Fleospquote:
quote:
Ja, dat zie ik nu ookquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:00 schreef Svensational het volgende:
ZHENAR JE MOET JE AVATAR ERGENS ANDERS UPLOADEN EN JE MOET LYNX NOG BEDANKEN
Waarom zou ik een URL gaan lezen als ik kan copy/pasten?quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:20 schreef Svensational het volgende:
Het triplesix in de URL zei je niks
Geen idee.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:45 schreef pberends het volgende:
Wie is het eigenlijk?
McBouncyquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:45 schreef pberends het volgende:
Wie is het eigenlijk?
en mij?? wat vind je van mij???quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vind je een beetje raar.
oehquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:27 schreef alwaysthebest het volgende:
Rrrrr!
Je moet ook niet zo zuinig zijn met die verwarming...quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
oeh
da's weer 's wat anders dan 't gebruikelijke: Brrrrr
jullie mogen zelf kiezen???quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:32 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb net mijn kerstpakket zitten samenstellen. Zoveel keus, en nog niet weten wat te pakken..
wat erg ook voor die vader: je kind verliezen en ook nog direct - zonder enige aanleiding - als mogelijk dader bestempeld worden!!!quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[upd] Kind gedood op Brabantse basisschool
Gruwelijk..
quote:
quote:
quote:Bedankt voor het aanmelden op onze nieuwsbrief.
Wij zullen u regelmatig op de hoogte houden van onze speciale aanbiedingen.
Om u welkom te heten, hebben wij een aantal speciale aanbiedingen op een rij gezet die alleen geldig zijn via deze online advertentie:
Twee keer voor ziet er ook niet uit.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:27 schreef babette21 het volgende:
ik zou overigens zeggen:
bedankt voor uw aanmelding voor onze nieuwsbrief
mja ik vind 't ook niet geweldig, maar 't kán wel....quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:28 schreef alwaysthebest het volgende:
Twee keer voor ziet er ook niet uit.
ik heb 'n date vandaagquote:Op zaterdag 2 december 2006 10:27 schreef PeRi het volgende:
Ik krijg visite vandaag, maar ik heb er helemaal geen zin in eigenlijk. Ik wil lui zijn vandaag.
Date, spannend!quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb 'n date vandaag
maar eerst moet ik nog sint-inkopen doen, en naar een beurs... terwijl ik ook lui wil doen
zelf uitgekozen (natuurlijk) hahaquote:Op zaterdag 2 december 2006 10:32 schreef PeRi het volgende:
Date, spannend!. Blind date of zelf uitgekozen?
![]()
woensdag?? da's een dagje te laat toch??quote:Ik heb al Sint inkopen gedaan, gister was koopavond hier. Morgen Sinterklaas vieren en woensdag vinden mn moeder en broertje schoen cadeau's.
Nou we horen het morgen wel danquote:Op zaterdag 2 december 2006 10:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
zelf uitgekozen (natuurlijk) haha
Sint komt de pakjes toch altijd brengen in de nacht van 5 op 6 dec, voor ie vertrektquote:woensdag?? da's een dagje te laat toch??
yep.... of niet natuurlijkquote:
mja da's wel waar... jouw familie is gewoon zo'n beetje de laatste op de routequote:Sint komt de pakjes toch altijd brengen in de nacht van 5 op 6 dec, voor ie vertrekt?
Whehehequote:
Woensdagochtend hè niet smiddags ofzo, ik moet trouwens even een manier verzinnen om schoenen uit mn ma dr kamer te jattenquote:mja da's wel waar... jouw familie is gewoon zo'n beetje de laatste op de route
Uhm neequote:Op zaterdag 2 december 2006 10:36 schreef PeRi het volgende:
Sint komt de pakjes toch altijd brengen in de nacht van 5 op 6 dec, voor ie vertrekt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |