nou ik begin:quote:Op donderdag 30 november 2006 15:10 schreef Bos81 het volgende:
Zo ik ga denk ik maar alvast mijn koffer pakken voor morgen
Zegt degene die altijd door een slotje posttequote:Op donderdag 30 november 2006 16:08 schreef rubbereend het volgende:
hier moet je zijn GM
jouw eerste gedachte weerquote:
Je reageert ook gewoon op GMquote:Op donderdag 30 november 2006 16:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zegt degene die altijd door een slotje postte.
dat viel wel meequote:Op donderdag 30 november 2006 16:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zegt degene die altijd door een slotje postte.
je hebt fansquote:Op donderdag 30 november 2006 16:09 schreef Bos81 het volgende:
De tweede Hools op rij die naar mij is vernoemd![]()
vandaar dat deze eerder was. Ajax verdient dat grote scherm niet eensquote:Op donderdag 30 november 2006 16:10 schreef borisz het volgende:
mijn TT voor nu was ajax op groot scherm en feijenoord op klein scherm ofzo![]()
dat is waar.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vandaar dat deze eerder was. Ajax verdient dat grote scherm niet eens
tja ik ken ook een exkoppel die minimaal 17 jaar bij elkaar waren en drie koters op de wereld hebben gezet, en dan is hij vertrokkenquote:Op donderdag 30 november 2006 16:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach ja, ze waren pas 12 jaar bij elkaar
Of jullie zijn blij dat ik het weekend er niet ben, dat kan ook natuurlijkquote:
SCH sturen we wel op GM af, wat doen we met messenga dit weekend?quote:Op donderdag 30 november 2006 16:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of jullie zijn blij dat ik het weekend er niet ben, dat kan ook natuurlijk
via de veiling eruit werken!quote:Op donderdag 30 november 2006 16:15 schreef borisz het volgende:
[..]
SCH sturen we wel op GM af, wat doen we met messenga dit weekend?![]()
Die zetten we gewoon in de ballenbak bij zijn leeftijdsgenoten.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:15 schreef borisz het volgende:
SCH sturen we wel op GM af, wat doen we met messenga dit weekend?![]()
Geen koters hier in dit geval, maar wel een koophuis in Zuid. En zij zit op dit moment zonder werk, en hij wil het huis niet houden. Lastig.....quote:Op donderdag 30 november 2006 16:13 schreef borisz het volgende:
[..]
dat is waar.
[..]
tja ik ken ook een exkoppel die minimaal 17 jaar bij elkaar waren en drie koters op de wereld hebben gezet, en dan is hij vertrokken![]()
Ik moet welquote:Op donderdag 30 november 2006 16:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je reageert ook gewoon op GM?
Dat zijn altijd vervelende situaties.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:23 schreef Againzender het volgende:
Geen koters hier in dit geval, maar wel een koophuis in Zuid. En zij zit op dit moment zonder werk, en hij wil het huis niet houden. Lastig.....
dramaqueenquote:Op donderdag 30 november 2006 16:25 schreef RayMania het volgende:
Volgende Hools wordt naar mij genoemd, anders pas ik hem zelf wel aan!
quote:Op donderdag 30 november 2006 16:25 schreef RayMania het volgende:
Volgende Hools wordt naar mij genoemd, anders pas ik hem zelf wel aan!
Happertquote:
ik houd het even bij Grolsch, maar toch bedankt!quote:
relnichtquote:
dat is ook een betere keuzequote:Op donderdag 30 november 2006 16:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik houd het even bij Grolsch, maar toch bedankt!
quote:Op donderdag 30 november 2006 16:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik houd het even bij Grolsch, maar toch bedankt!
veel bier drinken en vet eten, dat werkt vaak wel.quote:
dat er dingen gesloopt worden wil nog niet zeggen dat er geklust wordt.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:55 schreef borisz het volgende:
er wordt in deze kroeg/café/pub veel geklust
je vergeet de tokoquote:Op donderdag 30 november 2006 16:55 schreef borisz het volgende:
tegenwoordig is HOOLS een bar, gaat snel tegenwoordiger wordt in deze kroeg/café/pub veel geklust
laat het appelsientje maar niet horenquote:Op donderdag 30 november 2006 17:06 schreef borisz het volgende:
ik heb de prijsvragen ook maar ingevuld, ik ben nu ook in de race voor anti - monopoly![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 17:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
laat het appelsientje maar niet horen
ben ik datquote:Op donderdag 30 november 2006 17:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Als iemand wel recht op dat spel heeft
helaas ik heb het al geclaimdquote:
nietquote:Op donderdag 30 november 2006 18:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
helaas ik heb het al geclaimd
wellusquote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 18:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
helaas ik heb het al geclaimd
Tradities worden niet meer serieus genomen, wat een verloedering van de maatschappij zegquote:Op donderdag 30 november 2006 18:31 schreef VoreG het volgende:
Gekleurde pieten, want een zwarte piet is discriminatie
Het begint echt trieste vormen aan te nemen
Als het aan Eilanden ligt wordt het per direct verbodenquote:Op donderdag 30 november 2006 18:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus dan mag je rode kool ook geen rode kool meer noemen dadelijk.
Was het geen groene piet? Ze zijn namelijk met de boot door een regenboog gevaren en nu hebben ze allemaal kleurtjesquote:Op donderdag 30 november 2006 19:07 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Zwarte Piet. Die gast heeft met zijn maatjes een aardige troep gemaakt in mijn klas vanmorgen.
Je vandaag, morgen en overmorgen dus pizzaquote:Op donderdag 30 november 2006 19:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als het aan Eilanden ligt wordt het per direct verboden
Boodschappen doen met statiegeld is zeer oke. Helemaal als de Big American Pizza's in de aanbieding zijn!
Een lekker laag bedrag en toch veel meenemen
Nee, ik sla wat in, dan kan ik als ik geen zin heb om te koken een pizza pakkenquote:Op donderdag 30 november 2006 19:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je vandaag, morgen en overmorgen dus pizza?
Precies, daar moet je trots op zijnquote:Op donderdag 30 november 2006 19:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee, ik sla wat in, dan kan ik als ik geen zin heb om te koken een pizza pakken
Nu dus, morgen eet ik wel weer wat anders.
Het zou zonde zijn om een gratis pizza te laten liggen! Je bent Nederlander of je bent het niet
Precies!quote:Op donderdag 30 november 2006 19:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Precies, daar moet je trots op zijn.
Nou, er was wel een klein ventje uit een andere klas die het over een witte tyfushond had. Toen zei de juf: "Wesley, jij zit in de pauze binnen."quote:Op donderdag 30 november 2006 19:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Was het geen groene piet? Ze zijn namelijk met de boot door een regenboog gevaren en nu hebben ze allemaal kleurtjes....
Je gaat helemaal los merk ik welquote:Op donderdag 30 november 2006 19:14 schreef VoreG het volgende:
Het is trouwens wel koud buiten!
Gister was het lekker, maar vandaag is het behoolijk fris/koud.
Binnenkort maar eens m'n handschoenen gaan zoeken
Zit op de site van de AH eens de aanbiedingen door te kijken.
Filet American, stokbrood
Gehakt
Broccoli (voor bij het gehakt)
Heineken
Pizza
Inderdaad, ik moest vandaag echt met een das/sjawl om naar Eindhoven. Zonder handschoenen ging het nog net.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:14 schreef VoreG het volgende:
Vandaar dat mijn vrouw gisteren Filet Americain, stokbrood, gehakt en broccollli had gekochtquote:Op donderdag 30 november 2006 19:14 schreef VoreG het volgende:
Zit op de site van de AH eens de aanbiedingen door te kijken.
Filet American, stokbrood
Gehakt
Broccoli (voor bij het gehakt)
Heineken
Pizza
man, ik ga zo de BBQ aanmaken, pokkehittequote:Op donderdag 30 november 2006 19:31 schreef appelsientje het volgende:
Begint volgens mij nu echt winter te worden
quote:Op donderdag 30 november 2006 19:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vandaar dat mijn vrouw gisteren Filet Americain, stokbrood, gehakt en broccollli had gekocht
Gelukkig geen Heineken![]()
Aanbiedingenquote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 19:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vandaar dat mijn vrouw gisteren Filet Americain, stokbrood, gehakt en broccollli had gekocht
ik ben opgegroeid met Heineken, maar ben er achter gekomen dat het niet mijn favoriete bier is. En het is nog vrij prijzig ook. Grolsch is dat ook tegenwoordig, maar dat vind ik in ieder geval lekkerquote:
er is geen groene piet meer hoor; hij is weer zwart geworden.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Was het geen groene piet? Ze zijn namelijk met de boot door een regenboog gevaren en nu hebben ze allemaal kleurtjes....
meestal kijk ik naar de aanbiedingen, en kom ik zelf ook nog wel bij appie, maar deze week dus niet. Toch fijn dat vrouwen ook op de prijs lettenquote:Op donderdag 30 november 2006 19:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Aanbiedingen
[..], ik zal vaker de aanbiedingen posten, dan weet je wat je eet die week
.
Vorige week was ik in Tilburg en we moesten nog een kratje halen, bleken er geen aanbiedingen te zijn en we hadden bijna geen geld bij ons.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben opgegroeid met Heineken, maar ben er achter gekomen dat het niet mijn favoriete bier is. En het is nog vrij prijzig ook. Grolsch is dat ook tegenwoordig, maar dat vind ik in ieder geval lekker
na een paar keer goed kotsen gaat dat groene er weer snel vanaf en krijg je je natuurlijke kleur weer terug. misschien was dat hetquote:Op donderdag 30 november 2006 19:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er is geen groene piet meer hoor; hij is weer zwart geworden.
Ik heb het van m'n mama meegekregenquote:Op donderdag 30 november 2006 19:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Toch fijn dat vrouwen ook op de prijs letten
quote:Op donderdag 30 november 2006 19:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vorige week was ik in Tilburg en we moesten nog een kratje halen, bleken er geen aanbiedingen te zijn en we hadden bijna geen geld bij ons.
Hebben we een kratje 'BIER" gehaald, 3.50 voor 24 flesjes en het was nog best te drinken
quote:Op donderdag 30 november 2006 19:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dubbelfriss in de aanbiedingen? Huppa 30-40 pakken in huis..
Wij hebben hier ook nog 12 pakken staan van de laatste aanbiedingquote:Op donderdag 30 november 2006 19:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb het van m'n mama meegekregen...
Die plundert de winkel zodra er een aanbiedingen is
Schultenbrau, Hollandia en die andere troep is ook nog te doen.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
Volgens mij hadden wij die kratten vroeger bij Dirk, en dat was één of ander Duits bier, best te zuipen trouwens
de computer ontplofte!quote:Op donderdag 30 november 2006 19:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
na een paar keer goed kotsen gaat dat groene er weer snel vanaf en krijg je je natuurlijke kleur weer terug. misschien was dat het
Schultenbrau gaat voor een paar blikken.... oke. Maar Hollandia? Dat is echt Amonia met een biersmaakjequote:Op donderdag 30 november 2006 19:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Schultenbrau, Hollandia en die andere troep is ook nog te doen.
Maar dat "BIER" blijkt dus Euroshopper bier te zijn, 3,50 voor een kratje. Zo horen die prijzen te zijn!
Hahaquote:Op donderdag 30 november 2006 19:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hey ... het bestaat tochquote:Op donderdag 30 november 2006 19:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Schultenbrau gaat voor een paar blikken.... oke. Maar Hollandia? Dat is echt Amonia met een biersmaakje
Hollandia en Schultenbrau zijn praktisch hetzelfdequote:Op donderdag 30 november 2006 19:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Schultenbrau gaat voor een paar blikken.... oke. Maar Hollandia? Dat is echt Amonia met een biersmaakje
Hollandia is het bier van de LIDLquote:Op donderdag 30 november 2006 19:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey ... het bestaat toch
Ik was in Australia en daar stond ook Hollandia... uit Holland.. toen dacht ik nog.. ik heb dat nooit in Nederland gezienoverigens heb ik dat ook niet gekocht daar
Mag hopen van niet zegquote:Op donderdag 30 november 2006 19:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hahahebben wij dezelfde moeder ?
vandaar dat ik het niet kenquote:Op donderdag 30 november 2006 19:45 schreef VoreG het volgende:
Hollandia is het bier van de LIDL
In frankrijk zag ik ook bier staan, dat heette Amsterdam Navigator. Nog nooit van gehoord! Was vrij zwaar bier
quote:Mag hopen van niet zeg.
Is bij ons ook al te merken. We hebben op het dak van het magazijn een 3-tal WiFi antennes staan, maar die geven problemen bij ernstige temperatuurschommelingen. Wordt lachen als het straks gaat sneeuwen.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:31 schreef appelsientje het volgende:
Begint volgens mij nu echt winter te worden
Sneeuwquote:Op donderdag 30 november 2006 19:51 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Is bij ons ook al te merken. We hebben op het dak van het magazijn een 3-tal WiFi antennes staan, maar die geven problemen bij ernstige temperatuurschommelingen. Wordt lachen als het straks gaat sneeuwen.
Andere oplossing is er wel, maar 'te duur' .....![]()
dat heeft mijn ma nu ook altijdquote:Op donderdag 30 november 2006 19:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 november 2006 20:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat heeft mijn ma nu ook altijd![]()
we zullen niet zomaar uithongeren hier![]()
nou ik ben nie zo hoorquote:Op donderdag 30 november 2006 20:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]ze zijn ook allemaal hetzelfde
die moeders.
titel?quote:Op donderdag 30 november 2006 20:23 schreef RayMania het volgende:
Dat nieuwe nummer van Keane is ook wel te pruimen.
jep alleen het moet niet te veel gedraaid wordenquote:Op donderdag 30 november 2006 20:28 schreef VoreG het volgende:
Keane is oke.
Nee, ze maken niet alleen F'noord, maar heel Nederland weer eens te schande in het buitenland.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:13 schreef maril het volgende:
Feyenoordsupporters doen hun club niet goed.
Had ik gezien op GeenStijl... aardige huisjes.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:34 schreef VoreG het volgende:
http://elijahzarwan.net/blog/wp-content/BahrainandGoogleEarth.pdf
Nothing In My Wayquote:Op donderdag 30 november 2006 20:27 schreef borisz het volgende:
[..]
titel?
pas wel op met die opmerking nu krijg je SCH en tong over je heen![]()
moeten de andere 2 maar laten zien hoe het wel moetquote:Op donderdag 30 november 2006 20:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, ze maken niet alleen F'noord, maar heel Nederland weer eens te schande in het buitenland.
altijdquote:Op donderdag 30 november 2006 21:09 schreef appelsientje het volgende:
Zeg zowel Ajax als Feyenoord moeten winnen toch?
Ja maar... gelijk spel of verlies wat gebeurd er dan ?? ( ja ik heb niet echt opgeletquote:Op donderdag 30 november 2006 21:10 schreef borisz het volgende:
[..]
altijd
feijenoord moet echt winnen anders wordt het nog lastig
Het is inderdaad tot nu toe van een bedroevend niveau.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:29 schreef appelsientje het volgende:
IK zie wel slecht voetbal vanavond
Ik had vanavond niks te doen... dacht een leuke voetbal avond te beleven.... was vanavond maar de verkiezing uitslag... dat was tenminste nog spannendquote:Op donderdag 30 november 2006 21:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is inderdaad tot nu toe van een bedroevend niveau.
Als ik dat spel van de FP win mag je het in Tilburg komen ophalenquote:
Begint ze weer te gooienquote:Op donderdag 30 november 2006 22:05 schreef Memento-Mori het volgende:
*gooit biertjes naar alle aanwezigen*
ja er is verder niemand geloof ik dus proostquote:Op donderdag 30 november 2006 22:06 schreef dndiek het volgende:
[..]
Begint ze weer te gooien
ben mooi op tijd weer
Oeh knijpenquote:Op donderdag 30 november 2006 22:09 schreef RayMania het volgende:
Wil iemand mij even knijpen, speelt Ajax echt zo dramatisch?
De Nostradamus van HOOLSquote:Op donderdag 30 november 2006 22:17 schreef pascalheister het volgende:
maargoed dat ik tien vrachtwagens met azijn heb besteld
En ze gaan nog op ook.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:17 schreef pascalheister het volgende:
maargoed dat ik tien vrachtwagens met azijn heb besteld
Mooi daar hou ik je aanquote:Op donderdag 30 november 2006 22:05 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als ik dat spel van de FP win mag je het in Tilburg komen ophalen
quote:Op donderdag 30 november 2006 22:19 schreef Eilanden het volgende:
Ik denk dat het een topavond qua azijnomzet gaat worden
oepsquote:Op donderdag 30 november 2006 22:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
moet je mij niet knijpen![]()
*knijpt terug in de bips*quote:Op donderdag 30 november 2006 22:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oepsje mag terug knijpen hoor
quote:Op donderdag 30 november 2006 22:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
*knijpt terug in de bips*![]()
Ja idd...quote:Op donderdag 30 november 2006 22:27 schreef Eilanden het volgende:
Wat een ontzettend sneue, treurige, genante, trieste vertoning daar bij Feyenoord
voor mij ookquote:Op donderdag 30 november 2006 22:37 schreef golfer het volgende:
Schenk maar alvast een pul azijn voor mij in.
Nou qua geld komen ze dat voorlopig niet meer boven..quote:Op donderdag 30 november 2006 22:38 schreef pascalheister het volgende:
ik lees het nu pas van feyenoord![]()
wordt een leuke boete + verbod
iddquote:Op donderdag 30 november 2006 22:39 schreef Eilanden het volgende:
Feyenoord hangt gewoon ... daar zijn in de afgelopen tijd op Europees niveau teveel zaken voor gebeurd .. Feyenoord heeft toch al geen goed imago bij de UEFA
Bij die blijft echt ergens een draadje los zittenquote:Op donderdag 30 november 2006 22:42 schreef pascalheister het volgende:
smerige overtreding van buijs
Nou je hebt goede voorbeelden gezien vanavondquote:Op donderdag 30 november 2006 22:42 schreef Eilanden het volgende:
Hoe breng je je club naar de kloten
Laat Clau je maar niet horen... o wacht.. hij is toch al weg bij grun.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:43 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bij die blijft echt ergens een draadje los zitten
En dan nog lopen er een paar idioten rond die er trots op zijn wat er gebeurde.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:42 schreef Eilanden het volgende:
Hoe breng je je club naar de kloten
Belachelijk tis dat ik het ook zag ,anders had ik je voor gek verklaard.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:50 schreef Eilanden het volgende:
Er gaat weer gespeeld worden bij Feyenoord
Te belachelijk voor woorden inderdaad.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:50 schreef Eilanden het volgende:
Er gaat weer gespeeld worden bij Feyenoord
quote:Op donderdag 30 november 2006 22:54 schreef maril het volgende:
[..]
Belachelijk tis dat ik het ook zag ,anders had ik je voor gek verklaard.
Ik denk eerder dat de UEFA erachter zit. Bijvoorbeeld in verband met het uitspelen van een wedstrijd etc. Toen jaren geleden de wedstrijd bij FCU werd onderbroken tegen Lech Poznan, is de wedstrijd alleen maar hervat omdat Utreg EN de UEFA dat zo gepushed hebben. Volgens de regels (onderbreking langer dan 30 min) had er destijds afgefloten kunnen worden.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:59 schreef maril het volgende:
T zal wel een strategische beslissing zijn, vw hoe krijgen we die ned. suporters het land uit.![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 23:21 schreef tong80 het volgende:
Marco een Feijenoord supporter werd geïnterviewd door Andy Houtkamp in LDL. Het lag aan iedereen behalve de suppoerters, ze werden immers behandeld als beesten.
Perfecte reden om je te misdragenquote:Op donderdag 30 november 2006 23:21 schreef tong80 het volgende:
Marco een Feijenoord supporter werd geïnterviewd door Andy Houtkamp in LDL. Het lag aan iedereen behalve de suppoerters, ze werden immers behandeld als beesten.
En ik zie onvolwassen users als Keltie en TerroRobbie ook maar steeds nog verzachtende omstandigheden posten en het allemaal bagataliseren in het F'noord-topic.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:21 schreef tong80 het volgende:
Marco een Feijenoord supporter werd geïnterviewd door Andy Houtkamp in LDL. Het lag aan iedereen behalve de supporters, ze werden immers behandeld als beesten.
Ik snap dat gedrag echt nietquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
En ik zie onvolwassen users als Keltie en TerroRobbie ook maar steeds nog verzachtende omstandigheden posten en het allemaal bagataliseren in het F'noord-topic.
Tja...
Slaap lekker.quote:
Will do.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:32 schreef Eilanden het volgende:
En jij genietse van je slobber-whiskey![]()
Hey Popo!quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:41 schreef popolon het volgende:
Wat een gedoe zeg met Feyenoord, 't houdt ook nooit op.
Ja ik las het. 't Blijft wel een geweldige traditie natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey Popo!
Je hebt weer een stukje Hollandse folklore gemist, de traditionele leeghoofden die naar een Europese uitwedstrijd gaan in camouflagepakken of met capuchons over de petjes heengetrokken om daar de plaatselijke horeca eerst eens te gaan verbouwen en vervolgens stomdronken een wedstrijd te versjtreren.![]()
Central Michigan @ Ohio dadelijk.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:41 schreef popolon het volgende:
Wat een gedoe zeg met Feyenoord, 't houdt ook nooit op.
Central MU, nobody cares.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:50 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Central Michigan @ Ohio dadelijk.
Ja, toen hadden ze de binnenstad en de horeca van Nancy al verbouwd.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:59 schreef tong80 het volgende:
Hugo Borst zei al om half 8 dat Feijenoord zware sancties zal krijgen. Toen moest de wedstrijd nog beginnen.
Yep college is op ESPN, NBA op TNT.quote:
Maar ze werden dan ook als beesten behandeld.quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, toen hadden ze de binnenstad en de horeca van Nancy al verbouwd.
Je kon toen al aanvoelen dat de boel zou escaleren.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:03 schreef tong80 het volgende:
Maar ze werden dan ook als beesten behandeld.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:02 schreef popolon het volgende:
Ik kan geen R1 luisteren op 't werk tong, ze kijken me dan zo vreemd aan.
Nee, maar is wel liev verder.quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:09 schreef tong80 het volgende:
Golfer, die spoort echt niet hè ? [De wereld draait door] # 7 Matthijs en Claudia ...
Nee, Nancy was er niet bijquote:
zit ze nog in het Blok?quote:
Geen ideequote:
ze heeft waarschijnlijk heimelijke gevoelens voor je..... mischien moet je daar eens een topic over openen in R&Pquote:Op vrijdag 1 december 2006 02:36 schreef golfer het volgende:
Ik hou me maar weer eens voor de zoveelste keer in om te reageren op iemand die consequent altijd mijn post uitzoekt tussen alle posts in een bepaald topic.
Het wijffie is een soort stalkertje aan het worden.
Ik ben te vaak depressief maar nu barst het uit...
quote:Op vrijdag 1 december 2006 02:40 schreef rubbereend het volgende:
ze heeft waarschijnlijk heimelijke gevoelens voor je..... mischien moet je daar eens een topic over openen in R&P
ja dat is het nadeel van er zo goddelijk uitzienquote:
Moet ik mijn messen al gaan slijpen voor zo'n oude vrouw?quote:Op vrijdag 1 december 2006 02:59 schreef rubbereend het volgende:
ja dat is het nadeel van er zo goddelijk uitzien
sowieso hoef jij niet achter oude vrouwtjes aan, überhaupt niet achter vrouwen aan. Je hebt Bluezzquote:Op vrijdag 1 december 2006 03:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet ik mijn messen al gaan slijpen voor zo'n oude vrouw?
Nee toch?
Ik ga lekker aftaaien nu en achter die lekkere billen kruipen.
Trusteh!
Liev!quote:Op vrijdag 1 december 2006 03:06 schreef rubbereend het volgende:
sowieso hoef jij niet achter oude vrouwtjes aan, überhaupt niet achter vrouwen aan. Je hebt Bluezz
Ik werk sowieso wel hard hierquote:Op vrijdag 1 december 2006 03:13 schreef rubbereend het volgende:
is het ineens hard werken voor je....
tijd om uit te rusten VoreG
ja, je zal al die gasten niet met een fijn gevoel hebben wakker gemaakt........quote:Op vrijdag 1 december 2006 03:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik werk sowieso wel hard hier.
Maar dit was bijna stressen! En dat midden in de nacht..
Straks wordt het ook leuk als ik klaar ben, er komt namelijk nog iemand wat afleveren vandaag..
Tussen 12 en 6.. kortom ik kan maar 4 uur slapen..
Ik zou het inderdaad niet waarderen als ik midden in de nacht werd wakker gebeld door een naar lavendel ruikende roze polo receptionistquote:Op vrijdag 1 december 2006 03:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, je zal al die gasten niet met een fijn gevoel hebben wakker gemaakt........
en ach 4 uur slaap is meer dan genoeg
quote:
quote:Op vrijdag 1 december 2006 03:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zou het inderdaad niet waarderen als ik midden in de nacht werd wakker gebeld door een naar lavendel ruikende roze polo receptionist
Niet als ik vandaag al vanaf 9 uur in de weer ben en ik maar 4 uur daarvoor heb geslapen
Zaterdag om 9 uur op omdat ik in Veenendaal moet voetballen en 's avonds heb ik nog een feest in tilburgquote:Op vrijdag 1 december 2006 03:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
![]()
ach voor slapen komt vast nog wel een keertje tijd
quote:
quote:Op vrijdag 1 december 2006 05:55 schreef VoreG het volgende:
Net een half uurtje met 2 brazilianen over Nederland staan praten.
Leuk om uit te leggen wat Sinterklaas is.
Ze vonden Nederland qua gebouwen erg mooi en de vrouwen waren hier erg mooi, niet zo goed gevormd als in Brazilie, maar het gezicht was ontzettend mooi.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:23 schreef Bluezz het volgende:
Oudtante zijn is cool
Blijf je jong bij
Ja,quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:24 schreef Bluezz het volgende:
Bossie, ga je dit weekend weg?
Joepiequote:Op vrijdag 1 december 2006 10:14 schreef borisz het volgende:
veel plezier Bos
daar zijn we een paar dagen van af![]()
oftewel VBL wordt nog is een speeltuin als MEss en Ray ook weg zijn![]()
As de Bos uit Hools is, dan dansuh de relschupperts op taofel!quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Joepie![]()
Relleeeeeeeeeeeee, ik breek alvast de eerste stoeltjes af
*danst mee*quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
As de Bos uit Hools is, dan dansuh de relschupperts op taofel!
Whehehequote:Op vrijdag 1 december 2006 11:34 schreef rubbereend het volgende:oi
heeft Franky al netjes de straten van Nancy aangeveegd en opgeruimd?
Die zit vass johquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:34 schreef rubbereend het volgende:oi
Nooooit meer wat van hem gehoordquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:34 schreef rubbereend het volgende:oi
Ik ligt hier als een halve retard met m'n bek open over m'n toetsenbord te kwijlenquote:
Wat is het verschil met elke andere willekeurige dag danquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ligt hier als een halve retard met m'n bek open over m'n toetsenbord te kwijlen
Ik ben moe..
Nu heb ik geen koppijnquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat is het verschil met elke andere willekeurige dag dan
quote:
Smaken die anders dan de zondag-avond-kroketten?quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:46 schreef Bjoro het volgende:
Over een kwartiertje gaan de vrijdag-middag-kroketten weer de pan in
die komen maar weinig op mijn pad...dit geheel in tegenstelling tot die van de vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:49 schreef dndiek het volgende:
[..]
Smaken die anders dan de zondag-avond-kroketten?
Nog kater over van gisteren?quote:
ok, smakelijk dan maarquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die komen maar weinig op mijn pad...dit geheel in tegenstelling tot die van de vrijdagmiddag![]()
kruisjequote:
Oequote:Op vrijdag 1 december 2006 12:46 schreef Bjoro het volgende:
Over een kwartiertje gaan de vrijdag-middag-kroketten weer de pan in
de tering, even handmatig op TT gekekenquote:
quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:46 schreef clauwheee het volgende:
Ziek, van dat kind...daar heb je toch geen woorden voor.
Hoi, verder..
en ze waren heerlijk inderdaadquote:
Goed bezigquote:
nu maar hopen dat je al je muziek nog hebtquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:14 schreef VoreG het volgende:Apple
Dit klinkt als een nieuwe iPod
11/28/2006 x x Tim Engelen Order Created
11/28/2006 x x Tim Engelen Repair Requested
11/28/2006 x x Tim Engelen Item Shipped
11/30/2006 x x Tim Engelen Apparaat ontvangen
11/30/2006 x x Tim Engelen Replacement Ordered
11/30/2006 x x Tim Engelen Order Created
Ze wissen die hele iPod, maar dat maakt niet uit. Ik heb al m'n muziek op de PC in iTunes staan. Op 3 locaties!quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nu maar hopen dat je al je muziek nog hebt
die je goedquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:21 schreef VoreG het volgende:
Ze wissen die hele iPod, maar dat maakt niet uit. Ik heb al m'n muziek op de PC in iTunes staan. Op 3 locaties!
M'n PC in Utrecht, m'n laptop en m'n pc in Hellevoet
Ze pakken mij niet zomaar m'n muziek af!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |