Niet iedereen kan uitslapenquote:
Dat krijg je bij elke werkdag 7 uur opstaan ja.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:02 schreef rena het volgende:
[..]
Niet iedereen kan uitslapenOf het lukt niet. Ik was ook kwart voor 9 al wakker
![]()
![]()
Ja, daar heb ik ook last vanquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat krijg je bij elke werkdag 7 uur opstaan ja..
quote:
Hij doet nu een onopvallend t-shirt aanquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Toch niet met Re!? Straks nemen ze hem weer te grazen!
![]()
oh come ón....... ben jij nou SC'er?!quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Je wat?
Aha, tja ben al weer verder gezapt.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
vriendinnetje van mij was bij de opnames, was ook niet erg enthousiast
Die zit toch helemaal niet in SHOquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:47 schreef babette21 het volgende:
Olga (ER) Award � Leukste nieuwkomer SpecialGuest
Uhhhhh.....quote:Angela Groothuizen Award � Grootste �Wie is de Mol� Fanaat Svensational
niet?? shit, dat heb ik helemaal niet gecheckt!quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:52 schreef Svensational het volgende:
Die zit toch helemaal niet in SHO?
ja vanwege de Prono, die was tofquote:Uhhhhh.....![]()
![]()
je doet maar hoorquote:PS. ja, ik ga op een ieder zijn nominatie zeiken!
nee dat was vanmiddagquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:23 schreef PeRi het volgende:
Babette had jij geen plannen vanavond?.
Dat doe ik dit jaar dus écht niet weerquote:
aaaaaah jawel toch?!quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:26 schreef Svensational het volgende:
Dat doe ik dit jaar dus écht niet weer!
Too badquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee dat was vanmiddag
was wel leuk maar niet heel veel meer dan dan
mja het is ook 'n beetje bad timing...quote:
volgens mij kom jij hier tegenwoordig veel te weinig!quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:29 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij staat er een fout in de TT en moet het 18 januari zijn!
Als je zelf beter in je vel zit, gaat alles ook een stuk beter.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja het is ook 'n beetje bad timing...
loop er zelf al niet zo lekker bij, dus echt 'objectief' oordelen zit er nu niet in...
2007 wordt wel weer 'n date-jaar, nu eerst weer even fit & blij worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |