélquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:01 schreef Svensational het volgende:
babette, babette,
oh wat een slet
met haar in bed
heb je altijd pret
dan gaat ze los van retteket
En ze zit nooit op de irc-chatquote:
quote:
Die moest ik wel opzoekenquote:
quote:
Fleospquote:
quote:
Ja, dat zie ik nu ookquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:00 schreef Svensational het volgende:
ZHENAR JE MOET JE AVATAR ERGENS ANDERS UPLOADEN EN JE MOET LYNX NOG BEDANKEN
Waarom zou ik een URL gaan lezen als ik kan copy/pasten?quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:20 schreef Svensational het volgende:
Het triplesix in de URL zei je niks
Geen idee.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:45 schreef pberends het volgende:
Wie is het eigenlijk?
McBouncyquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:45 schreef pberends het volgende:
Wie is het eigenlijk?
en mij?? wat vind je van mij???quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vind je een beetje raar.
oehquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:27 schreef alwaysthebest het volgende:
Rrrrr!
Je moet ook niet zo zuinig zijn met die verwarming...quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
oeh
da's weer 's wat anders dan 't gebruikelijke: Brrrrr
jullie mogen zelf kiezen???quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:32 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb net mijn kerstpakket zitten samenstellen. Zoveel keus, en nog niet weten wat te pakken..
wat erg ook voor die vader: je kind verliezen en ook nog direct - zonder enige aanleiding - als mogelijk dader bestempeld worden!!!quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[upd] Kind gedood op Brabantse basisschool
Gruwelijk..
quote:
quote:
quote:Bedankt voor het aanmelden op onze nieuwsbrief.
Wij zullen u regelmatig op de hoogte houden van onze speciale aanbiedingen.
Om u welkom te heten, hebben wij een aantal speciale aanbiedingen op een rij gezet die alleen geldig zijn via deze online advertentie:
Twee keer voor ziet er ook niet uit.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:27 schreef babette21 het volgende:
ik zou overigens zeggen:
bedankt voor uw aanmelding voor onze nieuwsbrief
mja ik vind 't ook niet geweldig, maar 't kán wel....quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:28 schreef alwaysthebest het volgende:
Twee keer voor ziet er ook niet uit.
ik heb 'n date vandaagquote:Op zaterdag 2 december 2006 10:27 schreef PeRi het volgende:
Ik krijg visite vandaag, maar ik heb er helemaal geen zin in eigenlijk. Ik wil lui zijn vandaag.
Date, spannend!quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb 'n date vandaag
maar eerst moet ik nog sint-inkopen doen, en naar een beurs... terwijl ik ook lui wil doen
zelf uitgekozen (natuurlijk) hahaquote:Op zaterdag 2 december 2006 10:32 schreef PeRi het volgende:
Date, spannend!. Blind date of zelf uitgekozen?
![]()
woensdag?? da's een dagje te laat toch??quote:Ik heb al Sint inkopen gedaan, gister was koopavond hier. Morgen Sinterklaas vieren en woensdag vinden mn moeder en broertje schoen cadeau's.
Nou we horen het morgen wel danquote:Op zaterdag 2 december 2006 10:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
zelf uitgekozen (natuurlijk) haha
Sint komt de pakjes toch altijd brengen in de nacht van 5 op 6 dec, voor ie vertrektquote:woensdag?? da's een dagje te laat toch??
yep.... of niet natuurlijkquote:
mja da's wel waar... jouw familie is gewoon zo'n beetje de laatste op de routequote:Sint komt de pakjes toch altijd brengen in de nacht van 5 op 6 dec, voor ie vertrekt?
Whehehequote:
Woensdagochtend hè niet smiddags ofzo, ik moet trouwens even een manier verzinnen om schoenen uit mn ma dr kamer te jattenquote:mja da's wel waar... jouw familie is gewoon zo'n beetje de laatste op de route
Uhm neequote:Op zaterdag 2 december 2006 10:36 schreef PeRi het volgende:
Sint komt de pakjes toch altijd brengen in de nacht van 5 op 6 dec, voor ie vertrekt ?
En je icon aanpassenquote:
Hoe dat zo?!quote:
Oh ja....quote:
Niet iedereen kan uitslapenquote:
Dat krijg je bij elke werkdag 7 uur opstaan ja.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:02 schreef rena het volgende:
[..]
Niet iedereen kan uitslapenOf het lukt niet. Ik was ook kwart voor 9 al wakker
![]()
![]()
Ja, daar heb ik ook last vanquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat krijg je bij elke werkdag 7 uur opstaan ja..
quote:
Hij doet nu een onopvallend t-shirt aanquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Toch niet met Re!? Straks nemen ze hem weer te grazen!
![]()
oh come ón....... ben jij nou SC'er?!quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Je wat?
Aha, tja ben al weer verder gezapt.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
vriendinnetje van mij was bij de opnames, was ook niet erg enthousiast
Die zit toch helemaal niet in SHOquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:47 schreef babette21 het volgende:
Olga (ER) Award � Leukste nieuwkomer SpecialGuest
Uhhhhh.....quote:Angela Groothuizen Award � Grootste �Wie is de Mol� Fanaat Svensational
niet?? shit, dat heb ik helemaal niet gecheckt!quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:52 schreef Svensational het volgende:
Die zit toch helemaal niet in SHO?
ja vanwege de Prono, die was tofquote:Uhhhhh.....![]()
![]()
je doet maar hoorquote:PS. ja, ik ga op een ieder zijn nominatie zeiken!
nee dat was vanmiddagquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:23 schreef PeRi het volgende:
Babette had jij geen plannen vanavond?.
Dat doe ik dit jaar dus écht niet weerquote:
aaaaaah jawel toch?!quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:26 schreef Svensational het volgende:
Dat doe ik dit jaar dus écht niet weer!
Too badquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee dat was vanmiddag
was wel leuk maar niet heel veel meer dan dan
mja het is ook 'n beetje bad timing...quote:
volgens mij kom jij hier tegenwoordig veel te weinig!quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:29 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij staat er een fout in de TT en moet het 18 januari zijn!
Als je zelf beter in je vel zit, gaat alles ook een stuk beter.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja het is ook 'n beetje bad timing...
loop er zelf al niet zo lekker bij, dus echt 'objectief' oordelen zit er nu niet in...
2007 wordt wel weer 'n date-jaar, nu eerst weer even fit & blij worden
Volgens mij zit ik tegenwoordig niet meer zo vaak achter de pc... en als ik erachter zit niet zo snel meer op Fok of internet in zijn totaliteit...quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij kom jij hier tegenwoordig veel te weinig!
quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:29 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij staat er een fout in de TT en moet het 18 januari zijn!
Kerstboom? Heiligschennis!quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik tegenwoordig niet meer zo vaak achter de pc... en als ik erachter zit niet zo snel meer op Fok of internet in zijn totaliteit...
Ik ben hier nu ook alleen maar om even een beetje bij te komen van al die inspanningen die ik vandaag heb moeten doorstaan om de kerstboom in elkaar gepuzzeld te krijgen.![]()
Ja!quote:
Het klinkt heel stom, maar hoe druk ik het ook heb altijd; FOK is voor mij een stukje ontspanning, even iets totaal anders dan het echte leven, hoewel het sterk verbonden is met elkaar.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:35 schreef babette21 het volgende:
oftewel: je hebt 'n leven?!?!![]()
(hoewel, dat heb ik zelf ook, 'n té druk leven zelf maar ik blijf het somehow combineren met Fok!
misschien moet ik dáár eens mee stoppen....?!?)
Ja, een beetje wel. Ik heb zelfs dates tegenwoordig.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:35 schreef babette21 het volgende:
oftewel: je hebt 'n leven?!?!![]()
(hoewel, dat heb ik zelf ook, 'n té druk leven zelf maar ik blijf het somehow combineren met Fok!
misschien moet ik dáár eens mee stoppen....?!?)
Goed bezig.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, een beetje wel. Ik heb zelfs dates tegenwoordig.
niet stom, eerder herkenbaarquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:37 schreef PeRi het volgende:
Het klinkt heel stom, maar hoe druk ik het ook heb altijd; FOK is voor mij een stukje ontspanning, even iets totaal anders dan het echte leven, hoewel het sterk verbonden is met elkaar.
was jij dat vanmiddag!?!?quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:38 schreef DaMart het volgende:
Ja, een beetje wel. Ik heb zelfs dates tegenwoordig.
Fok werd voor mij iets meer dan ontspanning... ik bracht er te veel tijd door, en had altijd spijt dat ik zo lang had zitten posten, terwijl ik andere (nuttigere) dingen had willen doen...quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het klinkt heel stom, maar hoe druk ik het ook heb altijd; FOK is voor mij een stukje ontspanning, even iets totaal anders dan het echte leven, hoewel het sterk verbonden is met elkaar.
Ja.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:40 schreef babette21 het volgende:
hebben jullie ook Sonja aanstaan???
Niet meegekregen.quote:dat verhaal over "zij moest eerst"![]()
ik heb wel 'n tijd gehad dat ik soort van Fok-verslaafd was, maar dat heb ik allang niet meer. Kan soms ineens dagen wegblijven omdat ik dan gewoon geen tijd heb (en ook geen tijd maak), en tijdens vakanties enzo ga ik ook echt niet posten... maar zoals nu, als ik toch niks zinnigs gepland heb, dan is 't wel even gezellig altijdquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:39 schreef DaMart het volgende:
Fok werd voor mij iets meer dan ontspanning... ik bracht er te veel tijd door, en had altijd spijt dat ik zo lang had zitten posten, terwijl ik andere (nuttigere) dingen had willen doen...
een oude docu over twee bejaarden die samen euthenasie zouden plegen, de vrouw moest dus eerst. Vervolgens ging die man er helemaal niet achteraan, maar trouwde met haar beste vriendinquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:41 schreef alwaysthebest het volgende:
Niet meegekregen.. Wat was er precies?
quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
een oude docu over twee bejaarden die samen euthenasie zouden plegen, de vrouw moest dus eerst. Vervolgens ging die man er helemaal niet achteraan, maar trouwde met haar beste vriendin
Ja, babette weet nl. niet eens meer wanneer je jarig bentquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij kom jij hier tegenwoordig veel te weinig!
ik wist heus wel dat het daar overging hoorquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:47 schreef Svensational het volgende:
Ja, babette weet nl. niet eens meer wanneer je jarig bent!
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:49 schreef babette21 het volgende:
maar verjaardagen worden zó overgewaardeerd
Nee echt niet, ik laat de eer aan iemand anders, wat een klotewerk was dat zegquote:
Ik ben niet echt verslaafd, maar verspil wel veel, heel veel vrije tijd hierquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb wel 'n tijd gehad dat ik soort van Fok-verslaafd was, maar dat heb ik allang niet meer. Kan soms ineens dagen wegblijven omdat ik dan gewoon geen tijd heb (en ook geen tijd maak), en tijdens vakanties enzo ga ik ook echt niet posten... maar zoals nu, als ik toch niks zinnigs gepland heb, dan is 't wel even gezellig altijd
Behalve die van mezelf ben ik het met je eensquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:49 schreef babette21 het volgende:
Volgend jaar is anders wel een speciale verjaardag voor mij... er komt dan namelijk weer een 7 in mijn leeftijd, en 7 is mijn geluksgetal, dus het wordt een topjaar!quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik wist heus wel dat het daar overging hoor
jij en ik, daar zit wel toekomst in....quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:49 schreef alwaysthebest het volgende:
Helemaal mee eens.
nou die theorie gaat duidelijk niet voor iedereen op... sinds de 7 er bij mij weer inzit (1,5 maand) gaat 't hard achteruit hierquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:50 schreef DaMart het volgende:
Volgend jaar is anders wel een speciale verjaardag voor mij... er komt dan namelijk weer een 7 in mijn leeftijd, en 7 is mijn geluksgetal, dus het wordt een topjaar!
mja dat had ik de laatste keer met die soap top 10 ook... valt toch altijd weer tegenquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:49 schreef Svensational het volgende:
Nee echt niet, ik laat de eer aan iemand anders, wat een klotewerk was dat zeg!
Ach, na jaar dat als dieptepunt kan worden gezien, gevold door een jaar met meer downs dan ups, kan het alleen maar een topjaar worden, natuurlijk!quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou die theorie gaat duidelijk niet voor iedereen op... sinds de 7 er bij mij weer inzit (1,5 maand) gaat 't hard achteruit hier![]()
Toen ik IDO-mod was, was ik geloof ik écht verslaafd, toen zat ik er echt ammeunig veel achterquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:50 schreef BVO het volgende:
Alleen ten tijden van IDO en XFA kan het voor mij te verslavend werken.
Volgens mij heb ik nog een zak chocoladekruidnoten liggen... witte chocolade als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:52 schreef PeRi het volgende:
Ik snap niet waarom mn moeder kruidnoten zonder chocolade heeft gehaald. Nu moet ik kruidnoten en aparte stukjes chocolade tegelijk opeten.
Kruidnoten zijn zó overgewaardeerdquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:52 schreef PeRi het volgende:
Ik snap niet waarom mn moeder kruidnoten zonder chocolade heeft gehaald. Nu moet ik kruidnoten en aparte stukjes chocolade tegelijk opeten.
Ik zit niet veel vaker achter de pc dan ik eerder deed. Gelukkig maar anders zou het wel heel erg zijnquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toen ik IDO-mod was, was ik geloof ik écht verslaafd, toen zat ik er echt ammeunig veel achterNu tijdens XFA heb ik dat nog niet echt
!
uhuhquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:56 schreef DaMart het volgende:
Echt wel! Anders hadden ze het wel 'witte geen chocolade' genoemd!
"Nieuw op Replique! Een PM systeem, waarmee je zelfs meerdere users tegelijk mee kunt pm'n!"quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:58 schreef Svensational het volgende:
Ja, ik ga dus geen namen noemen hier. Tis er ook maar eentje eigenlijk.
doe nou niet zo flauw en stuur me 'n PMquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:58 schreef Svensational het volgende:
Ja, ik ga dus geen namen noemen hier. Tis er ook maar eentje eigenlijk.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
"Nieuw op Replique! Een PM systeem, waarmee je zelfs meerdere users tegelijk mee kunt pm'n!"
Ja daaagquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
doe nou niet zo flauw en stuur me 'n PM![]()
Bakkerij Bart had geen zakjes met alleen maar witte meer.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:52 schreef PeRi het volgende:
Die witte vind ik dus niet om te vreten, sowieso witte chocola..quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:19 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Bakkerij Bart had geen zakjes met alleen maar witte meer..
Leuke cabaretier op NED3!
dank uquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:27 schreef PeRi het volgende:
Die witte vind ik dus niet om te vreten, sowieso witte chocola...
OMG Wat een goed ideequote:Op zaterdag 2 december 2006 23:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
hey you..... zullen we do. na de lunch naar Happy Feet gaan??
quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die witte vind ik dus niet om te vreten, sowieso witte chocola...
Oehquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
al die pinguïns...... da's eigenlijk gewoon één groot voorspel![]()
Die was leuk jaquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:19 schreef alwaysthebest het volgende:
Leuke cabaretier op NED3!
quote:
Uhmm...neequote:
oh god, begin niet met een klonenverhaal, daar ben ik altijd zo'n spuit 11 in......quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:39 schreef Svensational het volgende:
Eigenlijk is SG niet echt een eerlijke nieuwkomer, maar ik heb 'm zelf ook genomineerd.
Bij de FOK!awards heb ik SG als beste nieuwkomer. En SG is WM van vorig jaarquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh god, begin niet met een klonenverhaal, daar ben ik altijd zo'n spuit 11 in......![]()
(en eh, jij hebt toch nog helemaal niet gestemd)
en WM staat voooooooor???quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:42 schreef Svensational het volgende:
Bij de FOK!awards heb ik SG als beste nieuwkomer. En SG is WM van vorig jaar!
Verander het maar weer dan.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:49 schreef babette21 het volgende:
... maar kut he, ik wil eigenlijk geen kloon als "leukste nieuwkomer", da's valsspelen (ofzo)
nee dat doe ik niet, da's flauwquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:52 schreef SpecialGuest het volgende:
Verander het maar weer dan.[afbeelding]
Jaquote:
Slaap zequote:Op zaterdag 2 december 2006 23:56 schreef babette21 het volgende:
ik wil niks van je, ik wil 'n warm bed
nou, weltrusten he![]()
Goed-achtigquote:Op zondag 3 december 2006 11:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed-achtig.
Wat zou je denkenquote:Op zondag 3 december 2006 11:21 schreef rena het volgende:
[..]
Goed-achtigWat moet ik daar van denken?
![]()
quote:
Dat het vandaag wel goed gaat, maar over het algemeen wat minderquote:Op zondag 3 december 2006 11:21 schreef rena het volgende:
[..]
Goed-achtigWat moet ik daar van denken?
![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:32 schreef Lynx666 het volgende:
Yo! Zhenar! Hierrrrrr!![]()
Heb ff geexperimenteerd met volledige draai... Met wat schuiven met de schuifjes heb ik er nog redelijke avatars onder de 100kb uit kunnen krijgen. Bij de eerste zie je wel de achtergrond 'omklappen', met sneeuw valt dat wat minder op.
En ik zet ze maar weer hier weg
Kom ff stofzuigen.quote:Op zondag 3 december 2006 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier ben ik al!
Bekijk 'tquote:
Dat rood zie ik bij alle posts waar Sven, Svensational of Svurno in staatquote:
Topic al gevonden. Nu nog nog snappen hoe het werkt.quote:Op zondag 3 december 2006 13:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat rood zie ik bij alle posts waar Sven, Svensational of Svurno in staat!
Het is vrij simpel hoorquote:Op zondag 3 december 2006 13:54 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Topic al gevonden. Nu nog nog snappen hoe het werkt..
Oh ja, al die afkortingen...quote:Op zondag 3 december 2006 14:08 schreef Svensational het volgende:
Hoi ATB.
Hoe krijg je het voor elkaar Sven, Svensational en Svurno te kleuren?quote:
quote:
quote:
Door dit er neer te zetten: // ==UserScript==quote:Op zondag 3 december 2006 15:06 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar Sven, Svensational en Svurno te kleuren?
Nerdquote:Op zondag 3 december 2006 16:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Door dit er neer te zetten: // ==UserScript==
// @name Fok postjes met je naam in kleur
// @description Geeft Fok forum postjes die je naam bevatten een andre kleur.
// @include http://forum.fok.nl/topic/*
// ==/UserScript==
var fokName = "Sven";
var fokName = "Svurno";
var fokName = "Svensational";
var fokColor = "#fb9999";
var pageTags = document.getElementsByTagName("div");
for (i=0; i<pageTags.length; i++) {
if (pageTags[i].className=='forumpost post') {
if (pageTags[i].innerHTML.indexOf(fokName)!=-1) {
pageTags[i].style.backgroundColor=fokColor;
}
}
}
// (c) ChOas
Ach, niemand heeft nog door dat ik de post van Xcuz_me heb gedelete hier:quote:
quote:
Dus...?quote:Op zondag 3 december 2006 16:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, niemand heeft nog door dat ik de post van Xcuz_me heb gedelete hier:
[..]
Dus dat nerd zijn viel nog mee, nu ben ik nog een veel grotere nerdquote:
Da's waar!quote:Op zondag 3 december 2006 16:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus dat nerd zijn viel nog mee, nu ben ik nog een veel grotere nerd!
Supercalifragilisticexpialidociousquote:
Dat ken ik ookquote:Op zondag 3 december 2006 17:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Supercalifragilisticexpialidocious
Wie?quote:Op zondag 3 december 2006 16:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, niemand heeft nog door dat ik de post van Xcuz_me heb gedelete hier:
[..]
25 en 26 december zeker?quote:
Nee, morgen en overmorgen natuurlijkquote:
Je hebt Sinterklaas-verlof?quote:Op zondag 3 december 2006 20:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, morgen en overmorgen natuurlijk![]()
Het was maar een grappie heurquote:
Ik las "baarslijm."quote:Op zondag 3 december 2006 21:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kan ik vrij krijgen, ik moet nog pepernoten bakken!
Mijn baardlijm is op, kan ik ma en di vrij krijgen?
Die schoorstenen van tegenwoordig zijn ook niet alles meer en nu ben ik door m'n rug gegaan, ik ben er woensdag weer!
Mijn paard heeft schimmel
Gelukt atb?quote:Op zondag 3 december 2006 16:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Door dit er neer te zetten: // ==UserScript==
// @name Fok postjes met je naam in kleur
// @description Geeft Fok forum postjes die je naam bevatten een andre kleur.
// @include http://forum.fok.nl/topic/*
// ==/UserScript==
var fokName = "Sven";
var fokName = "Svurno";
var fokName = "Svensational";
var fokColor = "#fb9999";
var pageTags = document.getElementsByTagName("div");
for (i=0; i<pageTags.length; i++) {
if (pageTags[i].className=='forumpost post') {
if (pageTags[i].innerHTML.indexOf(fokName)!=-1) {
pageTags[i].style.backgroundColor=fokColor;
}
}
}
// (c) ChOas
Nee, toen waren er helemaal geen kleuren meer.quote:
Had je 'm wel aangevinktquote:Op zondag 3 december 2006 21:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nee, toen waren er helemaal geen kleuren meer..
Nu alleen maar op alwaysthebest..
Ik moest 'm inderdaad gewoon een keer uit- en aanvinken.quote:
Welke termen heb je er allemaal instaan?quote:Op zondag 3 december 2006 22:13 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik moest 'm inderdaad gewoon een keer uit- en aanvinken..
Sven, held..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |