quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
"Nieuw op Replique! Een PM systeem, waarmee je zelfs meerdere users tegelijk mee kunt pm'n!"
Ja daaagquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
doe nou niet zo flauw en stuur me 'n PM![]()
Bakkerij Bart had geen zakjes met alleen maar witte meer.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:52 schreef PeRi het volgende:
Ik snap niet waarom mn moeder kruidnoten zonder chocolade heeft gehaald. Nu moet ik kruidnoten en aparte stukjes chocolade tegelijk opeten.
Die witte vind ik dus niet om te vreten, sowieso witte chocola..quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:19 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Bakkerij Bart had geen zakjes met alleen maar witte meer..
Leuke cabaretier op NED3!
dank uquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:27 schreef PeRi het volgende:
Die witte vind ik dus niet om te vreten, sowieso witte chocola...
OMG Wat een goed ideequote:Op zaterdag 2 december 2006 23:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
hey you..... zullen we do. na de lunch naar Happy Feet gaan??
quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die witte vind ik dus niet om te vreten, sowieso witte chocola...
Oehquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
al die pinguïns...... da's eigenlijk gewoon één groot voorspel![]()
Die was leuk jaquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:19 schreef alwaysthebest het volgende:
Leuke cabaretier op NED3!
quote:
Uhmm...neequote:
oh god, begin niet met een klonenverhaal, daar ben ik altijd zo'n spuit 11 in......quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:39 schreef Svensational het volgende:
Eigenlijk is SG niet echt een eerlijke nieuwkomer, maar ik heb 'm zelf ook genomineerd.
Bij de FOK!awards heb ik SG als beste nieuwkomer. En SG is WM van vorig jaarquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh god, begin niet met een klonenverhaal, daar ben ik altijd zo'n spuit 11 in......![]()
(en eh, jij hebt toch nog helemaal niet gestemd)
en WM staat voooooooor???quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:42 schreef Svensational het volgende:
Bij de FOK!awards heb ik SG als beste nieuwkomer. En SG is WM van vorig jaar!
Verander het maar weer dan.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:49 schreef babette21 het volgende:
... maar kut he, ik wil eigenlijk geen kloon als "leukste nieuwkomer", da's valsspelen (ofzo)
nee dat doe ik niet, da's flauwquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:52 schreef SpecialGuest het volgende:
Verander het maar weer dan.[afbeelding]
Jaquote:
Slaap zequote:Op zaterdag 2 december 2006 23:56 schreef babette21 het volgende:
ik wil niks van je, ik wil 'n warm bed
nou, weltrusten he![]()
Goed-achtigquote:Op zondag 3 december 2006 11:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed-achtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |